Šta je novo?

Banka Intesa

Ne znam, meni kad nešto ne odgovara ili se ne uradi kako treba, ja pošaljem zvaničan prigovor na mejl banke i sve se opegla za par dana, uključujući i povratni poziv šefa poslovnice da se izvini za neprijatnost. Koliko god to delovalo suludo u Srbistanu, kad je Intesa u pitanju, neko tamo gore u hijerarhiji zapravo čita mejlove koji dolaze od klijenata i obično dobijem poziv telefonom u roku od par sati nakon slanja mejla. Probaj, ne košta te ništa.
I ja ovo radim, kao fizičko lice. Imam Magnifica paket, ali ne i Magnifica status.

Pre skoro 2 meseca, uplata ka brokeru je lutala 11 radnih dana... Kontakt centar se zaista potrudio, imam utisak da su mi iskreno rekli gde je bio glitch, i izvinili se za to. Nakon mesec dana, pošaljem novi nostro nalog ujutro, push od brokera već u 14h, nikakvih pitanja ni mailova nije bilo.
 
Da, ne znam šta im se desilo, ali izgleda da su u prethodnih 6 meseci - godinu dana baš popravili customer service segment, mnogo češće se raspituju šta konkretno ne valja, čak i ako samo iskažem interesovanje za neki proizvod ali ga na kraju ne uzmem, obavezno zovu da pitaju šta ne odgovara i kako mogu eventualno da unaprede uslugu, a da ne pričamo o konkretnim problemima koje prijavim. Ne znam da li se desilo samo od sebe ili su stvarno seli i uradili promene, ali šta god da je, super je.
 
Nazad
Vrh Dno