Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nedeljom?!

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Pa to mi je čudno, ali njihov broj je. Ne vidim zašto bi zvali, pogotovo što znam da su do sad samo nudili nešto.

Bukvalno nikakav drugi razlog nemaju, ja ne vidim šta bi moglo biti. Niti imam ikakve usluge, sem običnog tekućeg računa, koji koristim da platim ponekad nešto na netu..

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Pa pozovi ih...
 
Mene su zvali pre par nedelja da provere neku transakciju na inostranom sajtu da li sam je ja uradio. Potvrdio da jesam i to je to.
 
Zvali mene juce i nudili da predjem na progresiv paket i da uzmem kreditnu karticu. Inace sam na osnovnom paketu.
 
Sad sam saznao, izgleda da je bila neka sumnjiva transakcija, koju su blokirali. Neko je skinuo 1$ sa kartice, izgleda da su negde procureli podaci. Pretpostavljam na nekom sajtu...

Ovo mi stoji pod podacima transakcije, pokušali su tri puta u tri različita trenutka dana:
"TOBIAS CARB* NUDRAWBESIrving"

Pojma nemam šta bi moglo biti, tako da sam siguran da su procureli podaci negde...

Srećom kartica taman pred istek važenja, pa ću tražiti novu.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk

jel zna neko dal' je kojim slučajem moguće dodati ovlašćenu osobu, ali ostaviti vlasnikov broj telefona?



Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Poslednja izmena od urednika:
Da li vama radi IPS skeniraj? Ja sam pokusavao jedno 5 meseci za mts racun ali ne radi... Ne znam je li do modela telefona ili do aplikacije uopste
 
Nemoj ni da pokusavas jer jos uvek nisu omogucili da se placaju racuni na taj nacin. Samo im radi u prodavnicama koje to podrzavaju, za placanje racuna ne.
 
Bože....
Zaista je postala smešna banka...


Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Bože....
Zaista je postala smešna banka...


Slažem se da je postala smešna, Evo primer, imam na štednji neki novac, na stranu što su smanjili kamatu, i kad istekne podižem sve , ali ovo je smešno:
Zove me neka cura iz banke i nudi kredit od 100.000 na tri godine sa 8.xx % godišnje kamate, I ja je pitam da li je pogledala moj račun pre nego me je zvala, kaže nije, pa onda pogledaj, ja imam nekoliko puta više na štednji sa vašom mizerija kamatom, a vi mi nudite moj vlastiti novac na kredit. SMEŠNO
 
Broj sa koga zovu počinje sa 011 i završava sa 9005.

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Zovu svaki dan, a u subotu su zvali i dva puta. Pretpostavio sam ko je, pa se ne javljam

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Ne znam kakve ste to sreće i u koju grupu finansija spadate. za ovih šest godina od kad imam račun, zvali su me tri puta. Od toga je dva puta bilo u mom interesu (sumnjive transakcije) i jedan jedini put nudili kredite. Znam još neke ljude koje nikad ne zovu. Čak i kad sam imao preko 2000 evra na računu nisu me zvali. Verovatno zovu određene segmente i smaraju. Meni još uvek za sve što mi treba nije postala smešna banka. A kad postane, banke se bar lako menjaju. Mobi mi je već četvrta.
Što se tiče plaćanja računa skeniranjem QR koda, to je kako su mi rekli od juče omogućeno u platformi. Sad valjda treba da prođe samo ažuriranje aplikacije. Nemam račun da probam.
 
Ni mene ne zovu samo ne znam sto me danas ponovo obavestavaju da nece raditi 13.12.2020. [emoji16]
522b4adf5cc0d3750a8df52fe7c09cda.jpg


Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
 
Ni mene ne zovu samo ne znam sto me danas ponovo obavestavaju da nece raditi 13.12.2020. [emoji16]
522b4adf5cc0d3750a8df52fe7c09cda.jpg


Sent from my ELE-L29 using Tapatalk
nesto im ublesavio sms sistem evo i na telenor brojevima nekima stiglo da danas igraju plavi petak.

Послато са Redmi Note 9 Pro помоћу Тапатока
 
Sve je prslo. Google-u ne radi pola servisa.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
Jel oni zovu sa nekog 011/443... broja?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Ja sam se zeznuo, nije se ovaj put završavao broj sa 9005 već 1105 pa sam se javio...

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
Ne znam kakve ste to sreće i u koju grupu finansija spadate. za ovih šest godina od kad imam račun, zvali su me tri puta. Od toga je dva puta bilo u mom interesu (sumnjive transakcije) i jedan jedini put nudili kredite. Znam još neke ljude koje nikad ne zovu. Čak i kad sam imao preko 2000 evra na računu nisu me zvali. Verovatno zovu određene segmente i smaraju. Meni još uvek za sve što mi treba nije postala smešna banka. A kad postane, banke se bar lako menjaju. Mobi mi je već četvrta.
Što se tiče plaćanja računa skeniranjem QR koda, to je kako su mi rekli od juče omogućeno u platformi. Sad valjda treba da prođe samo ažuriranje aplikacije. Nemam račun da probam.

Koji paket imas kod njih? Ja sam na onom paketu od 150 din. Zovu me da bih presao na onaj progresiv od 300 din. + kreditna kartica. I zato smaraju. Kao da ja ne znam zasto sam na ovom paketu. Mada se razmisljam da predjem na onaj osnovni za dzabe. Necu nista da ima placam, kad se vec koriste mojim parama na racunu. Umesto oni meni da placaju sto drzim pare kod njih. Kakva obrnuta logika, *mjau**mjau**mjau*e. Em taj kes koji nama leze korsite da obrcu i plasiraju dalje za kredite, em nam naplacuju sto im dajemo pare da ih koriste.
 
Sada imam progresiv, ali to tek od ove godine u promociji sjajan spoj sa Telenorom. Svejedno, nisu me ni pre nikad zvali i kad sam bio na osnovnom.
 
Ja sam na sjajan spoj i starter paket ima mozda dva meseca. Na racunu par hiljada din, slab promet generalno je bio.
Danas su zvali, nisam mogao da pricam, rekao da zovu sutra. Znaci smarace da se prebacim na progresiv...


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Mene zvali dva puta nas, nisam stigao da se javim.. A pre par dana zvali da nude keš kredit. Ne znam šta sad oće [emoji16]Jedina stvar dobra kod njih je što nisu napadni i da mora sve sad odma, i neke priče kao što je kod mnogih. To je moje iskustvo.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Posle kog vremena je banka dužna da mi odgovori zvanični prigovor?
greškom softvera banke (?) ušao sam u minus i prijavio to istog dana. Od tada je prošlo mesec i 20 dana i još uvek mi novac nije vraćen, a kamata za nedozvoljeni minus naplaćena. Dobio sam odgovor na mail da je prosleđeno kolegama koje istražuju šta se desilo i da je potrebno više vremena da se to utvrdi. Od tog obaveštenja prošlo je preko 20 dana.

Nemam šta više sa njima da razgovaram, napisao bih prigovor NBS danas. Šta mislite?
 
Banka je dužna da korisniku dostavi pismeni odgovor najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Ukoliko banka iz razloga koji ne zavise od nje, nije u mogućnosti da dostavi odgovor u u roku od 15 dana, taj rok se može produžiti za najviše dodatnih 15 dana, o čemu će banka obavestiti korisnika.
Prošlo je mesec i po dana i dva mejla da će me "neko uskoro kontaktirati", što se nije desilo, a sredstva su mi i dalje blokirana. Mala sredstva, ali su bezobrazni, pa ni mene ne mrzi da budem bezobrazan. :-devil-:
 
Ponovo im posalji “reply all” na taj poslati mail i na CC stavis [email protected] :)
 
Dobra ideja, ali već sam poslao prigovor NBS.
namerno sam to uradio jer sada ih čeka mnogo više administracije zbog narodne banke.

Sa njima imam "nerešene račune" još od vremena kada su pre nekoliko godina odbili da prihvate moj chargeback i da ga proslede MasterCard-u (sve sad dokazima da sam njihovom karticom kupio robu koju nikada nisam dobio).

Tada sam ih prijavio narodnoj banci koja je otvorila medijaciju, u zakazanom terminu ja sam se pojavio a iz Telenor banke niko nije došao. Rekli su mi da mogu samo da ih tužim. Izgubio sam novac kojim sam naručio robu jer mi je ona nikada nije stigla.

Tako da imam poseban "pik" na TB.

da ne govorim o tome tada koliko su spori kad im se uputi neki zahtev (srećom pa nemam nikakve zahteve, sem kada oni sami naprave brljotinu).
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno