Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Mislim da me nisi razumeo. Plastična kartica je svakako neupotrebljiva, ali možeš da probaš token da očitaš, digitalizovanu karticu iz mobilnog novčanika. Znači telefon prisloniš beskontaktnom modulu bankomata, a ne plastičnu karticu. Isto važi za prodavnice: plastika sigurno neće proći, ali token (telefon, sat, šta već imaš) potencijalno hoće.

Edit: da objasnim i zašto. Digitalizacijom kartice, dakle, Gugl pravi token (zamenu) za tu karticu i smešta je na tvoj telefon/sat. Taj token takođe ima svoj broj (koji nije jednak broju kartice) i mesec isteka (za koji ovde računam da je dalji od plastične kartice, jer još nisu prošle ni tri godine otkad je to omogućeno kod nas). On nestaje otkazivanjem kartice, ali u slučaju prostog isteka sa reizdavanjem treba da nastavi sa radom. Ne bi trebalo da postoji potreba da opet dodaješ karticu u novčanik. Štaviše, Gugl daje mogućnost da sve lepo radi i pre uručenja i aktivacije nove kartice, i na to ja ovde ciljam, ali ostaje pitanje da li se ta mogućnost odnosi i na BPŠ.
Ne vredi nece, odbija.
Ali sam tom prilikom bio i prvi u 8 u ekspozituri i pitao, kaze mi da vidi u sistemu da je navodno kartica u ekspozituri na Bezanijskoj kosi a sta ce ona tamo kad sam ja na Zvezdari to nije mogla da mi odgovori.
Ali me pitala dal mi stigao sms, rekoh nije a ona na to znaci jos nije ni u ekspozituri kad vam stigne sms tad je u eks. i tad idite i preuzmite, rekoh na B.kosu sa Zvezdare da idem, sta ce moja kartica tamo?
Uglavnom rece da kasne kartice jer "nije radila masina za izradu kartica" i to je objasnjenje zasto kasne navodno kartice.
A to sto ja idem u inostranstvo za 5 dana, ko ga j..e...
 
Ne vredi nece, odbija.
Bez veze baš onda, mogli su makar da omoguće upotrebu tokena, kad već imaju problema sa izdavanjem fizičkih kartica.

Uglavnom rece da kasne kartice jer "nije radila masina za izradu kartica" i to je objasnjenje zasto kasne navodno kartice.
Ima smisla ta tvrdnja ako sami rade personalizaciju kartica. Ali baš da imaju samo jednu... Neke banke to imaju i po ekspoziturama.

A kazi gde da idem onda?
Ako u sistemu piše Bežanijska kosa, onda tamo, iako nije toliko blizu. Već su neki pisali (uključujući jednog člana između moje i tvoje poruke) da im je stigla kartica i bez SMS-a, na to se cilja. Zapravo, dobro je pitanje da li je iko dobio taj SMS. Uopšteno je upitno šalju li ga, ili radnici to samo ponavljaju kao na pokvarenoj traci.
 
A kazi gde da idem onda?
Zovi kontakt centar, pitaj da ti provere je l ti stigla kartica, i u kojoj ekspozituri je. Ako nije stigla, zovi svaki dan urgiraj, a ako ti ne dođe trazi da ti izdaju po hitnom postupku ili sl.

Ima smisla ta tvrdnja ako sami rade personalizaciju kartica
trebalo bi da druga kompanija njima radi personalizaciju, nekada je bila Austria Card, sad ne znam da li je i dalje tako

Zapravo, dobro je pitanje da li je iko dobio taj SMS.
Ja lično, i ostali u mojoj porodici SMS nisu dobili ni za jednu karticu do sad
 
Ako u sistemu piše Bežanijska kosa, onda tamo. Već su neki pisali (uključujući jednog člana između moje i tvoje poruke) da im je stigla kartica i bez SMS, na to se cilja. Zapravo, dobro je pitanje da li je iko dobio taj SMS. Uopšteno je upitno šalju li ga, ili radnici to samo ponavljaju kao na pokvarenoj traci.
Problem je sto nema 1 eksp. na B. Kosi da jurim i cekam red po ekspoziturama na B. Kosi i jos na kraju da mi kazu da nije niujednoj, ovo nikad nije bilo dok je bila Mtsb.
Zovi kontakt centar, pitaj da ti provere je l ti stigla kartica, i u kojoj ekspozituri je. Ako nije stigla, zovi svaki dan urgiraj, a ako ti ne dođe trazi da ti izdaju po hitnom postupku ili sl.


trebalo bi da druga kompanija njima radi personalizaciju, nekada je bila Austria Card, sad ne znam da li je i dalje tako


Ja lično, i ostali u mojoj porodici SMS nisu dobili ni za jednu karticu do sad
Druze zvao par puta svaki put po 45 min cekao i nisam vise mogao imam ja i druge obaveze u zivotu a ne da drzim tel na uhu svaki dan po 45 bezuzpesno.
Kako vi uopste dobijate taj kontakt centar?
A svaki cas kaze za 2 min pa 5 pa spusti na 2 pa 8 itd. Pisao sam o tome pre neki dan
 
Ja kad sam zvao jave se za nekih 15ak, stavim telefon sa strane pa dok se ne jave.

Pisi im na mejl, odgovaraju brzo
Ma da se jave za 15 min nije prob. ali ja radim mnogo korisnije stvari u zivotu preko dana ne mogu da 24h drzim otvorenu liniju da bi se smilovali i javili, moram i druge ljude, ukucane decu da pozovem ili oni mene.
Za mail cu videti da im sibnem.
 
Probaj preko maila, tu su barem brzi sa podrskom.
Ja sam isto pre 2 nedelje probao da dobijem preko telefona ove za kartice. Cekao dva puta preko sat vremena, i ono vreme se samo vraca unazad na 10 minuta pa sam batalio. Kod mene je samo bilo doduse deblokada, a ne za reizdavanje nove.
 
Uspeo sam da dobijem cekao minut, ali nije joj jasno sto se kasni pa zvala tu poslovnicu gde su joj rekli da su jutros neke dosle da ce proveriti i da ce joj javiti a ona ce tad meni javiti.
I eto cekam da vidim dal je moja tu...
Dok pisem javlja mi da nije tu.
 
A da li si dobio objašnjenje otkud uopšte tebi Zvezdarcu treba da dođe na Bežanijsku kosu? I to je vrlo neobična okolnost, ako je uopšte tačna informacija. Neko je, beše, pisao i da mu je rečeno da ne znaju u koju ekspozituru da pošalju karticu, pa da je zato nisu ni poslali. Čini se kao da su to baš loše rešili.
 
Dobio sam sms poruku, kao i push notifikaciju u aplikaciji BPŠ, da mi se nova debitna Mastercard nalazi u lokalnoj BPŠ expozituri.
 
Poslednja izmena:
Kakav debakl sa karticama.

Meni je juče prošlo plaćanje online, iako mi je internet kanal isključen. Tek kada sam uneo podatke i kliknuo na plati sam se setio da nisam otključao internet kanal. Kad ono prođe...

Poprilično sam računao na ovaj vid zaštite i sad ispada da uopšte nije siguran.
 
A da li si dobio objašnjenje otkud uopšte tebi Zvezdarcu treba da dođe na Bežanijsku kosu? I to je vrlo neobična okolnost, ako je uopšte tačna informacija. Neko je, beše, pisao i da mu je rečeno da ne znaju u koju ekspozituru da pošalju karticu, pa da je zato nisu ni poslali. Čini se kao da su to baš loše rešili.
Da pitao sam, dala mi je objasnjenje da oni u sistemu imaju tu adresu sa NBGa gde ja jesam ziveo sa roditeljima i bratom ali ja ne zivim tamo zapravo duze ne zivim tamo ali sam adresu promenio u LK jos pre vise od 12 godina kad sam kupio svoj stan i gde zivim sa zenom i decom, a oni su to odnekud povukli kad su mi neki racun namenski otvorili jos tamo sigurno 2004 god pre 21 god, a u app mi sve lepo pise Zvezdara itd, ali nisu povezane sluzbe i jedna sluzba ima azurirane podatke, druga sluzba nema, carevi kao da su dve firme ne dva sektora iste firme. Lud zbunjenog....
Screenshot_2025-06-02-12-09-04-433_rs.asseco.android.ae.bps-edit.jpg
I tu mi sistem pogresio Zvezdara je 11050 ne 11043 to je Vozdovac al nema veze.
Dakle imaju azuriranu adrrsu, ali ja moram u ekspozituru jer im tu stoji stara adresa kad su mi namenski otvorili racun da bi mi nesto isplatili pre 21 godinu.
 
Poslednja izmena:
Da pitao sam, dala mi je objasnjenje da oni u sistemu imaju tu adresu sa NBGa gde ja jesam ziveo sa roditeljima i bratom ali ja ne zivim tamo zapravo duze ne zivim tamo ali sam adresu promenio u LK jos pre vise od 12 godina kad sam kupio svoj stan i gde zivim sa zenom i decom, a oni su to odnekud povukli kad su mi neki racun namenski otvorili jos tamo sigurno 2004 god pre 21 god, a u app mi sve lepo pise Zvezdara itd, ali nisu povezane sluzbe i jedna sluzba ima azurirane podatke, druga sluzba nema, carevi kao da su dve firme ne dva sektora iste firme. Lud zbunjenog....
Pogledajte prilog 494512
I tu mi sistem pogresio Zvezdara je 11050 ne 11043 to je Vozdovac al nema veze.
Dakle imaju azuriranu adrrsu, ali ja moram u ekspozituru jer im tu stoji stara adresa kad su mi namenski otvorili racun da bi mi nesto isplatili pre 21 godinu.
Meni je isti slučaj ja sam na zvezdari a imam 11403..koji nema veze sa zvezdarom...ali su mi u ekspozituri rekli da oni u sistemu imaju ispravan broj...i da nije 11043..ja sam pisao i reklamaci
ju na ovo ali naravno.0 poena...
 
Pozdrav ljudi, pitanje samo da li je možda neko skoro otvarao Račun PLUS? Hteo sam danas da ga otvorim zbog debitne MasterCard kartice, ali su mi na šalteru rekli kako moram da im donesem Potvrdu o zaposlenju da bih otvorio račun. A kad sam ih pitao znači moram da prenesem zaradu kod vas da bih otvorio Račun Plus, lik mi kaže pa ne možemo mi nikog da nateramo da prebaci platu kod nas. Tako da sam sad baš zbunjen pogotovo što im na tom zahtevu dole piše “za potrebe otvaranja tekućeg računa za prijem zarade u Banci”.
 

Prilozi

  • potvrda_o_zaposlenju.pdf
    1 MB · Pregleda: 10
@GMT II Koliko ja znam Račun Plus još uvek nije vraćen i nema ga u ponudi banke. Sem ako se nešto nije promenila, a sajt im nije još uvek ažuriran.

Poštanska za račun za zarade i penzije traži da imaš važeći dokument i tu potvrdu. Da li su ti izričito rekli da se radi o Računu Plus, i da će ti njega otvoriti, a ne o obični račun?
 
Nisam ni znao da ga više nema u ponudi Banke, pošto sam u tarifama na sajtu video da ima Račun Plus pa sam pomislio da i dalje može da se otvori. Na šalteru sam izričito tražio da mi se otvori Račun Plus e sad da li su uopšte obraćali pažnju koji sam paket tražio to sad ne znam, ali sam im kod svakog pitanja napominjao Račun Plus i nijednom mi niko od njih danas nije rekao da on više ne može ni da se otvori.
 
@GMT II nije obavezna potvrda poslodavca za Račun plus, već isključivo kod otvaranja računa za prijem zarade. Platni račun sa osnovnim uslugama je u tom slučaju jedina alternativa ako nije vraćen u ponudu. Dinarsku Master karticu možeš da poručiš u ProCredit uz besplatan račun za 1200 dinara na 5 godina, a deviznu imaš mogućnost da izvadiš u Erste za 3.5€ na 3 godine. Doduše, u ProCredit trenutno daju Total račun besplatno 6 meseci pa ako dozvoljavaju promenu paketa i zadržavanje kartice (a trebalo bi, s obzirom da je izdaju uz besplatan na poseban zahtev), možeš taj trošak i da izbegneš. Varijanta 3: Yettel Max uz potrošnju debitnom karticom preko 30k mesečno (prvo otvoriš Lite pa kasnije pređeš na Max, računaju se transakcije i sa Dinom), tj. ako ne želiš da se cimaš, ako se vratiš na Lite, ostaje ti Master.
 
Hvala na odgvoru @uji
Pretpostavljam da su onda zanemarili uopšte da sam spomenuo izričito Račun Plus, pa su hteli da mi otvore račun za prijem zarade pa otuda i traženje te potvrde. A uz platni račun sa osnovnim uslugama daju koliko vidim samo Dinu.
Hvala za preporuku da otvorim u ProCredit-u, otvorio sam danas i tamo besplatan račun sa debitnom MasterCard karticom mada su nevoljno to sve odradili, ali sam završio na kraju.
 
Kakav debakl sa karticama.

Meni je juče prošlo plaćanje online, iako mi je internet kanal isključen. Tek kada sam uneo podatke i kliknuo na plati sam se setio da nisam otključao internet kanal. Kad ono prođe...

Poprilično sam računao na ovaj vid zaštite i sad ispada da uopšte nije siguran.
Upravo mi se isto desilo, i dalje nisu sredili.
 
Strašno! Mnogo je već prošlo vremena od "unapređenja", a pojavljuju se izazovi koje nisu imali u početku.
 
Upravo mi se isto desilo, i dalje nisu sredili.
Kod mene se razlikuje stanje na webu i u aplikaciji. Na webu imaju kanali potrosnje, i ako je ukljuceno tamo prolazi placanje. A vidim na mobilnom aplikaciji da nemaju kanali potrosnje, vec stoji limit samo, gde mi je iskljuceno internet placanje.
Ali posto je na webu ukljuceno prolazi iako je na mobilnoj aplikaciji pod limitima za internet placanje iskljuceno. Provertie na web-u ili u aplikaciji ostalo negde aktivno placanje na internetu.
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
@Geble U aplikaciji, ti je sve to u "limiti potrošnje", imaš bankomat-pos-internet, a kada uđeš u jednu od njih imaš dugme da isključiš taj kanal, kao i polja da podesiš limite. A na webu ti je isto to samo je zasebno prikazano.
 
@slaksm Da, nego kod mene je na sajtu bilo omoguceno internet placanje internet placanje, dok u mobilnoj aplikacije stoji da je iskljuceno u limitima.
I prosla mi je kupovina, iako je mobilna aplikacija prikazivala da ne mogu da placam preko interneta.
Hocu da kazem da bih ocekivao sinhronizaciju stanja izmedju web i mobilne aplikacije.
Ako mi prikazuje da je aktivirano na webu, da treba i na mobilnoj aplikaciji da prikazuje da je aktivno. Dok je ovde u webu prikazano da mogu da vrsim internet placanje, a u mobilnoj aplikaciji da ne mogu.
 
Poslednja izmena:
@Geble Moguće da u aplikaciji nisu uključili sve module. Iskreno probao sam samo za bankomat, kada je isključeno ili se stavi limit nula kartica ne prolazi. Dakle za to radi. Za internet nisam probao. Probaću kada krenu računi da stižu da isključim pa da platim preko neta.
 
Da li Dina UPI mora da se provuče kroz bankomat da bi dobila punu funkcionalnost? Platio sam na Aliexpressu bez toga, ali sad kad sam pokušao da povežem sa Yandex Go aplikacijom aplikacija prepoznaje da je UnionPay kartica po broju, ali povezivanje ne prolazi.
 
Meni bilo koja kartica nije mogla na net ako ne odradim makar upit stanja i pos potrošnju, ali moguće i da ne može da se doda ako njihovo prihvatno mesto nije van Rusije, tj. kod njih funkcioniše samo interna (Mir/UnionPay) i kineska mreža.
 
Stigla je do mene informacija da skorije preuzet MasterCard radi na internetu pre nego što se aktivira beskontaktna funkcionalnost plastike (bankomat ili POS), pa ima smisla da to važi i za Dinu. Međutim, tokenizacija (dodavanje kartice na platformu, ne računajući digitalni novčanik, koji je drugi tip tokena) ne spada u tradicionalno plaćanje, pa možda nije moguća pre aktivacije čipa.

To potvrđeno znam da je slučaj sa OTP-ovim karticama, recimo. Onlajn otvaranjem računa dobija se digitalna odmah (istovetna sa plastičnom koja odmah kreće u izradu) i može njome da se plaća onlajn jednokratno, ali ne i tokenizovano, npr. na Woltu. O tome je čak u odgovarajućoj temi pisao @agasoft, evo ova poruka je poslednja tim povodom, a možete ići unazad za širu sliku.

Naravno, može biti i da je do samog Yandexa. Nemam iskustva sa njima, ali pošto da je aplikacija za srpski taksi, sigurno nije rusko prihvatno mesto, budući da su nam ona nedostupna.
 
Na aliexpresu je sačuvana, odnosno tokenizovana. Možda je na Yandexu neki drugi tip tokena. Provućiću kroz bankomat, pa ću da vidim da li će onda hteti.
 
Nazad
Vrh Dno