milos88nbg
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 25.01.2021
- Poruke
- 621
- Poena
- 105
kako si obavesten? stigla poruka ili?
Nisam ni ja tražio pa mi aktivirali 2 puta na godinu dana sa limitom visine plate. Inače nemam i nikada nisam uzimao čekove, ni kreditnu karticu kao i nikakav kredit. Klijent zadnjih 9 godina.Meni omoguceno, iako nisam trazio.
I meni stigao mail da mi je onemogucena usluga. Mada sam ja digao neki kredit pre 2, 3 meseca, pa sam kontao da je zbog toga. Javi sta su ti rekli ako ih budes zvao.Nisam ni ja tražio pa mi aktivirali 2 puta na godinu dana sa limitom visine plate. Inače nemam i nikada nisam uzimao čekove, ni kreditnu karticu kao i nikakav kredit. Klijent zadnjih 9 godina.
Kako su rekli mojoj zeni, ukidaju ako je bilo promene plate preko 30% cini mi se (mozda je i manje) i to navodno sistem automatski radi, kod nje je bilo povecanje plate u pitanju pa su joj ukinuli i 3 meseca kasnije, ponovo odobrili sa novim vecim limitom...I meni stigao mail da mi je onemogucena usluga. Mada sam ja digao neki kredit pre 2, 3 meseca, pa sam kontao da je zbog toga. Javi sta su ti rekli ako ih budes zvao.
Da bre, ja gledam skidaju ranije nego obicno, reko ooookeeej...Skinuli su odrzavanje u subotu. Znali su da ce nesto usrati u nedelju pa da se obezbede,na vreme.![]()
Meni je proradila pre pola sata, ali sam morao ponovo da aktiviram nalog
Jel si morao do banke zbog toga? I meni "kao" proradila ali mi zapravo nije prepoznala FaceID i sad moram da aktiviram ponovo QR-kodom.Meni je proradila pre pola sata, ali sam morao ponovo da aktiviram nalog
iOS?Meni ceo dan radi normalno...
Android
Hvala na odgovoru, koilko je realno tražiti im onda?A, pa ne preteruj sad. Jeste novac je trebao da ti legne odmah, ali tu odštetu teško da ćeš dobiti u iznosu koji tražiš, prilično je nerealan.
U iznosu zakonske zatezne kamate na primer, a najrealnije bi bilo da ih zamoliš da ti ne naplate održavanje za tekući mesec. Ako smatraš da si pretrpeo toliki nematerijalni gubitak da ti je povredilo ugled, čast, stvorilo duševni nemir, itd, to jedino možeš da rešiš na sudu. Na kraju krajeva, imaš pravo i da probaš to, ali manje su onda šanse za vansudsko poravnanje.Hvala na odgovoru, koilko je realno tražiti im onda?
Tu ću da se složim, zato što nismo država, već teritorija okružena drugim državama.Zaboravljate gde i u kakvom svetu zivite…
Lako tebi da kažeš, ali šta ako su sva planirana sredstva završila sa zadrškom u jednoj banci i nema rezervnog rešenja, a klijent se uzda u njenu pouzdanost i poverljivost na osnovu prethodno stečenog iskustva, uprkos posedovanju računa u drugim bankama? To nisu nimalo prijatne situacije. Stoji da su sve manje-više iste, samo biraš najmanje zlo. Ko što je i rečeno, nije za očekivati od najveće banke da ima identične ispade kao Yettel banka. Prva dva puta kada sam svedočio javašluku od drugih klijenata, znao sam da će se ubuduće dešavati isto i napustio ih odmah po saznanju da mogu da im pošaljem elektronski potpisan zahtev za gašenje računa.Jedini nacin da ne zavisite od jedne banke je da imate otvoren racun kod jos neke, ali na kraju dana sve su one manje vise iste…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari