Meni nije jasno zašto ljudi nastavljaju da koriste banke sa kojima imaju istoriju loših usluga/odnosa?
Već si imao loše iskustvo sa njima, išao na medijaciju, potrošio vreme, živce i novac i dalje ih koristiš? I sad kad opet imaš probleme, umesto da ih otkačiš pod odmah, ti čekaš dva meseca da ti se jave? Pa ja bi ih zvao svakih pola sata i slao isti mail svakih sat vremena, samo bi svaki put povećavao cifru za koju ih teretim kao nadoknadu za moje potrošeno vreme. Račun bih naravno zatvorio odmah.
Pozdrav
Već si imao loše iskustvo sa njima, išao na medijaciju, potrošio vreme, živce i novac i dalje ih koristiš? I sad kad opet imaš probleme, umesto da ih otkačiš pod odmah, ti čekaš dva meseca da ti se jave? Pa ja bi ih zvao svakih pola sata i slao isti mail svakih sat vremena, samo bi svaki put povećavao cifru za koju ih teretim kao nadoknadu za moje potrošeno vreme. Račun bih naravno zatvorio odmah.
Pozdrav