Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa par kolega koji su u nekim malim bankama upravo su imali susret sa tim pre par dana kad je trebala da im legne plata, nama svima u "normalnim" bankama kao i uvek na vreme a njima nije vec dan kasnije im legla.
Bili tog dana i pitali u banci ovi se kao prave ludi nije vam firma uplatila(sto nije tacno jer su svi dobili osim onih u NLB i ne secam se koja jos banka imala problem mislim Euro banka, nikad u zivotu dan jedan nije zakasnila plata jer je jedna ozbiljna drzavna institucija u pitanju i isplacuje plate iz budzeta Republike Srbije nije privatna firma, jako ozbiljna institucija Srbije) no kad im je sve to predoceno gde rade (mislim na kolege kad su bili u banci da vide sta im je sa uplatama) onda su tek priznali da su imali problem i da im je pao sistem, do tada su sve poricali, da li je moguce da moras da kazes gde radis da bi neko bio iskren i priznao svoju krivicu???
Znaju a i to svi znaju da nama ne kasni i da nikad nije kasnila plata.
No, kolege iz tih manjih banaka su me poslusali i na moj predlog da promene banke i predju u "vece i jace" su prihvatili i posle praznika ce prebaciti racune u nove banke.
To pisem apropo alfinog pisanja o malim bankama, da je u pravu za to sto pise o njima.
 
medjutim na kraju sam ahvatios da zena ipak ima posao gle cuda radi u CC neke strane kompanije(citaj Vip).

Pre ce biti NCR, ili neka slicna. Ali je naivna pretpostavka da ce neko ovakvim pljuvanjem kompanije da dobije posao u istoj, takva bajka ne postoji ni u filmovima sa Will Smithom. :)

O owimu mislim sve najbolje, ova mi zvuci nadobudno i arogantno, iz komentara izbijaju kompleksi sto ona nije taj high achiever uz otrcane fraze da je klijent uvek u pravu. Ne zelim da opravdam amaterizam ali ne zvuci mi logicno da iste empaticne kriterijume mozes primeniti kao agent indijsko/srpskog call centra koji za kikiriki resava probleme dobrostojecih amerikanaca i zapadnoevropljana, i ka onima koji u srbiji ne zele da redovno izmiruju obaveze, a takvih je na zalost jako puno i pogotovu banke nisu bas poznate po svojoj benevolentnosti prema bad debt-u. Ne znam da li ste imali prilike da kontaktirate americku Microsoftovu podrsku, tek tada vidite sta je zaista perfektan customer support, apsolutno sve kompanije kod nas su daleko od tog nivoa, pa cak i te "ugledne strane" jer ih po pravilu vodi domaci middle management. Prava empatija ne postoji u kompanijama, postoji samo privid empatije koja se glumi zbog dobrog korisnickog iskustva, a to su neke kompanije dovele do savrsenstva.
 
To zavisi i od vremena kad je plata uplaćena. Verujem da tu i jeste bio zastoj od jednog dana.
Btw, to što je državna institucija u pitanju, nikako je ne čini automatski ozbiljnijom od privatnih firmi.
Edit: za MS zaista svaka čast, odlična podrška.
 
Poslednja izmena:
Verocatno pises o onome sto sam ja pisao?
Jeste uplaceno je 25 kad i uvek i kad i svima veruj mi svima se idtog dana po hitnom nalogu u banci uplacuju plate, to mi i pise po hitnom nalogu koji se izvrsava odmah istog dana nema sutra, prekosutra uplacuje Vlada republike Srbije na racun te institucije iz trezora NBS koliko ja znam(mozda gresim nisam bas ekonomista, nesto sam drugo).
Ja nisam ni rekao da je ozbiljnija, vec da je rec o ozbiljnoj instituciji ove drzave zaista ozbiljnoj da nikad nijedan dinar nije kasnio jer nije kao kod privatnika(ne svih) bice plata od 1-5 ili neki drugi datum, nije rastegljivo kapiras plata je uvek i samo uvek 10 i 25 kad su subota i nedelja ti dani onda uvek u petak bio on 8 i 9 ili 23 i 24 u tom mesecu.
Napisao sam ti da su na kraju priznali da je do njihovog sistema jer im je "pao" te nisu mogli tog dana da rese problem i proslede uplatu iz budzeta RS.
Samo to nisu odmah priznali vec kad su dovedeni do kraja, ne boj se znaju salteruse kad ko iz budzeta dobija novac i kad i da li i kome kasne uplate, a nas koje "drzava placa" najvise vole i jako nam se obraduju kad pozele da nam "uvale" kredu.
To pisem po sopstvenim priznamjima tih istih dama iz tri banke, RF, Vojvodjanske i BI, cim cuju gde radimo odmah da uvale kredu.
Ne pricam napamet jednom sam jednoj koleginici isao po neke papire bas za kredit, ona se dogovorila sa tom njenom savetnicom u banci da ja kad budem tu prolazio da iste uzmem.
Ja dosao u Vojvodjansku, dobar dan ja taj i taj zamolila me koleginica da joj uzmem neke papire... sve ok ona meni dala i pita na kraju a gde vi radite, ja kazem isto gde i Ljubica(to je ta moja koleginica prim. aut, samo je zena nacelnik ekonomskog sektora) a mogli bi ste i vi da uzmete kredit kod nas imate odlicne plate i nikad vam ne kasne, mi bas volimo vas iz javnog sektora(njene reci koje delom parafraziram a neke su za citat).
Tako da je uplata svakako bila(mi se kolege salimo penzija jer tada i penzioneri primaju iste) tada i greska je do banke i ljudi odlaze iz istih svakako nakon praznika.
 
Hitan nalog ili ne, vec duze vreme sve do 17h mora biti istog dana proknjizeno.
Kada primalac (banka) to mora da proknjizi nije definisano :( Sa te strane, za tako malu banku, sa previse sitnih "gresaka", Telenor je barem taj deo dobro uradio.
Ja uplacujem recimo saldo svih kartica iz Raiffeisena dan pred "rok za placanje". U Intesi se to radi preko NBS racuna, u Piraeus direktno na njihov racun. Te uplate uvek prodju istog dana, ali Piraeus ih uvek proknjizi sledeceg DANA (nebitno da li je radan), dok je Intesi jednom trebalo 3 dana.
I dosla mi kamata za 3 dana :)
Drugi put, kao da nije na vreme proknjizena uplata, i povukli sa EUR-HIT racuna, los kurs znaci, naplatili odrzavanje Hit racuna (inace nemam promet po njemu pa se ne naplacuje drugih meseci), a kada je legla uplata - nije proknjizena u saldo :)
Imao sam tipa:
Uplata x - Saldo 0
Uplata x - Saldo 0, umesto -x ;) (umesto pretplate, 0)

Sto se MS podrske tice.. kako na koga naletite. Ako zelite pravu podrsku, probajte neku u Japanu ili Koreji (sve vece firme imaju ne samo i na engleskom, vec i japanskom, korejskom i kineskom!).
Ako je njihova greska - poklon je obavezan ;) Ne "free mesec" ili slicno, to plus. POKLON, pride.
 
***, "jako ozbiljna institucija Republike Srbije" je oksimoron :)
 
Poslednja izmena:
Мени је најзанимљивији коментар онај о Теленору,ТБ и Виндоус телефону.:)
 
***, "jako ozbiljna institucija Republike Srbije" je oksimoron :)
Ja imam jednu drugu tezu, ali bih ostao ipak "politicki korektan" pa necu napisati.
Ali ta teza nije protivrecna kako ti nazva onu gore koja je na mestu.
Ne znas o cemu se radi i sprdas se.
Nema veze idemo dalje, poenta je bila u malim bankama.
 
Sto se MS podrske tice.. kako na koga naletite

Ja sam ih uvek nesto oko Xboxa kontaktirao, svi su na isti kalup. Nisu mi mnogo pomogli (jer nije bilo do njih), ali je bilo pravo zadovoljstvo samo ucestvovati u tako profesionalnoj komunikaciji. Neverovatna ljubaznost, drugi im nisu ni do kolena. Prosto da pozelis da ti se dogodi neki problem :)

Customer support u srbiji je tezak i mucan posao, pogotovu ako radite sa domacim korisnicima.

Ako je njihova greska - poklon je obavezan Ne "free mesec" ili slicno, to plus. POKLON, pride.

Ufff, Japan je stvarno otisao korak dalje! Drugar koji je bio u Japanu tvrdi da je i njihovo poznavanje proizvoda koje prodaju takodje neverovatno.
 
Yep. Ne postoji "ne znam" ("snadji se sam") ili slicno. Dobices poklon i ako cekas dok oni provere informaciju, ako je ne znaju! (bice to kafa, ali DOBRA kafa, ili odlican caj, ali opet - stvarno prijatno)

Wait... sto se ja vracam u Srbiju??? :)
 
Ja imam jednu drugu tezu, ali bih ostao ipak "politicki korektan" pa necu napisati.
Ali ta teza nije protivrecna kako ti nazva onu gore koja je na mestu.
Ne znas o cemu se radi i sprdas se.
Nema veze idemo dalje, poenta je bila u malim bankama.
Verovatno živim u Burkini Faso, pa ne znam koliko su ozbiljne, kompetentne i odgovorne institucije Republike Srbije.
Lišene nepotizma, isključivo zapošljavaju ljude od ličnog i profesionalnog integriteta.
 
Jedno pitanje u vezi Kreditne kartice i podele iznosa na rate.

Hteo bih da kupim stvar od 13.000din i da je podelim na 3 rate. Po tarifniku sam zaključio da mi se sa kreditnog računa skida 13.000din + 2% provizija i ako želim da podelim na rate 150din x broj rata (u mom slučaju ukupno 450din).

Da li sam dobro shvatio računicu i usput, da li se ta provizija za podelu na rate dodaje na iznos prve rate ili uz svaku ratu ide po 150din ? Predpostavljam da ako sam transakciju izvršio 25. maja prva rata ide 15. juna ?
 
Jedno pitanje u vezi Kreditne kartice i podele iznosa na rate.

Hteo bih da kupim stvar od 13.000din i da je podelim na 3 rate. Po tarifniku sam zaključio da mi se sa kreditnog računa skida 13.000din + 2% provizija i ako želim da podelim na rate 150din x broj rata (u mom slučaju ukupno 450din).

Da li sam dobro shvatio računicu i usput, da li se ta provizija za podelu na rate dodaje na iznos prve rate ili uz svaku ratu ide po 150din ? Predpostavljam da ako sam transakciju izvršio 25. maja prva rata ide 15. juna ?

Uz svaku ratu naplaćuju 150 din,tako su meni rekli.
Indijanci...
 
kreditnog računa skida 13.000din + 2%
Мислим да ти не наплаћују 2% сем ако трансакцију ниси направио дебитном а хоћеш с кредитне да плаћаш.
 
Tako je. Nema kamate, samo 150 dinara po rati.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Stvarno, super stvar... umesto glupog PayPassa, koji je toliko brz da ne mozes da popricas sa kasirkom, i zadrzis ceo red iza tebe, ti izvadis 3 ceka, pa metnes djozluke, pa zagledas svoj JMBG, popricas sa kasirkom, ljudi iza tebe u redu uopste nisu smoreni, vec nostalgicno gledaju na cekove i prisecaju se 80ih... nema veze sto sem tebe niko u redi nije ni bio rodjen tada, secaju se :)
 
Naročito ispisivanje više od jednog čeka u doba praznika, kada su veće gužve, nosi sa sobom i dozu rizika od dobijanja batina :)
 
Au ili Tnoru treba mnooogo brzi net ili mnooogo brzi serveri!
Ovako spor app nije bio nikada. 2 minuta za mCash kod :(
 
Da se ne reklamiraju i dalje, pomislio bi covek da pokusavaju samo otkaciti korisnike ;)
 
Stvarno, super stvar... umesto glupog PayPassa, koji je toliko brz da ne mozes da popricas sa kasirkom, i zadrzis ceo red iza tebe, ti izvadis 3 ceka, pa metnes djozluke, pa zagledas svoj JMBG, popricas sa kasirkom, ljudi iza tebe u redu uopste nisu smoreni, vec nostalgicno gledaju na cekove i prisecaju se 80ih... nema veze sto sem tebe niko u redi nije ni bio rodjen tada, secaju se :)

Kakav JMBG ? Od kad se na čeku piše JMBG ?

U pravu je stopke i owim :)
 
Ne znam, nikada nisam koristio niti video popunjen cek, iskreno :)
"Nesto sto se popunjava" ;)
 
Hehe.
Zadnja strana se popuni kuci, ime i prezime, broj telefona i brlk. Prednja u prodavnici za 10 sekundi, a to je datum i cifra.
 
Eh, tako TREBA, ali u praksi.. jock ;)
 
Ja smem da se kladim da cu pre platiti cekom, nego ti karticom veći iznos, jer paypas ne radi posao preko 1500, dok ona prebaci na aparat iznos, dok ti ukucas pin, ja sam otišao
 
Ako mora da kuca iznos, to je vec sporo. U Maxiju je sve automatizovano za PayPass, i placao sam 20K brze PayPassom+PIN nego kesom da imam tacno 20K za tacno 20K racun.
Ali sem u Maxi/Lilly-u, ne znam gde radi PayPass tako dobro povezano.
 
Od čestih objekta, npr. NIS benzinske stanice, ali generalno retko, češće ukucavaju.
Ali svejedno, dok prodavac uporedi podatke na LK i čeku, tamo ga evidentira i sl., opet je to daleko sporije u odnosu na plaćanje karticom, bar u 99% slučajeva u praksi.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno