Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ево стигао мејл одмах јутрос да је активирана промоција... Screenshot_20230616-091852.png
 
^^

@iceAge @stevan10

A u kom statusu ste pre bili? Već ste mali račun i niži paket u Mobi banci ili ste novi klijenti koji su otvorili račun u Mobi banci?
 
Ja sam godinama u Mobi banci, juce ih kontaktirao preko chat-a i receno mi da su me evidentirali i da ce mi novi paket biti aktiviran do kraja meseca.
 
Исто, на прогресив + сам био, примам плату у Моби...
 
^Isto sam i ja dobio, kontaktirao ih juce preko chata
 
Ima li neko iskustva sa orocenom stednjom? Dinarska, devizna
 
Imam osnovni racun kod mobi,uskoro pocinjem da radim da li mogu preci u ovaj progresiv?
 

@iceAge @stevan10

Hvala. Sad sam im poslao poruku preko aplikacije. Tu bar ne moram mnogo da se identifikujem. Čekam da vidim kada će odgovoriti. Tu uvek odgovore, samo im treba malo više vremena.
 
Ima li neko iskustva sa orocenom stednjom? Dinarska, devizna
Koristim trenutno samo dinarsku po viđenju, kamata 2%, obračunava se na kraju meseca. Ako sam dobro ovde razumeo članove, nakon oročenja se sve prenosi sa štednje na tekući (polog+kamata) i automatski gasi oročena partija.
 
Isto i kod mene. Sinoć se dopisivao sa operaterom, jutros aktivirano.

Ja sam se juče dopisivao sa njima, danas je legla uplata i - još ništa.

Danas sam proverio da li im je ok uplata po šifri 241, i kažu da jeste... Navodno bi trebalo da dobijem potvrdu u roku od 24h...

Neobično, jer sam ranije bio apgrejdovan na Progresiv+ odmah po pristizanju uplate.
 
Чим ти прође плата, активираће ти само их контактирај прво...
 
Мени ово делује као да се припремају за продају. Мислим коју рачуницу имају са оваквим погодностима? Све је малтене џабе…
Ја сам прошле године искористио ону понуду за прелазак на P+ и 6 месеци без наплате одржавања, онда кад је наплата кренула умањено је на 300 рсд.
Мислим екстра за нас кориснике али нешто ми делује да ово раде само да повећају себи вредност и да се продају.
 
Što neko reče u RF temi, to je taktika da šminkaju bilanse i godišnje izveštaje, pošto će puno ljudi da dovuče zaradu ili njen deo pa oni praktično iz minusa budu u plusu. Druga varijanta je da se goje za prodaju, pošto bi trebalo da izdaju saopštenje o broju korisnika, gde je prošle godine bio preko 670 hiljada.
 
Slažem se, sigurno je prodaja u pitanju, ne vidim drugi razlog. Ogromna baza klijenata je uvek dobrodošla, mada ni ta eventualna prodaja neće ići glatko, tako da mislim da će ovo potrajati bar godinu dana. Pri tome, ni budući kupac nije sisao vesla da ne zna kako su došli do klijenata, sve je bilo transparentno i uz reklamu. Teško je prodati gubitaša po defaultu, 2016-e su bili 11 miliona eura u gubitku, nijedne poslovne godine nisu bili u plusu. Tesko je to prodati, kad si digitalna banka i osim vestacke baze klijenata nemas nemas nista više. Doduse, mozda ih kupi nebankarski sektor, nije to redak slucaj, kad im samo trebaju tuđe baze podataka o klijenteli da bi plasirali svoje proizvode i usluge.
 
Što neko reče u RF temi, to je taktika da šminkaju bilanse i godišnje izveštaje, pošto će puno ljudi da dovuče zaradu ili njen deo pa oni praktično iz minusa budu u plusu. Druga varijanta je da se goje za prodaju, pošto bi trebalo da izdaju saopštenje o broju korisnika, gde je prošle godine bio preko 670 hiljada.
Da, samo sto su im vise od polovine tih racuna mrtvi, gde su uvaljivali ljudima da uzmu telefon da placaju preko mobi banke a ne preko yettel, gde nikakvu korist nemas od tih racuna, jer ih ljudi ne koriste, samo jednom mesecno prebace pare za ratu i to je to...
 
Jasno je koje su sve mogućnosti u pitanju pa čak ima i dosta ljudi otvoren tekući sa povremenim transakcijama, pogotovo dok su bile kovid pomoći, jer eto, ne naplaćuju održavanje za Lite paket. Tada još iRačun nije bio u opticaju.
 
Da li moram radi otvaranja računa da idem u Jetel ili može online da se obavi, kao što sam sa Procredit?
Ako moram u Jetel, da li mi treba ista osim LK (prenosim zaradu)?
Hvala.
 
Danas sam dobio obaveštenje da sam prebačen na Progresiv+

Interesuje me koliki je vama kurs u menjačnici u aplikaciji i na kom paketu? Meni je na današnji dan 115,8 117,27 118,8.

3 Din. raspon Izmedju kupovnog i prodajnog i nije toliko povoljno da bi se hvalili. Sećam se i boljeg 😁
 
Da, kurs je katastrofa i za "progresivce".
 
Ko ima kreditnu karticu, da li vam naplacuju mesecno "odrzavanje"? Ono sto u tarifniku pise da je 200 din, ali se ne u prvom mesecu koriscenja kartice...
Meni nije nista osim odrzavanja za Progresiv+ naplaceno vec godinama. Cini mi se da je nekada to bila pogodnost kad preneses zaradu, ali to valjda zvanicno ne vazi vise...?!
 
na progresiv + paketu se ne plaća održavanje kreditne kartice.
To su mi usmeno potvrdili više puta, a vidi i ovde na linku https://www.mobibanka.rs/sr/stanovnistvo/ponuda/otvori-racun/progresiv-plus
E sad, do aprila godinama na p+ nisam plaćao održavanje.
Ne mogu sada da ti kažem kakvo je stanje jer novu karticu imam od pre 15 dana...
videćemo, po svemu iznetom i meni rečeno, ne bi trebalo da se naplaćuje ništa.
 
Onda OK prema tome. Po "Tarifniku" nije tako formulisano.

Ni po tarifniku, a ni po 5+ Progresiv ponudi. Bilo bi čudno da su propustili da pripišu i besplatno održavanje kreditne kartice navedenim benefitima.

Tarifnik kaže da je prvi mesec održavanja besplatan, a da se naknadno plaća 200 din/mesec.

Proveriću danas sa podrškom kakva je situacija.
 
Sve to sam ih pitao, kada mi je stigao predugovor. Zašto u ugovoru stoji 200din održavanje.
Odgovor je- neće ga biti.
E sad, zdravi razum kaže da će kad i ako prodaju banku svi ovi benefiti niz vodu...
 
Sve to sam ih pitao, kada mi je stigao predugovor. Zašto u ugovoru stoji 200din održavanje.
Odgovor je- neće ga biti.
E sad, zdravi razum kaže da će kad i ako prodaju banku svi ovi benefiti niz vodu...

Moj zdrav razum kaže da će tada i moj račun niz vodu zajedno sa benefitima 😁
 
Moj zdrav razum kaže da će tada i moj račun niz vodu zajedno sa benefitima 😁

Posle chat-a sam saznao sledeće:

  • Korisnici Progresiv paketa koji su prebacili platu (Progresiv Plus) ne plaćaju održavanje kreditne kartice. Trajno.
  • Preduzetnici koji imaju Progresiv Plus ne mogu da dobiju kreditnu karticu, jer risk management.

Šteta. Aktivno teraju klijente...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno