Šta je novo?

Banka Intesa

To je već bezobrazluk. Em im plaćate održavanje i naloge, em vam poturaju marketinške ponude. Čak ni Rajfajzen ne dosađuje u toj meri i Mobi ako im napomenete da vas ne zovu više u vezi ponuda za kredit. Uzimam ih kao primer zbog besplatnih tekućih računa.
 
Nije to reklama, već personalizovana ponuda banke. Ad guard ne pomaže
Pa jeste personalizovana ponuda koja nonstop iskače kad god uđem u aplikaciju. A x su sakrili da ga jedva vidiš... Samo nek sklone to u baner negde a ne da iskače pop up i onda je sve u redu. Kao one najgore reklame u igricama što deci iskaču. Samo još i zvuk fali i kompletirali su.
 
Rešio mi je problem Sirius9. Našla sam opciju da isključim marketing dozvolu. Kako li je se to uključilo? Skoro sam menjala karticu zbog onih masovnih skidanja sa računa. Zaposleni gospodin je izgleda bio jako ljubazan da mi to, između ostalog, uključi.
 
jel se samo meni raspaada i app i. loaduje po 10 min sve zivo..
 
znaci imam neki dns block za reklame, i ova reklama o kojoj pricate pokusava da se loduje i zato zabada app.. ugasio u podeavanjima i sad je okay.
 
Pozdrav svima,

Update, Intesa me je kontaktirala pre dva dana, prvo telefonom /izvinjavali su se samo tako, imali su ukupno 3 slična slučaja u sporno vreme, dvoje ljudi nisu preduzeli nikakve mere, jedino sam ja poslao pritužbu NBS-u, bar tako kaže čovek iz službe za žalbe klijenata/, tražili su mi 'nekakav dokaz o nastaloj šteti kako bi mogli proceniti istu/:
U skladu s telefonskim razgovorom, radi procene pretrpljene štete, potrebno je da pošaljete dokumenta odnosno dokaze kojim dokazujete njen iznos. Nažalost, Banka ne može procenjivati pretrpljenu štetu, bez konkretne dokumentacije.
Navedeno, možete poslati na moju e-mail adresu.


Javljam dalje kako stvar budu napredovale, pozdrav i hvala svima
 
Pre neki dan sam isprobao podizanje para na bankomatu sa onom opcijom withCash i mogu reci da im je pametna stvar, pogotova za nekog ko je nekoliko puta zaboravljao karticu u bankomatu.
 
Ja ni ne znam gde mi je kartica,samo tako i podizem.
 
Meni kartica sluzi samo za deljenje na rate, par puta sam probao putem walleta da podelim i skine mi ceo iznos i od tada je samo za to koristim.
 
Znaci iako dijeljenje na rate preko Google Wallet-a ne radi, POS terminal ponudi rate? Kakva glupost...
 
  • Like
Reagovanja: nuk
Kod plaćanja telefonom (bez obzira na aplikaciju), transakcija je preautorizovana otključavanjem telefona.
POS terminal nudi plaćanje na rate nakon identifikacije kartice, a PRE kucanja pina, a kod plaćanja telefonom, nema kucanja pina i terminal nema kada da ponudi unos rata.
Evo i pre neki dan sam to prevideo, pa sam morao da storniram transakciju na POS i da čovek prisloni karticu, da bismo podelili na rate.
 
I ne samo placanje na rate, na nekoliko mesta nisu hteli ni popust da obracunaju sa walletom dok nisam platio karticom!
 
E to već ne znam kako funkcioniše, nemamo tu opciju uključenu na POS.

Sasvim je realno da POS terminal kad prepozna karticu pita prodavca da li je dao popust, jer je to najbrži način komunikacije sa bankom, da banka zna da je dat popust i da uzvrati neki benefit prodavcu za tu transakciju.
 
Kad smo kod rata, meni pos redovno nudi placamje na rate iako za moju karticu nije odobreno u banci. Kapiram da bi obustavio transakciju ako bih izabrao opciju na rate...
 
Mozes da probas, ne kosta te nista, ali ce ti odbiti.

Zanimljivo je i kada "glavna" kartica ima opciju za placanje na rate, punomocnikova nema.
 
Kad smo kod rata, meni pos redovno nudi placamje na rate iako za moju karticu nije odobreno u banci. Kapiram da bi obustavio transakciju ako bih izabrao opciju na rate...

Da, kod Intesa debitnih kartica POS nudi rate čak i ako prodavac nema ugovor da prima debitne na rate ili ako vlasnik kartice nema odobreno plaćanje na rate. Razlog je što POS na osnovu tipa kartice, pre nego što stupi u kontakt sa bankom. ponudi da se upiše broj rata. A dok ne stupi u kontakt sa bankom, ne zna da li prodavac/kupac imaju mogućnost transakcije na rate.
 
Pozdrav svima,

Imam pitanje u vezi refinansiranja kredita. Ostale su mi jos 2 rate, otisao u poslovnicu, odneo potvrdu iz nove firme o proseku plate. Rekli mi da mora da prodje 5-7 plata iz nove firme, da se stvori neki uslov, da bih mogao uopste da trazim kredit. Korisnik sam ove banke 7+ godina, otplatio sam uredno 2 kredita, i ovaj mi ostale jos 2 rate.

Sad ispada da moram da cekam jos 2-4 meseca, otplaticu ovaj kredit, i opet cu morati da cekam. Da li to moze nekako da se ubrza, ili da probam u nekoj drugoj banci da dignem kredit? Cuo sam da u Raif traze samo zadnje 3 plate, ne morate cak ni da budete korisnik te banke.
 
To za Raiff je tačno, za trenutnu promociju: maksimalni kredit 240.000.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Cuo sam da u Raif traze samo zadnje 3 plate, ne morate cak ni da budete korisnik te banke.
Postoji caka što ukoliko ne budeš imao nijedan tekući, naplaćuju održavanje računa otvorenog po osnovu kredita, a ako otvoriš iRačun i apliciraš za kredit, onda nećeš imati nikakvih troškova.
 
Nije za ovu temu, ali kada ste spomenuli raiff i ovaj kredit 240k. Nema održavanja ni tog namenskog dok traje otplata kredita, troškovi su 0. Juče podnet zahtev.

Što se tiče Intese i kredita. Za keš kredite Intesa je trenutno ja mislim najgora, ne verujem koje su razlike u odnosu na neke pojedine banke (NLB, Addiko pa i ovaj Raiff). Ovaj raiff mi uskočio kao poručen, trenutno neka akcije kao da privuku nove klijente. Dokle će trajati ne znam.
I da se ogradim što se tiče ponude kredita koje sam spomeuo, to su sve sa njihovih kalkulatora sa sajta.
 

Prilozi

  • raiff.jpg
    raiff.jpg
    88.5 KB · Pregleda: 52
  • raiff1.jpg
    raiff1.jpg
    135.4 KB · Pregleda: 47
Jel još nekome ne radi Visa Classic intezina kao ni aplikacija? Pre oko 45 min je radilo plaćanje.
 
Meni ne radi app al prošlo online plaćanje preko MC classic.
 
Nazad
Vrh Dno