Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imam jedno pitanje, po cenovniku iz Telenor banke za Starter paket uplata na racun van Telenor banke se naplacuje 30 dinara ali dole ispod pise da se naplacuje "Poruka o odlivu sa tekućeg računa" sa 5dinara+PDV tj 6 dinara po SMS-u. Jel ove SMS notifikacije mogu da se iskljuce ili je prava cena ipak 36 dinara po transakciji. To je ipak 20% vise :)

Posto je za Progresiv paket za cije odrzavanje se placa 300 dinara mesecno ove transakcije su besplatne onda na osnovu planiranih transakcija u jednom mesecu ovo je bitan detalj za nekoga ko je u dilemi koji paket izabrati.
 
Možeš da biraš da li ćeš da uključiš tu opciju ili ne.

5990650c597c952b8f9eb058e445cd05.jpg


Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Dekius, ali ova provera je prosta stvar i obe strane bi resila gubljenja vremena. A ne kosta puno hardverski valjda. I da kosta nesto usteda na negubljenju vremema za reklamacije bi to opravdala.
Slažem se da samo po sebi to nije zahtevna operacije.
Medjutim u konačnom obračunu, a kako je u Srbiji uglavnom valuta zaduženja klijenta RSD, gotovo sve ino transakcije na kraju završe sa manjom ili većom razlikom u odnosu na rezervaciju. I to uglavnom zbog razlika u kursevima valuta koje odredjuju Mastercard/VISA u momentu autorizacije, naspram konačnog kursa u momentu preseka (u najgorem slučaju imaš nekoliko konverzija Originalna valuta -> Dolar -> Euro -> Dinar).
Kako banke ovde uglavnom nastoje da smanje broj zaposlenih verovatnoća da bi, zbog relativno retkih krupnih grešaka, neko pregledao sve transakcije koje ne prodju neku proveru na razliku rezervacije i iznosa zaduženje je zaista mala.
 
Poslednja izmena:
Ako nesto baci klijenta u minus, to ne bi smelo da prodje ni autorizaciju ni naplatu.
Za velike razlike, kao ove, neka uopste ne dozvole naplatu (sigurno ima osnova po kojoj to moze?), sve to moze racunar da radi, ne mora radnik. Na tome bi ustedeli cak, jer ne bi imali reklamacija ovakvih.
 
Jako sporo odgovaraju na mailove, par dana.

E da im je jedna Suza da ih obuči malo i nauči kako se to radi.
 
^ I to je prvi službenik koji razvrstava mejlove! Tek onda idu kod specijalizovanih sluzbi, zavisno sta je u pitanju (ne ako je opsta info). Onda kada se vrati email iz strucne sluzbe opet ceka radnika-semafor, koji prepričava (prilagođava) odgovore i salje korisnicima. To mnogo traje, nedopustivo mnogo.

Pri tome uvode i nove usluge (keš krediti), a CC im je veoma zagušen.

Sem sporosti u oči upada i nepostojanje tiketa, kako znaju gde kome odgovaraju ako je neko pokrenuo vise pitanja? po subject-u? Sem toga, bez tiketa tesko je pozvati se se na određeni zavedeni slucaj, vec mora da se navodi dan kada je počela prepiska, subject...

Jednom su mi izgubili mail, nisu mogli da ga nađu i to su javili posle 3 meseca.

* * *
Nevezano za ovo, kada ce najavljeni apdejt sistema (ne app) koji je trebalo do kraja godine? Najviše mi nedostaje da u svakom trenu vidim prikaz svojih transakcija a da sa strane stoji dodatna kolona sa kumulativnim stanjem, nesto najosnovnije sto imaju sve banke. Ok, oni takav prikaz daju u mesecnom izveštaju koji obicno stigne skoro mesec dana nakon završenog meseca, kada mnoge stvari više i nisu aktuelne.

I konačno - kol-centar koji se moze pozvati samo iz Telenor mreze, umesto da kao svaka firma/banka imaju normalni fiksni broj telefona (ne moraju ni 0800 broj). Nemam Telenor broj, a nekad na operatera čekam pola sata. :(
 
Ovo za tikete sam tek sada primetio kada si pomenuo (i potrazio mailove svoje)...
kolika neozbiljnost, pa nije ni cudo da mi vrte slicnu pricu 10 puta :(

Cudo je i da rade :) Ima li neko info kako stoje sa "dobiti" krajem prosle godine? Po mojoj proceni trebalo bi da krajem prosle godine pocnu najzad da malo bolje posluju.
 
Ljudi moji oni su toliko neozbiljni da ja nemam reci. Sve ono sto je kod njih bila prednost sada imaju i druge banke. Evo u komercijalnoj su me iznenadili prekljuce sa novom aplikacijom. Od sada je tu i bezkontaktno placanje mobilnim (komepay), promena pina na svim karticama, ogranicenja po karticama (pos, bankomati, internet). Pri cemu se za odrzavanje od 310 dinara dobije, mob aplikacija, net aplikacija, jedna kreditna kartica,...

Komercijalna jos samo da uvede bankomate sa mogucnosti uplate i imaju ljudi sve.

Ja opasno razmisljam predjem na starter ili da skroz ugasim racun.

Aplikacija je toliko spora a korisnicki je totalno amaterski.
 
U Martu otplaćujem poslednju ratu kredita i onda mi račun u Komercijalnoj ne treba.
Već skoro godinu dana pokušavam da ih ubedim, zamolim ili bilo šta da mi daju normalnu karticu; karticu na kojoj su vidljivi svi brojevi a ne samo poslednje četiri cifre. Prvo je bilo da nisu sigurni jeli uopšte može, onda posle 1-2 meseca proverim preko mbank poruka i saznam da je kartica u ekspozituri. Naravno, niko mi nije bio javio da je stigla. Nakon opet mesec dva dana odem u ekspozituru i tamo mi kažu da kartice nema, čak nemaju ni moj zahtev za istu!? Naravno, opet sam morao da prođem kroz pitanja šta će mi kartica sa svim brojevima, kako oni imaju internet kartice i kako ja nemam pojma da mi je najbolja ta koja ima samo četiri poslednje cifre :S: Odustao sam na kraju, nisam imao živaca... Reklamiraju devizni račun u novim paketima, pa sam pomislio da to funkcioniše kao u TB, međutim nema od toga ništa, devizni račun se posebno otvara i nema veze sa tekućim. Ako karticom sa tekućeg plaćam u inostranstvu, onda kupujem devize po njihovom gornjem kursu...
A sada nova aplikacija me pita da li sam siguran da želim da isključim internet kanal plaćanja! Ja bih hteo da vidim kako je moguće plaćanje na internetu karticom koja nema cvv i ima samo 4 cifre od 16. Takođe, kad sam hteo da sa nekog prastarog deviznog računa prodam nekih 8eur koliko imam na njemu (i prebacim na tekući) , kaže mi da nemam privilegije za tako nešto. Koliko god da TB ima falinki, Komercijalna, koja je ovde prisutna više od 20 godina mi deluje neozbiljnije...
Ne verujem da će mi u TB biti jedini i glavni tekući račun, ali ni u Komercijalnoj verovatno neće.
 
Poslednja izmena:
Želim od njih najprostiju karticu za tekući račun kakvu imaju svi koji imaju račun u npr. Intesi, Raiffeisen, Societe, TB, itd.
Da li ću kasnije uzeti i nekakvu drugu, druga je priča.
Ja lično ne želim da imam jednu karticu za plaćanje u Srbiji, drugu u inostranstvu, treću za online. Oni me uporno teraju na tako nešto, pa ću zato i da ugasim račun kod njih.
 
Sa visa inspire osnovnom možeš sve(sva plaćanja ovde i preko) sem plaćanja online. To na šta te "teraju" je normalno. Šta će ti kartica za online plaćanje povezana na osnovni račun na koji npr. primaš platu i na kojoj imaš 100k dinara npr ?

PS: za to što ti hoćeš imaš: http://www.kombank.com/mastercard-debit-contactless-gold-kartica
 
Poslednja izmena:
Takva nekakva kartica je navodno stigla u ekspozituru, pa se ispostavilo da ipak nije i da su izgubili i zahtev.
Da me upozore i predlože je OK, a šta ću ja izabrati i šta hoću je samo moja stvar i ne želim nikome da se pravdam zašto tako hoću.
A kao što sam napisao, tako nešto ću standardno dobiti u bilo kojoj drugoj banci.
 
Poslednja izmena:
Da li si popunjavao zahtev za nju ili ti je stigla sama od sebe ? Ako nisi idi do poslovnice i popuni zahtev, stići će ti za 2 nedelje, za toliko je meni mastercard (kreditna) stigla.
Bila je ranije i obična mastercard debitna (ne gold), ali koliko vidim nju su ukinuli.
PS: ne bi bilo loše da ih pitaš da li sa ovom novom digitalnom visa electron http://www.kombank.com/komepay može online da se kupuje, besplatna je.

Logično mi je da se dobije broj kartice i pozadi one 3 cifre iako je kartica digitalna, ako se dobije onda može plaćanje online.
 
Poslednja izmena:
jel to ovo gde mozes da iskljucis sms.Odlazne transakcije.SMS hvala.
 
U Martu otplaćujem poslednju ratu kredita i onda mi račun u Komercijalnoj ne treba.
Već skoro godinu dana pokušavam da ih ubedim, zamolim ili bilo šta da mi daju normalnu karticu; karticu na kojoj su vidljivi svi brojevi a ne samo poslednje četiri cifre. Prvo je bilo da nisu sigurni jeli uopšte može, onda posle 1-2 meseca proverim preko mbank poruka i saznam da je kartica u ekspozituri. Naravno, niko mi nije bio javio da je stigla. Nakon opet mesec dva dana odem u ekspozituru i tamo mi kažu da kartice nema, čak nemaju ni moj zahtev za istu!? Naravno, opet sam morao da prođem kroz pitanja šta će mi kartica sa svim brojevima, kako oni imaju internet kartice i kako ja nemam pojma da mi je najbolja ta koja ima samo četiri poslednje cifre :S: Odustao sam na kraju, nisam imao živaca... Reklamiraju devizni račun u novim paketima, pa sam pomislio da to funkcioniše kao u TB, međutim nema od toga ništa, devizni račun se posebno otvara i nema veze sa tekućim. Ako karticom sa tekućeg plaćam u inostranstvu, onda kupujem devize po njihovom gornjem kursu...
A sada nova aplikacija me pita da li sam siguran da želim da isključim internet kanal plaćanja! Ja bih hteo da vidim kako je moguće plaćanje na internetu karticom koja nema cvv i ima samo 4 cifre od 16. Takođe, kad sam hteo da sa nekog prastarog deviznog računa prodam nekih 8eur koliko imam na njemu (i prebacim na tekući) , kaže mi da nemam privilegije za tako nešto. Koliko god da TB ima falinki, Komercijalna, koja je ovde prisutna više od 20 godina mi deluje neozbiljnije...
Ne verujem da će mi u TB biti jedini i glavni tekući račun, ali ni u Komercijalnoj verovatno neće.

Ne znam u kojoj si ti ekspozituri ali u mojoj ja bolju uslugu u zivotu nisam imao. Pri cemu mozes bez problema da uzmes uz tekuci racun bilo koju debitnu karticu kojom mozes da placas putem interneta (maestro, mastercard debit), uz tekuci debitne su potpuno besplatne. Takodje receno mi je u ekspozituri da je u ponudi od skoro mastercard standard koja je uvezana i na devizni racun pa se moze direktno placati u evrima.
Ja kod njih doduse imam visa clasic i sa njom sve sto platim online ili u inostranstvu a da je u evrima skida mi se direktno sa deviznog eur racuna.
 
Koliko transakcija stoji na celanju ako sam poslao novac osobi koja je u Telenor banci?
Pritom me je app *****ala pa je dvaput poslala iznos

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Pretpostavljam da je slanje na broj telefona a ne preko broj racuna?

Taj bag postoji vec godinu i po unazad, prvo slanje ostane na cekanju dok drugo slanje prodje. Zatim obrises prvo slanje.
 
Intesa pravi isti konkurs kao TB, po BROJU transakcija karticama, nagrada karta do Milana za neku Armani utakmicu ;)
 
Кажем ти ја,шпијунажа у сваком сегменту.:)
 
Pretpostavljam da je slanje na broj telefona a ne preko broj racuna?

Taj bag postoji vec godinu i po unazad, prvo slanje ostane na cekanju dok drugo slanje prodje. Zatim obrises prvo slanje.
Da da po broju, nekad prodje iz prvog nekad ne, ostane na cekanju. A app me je *****ala jer kliknem potvrdi zavrti se kruzic i ostane na istom ekranu kliknem opet potvrdio ono opet isto. Odem na pocetni ekran vidim skinuto x2 i stoje obe na cekanju

EDIT: Tek kad sam otkazao oba naloga kako si mi rekao i ponovo pustio nalog je proslo

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Koji kurs banka koristi kod konverzije neke strane valute u EUR (prilikom plaćanja karticom u inostranstvu)? Mislio sam da je kurs Mastercarda, ali nisam siguran.
 
Требало би тај курс,на дан књижења.
 
MC kurs. Proverneo kod TB se odlicno slaze.
Problem je kurs za koji dan.
 
Sa visa inspire osnovnom možeš sve(sva plaćanja ovde i preko) sem plaćanja online. To na šta te "teraju" je normalno. Šta će ti kartica za online plaćanje povezana na osnovni račun na koji npr. primaš platu i na kojoj imaš 100k dinara npr ?

PS: za to što ti hoćeš imaš: http://www.kombank.com/mastercard-debit-contactless-gold-kartica
Potrebe se razlikuju. Mene je više strah banke, nego nekoga ko bi se teoretski mogao dokopati mog broja kartice. Plus, tu su zato drugi mehanizmi zaštite, od tokena i OTP-a do mogućnosti isključenja internet kanala kroz aplikaciju banke :)
Mislim, 21. vek.
 
Koji kurs banka koristi kod konverzije neke strane valute u EUR (prilikom plaćanja karticom u inostranstvu)? Mislio sam da je kurs Mastercarda, ali nisam siguran.
Mislim da su nesto menjali. Bas cu sutra da ih zovem. Meni su kad placam u inostranstvu prvo skidali € , a ako nema dovoljno posle dinare, a sad je obrnuto. Danasnja transakcija od 31$ me kostala 3900 din

Poslato sa Tesla smartphone 6.1
 
Skidaju kako treba kod mene, a pitao sam za kurs jer ispada minorno manje nego kad pogledam na Mastercard kursu. Npr. skinu 14.07eur umesto 14.27eur ili 12.66 umesto 12.85.
 
Poslednja izmena:
Ako si kupio od utorka do petka, precizno treba da se poklopi sa MC kursom.
Ako si za vikend ili kasno petak, rano ponedljak kupovao, tu ume da bude neki mednian izmedju dva kursa, posto se gledaju samo kursevi za radne dane.

Meni se uklapa u cent tako, osim za kupovinu vikendom, kada nisam bas skapirao kako tacno ide kurs. Nekada jeste u moju korist naspram kursa jednog, ali u njihovu naspram drugo dana.
 
Našao sam i jedan slučaj da je 5 centi u njihovu korist :) U principu nije bitno, vrlo sitne cifre i imao sam malo viška vremena...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno