Šta je novo?

Banka Intesa

Ne znam, meni kad nešto ne odgovara ili se ne uradi kako treba, ja pošaljem zvaničan prigovor na mejl banke i sve se opegla za par dana, uključujući i povratni poziv šefa poslovnice da se izvini za neprijatnost. Koliko god to delovalo suludo u Srbistanu, kad je Intesa u pitanju, neko tamo gore u hijerarhiji zapravo čita mejlove koji dolaze od klijenata i obično dobijem poziv telefonom u roku od par sati nakon slanja mejla. Probaj, ne košta te ništa.
I ja ovo radim, kao fizičko lice. Imam Magnifica paket, ali ne i Magnifica status.

Pre skoro 2 meseca, uplata ka brokeru je lutala 11 radnih dana... Kontakt centar se zaista potrudio, imam utisak da su mi iskreno rekli gde je bio glitch, i izvinili se za to. Nakon mesec dana, pošaljem novi nostro nalog ujutro, push od brokera već u 14h, nikakvih pitanja ni mailova nije bilo.
 
Da, ne znam šta im se desilo, ali izgleda da su u prethodnih 6 meseci - godinu dana baš popravili customer service segment, mnogo češće se raspituju šta konkretno ne valja, čak i ako samo iskažem interesovanje za neki proizvod ali ga na kraju ne uzmem, obavezno zovu da pitaju šta ne odgovara i kako mogu eventualno da unaprede uslugu, a da ne pričamo o konkretnim problemima koje prijavim. Ne znam da li se desilo samo od sebe ili su stvarno seli i uradili promene, ali šta god da je, super je.
 
Nesto su menjali verziju android app i traži mi ponovo aktivaciju. Ne uspevam naći taj code u papirima, dal smo to uopšte dobili pri aktivaciji, mislim da ne jer se radilo sve preko sajta, tamo se uradi login i dobiješ taj code.
Sada ne mogu da se ulogujem ni na sajtu, umesto password stoji "one time password" verovatno nešto iz app?
Kako bre da aktiviram sad online banking i app? Odlazak u ekspozituru?
Koji su to slepci ja bukvalno ne verujem
Koristim razno razne paying apps 20g nikad se ovakve gluposti nisu dešavale.
 
Kod za reaktivaciju se pojavljuje na kraju procesa aktivacije mBankinga i potrebno ga je sačuvati za slučaj bola. Ocu je dva puta iz čista mira pukla aplikacija prošle i preprošle godine, ali sam imao reaktivacione kodove. Da li je to zato što sam ga uveo u stari sistem pa migrirao na novi (tako je bilo moguće bez odlaska u banku, što su nedugo zatim i ukinuli), stvarno ne bih znao da odredim.
 
Meni je taj kod zapravo bio moj 6cifren pin. Promenio sam telefon pre mesec i po dana.
 
Meni je taj kod zapravo bio moj 6cifren pin. Promenio sam telefon pre mesec i po dana.
Ne kontam kako si ubacio 6 brojeva i prošlo je ti je kad ima polja za 8 brojeva?
Ukucam 6 brojeva pin I ništa
 
Zovi call centar sa broja prijavljenog banci, danas takođe rade do 20h i sa operaterom odradi reaktivaciju.
 
Nisam mogao ništa preko call centra jer sam skoro menjao ličnu
Moram otići do ekspoziture
Nemam nigde ni upišem ID korisnika da se bar logujem preko browsera.
 
Ukoliko si u Intesa od pre marta 2021. godine, potraži mail sa subjectom

Predlog izmena i dopuna Vašeg okvirnog ugovora

U njemu bi trebalo da je fajl koji počinje sa
Obaveštavamo Vas da Banca Intesa u sklopu sveobuhvatnog procesa digitalne transformacije uvodi novu platformu za digitalno
bankarstvo i unapređenja u okviru platnih računa koji su uslovili izmenu Opštih uslova poslovanja.

A filename je tvoj broj naloga, ili kako se već zove, samo ispred dodaj potreban broj nula. Onda ti fali još aktivacioni kod, za koji sam još tada predložio da bude isti kao pin kod.
 
Postoje dve opcije za aktivaciji - za "stare korisnike" gde kucaš svoj ID i pin za reaktivaciju, i deo gde ideš ispočetka gde dobijaš taj kod od 8 cifara.
 
Jesu li oni ovo promenili način prikazivanja raspoloživih sredstava, tako što više u ukupnoj sumi raspoloživog novca (pravoj + dozvoljeni minus) ne oduzimaju odmah "rezervisana sredstva" nego tek kada se ista obrade?
 
Da ažuriram odgovor na svoje pitanje, danas je aplikacija ponovo počela da prikazuje normalno. Baš su je strava unapredili nema šta, svaki dan nešto drugo (ne) radi.
 
Postoje dve opcije za aktivaciji - za "stare korisnike" gde kucaš svoj ID i pin za reaktivaciju, i deo gde ideš ispočetka gde dobijaš taj kod od 8 cifara.
Za stare korisnike je potrebno uneti korisnicki ID, zatim se unosi recovery code (kod za reaktivaciju aplikacije). Posle ovoga na registrovani broj stiže sms sa 8-mo cifrenim kodom za potvrdu.
Ovim je aplikacija reaktivirana i bira se korisnički pin za aplikaciju i potvrde/autorizacije plaćanja.
 
Još uvek mi je stara aplikacija na telefonu pa ne kontam na koji način nekim korisnicima puste novu verziju. Kod supruge je pre 20 dana updateovana. Kad je već spomenuta podrška korisnicima, da pohvalim savetnicu za Magnifica klijente iz ekspoziture u Airport sitiju Aleksandru.
 
Planiram da pređem iz NLB banke u Intesu. Koji je trenutno kurs za kupovinu evra? Da li imaju povoljan kurs? Hvala
 
117.95 за хит рачун.
116.35 продаја.
 
Otišao bu Intesu da dodaju novu ličnu
Ipak sam mogao reaktivirati Intesa app samo nisam nigde imao upisan ID korisnika (to je sad umesto user name)
Prvo se to ukuca pa traži aktivan PIN za app
Šifra za online banking u browser se dobija kroz app na prvoj strani pre login, #mkey
Znači obavezno negde upišite ID korisnika, meni je rekao odmah bankar da to kucam, a ovi na Call centar pre toga kao to nisu znali neverovatno
 
@dex986 vidim da si iz Vranja pa ti možda ova opcija neće odgovarati, ali jedino ako ti nešto znači makar da iskoristiš do kraja godine u ProCredit 6 meseci besplatno Total račun koji je inače oko 600 dinara mesečno pa kupiš evre po srednjem. Otvara se video pozivom i kartice stižu PostExpress-om kao pošiljka sa povratnicom. Problem je sa njima i što se Master kartica ne može koristiti sa deviznog, a pored toga za potrošnju u inostranstvu ide provizija 1.5%. Prednost im je 5 podizanja na tuđim bankomatima i niža kamata kod dozvoljenog minusa za Total. Sad imaju korektnu akciju za dinarsku oročenu štednju na tri meseca sa 5.59% pa bi u tom slučaju moglo da ti pokrije put do Niša gde su trenutno najbliži.
 
Da li ste primetil da u Intesa aplikaciji pod fondovima " moj portfolio " ne radi od jutros? izbaci gresku 131
 
@dex986 vidim da si iz Vranja pa ti možda ova opcija neće odgovarati, ali jedino ako ti nešto znači makar da iskoristiš do kraja godine u ProCredit 6 meseci besplatno Total račun koji je inače oko 600 dinara mesečno pa kupiš evre po srednjem. Otvara se video pozivom i kartice stižu PostExpress-om kao pošiljka sa povratnicom. Problem je sa njima i što se Master kartica ne može koristiti sa deviznog, a pored toga za potrošnju u inostranstvu ide provizija 1.5%. Prednost im je 5 podizanja na tuđim bankomatima i niža kamata kod dozvoljenog minusa za Total. Sad imaju korektnu akciju za dinarsku oročenu štednju na tri meseca sa 5.59% pa bi u tom slučaju moglo da ti pokrije put do Niša gde su trenutno najbliži.
Hvala na iscrpnom odgovoru. Meni Intesa odgovara prvenstveno zbog kartičnog plaćanja na rate, kao i zbog mogućnosti internet kupovine. Za kurs pitam usput, kako bih bio potpuno informisan pre otvaranja računa.
 
Gde sada u aplikaciji da pronadjem nedavna plaćanja i da ponovim isto?
Pre sam išao na plaćanje… pa ona ikonica kontakta i tu su bili šabloni i pored nedavna plaćanja… sada su samo šabloni.
Inače u istoriju plaćanja ne mogu da udjem… i generalno jako sporo radi aplikacija IOS 26.1… skoro neupotrebljiva
 
Placanja/Moja placanja/Izvrseni nalozi
Obrati paznju samo na racun pri vrhu, ja se svaki put prvo ubijem da nadjem to sto trazim na pogresnom racunu (devizni mi je po defaultu izabran iz nekog razloga), pa onda tek promenim na pravi racun (tekuci, npr)
 
Ko im je radio front ne treba da mu se dozvoli da više koristi računar. Poseban biser je upravo to plaćanje, tek pod ostalim opcijama, sve ispremeštano, su model i poziv na broj. Ne znam zašto je teško bilo napraviti na ekranu raspored polja kao na pravom nalogu.
 
Veceras na 3 bankomata nisam mogao da podignem novac 100.000 sa biznis vize pokusao i 80.000 i 50.000 izbacuje gresku nemoze se podici ima novcanica od 1000 i 2000 druga transakcija kliknem da opet ukucam pin i cifru i izbaci banka nemoze da isplati , onda u aplikaciji prebacim na svoj privatni racun povracaj pozajmice za likvidnost, probam da podignem opet ista prica prvo novcanice od 1000 i 2000 na bankomatu pored mene gospodja isti problem ne dozvoljava joj da podigne vecu sumu. i skapiramo da daje 20.000 po transakciji. jedva podigoh novac. a ide neka prica da su ljudi krenuli da razrocavaju sredstva i podizu novac jer se moze dogoditi da prodju kao stara stednja kada su ljudi godinama podizali po 100 evra ili maraka sta je tada bilo.
 
Ko im je radio front ne treba da mu se dozvoli da više koristi računar. Poseban biser je upravo to plaćanje, tek pod ostalim opcijama, sve ispremeštano, su model i poziv na broj. Ne znam zašto je teško bilo napraviti na ekranu raspored polja kao na pravom nalogu.
o da, to sto mi je sakriven poziv na broj i sifra placanja a to je nesto sto se krositi u ogromnom broju placanja, mi tako ide na... Zivce (da ne kazem nesto drugo)...

@racabgd
Postoji ogranicenje (ja bih rekao na bankomatima) koliko max mozes da isplatis. Na nekim bankomatima je to 80k na nekim 60k na nekim 20k - bar je tako meni a koristim istu karticu... I tako je jedno 10-15god sigurno :)
 
o da, to sto mi je sakriven poziv na broj i sifra placanja a to je nesto sto se krositi u ogromnom broju placanja, mi tako ide na... Zivce (da ne kazem nesto drugo)...

@racabgd
Postoji ogranicenje (ja bih rekao na bankomatima) koliko max mozes da isplatis. Na nekim bankomatima je to 80k na nekim 60k na nekim 20k - bar je tako meni a koristim istu karticu... I tako je jedno 10-15god sigurno :)
ja sam uvek mogao da podignem sa biznis kartice 100.000 nikada do sinoc nije bio problem. takodje i sa privatne sam podizao 100.000. sinoc nije hteo da isplati vise od 20.000 po transakciji. prica se da ljudi masovno podizu novac sa racuna i pretvaraju ga u devize.

uvek koristim te bankomate u kraju beo shoping i ustanicka
 
Vrh Dno