Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

S obzirom na to da se dnevni limit odnosi samo na internet, ali ne i na fizička prodajna mesta gde bi mi zapravo bio veći problem, onda mi ne smeta. Nekom je frka što mora da plati Booking ili nešto, navodim primer, ali u to ne ulazim.
 
Taj limit je izgleda stari. Ja sam video 50.000 RSD na formularu za ATM i Internet kanal, što nije u skladu sa formularom na sajtu, a i na sajtu piše:

Укупан дневни лимит за трансакције подизања готовине на банкоматима износи 50.000,00 RSD по картици.

Корисник VISA интернет дебитне платне картице дефинише дневни лимит за плаћање без присуства картице који је заштитини лимит картице, јер се односи на контролу потрошње у оквиру 24 часа. Дневни лимит корисник може повећати/смањити подношењем захтева.

Podnošenjem zahteva verovatno znači da je moguće i u aplikaciji, što mi je i službenica rekla. @uji, ti ne možeš da menjaš limite u aplikaciji?
 
Podnošenjem zahteva verovatno znači da je moguće i u aplikaciji, što mi je i službenica rekla. @uji, ti ne možeš da menjaš limite u aplikaciji?
Promenio sam ih upravo na veće. Onda verovatno više nije uslovljeno, kao što je i depozit ukinut, ali pokrivaš proceduru formalno (prim. aut. dovoljno je da prilikom otvaranja uplatiš makar 5€ zbog troškova, ali oni su naučeni da je i dalje obavezno 20).
Jel sada sve nove Dine su te Dina UPI ?
Jesu.
 
Promenio sam ih upravo na veće. Onda verovatno više nije uslovljeno, kao što je i depozit ukinut, ali pokrivaš proceduru formalno

Odlično. Raspitaću se i za Card Alarm kad budem podizao karticu, možda se više ne plaća iako piše u tarifniku, s obzirom da je račun namenski (piše i za Dina UPI, pa se ne plaća).
 
Javi baš šta ti kažu, a sa limitima treba biti oprezan, jer je pitanje koliko su relevantni. Ovde je jedan član napisao da mu je iz banke potvrđeno da je dnevni limit na bankomatima 50k, iako se u aplikaciji može postaviti i veći. Ukoliko ga nisu dezinformisali (ostavljam to kao opciju, budući da je priča sa početka prelaska na novi sistem, pa je možda i samo bio bag), to znači da postoje skriveni limiti koji imaju prioritet u odnosu na korisnički definisane. To bi se uklopilo i u ostale skrivene stvari, odnosno ne bi me uopšte čudilo da je tako.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Naplaćuje li iko drugi od domaćih banaka Card Alarm? Nisam uopšte obraćao pažnju na taj detalj, jer mi prosto nije delovalo moguće da neko u 2025. godini naplaćuje Card Alarm.
Erste,5 din sms.
Javi baš šta ti kažu, a sa limitima treba biti oprezan, jer je pitanje koliko su relevantni. Ovde je jedan član napisao da mu je iz banke potvrđeno da je dnevni limit na bankomatima 50k, iako se u aplikaciji može postaviti i veći. Ukoliko ga nisu dezinformisali (ostavljam to kao opciju, budući da je priča sa početka prelaska na novi sistem, pa je možda i samo bio bag), to znači da postoje skriveni limiti koji imaju prioritet u odnosu na korisnički definisane. To bi se uklopilo i u ostale skrivene stvari, odnosno ne bi me uopšte čudilo da je tako.
Moze da se podigne i vise od 50000 ali iz vise puta. 50000 je max iz jednog pokusaja. Posle na istom bankomatu mozes podici jos novca.
Ja sam pre 10-ak dana pidigao na istom bankomatu 80000,50000+30000,Dina UP kartica.
 
Poslednja izmena:
Radi, ali sa za zakašnjenjem. Uplatio juče 1 RSD sa uključenim SMS notifikacijama, poruka stigla jutros.
Ako si bivsi Racun plus sms za uplate isplate ne radi od prilike od 8,9 uveče do 8 ujutru.
Mozda je treca smena neradna za sms i za druge racune u BPŠ za njih nisam siguran.
 
Ako si bivsi Racun plus sms za uplate isplate ne radi od prilike od 8,9 uveče do 8 ujutru.
Mozda je treca smena neradna za sms i za druge racune u BPŠ za njih nisam siguran.

Studentski račun. Gore smo pričali o tome kako SMS info uopšte nije dostupan za studentski račun, ali izgleda da ipak jeste.
 
Ako si bivsi Racun plus sms za uplate isplate ne radi od prilike od 8,9 uveče do 8 ujutru.
Mozda je treca smena neradna za sms i za druge racune u BPŠ za njih nisam siguran.
Nije tačno, sms za račun plus stižu i u tom vremenu. Prošli četvrtak sam plaćao u 22 i u 4 ujutro i sve uredno stiglo.
 
Nije tačno, sms za račun plus stižu i u tom vremenu. Prošli četvrtak sam plaćao u 22 i u 4 ujutro i sve uredno stiglo.
Juce imao priliv oko 21.30,odliv oko 22h. Nikakav sms mi nije stigao. Jutros u 8.01h. stigle mi obe poruke. Racun plus sam. To mi se redovno desava.
 
Juce imao priliv oko 21.30,odliv oko 22h. Nikakav sms mi nije stigao. Jutros u 8.01h. stigle mi obe poruke. Racun plus sam. To mi se redovno desava.
Onda imaš neki problem sa operaterom-brojem. Ne znam, meni od marta uredno i na vreme stižu sms poruke o prilivu-odlivu.

Možda da obrišeš i ponovo uneseš broj na nalog ili zoveš banku da vidi šta je problem.
 
Onda imaš neki problem sa operaterom-brojem. Ne znam, meni od marta uredno i na vreme stižu sms poruke o prilivu-odlivu.

Možda da obrišeš i ponovo uneseš broj na nalog ili zoveš banku da vidi šta je problem.
To mi se desavalo i ranije sa 360 a nastavilo i sa 200 racunom pa sam predpostavio da se i dalje nastavilo sa tom praksom. Ok mi je i ovako. Plasim se da ne pobrljave i ove poruke koje trenutno dobijam.
 
Interesantna stvar oko plaćanja Dina UPI u inostranstvu. Nakon knjiženja za transakciju obavljenu 27.05. datum valute je 29.05, a datum knjiženja 30.05. Srednji kurs USD->RSD obračunat na datum valute, a ne na datum transakcije.
 
Tako i treba, zar ne, nikad ne znaš tačno zaduženje istog dana ako ne plaćaš u svojoj valuti. Rezerviše se po jednom kursu, a onda knjiži po drugom. Tako se banka i osigura da ne bude na gubitku zbog kursnih razlika.
 
S obzirom na to da se dnevni limit odnosi samo na internet, ali ne i na fizička prodajna mesta gde bi mi zapravo bio veći problem, onda mi ne smeta. Nekom je frka što mora da plati Booking ili nešto, navodim primer, ali u to ne ulazim.
Nesto sa limitiam nije ok. Bas za primer koji si naveo, ostalo je izgleda staro ili inicijalno, i morao sam da setujem i pos i bankomat i internet llimite, sve dnevne, mesecne, broj trasnakcija ne bi li sve proradilo.
Garant je na mts bilo dovoljno intenret limit. Samo sam to imao kao vid zastite.
 
Sutra mi ističe Mastercard (račun plus), još uvek nije poslata zamenska, a u aplikaciji idalje stoji ,, u izradi,, Proverio u expozituri nije stigla.. Biće kao što mi rekoše iz BPŠ pre 12 dana preko telefona,,, strpite se velike su gužve oko izdavanja kartica,,, 🤨
 
Poslednja izmena:
Sutra mi ističe Mastercard (račun plus), još uvek nije poslata zamenska, a u aplikaciji idalje stoji ,, u izradi,, Proverio u expozituri nije stigla.. Biće kao što mi rekoše iz BPŠ pre 12 dana preko telefona,,, strpite se velike su gužve oko izdavanja kartica,,, 🤨
101% moj slucaj, meni samo jos 2h vazi kartica a moram za 3 dana u inostranstvo.
 
I svih ostalih kojima ističe sad... Pisali smo već, nije stvarno neočekivano. Ali neće valjda biti problema sa tokenima, makar to probajte dok čekate.
 
Istekla Mastercard Kartica se više ne vidi u aplikaciji BPŠ, nije evidentirana. Ostala samo Dina Discover kao aktivna.
 
Jeste li probali da platite nešto tokenom, tj. telefonom u prodavnici ili na bankomatu? To jedino ostaje kao realna opcija.
 
Ja sam bas 31.05 zadnji put nesto platio, ali ja uvek placam G payom a ta kartica mi je vezana za Gpay a danas bi trebao da nesto platim pa cu videti al verovatno ce raditi. Ali meni treba kes ja trebam danas da podignem kes a jedina opcija mi je da cekam u redu i bijem se sa penzionerima. Strasno mi je i kad pomislim da cu zbog dizanja kesa na sredini '25 godine da stojim u redu zbog toga😡
 
Ja sam bas 31.05 zadnji put nesto platio, ali ja uvek placam G payom a ta kartica mi je vezana za Gpay a danas bi trebao da nesto platim pa cu videti al verovatno ce raditi. Ali meni treba kes ja trebam danas da podignem kes a jedina opcija mi je da cekam u redu i bijem se sa penzionerima. Strasno mi je i kad pomislim da cu zbog dizanja kesa na sredini '25 godine da stojim u redu zbog toga😡
Takodje i kod mene, i sta sad?

cek zar nemate Dina karticu ? ja placao Dinom par puta dok su mi pravili drugu tj zamensku.
 
Ali meni treba kes ja trebam danas da podignem kes a jedina opcija mi je da cekam u redu i bijem se sa penzionerima.
Pa radiće token i na bankomatu ako uopšteno radi. Čak postoji opcija da samo na bankomatu i radi, jer je tu transakcija zaštićena/potpisana PIN-om. Sve te mogućnosti Gugl daje, samo ne znam da li su podrazumevane, ili banka (u ovom slučaju BPŠ) mora da ih podržava. Zato i ohrabrujem sve koji su u problemu da probaju.

cek zar nemate Dina karticu ? ja placao Dinom par puta dok su mi pravili drugu tj zamensku.
Treba mu i za inostranstvo, a tu je već pitanje koliko je Discover mreža razvijena tamo gde ide.
 
Evo upravo probao da dignem kes sa bankomata BPŠ i odbijena je transakcija, vec mi bilo sumnjivo kad nije zeleo beskontaktno da mi ucita cip kaze ne moze biti ocitana beskontaktno, ajde ja ubacim kad treba isplata izbaci karticu i stize poruka da je odbijena transakcija.
Eto cisto da to znate da ipak nece da da kes ako je istekla kartica.
Samo jos da proverim da li mogu GP da platim, pa javljam.
 
Mislim da me nisi razumeo. Plastična kartica je svakako neupotrebljiva, ali možeš da probaš token da očitaš, digitalizovanu karticu iz mobilnog novčanika. Znači telefon prisloniš beskontaktnom modulu bankomata, a ne plastičnu karticu. Isto važi za prodavnice: plastika sigurno neće proći, ali token (telefon, sat, šta već imaš) potencijalno hoće.

Edit: da objasnim i zašto. Digitalizacijom kartice, dakle, Gugl pravi token (zamenu) za tu karticu i smešta je na tvoj telefon/sat. Taj token takođe ima svoj broj (koji nije jednak broju kartice) i mesec isteka (za koji ovde računam da je dalji od plastične kartice, jer još nisu prošle ni tri godine otkad je to omogućeno kod nas). On nestaje otkazivanjem kartice, ali u slučaju prostog isteka sa reizdavanjem treba da nastavi sa radom. Ne bi trebalo da postoji potreba da opet dodaješ karticu u novčanik. Štaviše, Gugl daje mogućnost da sve lepo radi i pre uručenja i aktivacije nove kartice, i na to ja ovde ciljam, ali ostaje pitanje da li se ta mogućnost odnosi i na BPŠ.
 
Poslednja izmena:
Ja sam ih spamovao prigovorima da bi mi rekli da odem u ekspozituru i podignem karticu. To je bio odgovor na prigovor, a ne redovno obaveštenje da mi je kartica stigla.
I sve dok je fizički nisam preuzeo u aplikaciji je bio status "u izradi". Probajte da odete samo do ekspoziture možda imate sreće, pošto na prigovor sumnjam da će odgovoriti za 3 dana. 🤞
 
Nazad
Vrh Dno