Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024 / 2025)

Ističe mi VISA debitna sad u januaru, kako beše naprave novu pre isteka pa zovu da pokupim?
 
Bas me interesuje oce li moci da se vide oba racuna kroz app kad prodje integracija
Imam racun plus 360 racun sa mastercard dina nije ni stigla na kraju pa je blokirana kroz app tj samo zakljucani kanali sa moje strane
kao i studenski racun sa 200- I aktiviranu onu stariju app na drugom telefonu za taj racun imam dina karticu
Pozdrav
 
Operativno spajanje podrazumeva promenu 360 računa u 200.
Zato i prokomentarisah dal ce se videti oba racuna kroz mobi bps app ili ce morati da se koriste 2 naloga sto mi takodje nije nikakav problem
 
Ističe mi VISA debitna sad u januaru, kako beše naprave novu pre isteka pa zovu da pokupim?
Takva je praksa bila, automatski reizdaju karticu ako se ne otkaže podnošenjem zahteva.

U vezi nove Unionpay Dine od ranije...
Pitao u banci i ispada da kartice nisu fizički još izrađene. Treba prvo potpisati zahtev pa negde posle 2 nedelje doći opet da se preuzmu.
 
Inače, interesantno, ja sam Dinu blokirao od starta od kad sam je dobio. Kad su Dina i Mastercard istekle prošle godine, samo mi je stigla nova Mastercard, a nova Dina nikad nije ni inicirana u aplikaciji. U međuvremenu sam ugasio račun svakako.

Nego, zanimljiva istorija broja 360 - prvo Kosovsko-Metohijska banka AD Zvečan, zatim Dunav banka, pa MTS banka i na kraju stapanje sa Poštanskom i ukidanje broja 360.
 
Dobio sam mejl obaveštenja o promeni broja računa. Nisu ni pokušali da mi sačuvaju broj telefona u računu, potpuno neki generički broj koji počinje sa 200-70700000. Bzvz.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Dobio sam mejl obaveštenja o promeni broja računa. Nisu ni pokušali da mi sačuvaju broj telefona u računu, potpuno neki generički broj koji počinje sa 200-70700000. Bzvz.
Stiglo je i meni genericke brojeve su generisali.Inace uporedio sam racun sa studenskog racuna i nije isti tako da su otvorili bukvalno poseban racun i ako sam mislio da ce spoje.Videcu jel ce se videti oba kroz app kad zavrsi se integracija
 
Njima nije bitno, ali korisnicima naravno da jeste.
Nema šanse da je tako, broj ljudi koji love ili plaćaju lep broj za mobilni je zanemarljiv procenat populacije. Važi utoliko više za broj računa u banci.
 
Za svaki tip računa se određuje poseban broj, bilo platne ili namenske. S obzirom na to da se korisnicima Računa Plus menjaju samo brojevi, najverovatnije po automatizmu postaju saglasni sa promenama. Logika stvari je i da bivši korisnici, odnosno svi oni sa kredijencijalima mts banke koji nisu dovršili proces otvaranja računa, neće potpisivati dodatnu papirologiju, budući da im je već omogućen pristup za digitalno bankarstvo.
 
Lep broj mobilnog/racuna je bio marketinski potez prethodne banke. PS to ne zanima.
 
čudno da nema neki period inegracije da budu aktivna oba
sreća pa meni plata ne leže 18og kada bude bilo promene
 
Poslali su obaveštenje na mail sa svim detaljima i novim brojem računa.

Poslali i meni, čak iako sam ugasio račun pre oko mesec dana u e bankingu. Da li to znači da račun još postoji? Sa mojim kredencijalima mogu još uvek da se prijavim, ali račun ne postoji, pošto sam ga ugasio.
 
Poslao mi je drugi član obaveštenje i jako je nesrećno i kontradiktorno ovo sročeno
1000015048.jpg
Pa ću za oba izjednačiti korisničko ime i šifru da ne bi bilo komplikacije.
 
Meni je bilo zgodno da mi broj računa bude broj telefona zbog lakog pamćenja.

Ako već moram da menjam broj računa kod poslodavaca i na još nekim mestima, iskreno se razmišljam da onda prebacim primanja u drugu banku. Da ne kažem da me "integracija" plaši.
 
Meni jos nije nista stiglo na mail a Racun plus sam 360. Valjda ce danas,sutra poslati obavestenje.
 
Po ovome mi sa Računom Plus od 18.02.25. se logujemo na novi e-banking i novu aplikaciju sa istim korisničkim imenom i lozinkom koju sad koristimo, za nas nema nikakvih dodatnih radnji ili, ne daj bože, odlaska u banku.

Što se tiče broja računa, ja više i ne koristim broj telefona koji sam stavio kao broj računa, tako da mi je svejedno koji će da bude.

A vidim da su olakšali penzionerima jer će banka samoinicijativno obaveštiti PIO o promeni broja računa, da se ljudi ne cimaju oko toga.

Ako bude ovako ovo je veoma profesionalno odrađeno, a ne kao neke banke...
 
Znam da je teško svima ugoditi. MOžda Yettelbank tu ima najbolji izbor. Generički broj, broj telefona ili broj po želji. MTS nije dozvoljavao odabir. Meni se to po broju telefona nije sviđalo jer je svako mogao da otkrije moj broj, tako da mi je drago što dolazi promena.
 
+1. Tražio im da ne bude broj telefona, pa čak i posle naknadno da promene broj, međutim rekli da nije moguće. Ovo od februara je odlično.
 
Meni je bilo zgodno da mi broj računa bude broj telefona zbog lakog pamćenja.

Ako već moram da menjam broj računa kod poslodavaca i na još nekim mestima, iskreno se razmišljam da onda prebacim primanja u drugu banku. Da ne kažem da me "integracija" plaši.
Nisu tu samo poslodavci, ima i drugih slučajeva.. Meni se konkretno ne sviđa ceo postupak kako je odrađen... Trebali su pustiti neko vreme u opticaj oba broja računa pa eventualne uplate sa 360 automatski prebacivati na 200. O mogućim problemima sa aplikacijom tog dana 18.2 i u toku sledećih dana ne bih.. Odabran datum verovatno zbog praznika i neradnih dana pa je za svaki slučaj dobro imati kod sebe tada i neki keš, posebno u inostranstvu. (naravno, rezervni račun u drugoj banci sa nekim novcem na njemu se podrazumeva).
 
Vrh Dno