Apelujem na Vaše rukovodstvo da revidira sadržaj automatskih generičkih mejlova, koje Vaš robot šalje prilikom podsećanja na obaveze o izmirenju rate. Sadržaj trenutnih mejlova je sterilan, imperativan, snishodjiv i nameće povereniku osećaj krivice i unosi egzistencijalni nemir i osećaj beznađa, čak i kada se radi o uplati mesečnog održavanja kreditne kartice. Ovakve sitnice i jezička neumešnost doprinose tome da se korisnici koji su i sami radnici nečijeg korisničkog servisa osete kao obeleženi i nedostojni, i imaju utisak da sami greše u tome što pružaju empatičnu i nesebičnu podršku korisnicima, kad jedna kompanija oog ranga dopušta sebi ovako diletantski sadržaj i nepoštovanje istih. Svakog meseca kada dobijem datu poruku zažalim što sam se ikad opredelila za ovu kompaniju, o čijem kvalitetu usluga i operaterima mislim sve najbolje. Osećam se kao pred Inkvizicijom. Ne možete da koristite imperativ u molbama, jer je nečtiv i zvuči preteći. Imperativ se koristi u promocijama! Mislim da bi trebalo da angažujete stručno lice sa dovoljnom dozom emocionalne inteligencije prilkom kreiranja datih poruka, čija je svrha da pridobiju korisnika i podsvesno ga nateraju da vam se i dalje vraća i uvlači u sve veća i nesmotrenija dužnička ropstva.
Shodno mom iskustvu u datom poslu, pomenuti efekat se vrlo lako postiže i održava, Revidirajte svoj pristup i angažujte ljubazne, prijatne i emocionalne ljude na datim projektima, a ne gazimprekoleševa high-achievere, nekadašnje loše djake i rodjene uterivače i zelenaše. U rangu ste doboš rs organizacije, čijeg idejnog tvorca naziva uz dužno poštovanje treba obesiti nasred Terazija zbog ovog naziva. Cenim da je čitao Glišića i maštao o tome kako će kao sitni pisarčić i ćata prodefilovati kroz palanku i uz zvuke doboša oduzimati imovinu naivnim, prevarenim ljudima. Danas su te ćate ispeglani workaholici koji jedu mafine u korporativnim kafeterijama i vire iz šefovskog rektuma, a drugi rade za njih.
Zbog sadržaja date poruke i efekta koji ista svakog meseca proizvodi u meni, odlučila sam da prestanem da budem Vaš korisnik odmah po isteu ugovora, iako sam verna Telenoru od 2004. god. Nadam se da će Vam to pomoći da shvatite dalekosežnost ovakvih nesmotrenosti i dovedete servis na kvalitetan nivo. Agent sam korisničkog servisa ugledne strane kompanije, i na to mesto me je kvalifikovao odnos prema korisnicima. "Ne postoje šefovi. Korisnik je jedini šef, koji može i da te zaposli i otpusti".