Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

+1. Tražio im da ne bude broj telefona, pa čak i posle naknadno da promene broj, međutim rekli da nije moguće. Ovo od februara je odlično.
pa moglo je... samo je bilo potrebno ugasiti racun, i kad ugasis taj racun sa brojem telefona kad pokusas da otvoris novi dobijao si random brojeve koje ti sistem dodeli automatski.
 
Takođe sam pitao i za taj slučaj, rekli su mi da bih opet dobio isti broj računa. Ne znam da li je šalteruša u tom trenutku stvarno bila neinformisana ili joj se samo nije radila ta procedura, ali mi je svakako drago da mi se menja broj uskoro.
 
Bogu hvala promenjen je broj racuna. Ono sa brojem telefona me je izludjivalo. Glupo je, detinjasto i ostavlja neozbiljan utisak, bar je to moje vidjenje. Mene su prilikom otvaranja racuna isto tako odbili kada sam trazio da mi dodele neki nasumicno izabran broj, ali evo docekao sam da se i to resi.

E sad, ja imam pored racuna plus i racun u PŠ koji pocinje sa 200. Za taj racun imam sklopljen ugovor za mobilno bankarstvo ali ne i za internet bankarstvo ili kako ga vec zovu. Koliko sam razumeo ja necu moci da pristupim digitalnim servisima koristeci RacunPlus kredencijale, vec cu morati da kreiram novo korisnicko ime i lozinku preko mBanking koji ce mi vaziti za mBanking aplikaciju ali ne i za Web. Ako sam to dobro razumeo a tri puta sam procitao ove dopune i izmene.
 

Prilozi

  • Screenshot_20241213-165757~2.png
    Screenshot_20241213-165757~2.png
    511.3 KB · Pregleda: 75
@Ratibor
Isti je slučaj i kod mene, imam iste usluge kao i ti. Trebalo bi da dobijemo sms-om kod pomoću kojeg kreiramo parametre za logovanje i na web i na mob aplikacije.
 
@Ratibor preko mts e-bankinga sam postavio isto korisničko ime kao za Homebanking i tamo promenio šifru, tako da su mi za oba sistema sada isti pristupni podaci i time bi automatski trebalo da migrira podatke iz Poštanske u mts digitalno bankarstvo.
 
Уколико са Банком имате закључен уговор о мобилном банкарству Моби БПШ али не и уговор о Homeb@nking СМС КÔД електронском банкарству, од Банке ћете у наредном периоду добити привремено корисничко име путем имејла и привремену лозинку путем СМС-а. Прво пријављивање са добијеним креденцијалима морате обавити на новој е-банкинг апликацији, која се налази на интернет презентацији Банке www.posted.co.rs, где ћете након уноса достављених креденцијала креирати ново корисничко име и лозинку. Новим корисничким именом и лозинком активирате нову апликацију за мобилно банкарство - Моби БПШ коју ћете моћи да преузмете са Google Play Store и Apple App Store од 18.02.2025.
године.
 
Takođe sam pitao i za taj slučaj, rekli su mi da bih opet dobio isti broj računa. Ne znam da li je šalteruša u tom trenutku stvarno bila neinformisana ili joj se samo nije radila ta procedura, ali mi je svakako drago da mi se menja broj uskoro.
ne ne,,,, ja sam jednom namerno zatvorio i vise sistem mi nije davao opciju za da broj iz mobilnog telefona bude samo random mi je dodeljen.
 
@Ratibor preko mts e-bankinga sam postavio isto korisničko ime kao za Homebanking i tamo promenio šifru, tako da su mi za oba sistema sada isti pristupni podaci i time bi automatski trebalo da migrira podatke iz Poštanske u mts digitalno bankarstvo.
Ja ne mogu da postavim isto korisnicko ime kao na homebanking jer je zauzeto na racunu plus, a na homebankingu ne moze da se promeni koliko mi je poznato
 
  • Adds to story
Reagovanja: uji
Isto korisnicko ime kao na homebanking je zauzeto na racunu plus, a na homebankingu ne moze da se promeni koliko mi je poznato
Ne može, nažalost, samo šifra. Onda će verovatno morati peške da se odradi migracija sa privremenim pa unesu novi parametri za postojeći nalog.
 
@Ratibor
Isti je slučaj i kod mene, imam iste usluge kao i ti. Trebalo bi da dobijemo sms-om kod pomoću kojeg kreiramo parametre za logovanje i na web i na mob aplikacije.
Jedini tracak nade je u tome da mi nemamo sklopljen ugovor o SMS KOD-u jer se on valjda sklapa samo za upotrebu WEB Homebanking aplikacije. Iako naglasavam da se nisam upustao u detalje ugovora pa postoji velika verovatnoca da gresim. Ipak pre ce biti da oni ovu situaciju koja nas muci nisu najpreciznije objasnili korisnicima i da cemo morati da potpisujemo dodatne ugovore ako hocemo da koristimo WEB app
 

Prilozi

  • Screenshot_20241213-165757~2.png
    Screenshot_20241213-165757~2.png
    511.3 KB · Pregleda: 40
LIB omogućava pristup Homebanking-u za pregled stanja i potrošnje, a SMS KOD se ugovara zbog naloga za prenos i menjačnice po tekućem računu. Ko ima samo mBanking, takođe dobija privremene pristupne parametre za migraciju na mts digitalno bankarstvo.
 
LIB omogućava pristup Homebanking-u za pregled stanja i potrošnje, a SMS KOD se ugovara zbog naloga za prenos i menjačnice po tekućem računu. Ko ima samo mBanking, takođe dobija privremene pristupne parametre za migraciju na mts digitalno bankarstvo.
Da, razumem taj deo samo mi nije jasno da li cu sa tim novim parametrima na novoj aplikaciji moci da koristim samo mBanking za placanja (kao i do sada) ili cu placanja moci da vrsim i preko homebanking-a (koji mi trenutno nicemu ne sluzi osim da proverim stanje i pregled transakcija).

Ili cu pak koristeci kredencijale sa racuna plus moci da "prevarim" sistem i otkljucam i homebanking za placanja i menjacke poslove.
 
Piše u mojoj poruci iznad:
Прво пријављивање са добијеним креденцијалима морате обавити на новој е-банкинг апликацији,

U tom trenutku dobijamo pristup web-u. Tek onda aktiviramo mobilno bankarstvo preko weba (homeba@nkinga 2.0).
Sad je to jedinstvena usluga mob i web bankarstvo.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Piše u mojoj poruci iznad:
Прво пријављивање са добијеним креденцијалима морате обавити на новој е-банкинг апликацији,

U tom trenutku dobijamo pristup web-u. Tek onda aktiviramo mobilno bankarstvo preko weba (homeba@nkinga 2.0).
Sad je to jedinstvena usluga mob i web bankarstvo.
Nadam se da si u pravu ali nisam uveren. Mislim da cemo za homebanking 2.0 morati u banku da potpisujemo ugovor kako rece kolega iznad. Tj. bice nam omogucena samo mobilna aplikacija kao i do sada. A ako je tako tu se otvara pitanje kako oni meni mogu da onemoguce upotrebu web servisa za placanja i sve druge poslove za racun plus kada ja imam ugovor kojim su se obavezali da mi sve to omoguce.

Ali saznacemo uskoro
 
Pa vi koji koristite ovaj praistorijski sistem BPŠ moraćete malo više gimnastike da uradite, ne prelazi se tek tako na mts softver. :)
 
@Ratibor preko mts e-bankinga sam postavio isto korisničko ime kao za Homebanking i tamo promenio šifru, tako da su mi za oba sistema sada isti pristupni podaci i time bi automatski trebalo da migrira podatke iz Poštanske u mts digitalno bankarstvo.
@uji Majka je penzioner i prima penziju preko Poštanske štedionice (račun 200-xxxxx) i preko Homeb@nking na desktopu nekada joj proverim stanje i ako treba platim joj neke račune.

Homeb@nking.jpg

E sada me zanima da li će i ona morati da ide do šaltera poštanske štedionice da bi omogućila novu aplikaciju ili će to automatski pošto već ima Homeb@nking preko desktopa?
 
Ako je korisnik usluge sms kod onda neće morati do šaltera (a verovatno je korisnik jer možeš da plaćaš račune kroz homeb@nking)
 
Ako je korisnik usluge sms kod onda neće morati do šaltera (a verovatno je korisnik jer možeš da plaćaš račune kroz homeb@nking)
Za sve račune što joj plaćam kroz desktop aplikaciju Homeb@nking dobija na mobilni SMS i onda taj kod ukucam i tek onda se transakcija izvrši!
Onda pretpostavljam da je to to i da kako kažeš neće trebati do poslovnice!
 
Nekada joj platim neke račune.
Ima sms kod.
Kao što sam i ranije pisao, u ovom trenutku dok je otvaranje Računa Plus privremeno nedostupno, možda je i pametno obezbediti kredijencijale za mts banku, kako potencijalno ne bi morala da potpisuje aneks ugovora za digitalno bankarstvo iliti mts e/mBanking. Po mogućstvu, neka bude isto korisničko ime i šifra na oba, da bi se migracija automatski obavila.
 
@uji Majka je penzioner i prima penziju preko Poštanske štedionice (račun 200-xxxxx) i preko Homeb@nking na desktopu nekada joj proverim stanje i ako treba platim joj neke račune.

Pogledajte prilog 471566

E sada me zanima da li će i ona morati da ide do šaltera poštanske štedionice da bi omogućila novu aplikaciju ili će to automatski pošto već ima Homeb@nking preko desktopa?
Neće morati ali ćeš morati da napraviš novi nalog kako sam razumeo.
 
Poslali i meni, čak iako sam ugasio račun pre oko mesec dana u e bankingu. Da li to znači da račun još postoji? Sa mojim kredencijalima mogu još uvek da se prijavim, ali račun ne postoji, pošto sam ga ugasio.
Dobio odgovor od podrške u vezi ovoga (pošto sam i ja imao račun kod njih).
"Како је мејл остао у систему, добили сте обавештење, такође ово обавештење можете занемарити"
 
Hahaha evo ga, pokusao da se ulogujem kad ono... sad cu da im ostavim imejl isti kao za racun plus da ih totalno zbunim da necu moci posle nedelju dana da odblokiram pristup al je jace od mene😄
 

Prilozi

  • IMG_20241213_184836124.jpg
    IMG_20241213_184836124.jpg
    222.4 KB · Pregleda: 72
Meni je izbacio kao da sam tražio izmenu mejla, stavio sam isti kao što je bilo ranije i to je to.
 
Ostavio sam imejl na homebanking isti kao sto koristim na racun plus nalogu i stigo mi je novi broj racuna (koji menja racun plus), kazu da zanemarim prvi imejl. Ludilo🤣

Meni je izbacio kao da sam tražio izmenu mejla, stavio sam isti kao što je bilo ranije i to je to.
Da budu sigurni da si primio i da si obavesten o izmenama. Da ne bi posle bilo ja taj imejl nalog godinama ne koristim. Sad si im potvrdio da ga koristis
 
Da budu sigurni da si primio i da si obavesten o izmenama. Da ne bi bilo poslo ja taj imejl godinama ne koristim. Sad si im potvrdio da ga koristis
Ma, šio mi ga Đura. 😂 Eto im ga sad pa neka raščivijaju.
 
Да ли ми који већ имамо Рачун Плус треба да урадимо нешто како би себи олакшали пву миграцију за монилну апликацију и тај homebanking 2.0? Ја немам тај СМС код, шта ли је већ.
 
Aaauuu, evo danas mi stigao mail kao i svima da se menja broj računa (račun plus), kad ono malopre mi stiže još jedan mail da zanemarim taj prvi jer je došlo do tehničke greške i da je u prilogu1 opet novi broj tekućeg... lepo je počelo! ;)

Pogrešan broj tekućeg računa..jpg

;):eek::)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno