Većina u ovoj temi zna da sam ja i potrošač, ali i prodavac, pa da mnoge stvari vidim sa obe strane, što većina nema prilike. Evo ga jedan hit od pre neki dan, sa čim se trgovci sreću i zašto se diže gard i za normalne kupce.
Zove me čovek, prepodne, kaže naručio sam taj i taj proizvod u vašoj prodavnici, ali mi nikako ne stiže. Kada si naručio? Danas. Uh broj 1.
Sa kog imena si poručio? Kaže ime. Nemam porudžbinu, ni tog artikla, ali nema ni njegovog imena u bazi korisnika. Kaže registrovao se taj dan i popunio je narudžbinu. Pitam ga sa kog maila se registorvao. Kaže nemam ja mail. Kod nas bez mail adrese ne može da se registruje. Uh broj 2.
Kaže "slab sam ti ja sa tim", sav kao zbunjen "jel mogu ja ovako, telefonom, da naručim?". Može. Zapišem podatke, kreriram nalog, istog trenutka spakujemo i taj dan pošaljemo paket.
Sutradan, čovek odbije prijem paketa. Uh broj 3.
Reko' možda zna kurira, pa se dogovorio naknadno da preuzme ili često se desi da primalac nema novac, pa mu kurir donese sutradan ili kurri klikne pogrešno dugme....
Prekosutra zovemo broj, čovek se ne javlja. To se baš često dešava. Ljute se što im kurir nije doneo paket, kažu "nisam imao nijedan propušten poziv ceo dan". a mi ga iz prodavnice zvali sa jednog ili čak dva broja i ne javi se.
Paket nam se vratio.
Zove čovek sutradan, kaže imao sam juče propušten poziv, sasvim slučajno shvatimo ko je, uopšte ne zvuči zbunjeno, potpuno normalna komunikacija, kaže "stigao je meni paket". Kako ti je stigao, evo ga ovde ispred mene, piše da si odbio prijem. E, pa moguće. Šta moguće......i da skratim ceo razgovor.....čovek naručio isti artikl u nekoliko prodavnica, svuda je ista i cena (mi smo uvoznik), pa je preuzeo koji je prvi stigao. A kada je kod nas poručio, dan ranije je već naručio u nekoj prodavnici, pa kada smo mi slali paket, njemu je već bio stigao paket. I njemu je to sve normalno. Ovo više nije uh, već ne znam ni ja šta je.
Na kraju, ne mogu da kažem da me je iznervirao, već mi je više nekako žao/rastužilo me je što se ljudi tako ponašaju. Paket je baš nezgodan za pakovanje, jedna osoba, preko 20 minuta, deo materijala koji je upotrebljen za pakovanje ne može ponovo da se koristi, već ide u đubre, biće nam naplaćena dupla usluga transporta, storniranje računa, na naš PIB, a nije naša greška.
Jel ima neka zaštita za prodavce od kupaca? Ne? Aha, to sve mora da se predvidi i da se uračuna u cenu, koje posle plaćaju i oni normalni, jer postoje kupci-dijabole.