Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

90 dana je garancija na rezervne delove, koliko se sećam. znači, imaš pravo na popravku/zamenu o trošku servisa
 
To je sjajno, taman uoci izlazenja iz garancije... A jel spada ovo slucaj za zamenu/poprakvu ili mogu da mi kazu tipa gospodine ekran savrseno radi to vam je samo kozmeticki kvar, to ne spada pod garanciju?
 
A to pitaš njih pa ako odgovor bude nepovoljan onda potražio svet "šta dalje?" eventualno?
 
Nije kozmetički problem kad ekran prikazuje nešto što ne treba da bude tu.
Jel' te zelene tačke treba da budu tu? Ne. E pa onda ekran nije ispravan.
Pozdrav
 
Juce sam napravio porudzbenicu u Gigatronu sa preuzimanjem u prodavnici, uvece sam to preuzeo u prodavnici.
E sad proizvod mi se ne svidja i zeleo bih da ga vratim u zakonskih 14 dana. Ali u gigatronu prave problem jer sam preuzeo u prodavnici.
Mislio sam da je to isto online samo se preuzme u prodavnici?
Da li neko ima iskustva, da li proizvod moze da se vrati?
 
Nedostaje kljucan detalj, kako si platio? Ako si i platio u prodavnici, onda nemaju nikakvu obavezu da menjaju uredjaj.
 
Njihova dobra volja da li zele da izadju u susret... ali da, u ovom slucaju nemaju zakonsku obavezu da izvrse povracaj novca.
 
Bas sam bio ubedjen da to spada u online kupovinu, jer proizvod sam samo preuzeo i platio, isto ga nisam video ni nista kao i dostavom kurirskom sluzbom.
Znaci sledeci put samo kurirskom sluzbom?
 
To je svakako najbezbednije (tj cista situacija bez prostora za razlicita tumacenja), ali je u stvari bitnija stvar kako si platio. Placanjem online zakljucujes ugovor na daljinu, sto ti daje i ova dodatna prava. Koliko sam citao, vecina prodavaca u ovom slucaju ne pravi problem ako je preuzimanje i bilo u radnji.
 
Nemoj misliti ni da je mnogo lakše vratiti preko kurira to se tek ne isplati naročito za veće i gabaritnitnije stvari
 
To je svakako najbezbednije (tj cista situacija bez prostora za razlicita tumacenja), ali je u stvari bitnija stvar kako si platio. Placanjem online zakljucujes ugovor na daljinu, sto ti daje i ova dodatna prava. Koliko sam citao, vecina prodavaca u ovom slucaju ne pravi problem ako je preuzimanje i bilo u radnji.
Prodavac NE MOZE da pravi problem kad je placeno online, to je nedvosmisleno kupovina na daljinu.
 
Nije kozmetički problem kad ekran prikazuje nešto što ne treba da bude tu.
Jel' te zelene tačke treba da budu tu? Ne. E pa onda ekran nije ispravan.
Pozdrav
Zanimljiv epilog reklamacije.

Upravo su me zvali iz promobija i kazu da sam u pravu i da je reklamacija validna, ali da svi ekrani koje su dobili dolaze sa iste 2 tacke.

Ja ih pitao koje opcije imam?

Kaze da sacekam da im stigne druga tura ekrana pa da se nadamo da nemaju iste tacke. Ja onda rekoh a koja je druga opcija? Kaze da nosite telefon ovako sa ove 2 tacke :))
Pitah ih isto da li mogu da dobijem zamenski uredjaj, ili neki drugi koji je u tom cenovnom rangu jer je zamena ekrana kostala 330€ i rekose da ne moze.

Da li se zavrsava na tome ili imam jos neku drugu opciju?
 
Znam, pisem to od samog pocetka ;) Isto tako znam da su neki pokusavali, zato i napisah ovo poslednje. Nije uspelo naravno, ali ima ljudi koji nece ni toliko da se zezaju/nerviraju.

Imam jedno drugo pitanje... da li postoje firme koje su ovlasceni monteri televizora (nemam bolji izraz u glavi :D )? Ono, Tehnomanija, Emmezetta i slicno imaju preporuku za nekoga ko to montira i osiguran je od ostecenja prilikom montaze.
 
@m1tsu
ne znam zasto si menjao ekran, ali to su sve zamenski ekrani ni priblizno istog kvaliteta kao original
ista prica i za baterije.
Totalno je besmisleno da u stari telefon ulozis 330eur kada za te pare ima da se kupi nov.

da li postoje firme koje su ovlasceni monteri televizora (nemam bolji izraz u glavi :D )?
Sta je to "monter" televizora?
 
Kacenje televizora na zid :) (jasno mi je da sam bas zakomplikovao objasnjenje, ali mi je blokirao mozak u trenutku).
 
Mislis da neko bude "ovlascen da okaci tv na zid"?

Ne verujem postoji neko specijalno zaposlen i ovlascen na poslovima kacenja TV na zid.

Mozes i sam da zasrafis 4 srafa na ledja TV i okacis tv na nosac.
 
Zavisi od zida na koji se kači, puna cigla ili beton, obični tiplovi što jači (8-10mm debljine). za šuplje zidove, šuplja cigla, blok ili gips karton, postoje speciajalni ankeri.
 
Nije problem naci majstora, ali se uvek plasim ostecenja prilikom montaze ( a steta moze biti ogromna ako se dlan stavi na lose mesto ili pogresno pritisne). Ono, Emmezetta/Tehnomanija/Gigatron dodatno naplacuju tu uslugu za TV kupljen kod njih, ali taj majstor preuzima odgovornost da ce sve proci bez problema.
 
@m1tsu
ne znam zasto si menjao ekran, ali to su sve zamenski ekrani ni priblizno istog kvaliteta kao original
ista prica i za baterije.
Totalno je besmisleno da u stari telefon ulozis 330eur kada za te pare ima da se kupi nov.
Sve sto si pomenuo stoji, i jos neko je isto pomenuo u drugoj temi.. Medjutim gledajuci oglase, za 300e bukvalno nema nista ni pribliznog kvaliteta da se uzme. Npr. A55 koji svi hvale i predlazu a koji kosta 350e je bukvalno igracka za p40 pro.

Razmatrao sam magic pro 5 i OP12 medjutim oni su duplo skuplji i nisam hteo da bacam tolike novce...
Lepo si pomenuo i ovu zamensku bateriju a koju sam dobio novu. Jedva izgura 2:45 SOT, a smesno je sto je stara baterija koja je bila 4g stara bila bolja.
Sad videh da sam se prevario pa rekoh ako mogu da reklamiram da povratim kintu ili sam zakljucan sa popravkama i zamenama?
 
Kako da reklamiras?

Sta da ti stave kada su tvoju staru bateriju bacili... sta drugo mogu sa njom.

naravno da ima drugih telefona, pa i da si dodao 50eur barem kupujes nov savremen telefon koji je softverski podrzan...
nema od babe devojka, stavri kao sto su telefoni jako brzo postaju zastarele
 
Nije problem naci majstora, ali se uvek plasim ostecenja prilikom montaze ( a steta moze biti ogromna ako se dlan stavi na lose mesto ili pogresno pritisne). Ono, Emmezetta/Tehnomanija/Gigatron dodatno naplacuju tu uslugu za TV kupljen kod njih, ali taj majstor preuzima odgovornost da ce sve proci bez problema.
Ангажују тешке мороне за такве радове, моја сестра је платила монтажу машине за судове и ликови који су дошли су унаказили елемент испод судопере, и нису повезали добро црево за одвод. Ниједан иоле способан омладинац се неће бавити тиме.
Кад зезну нешто и побегну из куће млати се ти после да докажеш ко је крив и сл, врате ти новац за монтажу и не знамо ми ништа…
 
Znam, pisem to od samog pocetka ;) Isto tako znam da su neki pokusavali, zato i napisah ovo poslednje. Nije uspelo naravno, ali ima ljudi koji nece ni toliko da se zezaju/nerviraju.

Imam jedno drugo pitanje... da li postoje firme koje su ovlasceni monteri televizora (nemam bolji izraz u glavi :D )? Ono, Tehnomanija, Emmezetta i slicno imaju preporuku za nekoga ko to montira i osiguran je od ostecenja prilikom montaze.

Kontaktiraj Art Support, Teodora Hercla (Prilaz, Jakuba Kuburovića, kako god, 100x menjala ime) u Zemunu.

Ako kupuješ nosač kod njih, sigurno izlaze na teren da montiraju. Ako već imaš nosač, ne znam da li izlaze ili se razlikuje cena.

Meni su do sada postavljali nekoliko ekrana, kada su prvi put bili, 55", u to vreme retko velika dijagonala, svaki kontakt sa ekranom je bio sa nekim, na oko, vrlo mekanim, kao plišanim, rukavicama.

Za 40" je bio jedan, bukvalno čiča, sam, sve postavio, brze od ovih mlađih.

Poslednji TV koji su mi postavljali, jesen 2020. godine, na ulasku u objekat navukli nove nazuvice na obuću, sve vreme sa maskama (korona time), ne sećam se da su imali rukavice kao ono prvi put, ali nigde tačkica na TVu nije ostala.

Za jedan TV su recimo falili neki distanceri. Izvadiše iz svog alata, podesili ugao, sve profi. Ja im onda dao onih zilion matica, podloški i distancra koji su ostali neiskorišćeni, računam, i meni su dali što je ostalo od nekog drugog.

Ovo nije preporuka! Već samo moje ponovljeno, pozitivno, iskustvo. Ti odluči da li ti odgovaraju.
 
To je sjajno, taman uoci izlazenja iz garancije... A jel spada ovo slucaj za zamenu/poprakvu ili mogu da mi kazu tipa gospodine ekran savrseno radi to vam je samo kozmeticki kvar, to ne spada pod garanciju?
Meni su zamenili ekran sa burn in-om na vrhu pred kraj garancije telefona, tako da ne bi trebalo da bude problema.
Ja ih pitao koje opcije imam?

Kaze da sacekam da im stigne druga tura ekrana pa da se nadamo da nemaju iste tacke.
Traži im da ti daju to napismeno, da ne bi kasnije izvisio.
 
Juce sam napravio porudzbenicu u Gigatronu sa preuzimanjem u prodavnici, uvece sam to preuzeo u prodavnici.
E sad proizvod mi se ne svidja i zeleo bih da ga vratim u zakonskih 14 dana. Ali u gigatronu prave problem jer sam preuzeo u prodavnici.
Mislio sam da je to isto online samo se preuzme u prodavnici?
Da li neko ima iskustva, da li proizvod moze da se vrati?
Da pohvalim gigatron. Izasli su u susret. Vratili novac. Sve pohvale.
 
Prenosim vam poruku sto sam slao organizacijama za zastitu potrosaca

Obraćam vam se povodom problema koji sam imao sa trgovcem nakon kupovine proizvoda putem interneta. Naime, putem sajta www.medacom.rs poručio sam dušek "iZone 7 160/190". Po prijemu i raspakivanju dušeka, shvatio sam da sam greškom naručio pogrešnu dimenziju – proizvod mi ne odgovara jer je kraći za 10 cm.

Odmah sam kontaktirao trgovca i zamolio da mi omogući zamenu za model dimenzija 160/200. Međutim, trgovac me je obavestio da, budući da je dušek raspakovan, ne mogu ostvariti pravo na zamenu jer se takav proizvod više ne može prodavati kao nov.

Smatram da je ovakav odgovor u suprotnosti sa Zakonom o zaštiti potrošača, jer, prema članu zakona:
"Kupac ima pravo na povraćaj novca u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu, bez navođenja razloga i dodatnih troškova."

Da li ovo pije vodu sto tvrdim tj.
"Kupac ima pravo na povraćaj novca u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu, bez navođenja razloga i dodatnih troškova."
 
@Chernobyl javi kako je sve to prošlo na kraju
 
Ja sam upravo to komentarisao na prethodnoj strani...
Na kraju ce ispasti da mu se to u opste ne isplati, znaci vracas samo ako apsolutno ne mozes nikako da iskoristis inace si u minusu.
Nemoj misliti ni da je mnogo lakše vratiti preko kurira to se tek ne isplati naročito za veće i gabaritnitnije stvari
 
Nazad
Vrh Dno