Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Na pitanje da li ce vaziti trenutne kartice 360 posle prelaska na racune 200 dobio sam ovaj odgovor.
 

Prilozi

  • IMG_20241210_170051891.jpg
    IMG_20241210_170051891.jpg
    316.8 KB · Pregleda: 106
Verovatno pošto je deo korisnika izrazio želju da zadrže broj telefona u središtu računa, rekao bih da se razmatra i ta mogućnost. Međutim, ukoliko to tehnički ne bude izvodljivo, odrediće se posebna formacija interno prepoznatljiva za Račun Plus.
 
Auuu, društvance, u kakvu sam ja zabavu upao, ili uhvatio poslednji voz za Račun plus...
Imao sam ovaj račun sve vreme MTS banke, ali čim je PŠ preuzela, tada sam ga i ugasio. I mislio sam da nikad više neće ni biti potrebe da ga ponovo aktiviram. Ali... Svašta se dešava, nesrećne migracije. U sredu sam podneo zahtev, u četvrtak već stigao ugovor, a u petak račun aktiviran. Vidim pričate da od subote niej više moguće otvaranje ovog računa. Ja mislim da jeste. Moja prijateljica je isto imala MTS banku i njen korisnički nalog je sačuvan. Kada se prijavi, ima opciju da otvori račun ponovo. I ja sam sledio potpuno iste korake, nisam išao na ono klasično otvaranje kao da je prvi put jer i nije. Samo sam sad dobio drugi broj računa, jer sam u međuvremenu u sistemu promenio telefon za kontakt, što mi i ne smeta. U mejlu je pisalo da ću dobiti Dina Discover, još uvek pojma nemam kakvaj e to Dina i Master. Međutim, na ebank vidim da je samo Dina u procesu izrade, Master ni traga ni glasa. Danima mi je kad se prijavim na sistem negde stajalo da sam premašio nekakav broj za unos podataka i da mogu da nastavim sa registracijom kasnije ili pogledam katalog proizvoda. Čak je jednom i pisalo da nisam ovlašćen i da nemam račun, a ispod je stajalo regularno stanje. Izgleda sam upao baš u vreme tranzicije, hoće me to. Od danas nemam te poruke o prekoračenju. Sve izgleda kao nekad. DOpada mi se što će čitava PŠ na ovaj softver, jer je osamsto puta bolji od onog njihovog iz 1998. Valjda. Malčice sam zaboravio kako beše izgledao 2005. kada je kod njih EBank bio revolucija sa onim tokenima, ali mi se čini da nije daleko odmakao.
 
Homebanking jeste klasičan HTML, ali meni baš to i odgovara, jer mogu da se ulogujem preko Via browser-a. Interfejs je klasika, onako kako su sajtovi izgledali do 2012. ali sve što ima je na mestu i radi bez ijedne greške. mBanking je s druge strane kompletno rasulo. Aplikacija ima bag sa unosom cifara i još tako neke banalnosti. Kao da sam duha video, te zadržah se samo na eBanking-u. Tokeni nisu u opticaju, samo user i pass, što je ista priča kao i za mts. Međutim, web i aplikacija Računa Plus su pretrpani nepotrebnim banerima i animacijama, tako da se može i bez toga, ali sve u svemu, dosta kompletnije rešenje.
 
Ne radi mi placanje telefonom master karticom MTS banke. Imam novca na racunu ali u tri marketa na vise od 5 kasi isprobano ne funkcionise. Propade mi cashback utorak.

Da li neko ima informaciju o cemu se radi.

Jos izbrisem karticu iz google walleta, pa reko da dodam ponovo mozda proradi, kad ono ne moze da se doda kartica.
 
Poštovani,
18.02.2025. Počinje sa radom nova digitalna platforma Homeb@nking 2.0., istovremeno prestaje sa radom postojeća Homeb@nking platforma. Da bi koristili Homeb@nking 2.0. neophodno je da u ekspozituri banke sklopite ugovor sa Bankom (HB SMSkod ugovor). U suprotnom neće Vam biti omogućen pregled računa putem digitalnog kanala Homeb@nking.


Mora komplikovano :mad:
 
Copy/paste navedenog teksta doveo je do ovoga i evo ga posle svega!
Briše se DinaCard Discover i menja za DinaCard UnionPay 😄

Uglavnom, pošto nisam obavešten o promeni, nadam se da neće morati aneks ugovora za nas koji smo bivši korisnici mts banke.
 
Poštovani,
18.02.2025. Počinje sa radom nova digitalna platforma Homeb@nking 2.0., istovremeno prestaje sa radom postojeća Homeb@nking platforma. Da bi koristili Homeb@nking 2.0. neophodno je da u ekspozituri banke sklopite ugovor sa Bankom (HB SMSkod ugovor). U suprotnom neće Vam biti omogućen pregled računa putem digitalnog kanala Homeb@nking.


Mora komplikovano :mad:

Haha, jako ali jako mi je drago sto sam ih napustio.
Trebalo mi je oko dva i po meseca da ugasim racun. Zasto?

Inicijalni odlazak: "Pa zasto zatvarate racun? Vi ste nas dugogodisnji korisnik bla bla" > "Nista, moracete da sacekate..."
Drzali su me u filijali ravno 40 min. Dok mi nisu pogasili Dinu, MasterC. debit ALI NE i Visu Internet.
Na njoj sam imao onaj depozit od 25e i rekli su mi, pazi sad, da moram da cekam 40 dana dok se sredstva na isto "otkljucaju" i tek onda bih mogao da "povucem" sa racuna.

40 dana jer je tekuci pandrknuo..

Elem, prodje 50 dana, jer sam zaboravio naravno, odem u postansku u V.Stepe dodjem na salter i kazem da sam dosao da podignem depozit i dam onu potvrdu.
Gleda me sluzbenica i pita sto sam cekao 40 dana?? Kaze ne ceka se toliko.... :D

Gleda ona i dalje moju potvrdu, licnu i racun jedno 15 min i na kraju pozove kolegu da se raspita sta se desilo sa racunom.
Dosao kolega i kaze, a NE, vi imate oznaku na racunu i ne mozete da podignete!
Posto je mesec novembar, morate doci u decembru kada se skine oznaka.
Ali i da je skinuta oznaka, ja ne mogu da vas isplatim jer imate 24e.

Ja: Koliko treba da ima sredstava da bih podigao depozit?
Sluzbenik: 26e
Ja: Evo imam dinare, uplatite to i da podignem...
Sluzbenik: Ne ne, moracete da cekate decembar...

Sreca pa je bio 25-ti novembar.

U medjuvremenu mi je stiglo obavestenje da su mi izradjene nove kartice, Master i ta Visa :D
HIT!

Dosao i taj famozni decembar, opet me drzali 15 min i na kraju mi dali 20e i resto u dinarima...

Brate mili.

Isti dan kada sam odradio robiju za zatvaranje racuna sam otvorio racun u Intesi, jer mi je bliza.
Ne radi mi placanje telefonom master karticom MTS banke. Imam novca na racunu ali u tri marketa na vise od 5 kasi isprobano ne funkcionise. Propade mi cashback utorak.

Da li neko ima informaciju o cemu se radi.

Jos izbrisem karticu iz google walleta, pa reko da dodam ponovo mozda proradi, kad ono ne moze da se doda kartica.

Proveri kada ti istice kartica.
Ja sam imao problem sa master karticom, jer je bila povezana za Visu Internet - a visa je istekla.
 
@uji znaš sa druge teme gde smo daleko više raspravljali koliko volim jednostavne stvari, pa i običan html. Ali, prekomplikovali su ga. Moraš da ideš na računi, pa na plaćanja, pa valjda nalozi... Ili računi>stanje računa, pa da kucaš broj računa... Baš je neprijateljski i sve zavučeno do besvesti. Ali volim i ovaj Asseco softver, koji je imala i Mobi banka i za koji sam baš vezan. MTs-ov se razlikuje u mrvicama, a meni je to bio primarni softver deset godina.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Znam, sećam se. Ne mora da se prekucava račun, daje mogućnost izbora. Prvi pojma nemam odakle mi (pretpostavljam za putne troškove), drugi je za naknadu sa biroa i treći moj tekući:
1000014967.jpg
 
Radi li ta DinaCard UnionPay PŠ u Rusiji, zna li se šta?
Ne radi. Sankcije su prvo uvedene preko svetske mreže za procesuiranje, a od proletos i kineske. Rusija je takođe stavila UPI mrežu van snage, tj. trenutno funkcionišu samo MIR kartice.
 
Neupućen sam total, šta je poenta tih union pay kartica, da su moguća inostrana plaćanja kao i sa bilo kojom globalnom karticom?
 
Neupućen sam total, šta je poenta tih union pay kartica, da su moguća inostrana plaćanja kao i sa bilo kojom globalnom karticom?
Često je bilo pitanje uvođenja beskontaktne funkcionalnosti, te je na radost svih koji su od juna dobili čip Discover kartice olakšavajuća okolnost što će moći da je zamene za UnionPay. Teoretski, trebalo bi da prolazi i u inostranstvu svuda na globalnoj UPI mreži.
 
jel ćemo dobijati nove i master ili samo dinu unionpay u februaru mi koji imamo račun plus
 
jel ćemo dobijati nove i master ili samo dinu unionpay u februaru mi koji imamo račun plus
Master kartice će se nakon isteka zameniti njihovim koje počinju na 535213 a Dinu može svako kome je izdata posle juna da zameni podnošenjem prigovora banci po promeni računa i prelasku na novi informacioni sistem. 535604 važiće do isteka i taj BIN je vezan za mts banku, odnosno Poštanska nema potrebe da drži dva za jedan numeracijski set računa.
 
Da li ima neki funkcionalan razlog zašto bi Master menjali pre isteka? Meni to što će na kartici stajati stari broj tekućeg računa apsolutno ne smeta.
 
Da li ima neki funkcionalan razlog zašto bi Master menjali pre isteka? Meni to što će na kartici stajati stari broj tekućeg računa apsolutno ne smeta.
Nema, niti će biti bilo kakvih smetnji. S obzirom na to da su priznate u GPay/ApplePay, ne postoje funkcionalne razlike (kao što, primera radi, nisu hteli da omoguće funkcionalnost Credit Agricole kartica u RaiPay).
 
Dobio sam obaveštenje, odnosno sada su izmene dostupne i preglednije na linku:
Ukratko, nova aplikacija uvodi još eBank mToken, biometriju, notifikacije i registraciju broja telefona za IPS Prenesi.
Posebnu pažnju privlače i sledeći navodi:
Digitalizacija kartice se može izvršiti i preko usluge mobilnog bankarstva.
A to se najverovatnije odnosi na dodavanje u GPay/ApplePay, dok elektronsko i mobilno bankarstvo menjaju frazom digitalno bankarstvo, što dalje implicira da stiže ažurirana mts aplikacija uz pripadajući poddomen sajta Poštanske.
 
Koliko vidim ako ne gresim ko je do sada koristio staru Homeb@nking i mobi bps nece morati da ide da ponovo potpisuje ugovore nego samo prelazi na novu platformu po uputstvu?
 
Tako sam i ja razumeo, da ko ima kredijencijale za mts banku, automatski prelazi na digitalno bankarstvo, ali ostalo je nedorečeno time što će banka u narednom periodu naknadno objaviti detalje.
 
Koliko sam uspeo da pročitam u onom ogromnom tekstu, svi ljudi koji imaju sva prava na starom HB, dobiće mogućnost da pređu na novi. Ugovor će morati da potpišu samo oni što su preko starog HB samo mogli da proveravaju stanje.
 
Koliko sam uspeo da pročitam u onom ogromnom tekstu, svi ljudi koji imaju sva prava na starom HB, dobiće mogućnost da pređu na novi. Ugovor će morati da potpišu samo oni što su preko starog HB samo mogli da proveravaju stanje.
To je za one koji su uzeli samo LIB bez usluge SMS KOD (naloge za prenos i menjačnicu), a svejedno mora aneks ugovora za sve, bilo da imaju elektronsko i/ili mobilno bez pristupa ka mts informacionom sistemu. Ono što smatram da je pametno u ovom momentu da se uradi je iniciranje zahteva za Račun Plus, te pošto je otvaranje privremeno nedostupno, time se obezbeđuju kredijencijali i eventualno neće biti potrebe za čekanjem u redovima i bespotrebnom papirologijom. Ako budu rešili da zapnu sa tim, onda je to već druga priča.
 
Nazad
Vrh Dno