Šta je novo?

Banka Intesa

Mene obaveštavaju mailom, poslednji put juče. Nikada do sada nisam kupio na rate debitnom karticom, ali mi stalno odobravaju.
Za kupovinu na rate uvek koristim kreditnu.
 
Najbolje ti je da pozoveš call centar i da pitaš.

Meni su isto odobrili bez da sam tražio i to na maksimalni iznos od 300 000 RSD i uredno produžavaju svake godine iako ne koristim debitne za bilo kakvo plaćanje.
 
Nisam ni ja tražio pa mi aktivirali 2 puta na godinu dana sa limitom visine plate. Inače nemam i nikada nisam uzimao čekove, ni kreditnu karticu kao i nikakav kredit. Klijent zadnjih 9 godina.
I meni stigao mail da mi je onemogucena usluga. Mada sam ja digao neki kredit pre 2, 3 meseca, pa sam kontao da je zbog toga. Javi sta su ti rekli ako ih budes zvao.
 
I meni stigao mail da mi je onemogucena usluga. Mada sam ja digao neki kredit pre 2, 3 meseca, pa sam kontao da je zbog toga. Javi sta su ti rekli ako ih budes zvao.
Kako su rekli mojoj zeni, ukidaju ako je bilo promene plate preko 30% cini mi se (mozda je i manje) i to navodno sistem automatski radi, kod nje je bilo povecanje plate u pitanju pa su joj ukinuli i 3 meseca kasnije, ponovo odobrili sa novim vecim limitom...
 
Je l' ima neki dan dan aplikacija radi kako treba...
 
Ne radi od sinoć
 
Skinuli su odrzavanje u subotu. Znali su da ce nesto usrati u nedelju pa da se obezbede,na vreme.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
meni radi sve normalno i juce i danas
 
Ne radi aplikacija ceo dan - ni Intesa Mobi, a ne može ni e-bankarstvo, jer ne daje ključ za logovanje.

Navodno ne radi nikome ko ima iphone
 
Meni je proradila pre pola sata, ali sam morao ponovo da aktiviram nalog

Ovo je skandalozno. Ne znam da li druge banke imaju ove probleme, ali kod Inteze malo malo pa nešto ne radi. Nadam se da o našim parama vode više pažnje nego o aplikaciji. Baš mi je ovo poljulalo poverenje u Intezu.
 
Meni ceo dan radi normalno...
 
Ja morao da reaktiviram aplikaciju ali srećom se sećam reaktivacionog koda, sad radi OK i na iOS-u i na web-u. Cimaću ih da mi skinu mesečno održavanje za jul, nije problem što aplikacija ne radi nego što me kuliraju na upite i nisu nigde iskomunicirali da postoji problem. Ovo je nešto što bih očekivao od Yettel šarlatana ali ne i od najveće banke u Srbiji
 
Pozdrav,

Nov sam, imao sam zbiljan problem sa Intesom pr enekoliko dana - uplatip sam u 01:08 ujutru xxxx novca na svoj račun na bankomatu u J.Gagarina, bankomat je uzeo novac, izbacio potvrdu da je novac legao međutim novac se na računu pojavio tek u 05:42h, poslao sam prigovor banci, dobio odgovor 28/6/24 da je prigovor OSNOVAN /'imali smo neku docnju u sistemu, tralalalala....'/.
E, sad, meni je taj novac bio baš potrebam za transakciju ka trećem licu i nisam mogao raspolagati njime 4h32min, hoću da tražim kompenzaciju od banke, zanima me da li je neko imao takva iskustva i da li ga je banka kompenzovala i kako to fukcioniše...pozvao sam NBS danas, sektor za ZAŠTITU KORISNIKA FINANSIJSKIH USLUGA, rekli su mi da mogu da pošaljem protužbu... hteo sam da tražim iznos 2x ono što sam uplatio za svaki sat za koji mi je novac bio nedostupan, da li to može proći i da je ikoga banka obeštetila zbog ovavke situacije?

Hvala svima koji mogu pomoći i veliki pozdrav
 
A, pa ne preteruj sad. Jeste novac je trebao da ti legne odmah, ali tu odštetu teško da ćeš dobiti u iznosu koji tražiš, prilično je nerealan.
 
Probaj pa vidi. Kontam da im je najlakše da lepo ukinu tu uslugu pa onda nazad nam svima gospodo u banku i stojanje u redu.
 
Hvala na odgovoru, koilko je realno tražiti im onda?
U iznosu zakonske zatezne kamate na primer, a najrealnije bi bilo da ih zamoliš da ti ne naplate održavanje za tekući mesec. Ako smatraš da si pretrpeo toliki nematerijalni gubitak da ti je povredilo ugled, čast, stvorilo duševni nemir, itd, to jedino možeš da rešiš na sudu. Na kraju krajeva, imaš pravo i da probaš to, ali manje su onda šanse za vansudsko poravnanje.
 
Pa možda baš i jeste pretrpeo ogromnu materijalnu štetu, eto i meni je danas bio ogroman problem što mi ebanking nije radio na telefonu a samim tim ni na webu skoro 24h jer sam morao da radim ozbiljnu gimnastiku da ispomeram obaveze oko raznoraznih plaćanja jer sam u inostranstvu i ne mogu tek tako da zovem korisnički servis ili savetnicu a na mejlove i Twitter svakako ne odgovaraju dovoljno brzo (a čujem od kolega da ni call centar nije bio mnogo upotrebljiv).

Tačno je da bi u tom slučaju morao na sud i taj proces bi sigurno potrajao možda čak i par godina, ali ako je šteta stvarno velika, uopšte nije nemoguće isterati to do kraja. Svakako bih mu savetovao da prvo uloži prigovor NBSu onako kako su ga savetovali pa da vidi šta mu je dalje činiti.
 
Zaboravljate gde i u kakvom svetu zivite… Jedini nacin da ne zavisite od jedne banke je da imate otvoren racun kod jos neke, ali na kraju dana sve su one manje vise iste… Izbegavajte bilo kakve transakcije vikendom i nakon radnog vremena korisnickog centra!
 
Kum je uplatio 200e 30 aprila i pare se nisu pojavile na racunu. Uz sva natezanja novac se pojavio tek nakon praznika. Nista nije mogao da uradi. Verovatno je pokusaj kompenacije uazludan posao, a iznos bi verovatno bio zanemarljiv.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Zaboravljate gde i u kakvom svetu zivite…
Tu ću da se složim, zato što nismo država, već teritorija okružena drugim državama.
Jedini nacin da ne zavisite od jedne banke je da imate otvoren racun kod jos neke, ali na kraju dana sve su one manje vise iste…
Lako tebi da kažeš, ali šta ako su sva planirana sredstva završila sa zadrškom u jednoj banci i nema rezervnog rešenja, a klijent se uzda u njenu pouzdanost i poverljivost na osnovu prethodno stečenog iskustva, uprkos posedovanju računa u drugim bankama? To nisu nimalo prijatne situacije. Stoji da su sve manje-više iste, samo biraš najmanje zlo. Ko što je i rečeno, nije za očekivati od najveće banke da ima identične ispade kao Yettel banka. Prva dva puta kada sam svedočio javašluku od drugih klijenata, znao sam da će se ubuduće dešavati isto i napustio ih odmah po saznanju da mogu da im pošaljem elektronski potpisan zahtev za gašenje računa.
 
Nazad
Vrh Dno