Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako TB prodaju nekom normalnom kupcu i ako potonji zadrzi sve funkcionalnosti koje sada imamo onda verovatno ostajem sa njima.

Gledao sam ponudu ostalih banaka u detaljima koji mi znace i tu zaista ima svega.

Recimo OTP banka, koju imam ispred nosa i bez guzve, ima SMS servis gde dolazna poruka kosta 5din po komadu bez obzira na paket racun.
 
Lepa stvar kod TB je i što se plaćanje ka inostranstvu radi iz aplikacije. Ni to nije uobičajeno kod svih banaka ovde.
Ustvari TB ima jako dobra rešenja, ne znam ima li još neka banka sve to, ali šteta što ne mogu da srede aplikaciju i portal da rade kako treba. Takođe i što nema opcije hitne izrade kartica. Deluju mi nekako neozbiljnije zbog takvih stvari.
Good point za sve navedeno.

RF ima opciju da se sve to radi elektronski, ali ne znam kako sada radi za fizicka lica. Za pravna mora iskljucivo iz aplikacije/eBankinga, znaci obavezan je m/eBanking (koji se placa za pravna lica)
 
Sećate se možda moje reklamacije iz septembra prošle godine, da su mi odobrili dva plaćanja bez OTP-a koja nisam ja inicirao na sajtu koji zahteva OTP? Ćerali smo se i ćerali (po jedan email na dva meseca) i završeno time što su mi jedno plaćanje refundirali na ime svoje greške (nisu poslali OTP), a drugu transakciju nisu refundirali. Pri tome su poslali umereno neljubazno i jako dugačko pismo, gde mi trljaju na nos kako koristim karticu, bla, bla, a nigde ni reči o njihovom propustu. Pri tome, plaćanja su bila preko jednog od najvećih procesora, HiPayWallet-a.

Inače su mi prethodni put u dopisu rekli da se žalim NBS jer odbijaju žalbu jer procesor plaćanja, HiPayWallet, navodno, nije tražio 3DS. Onda sam im poslao izvode od plaćanja, gde stoji da su oba izvšrena koristeći 3DS (iako OTP nikada nije stigao). Od ta dva, identična, za jedan kažu da jeste bio 3DS, a drugi da nije, iako imam dokaz sa sajta (znam kad platim RF Virtuonom, tada stoji 2D), ali nisam odgovorio na taj email i neću, neka im.

Svaki email sam čekao bar 15 dana i uvek je pisalo da su radili "opsežne i dubinske analize", a u svakom je bio neki drugi zaključak. Da nisam bio dosadan nikada ovo ne bi rešili. Od septembra do kraja aprila -- rešavana reklamacija, nek im je uzdravlje! :smoke:
 
Da li nekome radi mCash za UPLATE? Imam utisak da mi vec 2 nedelje ne radi uopste. Danas sam probao na 3 bankomata, nece, prebroji lepo, kazem "Proceed", Molim sacekajte..., i onda "transakcija je odbijena".
Na kraju sam morao po karticu kuci, i proslo je iz prve.
 
^ Radi normalno mCash za uplate, i RSD i €, uplaćivao danas, a i prethodnih dana na više ATM-ova u centru. Bez problema.

* * *

Za tetku sam otvarao nalog za vikend, da ima karticu kad ode na more koju može da kontroliše. Ljudi moji, sve smo popunili online, a onda u TC Delta City čekali 30min da oni otprintaju ugovor i tek onda da urade prvu transakciju kojom se aktivira nalog. Onda smo hteli da ovlastimo njenog supruga, al' ne može, "morate sami sa web-a da popunite, ne možemo mi ovde" i "mora 24h da prođe dok se račun ne aktivira, ne vredi da pokušavate sa mobilnog sada". Odmah kad smo došli kući sa web-a smo dodali ovlašćeno lice, otišli u Deltu i ponovo više od 30min čekanja, oni zovu supervizore, i sve može, dodato ovlašćeno lice, kao SpaceX raketu da su lansirali! :smoke:

Uzeli smo Progresiv paket jer jeftinije dođu 2 kartice tako, i onda od maja prelaze na Starter, u Delti rekli da to ne može, prva tri meseca nema promene računa. Naravno, ni to nije tačno. Sve informacije davao šef štanda Telenora u Delti i riba koja je imala ispod imena titulu "kreditni savetnik", znači da je iz Banke, a ne promoterka telefona na štandu. Zamislite da smo pitali nešto složenije, verovatno je i kreditna savetnica imala jednodnevni crash-course bankarstva.
 
Kako dodju 2 kartice jeftinije tako? Jedna kapiram, a druga se isto placa, zar ne? (mrzi me da trazim cenovnik :p)
 
^ Starter 2 kartice (ovlašćenje): 500 + 500din

Progresiv 2 kartice: 300 pretplata + 1. kartica 0 din + 2. kartica 200din = 500din ili upola manje za 2 kartice nego u Starteru. [emoji12]

Ovlašćena osoba ima svoj user/pass da se loguje na Online banking, a moze i app da instalira, tako mi rekoše. Može sve da radi, samo ne da menja podatke vlasnika ili zatvori račun (nisu precizirali koji). Drugim rečima, ovlašćena osoba ima full access.
 
Ovlašćena osoba ima svoj user/pass da se loguje na Online banking, a moze i app da instalira, tako mi rekoše. Može sve da radi, samo ne da menja podatke vlasnika ili zatvori račun (nisu precizirali koji). Drugim rečima, ovlašćena osoba ima full access.

Mene ovo po malo nervira. Hteo bih da imam drugu karticu kojoj mogu limitirati pristup i staviti na raspolaganje samo određenu količinu novca. Nešto kao child kartica.
 
Ne instaliras ovlascenoj osobi aplikaciju i miran si.
 
Posle 3 godine rada TELENOR BANKA se prodaje.
Radnici su potpisivali kolektivni ugovor do 2018. Zainteresovana su dva investiciona fonda i cetiri banke.

Ima nekih svežih vesti vezano za ovo? Bas sam razmišljao ovih dana da otvorim račun i stavim neku dinarsku štednju, dobre su im kamate.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Progresiv 2 kartice: 300 pretplata + 1. kartica 0 din + 2. kartica 200din = 500din ili upola manje za 2 kartice nego u Starteru. [emoji12]
Aha, mislio sam da je 500 dodatna uvek :)

Mene ovo po malo nervira. Hteo bih da imam drugu karticu kojoj mogu limitirati pristup i staviti na raspolaganje samo određenu količinu novca. Nešto kao child kartica.
Prebacis na stedni racun novac, a stavis na osnovni samo koliko treba. Posebno moras raditi ovlascenje za svaki racun, ne znam ni da li moze za stedni recimo.

BTW, mCash ne radi za ovlascena lica, samo za svoj osnovni racun moze.

Ne instaliras ovlascenoj osobi aplikaciju i miran si.
I gledas da ne bude na njen broj telefona, jer tako moze resetovati pass i logovati se ;)

Ima nekih svežih vesti vezano za ovo? Bas sam razmišljao ovih dana da otvorim račun i stavim neku dinarsku štednju, dobre su im kamate.
Izgleda noice ove nedelje kada dinar raste, ali proslog meseca bi bio u minusu :)

BTW, Septimuse, ima li nacina da se ignorisu ovi potpisi sa Tupimtalka? (sent from crApplephone i slicno?)
 
Ništa od bankomata na Karaburmi u Big tržnom centru.
 
^Ozbiljno? Baš im je haos pokriven taj deo grada, mogli su makar tu da ga stave.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Pa ako su zaista u procesu prodaje, zašto bi ulagali u tako nešto


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Insajder info svratio do poslovnice u Bigu i pitam ima li i gde je, kazu nije u planu za postavljanje.
Mada nisam video nijedan bankomat da je postavljen, verovatno jer je TC tek otvoren pre 9 dana.
 
Pa ako su zaista u procesu prodaje, zašto bi ulagali u tako nešto
Zašto imaju agresivne reklame, nove bankomate, zašto imaju nove bankarske proizvode (novi krediti)? Proda(va)li se ili ne, show must go on, najgore je da sve stane, odoše klijenti onda. Ili panika, svi povuku svoje depozite u isto vreme!
 
Za klijente ne znam, znam da im zaposleni odlaze. Sad su cak poceli da povecavaju plate u pokusaju da zadrze radnike.
Pozdrav
 
^ Uh, to nikako nije dobro. Ako odlaze bitni zaposleni sa znanjem... Onda je to početak sunovrata a jedini krivac je direktor/menadžment.
 
Juče pušten u rad bankomat u T. C. BIG.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
@owim, kako mislis bitni zaposleni sa znajnjem? TI mislis da ima vise od jedne takve osobe u TB-u?:)
 
Pao demanti u rekordnom roku ;). Mozda je neki drugi BIG.
 
^ Drugi Big tek se gradi na Vidikovcu. [emoji5]
0d20ec08b41217b388f96a22f1671ca6.jpg
 
Proda(va)li se ili ne, show must go on, najgore je da sve stane, odoše klijenti onda. Ili panika, svi povuku svoje depozite u isto vreme!
Тачно тако,морају да одрже ниво профитабилности,ако би се продавали и како би постигли добру продајну цијену,макар и као Агрокор.Изашао је и извјештај за први квартал ове године који је малкице бољи него лани
http://www.telenorbanka.rs/sr/onama/telenor-banka/izvestaji/
Само кад видим коментаре на њиховој ФБ страници....
 
Kako dobar FB komentar:

Apelujem na Vaše rukovodstvo da revidira sadržaj automatskih generičkih mejlova, koje Vaš robot šalje prilikom podsećanja na obaveze o izmirenju rate. Sadržaj trenutnih mejlova je sterilan, imperativan, snishodjiv i nameće povereniku osećaj krivice i unosi egzistencijalni nemir i osećaj beznađa, čak i kada se radi o uplati mesečnog održavanja kreditne kartice. Ovakve sitnice i jezička neumešnost doprinose tome da se korisnici koji su i sami radnici nečijeg korisničkog servisa osete kao obeleženi i nedostojni, i imaju utisak da sami greše u tome što pružaju empatičnu i nesebičnu podršku korisnicima, kad jedna kompanija oog ranga dopušta sebi ovako diletantski sadržaj i nepoštovanje istih. Svakog meseca kada dobijem datu poruku zažalim što sam se ikad opredelila za ovu kompaniju, o čijem kvalitetu usluga i operaterima mislim sve najbolje. Osećam se kao pred Inkvizicijom. Ne možete da koristite imperativ u molbama, jer je nečtiv i zvuči preteći. Imperativ se koristi u promocijama! Mislim da bi trebalo da angažujete stručno lice sa dovoljnom dozom emocionalne inteligencije prilkom kreiranja datih poruka, čija je svrha da pridobiju korisnika i podsvesno ga nateraju da vam se i dalje vraća i uvlači u sve veća i nesmotrenija dužnička ropstva. :) Shodno mom iskustvu u datom poslu, pomenuti efekat se vrlo lako postiže i održava, Revidirajte svoj pristup i angažujte ljubazne, prijatne i emocionalne ljude na datim projektima, a ne gazimprekoleševa high-achievere, nekadašnje loše djake i rodjene uterivače i zelenaše. U rangu ste doboš rs organizacije, čijeg idejnog tvorca naziva uz dužno poštovanje treba obesiti nasred Terazija zbog ovog naziva. Cenim da je čitao Glišića i maštao o tome kako će kao sitni pisarčić i ćata prodefilovati kroz palanku i uz zvuke doboša oduzimati imovinu naivnim, prevarenim ljudima. Danas su te ćate ispeglani workaholici koji jedu mafine u korporativnim kafeterijama i vire iz šefovskog rektuma, a drugi rade za njih.

Zbog sadržaja date poruke i efekta koji ista svakog meseca proizvodi u meni, odlučila sam da prestanem da budem Vaš korisnik odmah po isteu ugovora, iako sam verna Telenoru od 2004. god. Nadam se da će Vam to pomoći da shvatite dalekosežnost ovakvih nesmotrenosti i dovedete servis na kvalitetan nivo. Agent sam korisničkog servisa ugledne strane kompanije, i na to mesto me je kvalifikovao odnos prema korisnicima. "Ne postoje šefovi. Korisnik je jedini šef, koji može i da te zaposli i otpusti".

Isti takav osećaj imao sam kada su doneli rešenje o delimičnom usvajanju moje reklamacije, kao da sam ja kriv za sve, a ne njihov sistem koji nije radio, nakon što je "Inkvizicija" svoj sud donela samo 7 meseci od kako sam uložio žalbu. :mad:
 
^Hahaha, kako ju je dobro sročila i onda se malo zanela :)

Ja bih da pohvalim Ivanu iz korisničkog servisa sa kojom mislim uvek chatujem kad imam problem ili pitanje, a koja uvek reši problem ili odgovori u vrlo kratkom roku.
 
Kako dobar FB komentar:



Isti takav osećaj imao sam kada su doneli rešenje o delimičnom usvajanju moje reklamacije, kao da sam ja kriv za sve, a ne njihov sistem koji nije radio, nakon što je "Inkvizicija" svoj sud donela samo 7 meseci od kako sam uložio žalbu. :mad:
Dok sam citao to sto im je poslala, imao sam utisak da zena trazi posao u smislu ko vam to smislja ja znam kako treba zaposlite mene to vam je preporuka, medjutim na kraju sam ahvatios da zena ipak ima posao gle cuda radi u CC neke strane kompanije(citaj Vip).
Steta, bas je fino pocela al se na kraju odala.
Ja nikad nisam imao potrebu da zovem njihov CC, ne mislim da su odlicni daleko od toga, ali da su uneli nesto novo i nove ideje(koje na zalost ne umeju lepo da iskoriste) to da.
Po meni su negde u rangu sa svim klasicnim bankama ali im ipak dajem malu prednost u odnosu na druge banke i zelim im uspeh zbog nas klijenata ne zbog njih samih jer se nadam ako im bude bolje da ce se potruditi da i nama korisnicima njihovih usluga/proizvoda bude bolje.
 
Da radi u VIPu ne bi bila korisnika Telenora, i obratno, zar ne? (verovatno i negde u ugovoru postoji klauzula za tako nesto). Inace, nesto sumnjam da bi tako elokventnu osobu VIP zaposlio ;) (a i Telenor)
Kako uopste izgleda taj podsetnik? Kada sam dobijao odgovor TBa, toliko mi je izgledao sulud, da uopste nisam ni primecivao da li je fin ili ne, jer, kako je Owim dobro primetio posle, NEMA tracking broja zalbi/primedbi/pohvala/etc., pa kao da uvek saljete novi mail, i dobijate skroz neke level odgovore, koji nemaju cesto nikakvu povezanost sa prethodnim :(

Inace, ko ide u manje banke, zna koliko cesto "ne radi sistem". Nije TB toliko losa, dakle ;)

@spider, interesantno je da je TB samo uspela da poveca prihode, ali su rashodi na slicnom nivou - pogotovu "Ostali rashodi" za koje uopste ne pise sta su konkretno, a uvek su neka jako velika cifra oko 200 miliona po tromesecju.
Pumping out?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno