Ako ti se ne svidja novi broj a imas paralelno sa Racunom Plus i homeb@nking probaj tamo da promenis imejl. Mozda ti posalju novi, treci po redu broj racuna svaki put kada promenis imejl. Bar se meni tako upravo desilo.Dobila sam isti mejl i nazalost promenili su mi racun. Broj racuna koji su mi prvobitno dodelili bio je laksi za pamcenje 🙄
Možda je prvi email otišao u spam.Ja sam dobio samo izvinjenje. Prvi mail nisam dobio.
Ja imam račune i u mts banci i u PŠ. I to, u PŠ neka 4! Valjda 2 dinarska i 2 devizna! Nemam pojma odakle mi to 😀Nadam se da si u pravu ali nisam uveren. Mislim da cemo za homebanking 2.0 morati u banku da potpisujemo ugovor kako rece kolega iznad. Tj. bice nam omogucena samo mobilna aplikacija kao i do sada. A ako je tako tu se otvara pitanje kako oni meni mogu da onemoguce upotrebu web servisa za placanja i sve druge poslove za racun plus kada ja imam ugovor kojim su se obavezali da mi sve to omoguce.
Ali saznacemo uskoro
Hoće. Možda su ti neki od tih računa namenski (imam dva, jedan za isplatu putnih troškova i drugi za naknadu sa biroa). Ako si u mogućnosti, izjednači kredijencijale za Homebanking i mts banku, tako bi trebalo da se izbegnu komplikacije i migracija sa starog na novi sistem obavi automatski. Promena korisničkog imena je moguća samo na mts web bankingu. U slučaju da je zauzeto, radićeš migraciju sa privremenim parametrima.Ja imam račune i u mts banci i u PŠ. I to, u PŠ neka 4! Valjda 2 dinarska i 2 devizna! Nemam pojma odakle mi to 😀
Šta će sada biti kada se sistem bude spojio, hoće li svih 4+1 računa ostati aktivni?
nova app od 18 feb 2025 i novi brojevi racunaIzvinjavam se ako je pisano...
Da li prelaze na MTS interfejs i aplikaciju ili su modifikovali i MTS ?
Za klijente koji su prvo bili u MTSB
Da li mozemo da verujemo tvrdnjama da ce spisak svih transakcija sa 360-xxx-xx racuna ostati vidljiv
i posle migracije na nove 200-xxx-xx racune ?
Najverovatnije da si primio mail od njih, od 18.2.2025 stiže nova App/Novi Brojevi računa.@Naci
Da li za nas koji trenutno koristimo 360-xxx-xx racune ostaje ova aplikacija
i web interfejs i posle prebacivanja na 200-xxx-xx ?
Da li se postojeci BPS Home Banking i stara aplikacija prebacuju na
MTS aplikaciju ( pod BPS logom ) ili svi zajedno prelazimo na neki sasvim
novi sistem ?
Platne kartice ( Dina i MC ) sa utisnutim 360-xx-xx racunima
ostaju u upotrebi do isteka roka vazenja , bez obzira sto se menja broj racuna.
Ne. Dobicemo novu app I nove brojeve racuna 18 februara. Ne znam za home banking ne koristim to samo bivsu mts banku.@Naci
Da li za nas koji trenutno koristimo 360-xxx-xx racune ostaje ova aplikacija
i web interfejs i posle prebacivanja na 200-xxx-xx ?
Da li se postojeci BPS Home Banking i stara aplikacija prebacuju na
MTS aplikaciju ( pod BPS logom ) ili svi zajedno prelazimo na neki sasvim
novi sistem ?
Platne kartice ( Dina i MC ) sa utisnutim 360-xx-xx racunima
ostaju u upotrebi do isteka roka vazenja , bez obzira sto se menja broj racuna.
Ostaje. Drugim rečima, aplikacija se ažurira i uvodi nove funkcionalnosti.Da li za nas koji trenutno koristimo 360-xxx-xx racune ostaje ova aplikacija i web interfejs i posle prebacivanja na 200-xxx-xx ?
Izjednačavanjem korisničkog imena i šifre bi trebalo da se podaci za 200 račune automatski migriraju na mts platformu.Da li se postojeci BPS Home Banking i stara aplikacija prebacuju na
MTS aplikaciju ( pod BPS logom ) ili svi zajedno prelazimo na neki sasvim
novi sistem?
Tako je. Nakon isteka, Master više neće imati utisnut broj tekućeg i izdaje se Dina UPI (ista je preduslov za izdavanje čekova, te se u tom slučaju Discover mora zameniti).Platne kartice ( Dina i MC ) sa utisnutim 360-xx-xx racunima
ostaju u upotrebi do isteka roka vazenja , bez obzira sto se menja broj racuna.
Obe su Asseco, ali najverovatnije promena iziskuje migraciju i na novi core sistem, te su zato greške oko dodele novih računa bile očekivane.Znaci sve prelazi na ( malo modifikovani ) MTSB sistem pod BPS logom![]()
Oko toga ne mogu da iznesem bilo kakvo tvrđenje. Možda ipak neće, nisu ni druge banke posle operativnog spajanja ugašenih, ali to je svakako vrlo diskutabilno.I da ponovim , ako ima insajdera , da li se zna za racune klijenta koji su prvo bili u MTSB
Da li ce spisak svih transakcija sa 360-xxx-xx racuna ostati vidljiv i posle migracije na nove 200-xxx-xx racune ?
Ne znam da li se bas moze reci da prelaze na MTSB sistem. Mislim da je taj sistem toliko star da bilo kakve modifikacije ne bi bile trajno resenje. Ja se iskreno nadam da se radi o nekom od najsavremenijih resenja koje asseco ima u ponudi koji ce biti vizuelno i funkcionalno prilagodjeni domacem trzistu. I naravno ocekujem cirilicnu app jer su hvala bogu poceli da postuju zakon pa im je i sajt samo na cirilici, latinicnu verziju ne nude cak ni kao opciju.Znaci sve prelazi na ( malo modifikovani ) MTSB sistem pod BPS logom![]()
U zahtevu za izdavanje Dina kartice nije pisalo na kom je pismu hoću, no svakako bih se opredelio za latiničko iz praktičnih razloga. S obzirom na to da je ranije postojao problem sa alternacijom ćiriličkih karaktera u nasumične
smatra se da je latiničko najpodobnije za upotrebu u IT.![]()
Mojibake - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
kakva je to dina up ?Cirilica je mogla da se bira za onu Dinu sa cipom. Ne znam da li moze i za ove nove Dina UP.
E sada koliko znam ko ima cekove na njima pise i broj tekuceg racuna. Mozda ce morati da se menjaju za nove sa racunom 200.
UnionPaykakva je to dina up ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari