Naravno da je bolje, ali svi mi previdimo to i to bude nesto na sta nismo racunali.Pa bolje u minusu 3-4 hiljade nego celih 25.
Kvaka je u tome sto prodavac propisuje nacin vracanja, a on je najcesce najskuplji po kupca.Ne vidim kako online i u prodavnici ikako utiče na cenu i postupak vraćanja.
Slanje nazad košta i jednako je složeno u oba slučaja.
Kod takvih situacija, pises mail Efektivi a u cc se stavi SBB i RatelPotrebna mi je pomoć za prijateljicu koja ima problem sa SBB-om kod kojih je već dugo niz godina i zadovoljna je uslugom. Preselila se u svoj novi stan u zgradi gde ima samo mts optika. SBB hoće da joj naplati penale zato sto želi da raskine ugovor. Ponudili su joj dve opcije da bi izbegla plaćanje penala, prva je da uzme total tv i kaci “tanjir” na zgradu(što investitor ne dozvoljava jer je zgrada nova) i druga da uzme internet od mts-a, a od SBB-a će dobiti eon box i onda će morati da placa dve usluge.
Zapravo delimično i jeste za ovu temu - po uslovima ugovora SBB se plaćaju penali, pitanje je da li je to po ZOZP.Ovo je pitanje za SBB temu, nema veze sa zaštitom potrošača. Postavi pitanje tamo.
Neka posalje obavestenje sbb-u (email) o nameri zakljucivanja ugovora sa mts-om saglasno cl. 89. Zakona o zast.potrosaca (promena pruzaoca usluge), a u cc-u Ratel. Maksimalni rok za resavanje je 30 dana od dana dostave predmetnog obavestenja. Ujedno treba da obavesti mts o nameri koriscenja njihovih usluga, kako ne bi postojao prekid u pruzanju usluge. Ovo je dosta sporna odredba koja je u cl. 132. ZEK-a razradjena SAMO za usluge interneta, i koja zavisi od postojanja tehnickih uslova, koji u datom slucaju postoje. Sa druge strane, Efektiva je misljenja da se odredbe cl. 89. odnose i na kablovskog i operatora mob.telefonije. U slucaju odbijanja, ili nepostupanja u navedenom roku, poslati predstavke na adrese Ratela i nadleznih inspekcija (trzisne i insp.za elektronske komunikacije).Potrebna mi je pomoć za prijateljicu koja ima problem sa SBB-om kod kojih je već dugo niz godina i zadovoljna je uslugom. Preselila se u svoj novi stan u zgradi gde ima samo mts optika. SBB hoće da joj naplati penale zato sto želi da raskine ugovor. Ponudili su joj dve opcije da bi izbegla plaćanje penala, prva je da uzme total tv i kaci “tanjir” na zgradu(što investitor ne dozvoljava jer je zgrada nova) i druga da uzme internet od mts-a, a od SBB-a će dobiti eon box i onda će morati da placa dve usluge.
Moglo je do 31.12.2024, tj. 30 dana od obaveštavanja korisnika o jednostranoj promeni uslova ugovora.Zar SBB nije povećao cene pa može da se raskine UO bez penala?
Ne razumem tvoj komentar? Ako su mi zamenili i stavili fush ekran koji placam kao da je premijum, ocekujem da radi kao premijum. Mene ne zanima sta ce da mi stave... Ako je deo u garantnom roku a jeste, i ne radi kako treba njihovo je da ga poprave a ako ne mogu ili ponude zamenu u toj kategoriji ili ponude povrat novca, jako prosto.Kako da reklamiras?
Sta da ti stave kada su tvoju staru bateriju bacili... sta drugo mogu sa njom.
naravno da ima drugih telefona, pa i da si dodao 50eur barem kupujes nov savremen telefon koji je softverski podrzan...
nema od babe devojka, stavri kao sto su telefoni jako brzo postaju zastarele
Da li imas nekih novina u vezi duseka? Jesu ti prihvatili ili te i dalje maltretiraju?Prenosim vam poruku sto sam slao organizacijama za zastitu potrosaca
Da li ovo pije vodu sto tvrdim tj.
"Kupac ima pravo na povraćaj novca u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu, bez navođenja razloga i dodatnih troškova."
Ako si kupio online i nije proslo vise od 14 danaDa li imas nekih novina u vezi duseka? Jesu ti prihvatili ili te i dalje maltretiraju?
Pitam jer i ja imam sada situaciju medjutim nije sa dusekom. Kupio sam Therabody pistolj za masazu od 50 hiljada sa brdo nastavaka i opcija a koje mi ne trebaju. Bio je upakovan u celofan pa samo cekam da mi odgovore kao i tebi.
samo se pozovi na Član 27 i miran si. Mene su pokusali da nasankaju i forsirali me da navedem razlog. Samo sam rekao da nisam zakonski u obavezi da im navedem razlog i ako mi ne prihvate reklamaciju, da cu obavestiti trzisnu inspekciju pa neka njima objasne od kada sam zakonski u obavezi da navedem razlog. Naravno, sve je odmah reseno![]()
Zakon o zaÅ¡titi potroÅ¡aÄa
PronaÄite preÄiÅ¡Äene propise Republike Srbije u okviru sekcije Besplatni propisi na naÅ¡em sajtu.www.paragraf.rs
A po clanu 34 nemaju pravo da ti umanje vrednost, vec su zakonski duzni da ti refundiraju pun iznos
Postoji, kad god su u zaostatku sa vremenom (a često jesu) standardno šalju poruku o odbijanju. Sačekaj pa vidi dalje.Jel postoji mogućnost da je ovo ona poruka sto imaju obavezu da me obaveste u roku od 8 dana?
U toj maloj poruci su nekoliko puta prekršili zakon, npr nisu te obavestili kako su to ustanovili da je nesaobraznost neprimećena, kao i da imaš pravo na https://vansudsko.must.gov.rs/Evo sa postavim i ovde.
Kupio sam pre neki dan Fox TV i kada sam došao kući i povezao sve, upalio tv primetio sam jednu liniju na desnoj strani, ja bih rekao da probija pozadinsko osvetljenje. Ali danas mi je stigla poruka da je odbijena reklamacija. Šta činiti, kako isterati do kraja. Inače kupljen u gigatronu
Ovo je poruka koju sam dobio.
Postovani,
Vasa reklamacija broj 520203857 je odbijena. Nije primecena nesaobraznost.
Detaljne informacije mozete naci na emailu.
Vas Gigatron
Inače za mejl me nisu ni pitali.
Jos nije proslo 6 meseci od kupovine tako da.Dragi ljudi, pozdrav, treba mi savet u vezi sa reklamacijom veš-mašine - unapred se izvinjavam čitaocima na dužini.
Kupila sam pre tri meseca kombinovanu LG mašinu putem online beskamatnog kredita u Tehnomediji. U pitanju je slim mašina, deklarisana na 8kg pranje, 5kg sušenje (međutim, maksimalna kilaža prema uputstvu je zapravo dozvoljena na samo 2 programa, ostalo je do 2, 3 kg maks - tu već uočavam prevaru
Nakon otpr. dve nedelje korišćenja primetila sam čudno ponašanje na centrifugi - suviše se drma levo-desno, ne može da započne centrifugu, u međuvremenu bubanj počeo da lupka kao da udara u nešto dok centrifugira, a nivelisana savršeno.
Uložim reklamaciju, servis dođe, majstor je navodno zategao neke šrafove koji su bili labavi i to je to. Ja mu objasnim kako se mašina muči sa tom centrifugom, on kaže da je jako osetljiva i da bi bilo dobro da perem manje količine veša i to na centrifugi ne preko 800 rpm. U fazonu - samo malo da se naviknete na mašinu, inače je ovo super proizvod. Nisam bila presrećna, ali pomislih - u redu, probaću, da se ne cimatam sa reklamacijom, tegljenjem stare mašine nazad itd itd.
Međutim, isti problem se nastavlja i ja shvatam da nije važno koliko veša stavljam na centrifugu, već da je u pitanju neki bag - ovde na forumu mi posle objasne da te mašine imaju problem sa preosetljivošću na disbalans...
Da skratim priču - uložim drugu reklamaciju, servis me pozove i odbije da izađe na teren. Vrlo neprijatan dugačak razgovor, gde je vlansik servisa pokušao da me napravi blesavom i da potpuno negira da mašina ima problem (btw kad sam mu rekla da ne mogu u ovoj mašini da iscentrifugiram tanušno sintetičko ćebence a da ona ne poludi, rekao mi je - pa ćebad se ne pere u mašini, nosi se na hemijsko) koji možda nije striktno tehničke prirode, ali def. ne radi dobro onaj posao za koji je deklarisana.
Prijavila sam Tehnomediju tržišnoj inspekciji, jer koliko znam, protivzakonito je da odbiju izlazak na teren u garantnom roku.
Spremam se da uložim i treću reklamaciju i za to mi i treba savet:
ukoliko servis posle izlaska na teren konstatuje da je sa mašinom "sve u redu", na koji način da ostvarim svoje pravo na zamenu proizvoda odnosno na koji način dalje gurati reklamaciju, jer mašina zaista nije saobrazna ugovoru odnosno ne ispunjava one uslove koji se očekuju od proizvoda te vrste.
Imamo jedno dete, biće još jedno, dva psa - znači treba mi mašina koja će ozbiljno da radi posao, pored koje neću morati da čučim non-stop (zaboravih da napomenem da sam je jedno vreme štelovala na nedelju dana da pokušam da popravim stanje sa centrifugom i lupkanjem), a novac koji treba da dam (76000 na rate) mislim da ovaj proizvod definitvno ne zaslužuje.
Praštajte na dužini, it's complicated![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari