Šta je novo?

Banka Intesa

Oke, ali da li ima razlike uopste, jer ja ako stize obavestenje za racun, ti koristis karticu prilikom kupovine, dodje mu na isto.
Na žalost, ima razlike. Za račun stižu obaveštenja samo za uplate i za određene isplate (kupovina deviza-odliv novca na devizni račun i elektronska plaćanja-nalozi za prenos, ali ne i za korišćenje kartica).
 
Upravo placao karticom online, transakcija odbijena medjutim sredstva su ostala rezervisana a nije stigla potvrda o narucenom proizvodu. Jel da kontaktiram prodavca ili je to "normalno" tj. vratice se ta rezervisana sredstva na racun?
 
Po pravilu bi sredstva trebalo da se vrate na račun, ali je bolje da kontaktiraš prodavca. On može odmah da stornira transakciju i da ti se sredstva brže vrate na račun.
 
Upravo placao karticom online, transakcija odbijena medjutim sredstva su ostala rezervisana a nije stigla potvrda o narucenom proizvodu. Jel da kontaktiram prodavca ili je to "normalno" tj. vratice se ta rezervisana sredstva na racun?
Mojoj sestri se isto desilo u nedelju. Jos uvek joj nije vracen novac. Intesa je prvo rekla da su prebacili pare prodavcu. Posle su prodavcu poslali mejl da su sredstva "oslobodjena". Pare nisu ni kod moje sestre ni kod prodavca. Jos se nateze sa intesom koja se pravi blesava i oteze celu stvar.
 
Mojoj sestri se isto desilo u nedelju. Jos uvek joj nije vracen novac. Intesa je prvo rekla da su prebacili pare prodavcu. Posle su prodavcu poslali mejl da su sredstva "oslobodjena". Pare nisu ni kod moje sestre ni kod prodavca. Jos se nateze sa intesom koja se pravi blesava i oteze celu stvar.
Spomenu nesto u Intesi neki rok od 30 dana, kao sa moje i njihove strane placanje je proslo pa je do prodavca medjutim prodavac se ne javlja tako da je novac negde u limbu...
 
Jel moguće da se izvršenje naloga od 2400 din čeka skoro 24h?

Nalog pušten preko novog web portala i od juče stoji: biće izvršen prvom prilikom
 
Jesi siguran da se nije izvrsio samo kod njih nesto zabrljavilo pa se ne vidi?
 
a da nisi stavio datum valute u buducnosti? Meni se par puta to desilo u RF i intesa bussines, ne mogu sad da se setim da li ima datum valute u intesa online
 
Vuce se, od jutros, nova aplikacija kao prebijen macak i izbaci serversku gresku. U nesto i udje ali slabo. Stvarno su papani. Ovo je za iOS, ne znam kako Android sljaka.
 
Meni evo treći dan stoji da je nalog na čekanju, a sbb ga je rasknjižio već prvi dan. Sad ću im pišem, baš me interesuju šta će kažu.
 
Legla plata a ni obavestenja kroz aplikaciju a ni preko sms-a😞 . Gde sam ja to presao, bem ti zivot😁
 
Upravo i meni legla, stigao SMS uredno, posto sam i dalje samo na staroj app notfikacije naravno nema.
Zanima me da li za svako obavestenje o prilivu novca skidaju 6 dinara i kako to da proverim?
Sad sam gledao kroz app i ne vidim nikakva skidanja… prethodno stanje + plata sve tu.
 
Upravo i meni legla, stigao SMS uredno, posto sam i dalje samo na staroj app notfikacije naravno nema.
Zanima me da li za svako obavestenje o prilivu novca skidaju 6 dinara i kako to da proverim?
Sad sam gledao kroz app i ne vidim nikakva skidanja… prethodno stanje + plata sve tu.
Mislim da se tih 6 RSD odnosi samo na zahtevane SMS poruke (https://www2.bancaintesa.rs/upload/Intesa_SMS_obavestenje_korisnicko_uputstvo_april_2021.pdf). Koliko se sećam, i pre 31.05. su ovakve poruke koštale 6 RSD i to se nije skidalo sa tekućeg računa, već se zaduživao broj sa koga je poruka poslata.
 
Danas sam se malo više baktao sa novom aplikacijom, stigla plata pa idu plaćanje, prebacivanja, menjačnica .... Kad upeglaju kako treba biće baš dobro. E sad, kreirao sam i jednu virtuelnu karticu, višekratnu na 12m i odredio limit. Odmah sam je zakačio na Apple i YT nalog i sve je prošlo kako treba. uspeo sam da pronađem i gde se vide VK u aplikaciji. Ide se na kartice pa moje kartice. Onda izaberete karticu na kojoj ste napravili virtuelnu. U donjem desnom uglu je plava ikonica koja liči na karticu. Klik na to pa dodatne krtice. Valjda je nekome bilo od pomoći.
 
Mislim da se tih 6 RSD odnosi samo na zahtevane SMS poruke (https://www2.bancaintesa.rs/upload/Intesa_SMS_obavestenje_korisnicko_uputstvo_april_2021.pdf). Koliko se sećam, i pre 31.05. su ovakve poruke koštale 6 RSD i to se nije skidalo sa tekućeg računa, već se zaduživao broj sa koga je poruka poslata.
Ako je tako, onda nema frke, isto kao i ranije.
Znaci nema brige za te “nekontrolisane/nezahtevane” sms poruke (obavestenja), kao sto je npr kada legne plata, ili kada mi bilo ko drugi uplati na tekuci racun.

Hvala
 
Sta je uopste virtuelna kartica i cemu sluzi? Vec imam Classic Debit za kupovinu preko neta sa svojim deviznim racunom.
 
Sad hteo da platim racune online kao sto sam ih do sada oduvek placao i bez problema ali sad mi izbacuje gresku "Nemate potrebna sredstva za autentifikaciju".
 
Sta je uopste virtuelna kartica i cemu sluzi? Vec imam Classic Debit za kupovinu preko neta sa svojim deviznim racunom.
Zamisli je kao pravu redovnu karticu koju ti je banka dala i za koju možeš da podesiš limit i vreme važenja. Jedino što fizički ne dobiješ plastiku već samo broj računa i onaj broj za potvrdu, trocifreni. Najkorisnije su za online plaćanje.
Recimo hoćeš da kupiš nešto ali ti sajt ne deluje sigurno, spreman si da rizikuješ koliko košta predmet ili usluga kupovine ali ne bi da daješ podatke od redovne kartice, ti onda napraviš jednu virtuelnu koja će da važi samo za tu jednu kupovinu. Uneseš podatke, platiš i kartica više ne važi, ako se neki i dokopa tih podataka, tog broja računa itd. džaba mu, kartica više ne važi. Ili hoćeš da platiš neku od onih usluga što ti, ako ne paziš (a često i ako paziš) automatski naplate svakog meseca, recimo shuterstock isl. ti staviš da hoćeš samo jednomesečnu pretplatu a oni pokušaju da naplate i sledećeg meseca, ovo se često dešava. E ali ti njima lepo uvališ karticu koja važi samo za to jedno plaćanje pa ako pokušaju da skinu sledeći mesec bez tvoje želje, poljubiće zatvorena vrata :D
 
Biće super kad i ako proradi
 
Sad hteo da platim racune online kao sto sam ih do sada oduvek placao i bez problema ali sad mi izbacuje gresku "Nemate potrebna sredstva za autentifikaciju".
Deluje da su blokirali stari Intesa Mobi, odnosno mToken nakon aktivacije nove mobilne aplikacije. Sada jedino preostaje da se računi plaćaju preko nove mobilne aplikacije ili novog Intesa Online-a (https://intesaonline.bancaintesa.rs/web), pošto očigledno drage kolege iz Intese ne žele da reaktiviraju stari Mobi svojim vernim korisnicima.
 
Meni za Visu radi, ali za MasterCard kreditnu izbacuje čuvenu internu grešku.
 
Da li su ikom stigli izvodi za kred. kartice na mejl?

Meni ništa. Večeras slučajno pogledam i vidim da su mi automatski skinuli onih 5% što se obavezno plaća, a izvoda nigde. Nema ni u "Moja dokumenta" u novoj aplikaciji. Pokušam tamo da namestim da mi se izvodi šalju mejlom, ali izbor neće da se "primi".
 
Nisu. Jedino su se pojavili u novoj aplikaciji u delu Moja dokumenta.
 
Nazad
Vrh Dno