Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Mišljenja sam da svima kojima nam je zaključan broj je napravila cirkus Visa internet (zbog depozita, jer najverovatnije novi sistem tako nešto ne prepoznaje) i akobogda, nadam se da će ga konačno ukinuti.
 
radi sve, samo je sporija malo od stare
transakcije od pre su isto migrirane, sve je lepo prikazano
 
Probao sam sada prvi put da se logujem na eBank i kada ukucam korisničko ime i lozinku izbacuje mi upozorenje "Login_error_occurred", bivša sam mts Banka račun 360-xxx.

Korisničko ime i lozinka su ti koje sam koristio i do sada za logovanje...

Login BPŠ.jpg
 
Poslednja izmena:
Meni izbacuje Pogrešno korisničko ime ili lozinka iako koliko vidim pise da se prvi put logujem sa vec postojecim user i pass, inace racun 200. Ne klikce mi se na zaboravljena lozinka :D
 
Jel dobio neko na mejl user name za novu aplikaciju?
200
 
Poslednja izmena:
Da li ti je TR (JIB) počinjao sa 200 ili sa 360?
Ja nemam stare transakcije pa zato pitam.
Tako je, bilo bi lepo da svako kome logovanje radi ili ne radi bar napomene i koji je račun u pitanju (bivši mts 360 ili BPŠ 200)
 
Ako niste zaboravili username i lozinku, radi sve kako treba.
Račun je 360.
Traži samo da se registrujete za uslugu "prenesi"
Novo je takođe da se vide sve kartice koje posedujete (npr ako ste nekada primali novac za zavoda, neka studentska itd)
I nepravilan raspored brojeva kada kucate pin (glupost)
 
Jel sam ja corav ili se ne vidi u istoroji transakcija kod koga si platio karticom? Desktop. Mobile nisam jos probao.
Priznajem da sam sve ovo prozevao, ceo proces. Videh da ne radi za vikend.
 
Izgleda da im je sajt prso a time i mobilna aplikacija?
Kod mene trenutno radi i sajt i app.

Kad smo kod android aplikacije zašto nema opciju da se automatski odloguje kad je u pozadini, ovako je ipak sigurnosni rizik?
 
Instalacija aplikacije sa store je ok, verifikacija sa OTP sms prolazi ali zakuca na verifikaciji PIN-a, vrti u nedogled...blokirano
 
Koliko vidim, još uvek ne radi prijem OTP-a preko SMS-a radi logovanja na novu Android aplikaciju BPŠ mBank.
Meni radi, maopre se registrovao i ulogovao.
Super je app.
ja probao preko sajta pa me blokirali :p
Juce probao preko sajta nisu me blokirali😂
Da odgovorim sam sebi, app treba da se skine sa sajta jer ako se ide na store trazi neki aktivacioni kod a aako se skine preko sajta samo user i pass. Glupost.
Aktivacioni kod stize u roku od odmah na sms.
 
Upravo sam završila sa aktivacijom i podešavanjem nove mobilne aplikacije BPŠ. Imam više računa na 200 i jedan koji je bio na 360. Među računima je i namenski za Visa internet, sve je prošlo neočekivano glatko. Izjednačavanje parametara za oba sistema ne pravi dodatne probleme. Ne prikazuje se više račun gde se uplaćuju divedende od besplatnih akcija. U staroj Homebanking web aplikaciji postojala je i opcija dodaj račun, ovde je ne vidim.

Prvo sam otvorila link za logovanje na elektronsko bankarstvo, ulogovala se sa starim podacima, kreirala nove parametre, dobila prvi sms kod. Onda sam instalirala mobilnu aplikaciju, unela nove parametre za logovanje, dobila drugi sms za potvrdu i nakon toga kreirala pin za mobilnu aplikaciju, Za sada sve radi i ima više podešavanja nego ranije.
 
Meni je nesto cudno stanje na kreditnoj kartici. Imam vise raspolozivog nego sto bi po mojoj evidenciji trebao da imam. Kao da nisu migrirali sve transakcije.
 
Racun 200.
Pre mesec dana bio u poslovnici da prijavim email. Danas prilikom prijave kaze da mail nije prijavljen i da idem u poslovnicu. U poslovnici pojma nemaju, kazu da jos nije odradjena “sinhronizacija”. Ne radi mobilna app ne radi web. Veselo…
 
Mišljenja sam da svima kojima nam je zaključan broj je napravila cirkus Visa internet (zbog depozita, jer najverovatnije novi sistem tako nešto ne prepoznaje) i akobogda, nadam se da će ga konačno ukinuti.
Ja sam zvai call centar i otključali su mi broj, Problem je što nema istorije starih transakcija...tj. ima ih ali je neupotrebljiva istorija...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Pouzdano znam da im radovi na sinhronizaciji baza i drugih stvari i dalje traju, tako da je preporuka da sačekate malo sa aktivacijama, ako vam baš ne gori pod nogama.
 
Sumnjam da neko ima sličnu situaciju, ali da probam svakako.

Pošto ne koristim google nalog, niti ga imam na telefonu, kad skinem aplikaciju preko aurora store, u aplikaciji traži da se loginujem preko google naloga, koji nemam.

Ukoliko neko uspe da se loginuje bez naloga, zamolio bih da napiše kako. Prethodna aplikacija (a bogme ni nijedna druga od drugih banaka) nije imala ovaj problem.
 
Nazad
Vrh Dno