Šta je novo?

Banka Intesa

App mi trazi da aktiviram nalog, nzm po kojoj osnovi, video da ne radi app, nisam ulazio uopste, sad usao jer rekoste da radi, kad ono...

Sta sad, moram da ih zovem da mi daju kodove?
 
Ako nemas ID i pin,onda da. Sad kad dobijes,zapisi i zavrsio si sa njima,po tom pitanju.
 
Uspeo sam, ide sa na opciju iznad a ne na ovo aktiviraj nalog. Hvala Gorane.
 
Poslednja izmena:
Pa možda baš i jeste pretrpeo ogromnu materijalnu štetu, eto i meni je danas bio ogroman problem što mi ebanking nije radio na telefonu a samim tim ni na webu skoro 24h jer sam morao da radim ozbiljnu gimnastiku da ispomeram obaveze oko raznoraznih plaćanja jer sam u inostranstvu i ne mogu tek tako da zovem korisnički servis ili savetnicu a na mejlove i Twitter svakako ne odgovaraju dovoljno brzo (a čujem od kolega da ni call centar nije bio mnogo upotrebljiv).

Tačno je da bi u tom slučaju morao na sud i taj proces bi sigurno potrajao možda čak i par godina, ali ako je šteta stvarno velika, uopšte nije nemoguće isterati to do kraja. Svakako bih mu savetovao da prvo uloži prigovor NBSu onako kako su ga savetovali pa da vidi šta mu je dalje činiti.
Nematerijalnu štetu svakako jesam pretpreo - pojeo sam kilogram nerava za tih par sati, i to tek ne može niko nadoknaditi... advokat je upravo poslao pritužbu NBS-u, tražimo 4x iznos uplaćenih sredstava + zateznu kamazu za vreme koje je novac bio 'u magli', javljam šta sam uradio, hvala svima na pomoći!
 
Mislim da kilogram nerava nije validan razlog za toliko odštetu, ali advokat bi svakako bolje znao koje su ti realne opcije. Srećno, šta da ti kažem.
 
Nematerijalnu štetu svakako jesam pretpreo - pojeo sam kilogram nerava za tih par sati, i to tek ne može niko nadoknaditi... advokat je upravo poslao pritužbu NBS-u, tražimo 4x iznos uplaćenih sredstava + zateznu kamazu za vreme koje je novac bio 'u magli', javljam šta sam uradio, hvala svima na pomoći!
I treba tako, svaka cast.
Banke u Srbiji su previse "opustene", a posebno Inteza u kojoj servisi vise ne rade nego sto rade.

Pisao sam Intezi jos kada su migrirali na novi sistem da je izuzetno lose zahtevati mobilnu aplikaciju, odnosno generisanje koda putem mobilne aplikacije da bi radio web e-banking.
I sad smo svedoci sta se desi kada se desi otkaz mobilne aplikacije, a desava se cesto jer su im serveri preoptereceni zbog izuzetno lose implementacije sistema.
Vec se lako moze uociti sablon kada se doci do otkaza sistema, a to su periodi isplata plata - posledni radni dani u mesecu, pocetak meseca i datumi isplate penzija...

Trebaju da se uozbilje i shvate da ne odrzavaju neki obican ecommerce web shop, nego navodno najbolju banku u Srbiji.
 
Planiram da otvorim račun kod njih pa me zanima koliko se okvirno čeka na izradu kartice?
 
Planiram da otvorim račun kod njih pa me zanima koliko se okvirno čeka na izradu kartice?
2 nedelje po pravilu, ako ti ne stigne u tom roku idi u filijalu da proveriš, bilo je slučajeva da kartica stigne ali zaborave da je čekiraju pa stoji u poslovnici a tebi ne stiže obaveštenje.
 
Nematerijalnu štetu svakako jesam pretpreo - pojeo sam kilogram nerava za tih par sati, i to tek ne može niko nadoknaditi... advokat je upravo poslao pritužbu NBS-u, tražimo 4x iznos uplaćenih sredstava + zateznu kamazu za vreme koje je novac bio 'u magli', javljam šta sam uradio, hvala svima na pomoći!

Uz svo dužno poštovanje, ali ne verujem da ćeš uspeti. Zahtev ti je nerealan maksimalno. Koliko god da sam protiv ovakvog sistema rada banaka, meni ovo tvoje deluje kao da želiš da za tih par sati čekanja uzmeš ogroman novac.
 
Uz svo dužno poštovanje, ali ne verujem da ćeš uspeti. Zahtev ti je nerealan maksimalno. Koliko god da sam protiv ovakvog sistema rada banaka, meni ovo tvoje deluje kao da želiš da za tih par sati čekanja uzmeš ogroman novac.
Zahtjev mozda jeste nerealan ali poenta je da se banke ponasaju kako im se hoce i da za ono sto urade nema posledica. Mozes samo ti ispastati. Da ih za svaku glupost tuzimo vidio bi da li bi se vise ovako ponasali
 
Uz svo dužno poštovanje, ali ne verujem da ćeš uspeti. Zahtev ti je nerealan maksimalno. Koliko god da sam protiv ovakvog sistema rada banaka, meni ovo tvoje deluje kao da želiš da za tih par sati čekanja uzmeš ogroman novac.

'Onaj koji pita ispadne budala pet minuta, ali onaj koji ne pita ostane budala ceo život'...ovo nije prva situacija koju sam imao sa Intesom /inače nikada ne bih otvorio račun kod njih, koristim usluge 2 strane banke i nemam problema ama baš nikakvih, naprotiv, kod Intese sam morao otvoriti račun da mi država isplati sudske troškove za nešto što sam je dobio na sudu/...goniću se sa njima dok ne iscrpim sve mogućnosti, advokat je moj drugar i uvek mi sve radi pro-bono, isteraću nešto... i neka je zahtev nerealan, naći ćemo se negde...
 
A ukoliko ih dobiješ kroz neko poravnanje ili sudski, možda ih to motiviše da malo srede te cash in bankomate, jer stvarno dosta ljudi prijavljuje probleme.
 
A ukoliko ih dobiješ kroz neko poravnanje ili sudski, možda ih to motiviše da malo srede te cash in bankomate, jer stvarno dosta ljudi prijavljuje probleme.
Ovo je u redu, i treba, ali naš pravni sistem nije naklonjen korisnicima usluga i svaki nerealan zahtev se lako odbaci. Imalo bi veću težinu da je kašnjenje duže i da nije uplaćivano preko bankomata. Banka uvek može da ga poklopi da je mogao da uplati tokom dana u poslovnici a ne u 1 ujutru na bankomatu. Realno, u to vreme čekanje par sati se ne može okarakterisati kao kritično. Da je ovo USA, bilo bi drugačije, pošto oni imaju drugačiji pravni sistem i drugačija pravila, aka. class action tužbe. U svakom slučaju, želim sreću @Gruberyu u postupku.
 
I meni stigao mail da mi je onemogucena usluga. Mada sam ja digao neki kredit pre 2, 3 meseca, pa sam kontao da je zbog toga. Javi sta su ti rekli ako ih budes zvao.
Dobio sam debilan odgovor, da je nakon redovne revizije banke utvrđeno da ne ispunjavam uslove za ovu uslugu. Normalno nisu mi odgovorili šta je konkretno u pitanju. Rečeno mi je da dostavim potvrdu o zaposlenju i visini primanja kako bi se to eventualno uzelo u obzir prilikom sledeće redovne revizije. Mislim, sta reći. Odgovor dostojan učenika osnovne škole. Potvrdu o zaposlenju sam dostavio pre 9 godina, kada sam otvorio otvorio tekući račun, a o visini primanja nikad. Jednom godišnje me pozovu da mi uvale neki kredit, koji redovno odbijam. Uostalom oni su izgubili na svakoj rati po 50 din i to je veća suma od mesečnog održavanja računa.
 
Što je najgore od svega, ja mislim da oni zaista ne znaju po kom kriterijumu je to dodeljeno/odbijeno. Pre par godina sam imao situaciju da je firma počela da nam isplaćuje zarade sa šifrom koju banka ne registruje kao platu i ukinuta mi je mogućnost plaćanja na rate debitnom karticom. Ok, ovde je čisto zašto je došlo do ukidanja, ali, ja sam kad se to vratilo u normalu, išao u banku i pokušavao da vidim ima li načina da mi se ta usluga opet odobri i u tom momentu mi je rečeno da 'sistem sam to odlučuje' i da nikakva potvrda ili intervencija sa njihovim kolegama koji rade u pozadini ne bi mogla da pomogne jer niko nema opciju da nekome omogući tu uslugu osim sistema samog. Nudio sam potvrde iz firme i svašta nešto, ali džaba. Ovo je bila info iz dve ekspoziture jer sam išao po dodatno mišljenje, pošto mi je bilo neverovatno da je to zapravo tako i da ne postoji nikakav 'override'. Mogućnost plaćanja na rate mi je se sama opet omogućila nakon što je uplaćeno 6 plata sa šifrom 'zarada'. Nije isto iskustvo, ali ima veze u smislu da oni izgleda tamo neke stvari zaista ne mogu da urade.
 
U pravu si,nemaju kriterijum. Jednom su mi ukinuli jer nije bilo uplate pod sifrom plata a onda opet odobrili,iako nisa trazio. Meni to ne treba ,imam kreditnu. Sad nemam uplatu , po osnovu plate, 7,8 meseci ali ne ukidaju opciju. Mozda ima i veze sa tim da li nekad koristis tu opciju ili ne. Meni potpuno nebitna, nemam razloga da je koristim.
 
.... i u tom momentu mi je rečeno da 'sistem sam to odlučuje' i da nikakva potvrda ili intervencija sa njihovim kolegama koji rade u pozadini ne bi mogla da pomogne jer niko nema opciju da nekome omogući tu uslugu osim sistema samog. Nudio sam potvrde iz firme i svašta nešto, ali džaba. Ovo je bila info iz dve ekspoziture jer sam išao po dodatno mišljenje, pošto mi je bilo neverovatno da je to zapravo tako i da ne postoji nikakav 'override'....

Svakako postoji opcija override, samo što nema svaki službenik odobrenje da ga koristi. Ili verovatno nema mogućnost da autorizuje isto. Znaš ono kad za nešto u banci zove nekog sa strane da prisloni svoju karticu, da autorizuje nešto.

Što je sistem veći, automatizacija dobija na značaju, a gde ćeš veći sistem od Banca Intesa.
 
Poslednja izmena:
Razumem da ‘obični’ službenici ne mogu ništa naprednije, ali, kako je meni rečeno ni neko gore ne može ništa da uradi. Naravno, moguće je da to nije istina. Po iskustvu ličnom, uvek može, samo ako se hoće.
 
I meni rekli da nova kartica nije napravljena, a stoji u baš toj poslovnici 10 dana. Našla je druga službenica iz drugog pokušaja.

Nema potrebe da nabrajamo šta su još rekli, pa ispalo da nije tačno.
 
Pozdrav. Moze jedno pitanjce...
Ako se u subotu podnese zahtev online za kes kredit, on ne moze biti odobren do prvog radnog dana? Ne vazi u tom slucaju ono " za 15 min na Vas racun"?
 
^ verovatno ne može, pretpostavljam da mora biti verifikovan ručno.
Ako nije toliko hitno, predlažem da pogledaš ponudu u RF - bukvalno free money, do 2k eur. Nisam (bio) klijent, odobrili za 2 radna dana.
 
Jel mora svaki j** put da izlazi pop up sa ponudom kredita i glupostima kad god uđem u aplikaciju? Jel ima opcija da se to isključi? Još su i x sakrili da se ne vidi da izađem iz s**. Dal su oni normalni? Žurim u prodavnici da pogledam stanje na računu, ne mogu da izadjem iz glupe reklame a stojim na kasi. Jel ima neka normalna banka za normalni dinarski i devizni račun sa internet karticom. Ne primam platu, sama uplaćujem pare ili mi nesto leže preko pp i transverujem na devizni da kupujem online i da plaćam pretplate. Yettelova ili Raiffeisen?
 
iRačun definitivno. Yettel nema Visu nego Master a sa njom se povlačenje sa PayPala ne isplati.

Plus što je iRačun besplatan, kao i IPS prenosi (u Yettelu to daju samo uz prenos zarade). Lepo otvoriš iRačun, popuniš upitnik za devizni i onda kad stignu kartice samo skokneš do filijale da ti povežu Visu na devizni.
 
Jel mora svaki j** put da izlazi pop up sa ponudom kredita i glupostima kad god uđem u aplikaciju? Jel ima opcija da se to isključi? Još su i x sakrili da se ne vidi da izađem iz s**. Dal su oni normalni? Žurim u prodavnici da pogledam stanje na računu, ne mogu da izadjem iz glupe reklame a stojim na kasi. Jel ima neka normalna banka za normalni dinarski i devizni račun sa internet karticom. Ne primam platu, sama uplaćujem pare ili mi nesto leže preko pp i transverujem na devizni da kupujem online i da plaćam pretplate. Yettelova ili Raiffeisen?
Meni nikad ništa od reklama ne izlazi u aplikacij.
Probaj ovo, uloguješ se u app, gore levo tri crtice, pa prva opcija -> podešavanja (zupčanik) pa ispod tvog imena imaš razne opcije: Profil, Sigurnost... skroluj do Informacije i uslovi i vidi da ti tu nije aktivirano ono "Marketing dozvola"! Ako je aktivirano isključi i probaj ...
 
Interesantna opcija je widget koji prikazuje trenutno stanje na računu.
 
Meni nikad ništa od reklama ne izlazi u aplikacij.
Probaj ovo, uloguješ se u app, gore levo tri crtice, pa prva opcija -> podešavanja (zupčanik) pa ispod tvog imena imaš razne opcije: Profil, Sigurnost... skroluj do Informacije i uslovi i vidi da ti tu nije aktivirano ono "Marketing dozvola"! Ako je aktivirano isključi i probaj ...
Našla sam. Treba da se skrojuje na levo. Hvala ti mnogo. Ja se nadam da je to to.
 
Imas i dns adguard opciju i nece prikazivati reklame uopste
 

Prilozi

  • Screenshot_20240710_071801_com.android.settings.jpg
    Screenshot_20240710_071801_com.android.settings.jpg
    82.7 KB · Pregleda: 25
Imam i adguard profil instaliran i posebnu aplikaciju za adblock.. Ovo su im reklame na steroidima.. Nije problem baner, problem je što kad god uđem da proverim stanje računa iskoči mi prozor "imamo ponudu za vas" ili "uštedi u maxi-ju". Ko da smo retardirani da to mora nonstop da iskače. Znači kao da sam ušla u, nemam pojma, informer sajt a ne u aplikaciju banke.. Nadam se da je sa ovim podešavanje sređeno sve. Sad kad uđem odmah vidim račune, ne iskače ništa.
 
Djevojcice,ne razumes sustinu8..Oni hoce da ti ucine,da ti pripomognu,brinu za tebe,imate prijatelja i taj rad.😆
 
Vrh Dno