Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni nije jasno zašto ljudi nastavljaju da koriste banke sa kojima imaju istoriju loših usluga/odnosa?
Već si imao loše iskustvo sa njima, išao na medijaciju, potrošio vreme, živce i novac i dalje ih koristiš? I sad kad opet imaš probleme, umesto da ih otkačiš pod odmah, ti čekaš dva meseca da ti se jave? Pa ja bi ih zvao svakih pola sata i slao isti mail svakih sat vremena, samo bi svaki put povećavao cifru za koju ih teretim kao nadoknadu za moje potrošeno vreme. Račun bih naravno zatvorio odmah.
Pozdrav
 
U pravu si. Kada su me jednom zavrnuli, celokupno poslovanje iz te banke prebacio sam u drugu. Više kod njih nemam ništa, i koristim samo plaćanje računa na klik. Osnovni račun bez pretplate.
Imao sam veliku štednju, devizno poslovanje, ali njima uopšte nije smetalo što sam se požalio i rekao da će ih napustiti. i ako nisu bili mali iznosi verovatno sam im bio sitna i nezanimljiva riba - ili čak nisu imali nikoga ko je to mogao da proceni.

Kad mi se ovo reši pozdravljam se sa njima. Uostalom oni u bankarstvo u poslednje dve ili tri godine nisu uložili ništa a i sami znate koliko su novih bankomata postavili - po jedan u svakom novom tržnom centru. I podigli cene svih svojih usluga.

Verovatno su dobri samo onima koji primaju platu preko njih pa ne moraju da plaćaju održavanje (ako postoji takva opcija), budući da im sigurno ne bi bacao nikako mesečno održavanje.
 
naravno. osnovni paket im je besplatan primao platu ili ne na njega. besplatni su (sto je retko kod banaka kod nas) i instat ide transfer sa telenor na telenor racun...

te dve stvari su im odlicni. i meni su druga banka sada. prva erste koja isto daje za 0 din mesecno odrzavanje - ali samo godinu dana. ne placam puno bankama :D niti koristim neke usluge njigove sem kartice za online placanje
 
Imao sam veliku štednju, devizno poslovanje, ali njima uopšte nije smetalo što sam se požalio i rekao da će ih napustiti. i ako nisu bili mali iznosi verovatno sam im bio sitna i nezanimljiva riba - ili čak nisu imali nikoga ko je to mogao da proceni.

Njima i jesu bitni mali korisnici, a ne firme, davanje stambenih kredita i slično. Oni čak nisu implementirali ni skener otiska prsta u app jer to košta desetine hiljada evra. Tačno su tu gde jesu, telefoni preko Telenora na kredit i online korisnici (nije potrebna filijala, sve završe na bankomatu ili online), to im je ciljna grupa a sve ostalo plus. Nije to banka za biznis.
Sa druge strane Agrikole povecao 110 DIN mesečno održavanje i ne vidim da ih neko razapinje na forumu. Nit imaju dobar kurs, niti bankomate svuda, niti dosta poslovnica, limiti i ogranicenja po računu i bakomatu... ali prava banka, možežeš da uđeš i završiš šta ti treba, lično je koristim isključivo jer je uvek najmanja gužva ili je nema (iako je Mobi app 5 godina ispred njihove i bankomati viševalutni).

Mobi je po meni tačno gde treba da bude i sa cenom i uslugom, online banka.
 
Cekaj. Kupio si nesto preko interneta njihovom karticom i to nisi dobio?

Za to si se zalio NBS i isao na meditaciju?

Zasto mislis da je banka ovde imala bilo kakvu odgovornost? Niko ti nije zloupotrebio karticu i ovo je iskljucio stvar tebe i prodavca.

Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
 
^ Ne. Zato sam tražio od banke da pokrene chargeback postupak pred Mastercard-om, kao nešto standardno i uobičajeno što sam imao u svakoj drugoj banci do sada. Odbili su. Čak i MTS banka ima chargeback postupak/obrazac.

Zavlači li su me da treba da idem u policiju i da prijavim da sam oštećen i onda sa nekim dokumentima iz policije da dođem kod njih, ali nisu znali ni gde tačno u policiju da odem, ni kakav dokument je potreban, niti bilo šta.

Chargeback zahtev može da pokrene samo izdavalac kartice, u ovom slučaju Telenor banka. Niko drugi. Makar on bio i neosnovan, o tome odlučuje MasterCard. Na sajtu MC piše da je banka dužna da to učini na zahtev korisnika.

Onda sam napisao prigovor NBS.
 
Alfa je davno pisao da oni ne rade chargeback iz ko zna kog razloga, tako da i nije pametno plaćati njihovim karticama online.
 
Ja sam pisao da ne rade chargeback posle svog iskustva, Alfa nije nikad radio chargeback s njima. Meni su ranije jednom radili chargeback (uspešno) i onda, dve godine kasnije, odbili ponovo! Kao "prvi put smo uradili jer smo se sažalili, a posle više nismo hteli". Tražili neki dokument iz policije, pojma nije imao čovek šta priča iz CC, niti je znao koji dokument da donesem i kome da se javim. (Da uđem u policiju da kažem da mi nije stigao paket sa Amazona?) Tražio sam da mi napismeno pošalju i nikada nisam dobio. I o tome sam pisao ovde, pa je Alfa pokupio. Onda se žalio NBS, oni zakazali medijaciju, ja se pojavio, iz TB niko nije došao.
To je završena priča. Zato uživam da ih drndam sada. Makar i za 100din. Svaki put da mi pismeno pošalju sve poštom. Jer su dužni, a email samo ako se složim.

Vezano za prethodni post gde neko kaže da mu nude kredit a on ima štednju, i pita službenicu koja zove da li je pogledala... Isto se i meni desilo, cvrkutavim glasom su mi nudili kredit u vreme kada sam imao veliku oročenu štednju kod njih, pitao sam ih istu stvar, "jao, vidi, pa vama zapravo ne treba kredit"! :D
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ček, kupovao su nešto da Amazona?
Amazon je najbolja kompanija od koje ti paket može "ne stići", jer bukvalno ne prave nikad nikakav problem oko povrata.
Jesi se njima javio za tu pošiljku ikako?
 
@owim ako nije licno i tajna, koliko si bese naplatio sve to?

Ako jeste oprosti nekad.
 
@owim ako nije licno i tajna, koliko si bese naplatio sve to?
^ Ništa. Nisu hteli da mi urade chargeback, roba nije stigla, izgubio sam par stotina evra.

Ček, kupovao su nešto da Amazona?
Amazon je najbolja kompanija od koje ti paket može "ne stići", jer bukvalno ne prave nikad nikakav problem oko povrata.
Jesi se njima javio za tu pošiljku ikako?
Hej, slažem se za Amazon, naveo sam Amazon kao primer prodavnice, nisam kupovao sa Amazona, znam da sa njima ne bih imao problema. Kupovao sam iz vropske dve prodavnice koje su primale samo kartice (ne i PayPal) i roba mi nikada nije stigla, imao sam registrovani treking koji je to pokazivao (da je paket krenuo i stao i da se ne mrda dva meseca), ali TB nije htela moj chargeback zahtev da prosledi MC-u, a MC nije hteo da prihvati od mene, molio ih da se oni obrate TB-u, ali sve to nije pomoglo, kao ni NBS.

Sajtovi sa kojih sam kupio su odgovarali "sačekajte još", a kada je prošlo dva meseca nisu mi više odgovarali na mejlove.

TB umesto da bude na strani kupca koji plaća njihovom karticom i pravi im profit, i ima štednju i koristi druge usluge -- ostavi ga na cedilu i šalje u srpsku policiju!

* * *

Dok ovo pišem, hoću da platim neke račune i ne radi plaćenje na TB, dobijem poruku: "Timeout expired. The timeout period elapsed prior to completion of the operation or the server is not responding."

Podrška kaže: "Zdravo Ivane, trenutno imamo poteškoća što se tiče plaćanja preko web i mob aplikacije, prijavljen je izazov i očekujemo da će biti ubrzo i rešen. Zamoliću te da pokušaš malo kasnije."

Želim im puno takvih "izazova" i "radova" svakog vikenda!
 
Za par stotina EUR si vala mogao i do policije :)
 
^ Haha, i šta da im kažem? Naručio sam duks sa sweathers.com i nije mi stigao! :D I to DHL-om!
Tome i služi chargeback kod kartica, a TB je baš podmukla po tom pitanju.
 
Smejem se. Zamisli odes do policijske stanice i kazes im to. Mislim da bi i oni poceli da se smeju :)
 
Bio sam ubedjen da si odrao tb zbog toga. Kao da sam pročitao to nekad davno.
 
^ Haha, i šta da im kažem? Naručio sam duks sa sweathers.com i nije mi stigao! :D I to DHL-om!
Tome i služi chargeback kod kartica, a TB je baš podmukla po tom pitanju.

pa verovatno si tako nesto i mogao? da li bi ti papir da si to prijavio. a naravno policija nista ne bi radila ali bi ti valjda bilo dosta za telenor banku? sta znam..ja sa sitnim stvarima nisam imao problem

tj jesam jedan sad se setih. pre 2 godine izgubim ukradu mi mob. kupim novi mob..uskoro mi stize poruka da sam kupio neku glupost . a nisam to nikad ni gledao. na vreme sam dobio obavestenja da sam potrosio tipa 10 dolara..zalio se telenor banci..oni rekose ono sto i sam znam da ali express ne vara nikog.. a posle dva meseca mi stigne neki senzor za pozar sa alija. taj sto sam kao kupio...

dal osoba sto mi uzela mob to na starom mobu narucila ali na moju adresu tj deafult adresu greskom..ili je sam mob nekako to izveo..ili sta vec :D

ali ne bih okrivio telenor banku ovde. za ovo cudno isksutvo
 
Ja cekam kartice da stignu od 15Nov 2020,dal su realni,treba mi back up banka al ovo je bas neozbiljno
 
Imas mCash kroz app... kada vec nemaju Apple Pay i da tu odmah ubace karticu.

Apple Card odmah bude u Wallet, a titanijumska stize za 2-3 dana sa kraja na kraj Amerike... zemljo!
 
Poslednja izmena:
Ma[emoji2400 je napisao(la):
e;6270696]Bio sam ubedjen da si odrao tb zbog toga. Kao da sam pročitao to nekad davno.
Na žalost, Mare, mrka kapa - odrali su oni mene tako što prosto nisu hteli da pomognu, iako sam ih više puta vrlo ljubazno zamolio. Otkačili me u jednoj rečenici.

Da se vučem po sudu - nije moj fazon.

I za kraj, u policiji sasvim sigurno ne bi ništa uradio! Možda da je naručeno u Srbiji, kakve veze ima naša policija sa porudžbinama iz inostranstva? jeste li nekad bili u policijskoj stanici i davali izjavu koju oni kucaju na pisaćoj mašini? [emoji28]

Hajde da pričamo o nečem lepom...
 
Moram pohvaliti Mobi banku, kartica od podnošenja zahteva za izradu nove do pristizanja, sveukupno 9 dana.

Sećam se da se pre par godina po dve nedelje čekala.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Radi li vam mobilna aplikacija kako treba?
Kod mene se vuče ko prebijena, treba joj večnost da se učita, ako uopšte i uspe da uđe u app.

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Isto, a i ne može da se odradi online transakcija, neće da pošalje OTP , prijavljuje grešku.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Jel oni nisu još rešili problem sa novim karticama i NFC skeniranjem na bankomatima?

Išao malopre do bankomata, i rekoh znam da uvek pre prvog korišćenja NFC-a kartica treba da se preko čipa aktivira, bar je tako bilo pre par godina i onda je tek radio NFC. I ja rekoh da ne svraćam u prodavnicu, probaću na bankomatu, kad prijavljuje grešku kad je prislonim na NFC senzor...

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Meni ne radi preko NFC od kada sam dobio novu karticu, ima godina dana. Obećali su da će srediti ali očigledno da ne mogu jer meni ne radi. Šteta jer sam baš uvek tako koristio jer je mnogo brže.
 
Radi li vam mobilna aplikacija kako treba?
Kod mene se vuče ko prebijena, treba joj večnost da se učita, ako uopšte i uspe da uđe u app.

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
+1 Mnogo su počeli da baguju u zadnje vreme, tako da ozbiljno razmišljam da zatvorim račun kod njih.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk
 
Radi brzinom ranjenog puza, bar kad sam proveravao danas

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Ispada da samo kukam po temama ali sta da se radi...
Na takvom mestu zivimo...

Aplikacija je UZASNA...vec duze vreme
baguje.koci
ne pokazuje tacno / realno stanje
ne knjizi na vreme-ubacuje u minus ako niste tacni ili placate u zadnji cas (znaci u pravu su ljudi za back-up banku)
Pre par dana je cak nekako uspela da mi se razveze (racun-telefon)
 
Ispada da samo kukam po temama ali sta da se radi...
Na takvom mestu zivimo...

Aplikacija je UZASNA...vec duze vreme
baguje.koci
ne pokazuje tacno / realno stanje
ne knjizi na vreme-ubacuje u minus ako niste tacni ili placate u zadnji cas (znaci u pravu su ljudi za back-up banku)
Pre par dana je cak nekako uspela da mi se razveze (racun-telefon)
Koji telefon imaš ?
 
Banka mi je na P30 pro.
I samo Tln baguje...
Imam Raiff... Radi lepo
Imam Aik... Radi lepo

Android 10.1

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno