Šta je novo?

Banka Intesa

Ok, ja nisam više u Intesi ali mi ostala pretplata na ovu temu pa ispratih akciju. Eurobanka je na listi.
 
Која је фора сад на Интезином сајту? Хоћу да се улогујем онлајн и нуди ми 2 опције: Пријава на интернет банкарство и Intesa on-line.
Да ли је ова прво заправо тај нови сајт који су направили? Да ли ту треба да се подешава нешто како бих касније користио нову mBanking апликацију?
Досад сам читао ваша искуства овде по форуму, ово је сад први пут да се логујем како су најавили нови сајт, а мобилну апликацију користим и даље ону стару на телефону.
 
Jel moguće da se izvršenje naloga od 2400 din čeka skoro 24h?

Nalog pušten preko novog web portala i od juče stoji: biće izvršen prvom prilikom
Bug je, transakcije prođu odmah.

Ono što uopšte ne radi je prebacivanje novca između dva devizna (EUR u mom slučaju) računa, vrati neku bezveznu poruku i to različitu na web i mobilnoj aplikaciji. Morao sam u staroj aplikaciji.
 
meni je radilo prebacivanje izmedju 2 devizna... ne znam sad...
 
Jel ne postoji mogućnost naknadne uplate novca na virtuelnu karticu koja je napravljena za više transakcija? Mora se odrediti veći limit prilikom kreiranja ili grešim?
 
Da li intesa ima banokmate gde moze da se uplati novac i ako ima, gde?
 
Ima u ponekim ekspoziturama za sad, potraži na sajtu koje su
 
Vidi li neko neka poboljsanja sa danasnjim apdejtom mbanking aplilacije za iOS? Obavestenja-kartice-transakcije i dalje ne mogu da ukljucim. Ostalo nisam probao, sve sam radio kroz staru aplikaciju, za svaki slucaj.
 
Maločas pokušam da nešto da platim preko PayPal-a u vrednosti od circa 115€ i nikako mi ne prolazi.

Mesečni limit za plaćanje u mBank Android aplikaciji za plaćanje u inostranstvu preko interneta ima neku default vrednost od 15.000€.
Podrška kod sebe vidi mesečni limit od 200€ i pošto sam već imao plaćanja ovih meseca, kažu da mi transakcija ne prolazi zbog mesečnog limita. Pri tome mi gospođa uporno priča o jednom sveukupnom "mesečnom limitu za plaćanje u inostranstvu" iako u aplikaciji postoje tri grupe limita (POS, Bankomati, Internet) a ona očigledno sa tim nije upoznata. Izmenim POS mesečni limit na 1.200€, Bankomat mesečni limit na 1.100€. a Internet mesečni na 1.000€. Pitam koliki sad limit vidi, kaže 1.200€. Ok, pokušam ponovo plaćanje i prođe.

Pitam je hoće li ona preneti kolegama da postoji bag u aplikaciji vezano za limite ili moram ja da pišem email ali ona krene da mi priča da moram da odem u filijalu i da će mi oni objasniti kako se podešavaju limiti. Rekoh nemam ja problem sa podešavanjem već postoji greška u aplikaciji i ako bi to mogla da prenese kolegama. Uredu, kaže, preneću im da provere limite.

Pojma nemam da li je shvatila šta sam pokušao da joj kažem ali eto da znate, da ustvari za internet plaćanja se uzimaju vrednosti limita iz POS grupe.
 
Naravno da nije.
 
Vidi li neko neka poboljsanja sa danasnjim apdejtom mbanking aplilacije za iOS? Obavestenja-kartice-transakcije i dalje ne mogu da ukljucim. Ostalo nisam probao, sve sam radio kroz staru aplikaciju, za svaki slucaj.
Ja vidim. Nalozi sada prolaze normalno i stiže mi notifikacija o odlivu.
 
Meni nista ne stize od obavestenja.
 
Imao 4,5 placanja od jutros(na pos terminalima) i ni jedno obavestenje da stigne. Ne znam sta ocekuju da im placam duplo vise. Ocekaivao sam bar neko poboljsanje.
 
Isto. Ne stižu obaveštenja za kartice (Android). Jedino obaveštenje koje stiže jeste odliv kada platim račun ili promenim novac u menjačnici.
 
Ne koristite Wave2Pay pretpostavljam? Meni stize tamo sve srecom, ali kroz ovu novu app jok..
 
Ma jok, korstim samo Apple pay i ocekujem kroz novu app da stigne. Pre je samo priliv na sms stizao.

mada placam iskljucivo satom pa ga mozda i to buni. Videcu da platim telefonom.
 
Da li intesa ima banokmate gde moze da se uplati novac i ako ima, gde?
ima u knezu i na uglu maksima gorkog i juznog bulevara...
bankomat koji ima recycler za uplatu uvek ima onaj hromirani deo sto se otvara da izbaci novac veci/siri
oni sa malim otvorima su samo za izbacivanje para
 
Ne koristite Wave2Pay pretpostavljam? Meni stize tamo sve srecom, ali kroz ovu novu app jok..
Koristim Wave2Pay, ali su tu podržane samo Visa Inspire i zelena Visa Classic Debit. Za njih stižu push notifikacije, ali ne i za ostale kartice koje imam.
Ma jok, korstim samo Apple pay i ocekujem kroz novu app da stigne. Pre je samo priliv na sms stizao.

mada placam iskljucivo satom pa ga mozda i to buni. Videcu da platim telefonom.
Wave2Pay i ne postoji za Apple uređaje, jer Apple dozvoljava samo Apple Pay za NFC plaćanja.
 
Ma jok, korstim samo Apple pay i ocekujem kroz novu app da stigne. Pre je samo priliv na sms stizao.

mada placam iskljucivo satom pa ga mozda i to buni. Videcu da platim telefonom.
Ja nisam ni probao da uključim obaveštenja u novoj aplikaciji za plaćanje karticama jer koristim samo apple pay i za svaku transakciju mi stigne notifikacija od walleta, tako da mi glupo da mi stiže i od aplikacije.
 
Pokušavam da se ulogujem u Intezin BizOnline, ali ne dobijam polja za login, je taj deo beo i ovako izgleda:

TVwQLCT.png



Šta da radim?
 
Ja nisam ni probao da uključim obaveštenja u novoj aplikaciji za plaćanje karticama jer koristim samo apple pay i za svaku transakciju mi stigne notifikacija od walleta, tako da mi glupo da mi stiže i od aplikacije.
Da ali ako placas satom onda ne radi obavestenje preko wallet-a.
 
Što meni nije jasno, da mi sat i Wallet na fonu nisu i sinku 🙁
 
Pa nije nikad radilo tako, bar meni. Ne radi mirror kartice sa telefona na sat , kao za ostale stvari, nego sam ja posebno dodao i na tel i na sat karticu. Tako mi je nudio, nisam ja glumio ludilo😁
 
Vrh Dno