Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

Ja se ne secam kad sam zadnji put igrao alphu/betu neke igre kojoj su na release-u totalno promenili mehaniku. What you see is what you get, vrv berz bugova i ispeglano ali manje vise to je smer u kom idu...

Zato sto potrose budzet i nemaju vremena jer bi probili rok. A publisher dise iza vrata da igra izadje da bi se prodala.

Ova igra je vec prodata. Nema publishera da dise iza vrata. Prave igru za igrace ne za profit shareholdera. Tako da mogu da menjaju, unparedjuju itd. do mile volje.

Ne zure da za godinu, dve izbace Star Citizen 2 ili Extra mission + ship skin DLC
 
Upravo to.
Ja nisam probao i ako bude ovakav ringišpil na kraju ću voziti freelancera i igrati u firefly fazonu i biće mi super.
Jedno je ipak sigurno, uticaj igrača je ogroman i sigurno će biti napravljeno tako da se dopada većini, ako se to baš ne slaže sa nečijim ukusom onda ***...
Lično bih voleo da su manevri dosta sporiji, bez obzira na „realnost“ ali to je samo moj lični ukus.
 
Zato sto potrose budzet i nemaju vremena jer bi probili rok. A publisher dise iza vrata da igra izadje da bi se prodala.

Ova igra je vec prodata. Nema publishera da dise iza vrata. Prave igru za igrace ne za profit shareholdera. Tako da mogu da menjaju, unparedjuju itd. do mile volje.

Ne zure da za godinu, dve izbace Star Citizen 2 ili Extra mission + ship skin DLC

Nema ni pCARS "disanje za vratom" a opet gledaj sta se desava sa developmentom...
 
pCARS se "prodao" jer nisu skupili dovoljno love da mogu da izvode besne gliste. Zato i toliko suruju sa Sonijem, sigurno su im oni bacili koji dinar. Ista bi situacija bila sa Star Citizenom da je funding stao na 10 miliona a oni nastavili da prave igru sa 100 sistema i svim ostalim stvarima. Bilo bi frke. Ovako, nisu bas slobodni da rade duze od pet godina ali nije im ni velika frka. Jedino zbog cega im je frka jeste Chris Roberts koji je pokazao pravo lice a to je klasicni holivudski producent koji svoje podredjene tretira kao smece i u stanju je da slaze sto puta na dan. Meni je on sada najveci problem jer mu ne verujem sta prica. Ali ljudi koji ovo rade, imaju neke jako interesantne ideje. Steta sto igru nisu ucinili jos tezom i nepristupacnijom. Kao sto rekoh ranije, mis i tastatura nemaju sta da traze u space sim.
 
I precizniji pri velikoj brzini...

Da je igra teža i nepristupačnija ne bi sakupili dovoljno para da zaposle 200+ ljudi.
 
G@w molim te reci kako znas kako Roberts tretira svoje zaposlene? I kako znas da ih laze?
 
Prvi utisak: uhh sto je komplikovano upravljanje. Sada sam se vec navikao.ctrl+F-relative mode..dosta olaksava upravljanje..igram za sada key+mouse ali nisu ove igre za tastaturu..do sada sam sve spac sim igrao na joy. i uvek mi je bilo lakse na njemu nego na tast..verovatno ce tako da bude i ovde..grafika je prelepa..i bas su se trudili na teksturama..nije ono aj da smandrljamo i prodamo...HUD meni bar odgovara i nije mi pretrpan jer su sve grafike svetlo plavo providne i ne smetaju...
 
Evo šta se planira

kL50MoK.jpg
https://robertsspaceindustries.com/project-status

Po meni to nije uopšte prevelik zalogaj, pogotovo za upravo postignutih 45.000.000$, što je mega budžet kada je novac ovako čist, bez potrebe za pravdanjem kod deoničara mega korporacija koje danas produciraju AAA naslove. Kao što rekoh, ako vam je ovo mnogo, banalizovane konzolaške igre su kod vas postigle svoj cilj i upropastile vam kriterijum šta valja. Igra je u fantastičnom stanju s obzirom da je u pre-alpha fazi. Ako ne kapirate šta je to, onda pravac ovde i uživajte. Batalite trolovanje ako vas igra ne zanima ili imate nameru da pišete o nečemu drugom što nije Star Citizen, samo ćete masovno da završite na ignoru. Ako vam se sviđa Elite Dangerous, idite pa pišite tamo.

LM, back to game - uveli su Freelancer varijante :) Sad se razmišljam da zamenim Horneta opet na Freelancera :)

Info: https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/13926-Introducing-The-Freelancer-Line-Up
PDF: https://robertsspaceindustries.com/media/mjxrojm6xm86jr/source/Freelancer-Brochure.pdf


I nešto što mi se super sviđa - community modifikacije koje će postati deo zvanične igre! Toliko talentovanih timova, ovo je sjajno. Pogotovo prvi prikazan brod, mene je oduševio! Drugi je isto sjajan. Bilo bi dobro da oba ubace.



1. http://i.imgur.com/lIJCRvv.png
2. http://i.imgur.com/bhvdXfX.png

Posle ova dva, ima možda još 1-2 koji valjaju, ostali su trash.


Svi koji imaju kupljeni paket, danas imaju opciju da se prošetaju kroz Deluxe hangar i da pogledaju oba broda kako izgledaju i da za 12h glasaju za jedan koji će ući u igru. Kao što rekoh - sjajni su.
 
Poslednja izmena:
Ajde Vlasterx ne fanbojisi, kakvi trolovi i konzolazsi sta pricas ti? Ako je tebi ovaj arena modul super, ok, ima nekih koji su pledge-ovali pa im nije i sta sad? Nisi objektivan apsolutno...

U ostalom, odoh ja
mqdefault.jpg
 
Poslednja izmena:
@Vlasterx
Stvarno si smesan, naravno da ce SVI porediti igru sa Elite-om jer je to jedini pandan ovoj igri, na zalost alpha elit-e je po svemu ama bas po svemu ISPRED nazalost za sad!

Ono sto je smesno jer vecina nismo plegova-li za elite jer smo ocekivali FLOP, bio je samo koncept i malo poverenja dok je SC imao vec sta da prikaze, kad ono TRUBA! :d
 
G@w molim te reci kako znas kako Roberts tretira svoje zaposlene? I kako znas da ih laze?

Procitao sam na redditu prenesana iskustva ljudi koji imaju prijatelje u CIG. Kazu da je tiranin. Sto se laganja tice, mislim da nas igrace laze i maze. Da si gledao 10 for chairman mogao si cuti svasta, bilo koje pitanje da mu postavis ma koliko suluda ideja bila on ce reci "pa da, moci ce to".
 
Šteta je samo što su finalisti tngs-a jako slični brodovi :(

Meni su 3Dingo i Shimapan bolji brodovi od ovih u finalu. Pogotovo Shimapan, deluje kao nesto iz Star Wars univerzuma. Ali mislim da ce ubaciti 4-5 brodova u igru, mozda i vise ako ih autori zavrse.
 
@Vlasterx
Stvarno si smesan, naravno da ce SVI porediti igru sa Elite-om jer je to jedini pandan ovoj igri, na zalost alpha elit-e je po svemu ama bas po svemu ISPRED nazalost za sad!

Ono sto je smesno jer vecina nismo plegova-li za elite jer smo ocekivali FLOP, bio je samo koncept i malo poverenja dok je SC imao vec sta da prikaze, kad ono TRUBA! :d

Nije jedini pandan. Meni je naprimer Elite zanimljiva ali ne bih tako nesto. Mnogo mi je bolja Disapora (BSG mod za FreeSpace2) ili Enemy Starfighter (nesto izmedju Elite i Diaspore). Mada iskreno ja bih voleo nesto kao Frontier: Elite 2. To je bas bilo realno ali su takvi kao ti (M&K masterace) kukali da je pretesko pa je Braben ovog puta iskopirao prvu Elitu.

Dangerous je zabavan ali je letenje kao u zemljinoj atmosferi sa lupinzima. Gotovo da osecas otpor vazduha...

Edit: Nije Last Starfighter, to je film.
 
Poslednja izmena:
Pa wing commander nikako nije bio lak, ali ipak je brod bio upravljiv... ovo sad je smesno :)

Ne kazem da nece nesto ispraviti ali cim sam video ono prokenjavanje o simulaciji svakog motora zasebno naslutio sam mega flop koji se i desio

elite se iskreno nesecam koju sam igrao
 
Poslednja izmena:
Ljudi na forumu tvrde da su bocni motori prejaki u odnosu na glavne. To bi mogao biti razlog zasto se letelica lakse okrece oko svoje ose nego sto ubrzava i usporava. Takodje, bila je prica o newtonian flight modelu a letelica gubi brzinu posto pustis "gas" sto nema smisla jer u svemiru nema sta da te usporava. Takodje su letelice prespore. Kada bi te stvari sredili, izbacili chase the mouse kontrolnu semu za M&K i utegli kontrole i smanjili efekat treskanja broda kada se okreces pri punom gasu onda bi sve to daleko bolje izgledalo.

Edit: Ovo je jako ohrabrujuce. Citiram coveka koji je dizajnirao flight system:

3) The current state of control is not what it will be. Over the past week, I have been refining the response to controller inputs to make the game easier to control without sacrificing realism. I personally cannot play the game as it was released. We had to release it to get the ball rolling, but I'm working on the fix to a lot of these issues as we speak. In fact, I should be working on that instead of reading and responding to this thread.
 
Poslednja izmena:
 
To za usporavanje sam primetio još na pax prezentaciji.
Što se mene tiče ne mora da bude posebno realističan model, važno da je zabavan i lako upravljiv džojstikom, pa makar i uz blagi auto aim...
kao što sam već rekao mislim da ovoliko brzi manevri džojstikom jednostavno ne mogu biti dovoljno precizni.
Nadam se da grešim ***...
 
Posto se brodovi finalista TNGS u hangaru ne vide dobro (mnogo je mracno), AnythingFPS je u njegovom maniru uradio promo klipove oba broda. Beli Redeemer je pravi Aegis brod.





vs

 
Ne zelim da pljujem po Eliti ,pogotovo sto sam elitas jos od 1985 na Spectrumu i sto sam cekao ovu elitu dung. kao ozeblo sunce, ali ta Elita izgleda kao ` daj da uzmemo pare i da bezimo`..gledam onu grafiku ,teksture,stvarno jadno izgleda u odnosu na nove igre a, kamoli na SC. Ja sam blago razocaran..:((..A u SC ja sve bolje i bolje pilotiram:)))
 
Za 6 dodatnih meseci jedva su skrpili dve malecke mape (znali su da bi jedna bilo stvarno sramota), ne znam, malo sam se razocarao iskreno.

Nesto si rekao? :p

Hehe, ma samo neka stancuju sada sadrzaj. Marketinski besprekorno lansiranje Freelancer varijacija, rame uz rame sa Arenom i izborom TNGS pobednika.
Racunam jos jedno milionce za par dana, iako licno necu vise dinar dati do izlaska igre. :)

Odlicne vesti to za upravljanje. Pored toga, jedina stvar koja mi je smetala da uzivam u Areni je realisticnost osvetljenja... ipak bih voleo da se odluce za malo bolju vidljivost na ustrb realisticnosti space kontrasta.

Inace, te Freelancer varijacije su bile prisutne jos u nekoj ranijoj verziji Hangara, izvukao ih iz engina neki lik pa kacio na YT... evo nadjoh:

http://www.youtube.com/watch?v=yESrYMl7COE
 
Nisam gledao finale ali moje poverenje u SC community je drastično opalo, izabrali su brod sa najvećim blind spot-om... a one gundam makaze neću da komentarišem i za treće mesto brod koji liči na igračku...
Lično mi se najviše sviđao IXM jer jedino nije bio helikopterski dizajn (mada razumem da po kvalitetu nije bio na nivou ostalih u polufinalu) i Shimapan...

Troika je konačno izbacila model i ne izgleda loše, šteta što su raspali :)

Na žalost ova sezona tngs-a nije donela brod koji bih „želeo da imam“
 
God damn! :) Ovo mi se sviđa :D

Ode hornet za Freelancera, ponovo :)



bem li ga, promeniću paket još 20x do izlaska igre :)


Sad se nešto razmišljam... sa čim je bolje krenuti igru?

Hornet je super lovac, ali si sa njim ograničen na borbene misije isključivo, dok sa druge strane Freelancer može da posluži za istraživanje, trgovinu, može da se nakrca projektilima za borbu...

p.s. Izgleda da neću ipak...

MwfDPhj.png
 
Poslednja izmena:
Muzika iz prethodnog videa kao da je izasla iz Firefly serije :)

Btw> Juce su zaradili 358,786 dolara ako ja dobro tumacim chart. Not bad.
 
Poslednja izmena:
Smor sto su ubacivali ovaj zenski glas sto upozorava igraca. Trebali su ovako nesto da implementiraju. Nadam se da ce razmisliti o integraciji ovog softvera:



@Vukodav: IXM su kreirali super brod, ali za Space Engineers :p Mnogo je kockast za Star Citizena.
 
Vrh Dno