kibicer
Čuven
- Učlanjen(a)
- 23.05.2004
- Poruke
- 6,191
- Poena
- 885
I ja ovo radim, kao fizičko lice. Imam Magnifica paket, ali ne i Magnifica status.Ne znam, meni kad nešto ne odgovara ili se ne uradi kako treba, ja pošaljem zvaničan prigovor na mejl banke i sve se opegla za par dana, uključujući i povratni poziv šefa poslovnice da se izvini za neprijatnost. Koliko god to delovalo suludo u Srbistanu, kad je Intesa u pitanju, neko tamo gore u hijerarhiji zapravo čita mejlove koji dolaze od klijenata i obično dobijem poziv telefonom u roku od par sati nakon slanja mejla. Probaj, ne košta te ništa.
Pre skoro 2 meseca, uplata ka brokeru je lutala 11 radnih dana... Kontakt centar se zaista potrudio, imam utisak da su mi iskreno rekli gde je bio glitch, i izvinili se za to. Nakon mesec dana, pošaljem novi nostro nalog ujutro, push od brokera već u 14h, nikakvih pitanja ni mailova nije bilo.