Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

[video]http://www.gamespot.com/videos/e3-2014-star-citizen-stage-demo/2300-6419567/[/video]

Sad će inače i 46 miliona.
 
Jedna lepa slika M50:
star-citizen-m50-3.jpg
 
Krenuo multiplejer za izabrane. Malo su menjali flight system, inace novi build je jako bagovit (graficki bagovi).
 
NsuXhw8.png


Ala su iscepkali Squadron 42, ko da je Half Life 2.
 


Ovako se upravlja letelicom. Lik koristi X52 i sve dostupne modove letenja. Kada ubrzaju i300 jedno dva, tri puta likovi sa ovakvim skilom ce da dominiraju. Cisto sumnjam da ce ovakvo letenje ikada bi izvodljivo na misu i tastaturi.
 
A kako ce d nasani dok pravi te silujete..... jedno je plesanje a drugo dogfight i preciznost u mm
 
To jeste tako u AC. Ali ovakvi piloti ce biti izuzetno trazena roba u PU. Kao sto su piloti helija u Battlefieldu. Samo sto ce u Star Citizenu moci da obavljaju siri spektar uloga (na primer kuriri).
 
Ovako se upravlja letelicom. Lik koristi X52 i sve dostupne modove letenja. Kada ubrzaju i300 jedno dva, tri puta likovi sa ovakvim skilom ce da dominiraju. Cisto sumnjam da ce ovakvo letenje ikada bi izvodljivo na misu i tastaturi.
Koje preseravanje, ali realno. :vomit:
 
Bas cu sutra da probam da poletim malo sa svojim X52 pro. Nije problem ovako leteti, problem je u tome kako ces nisaniti i koliko ces tacno pogadjati...

Jos jedna stvar koja je totalno bez veze je to sto nema podrske za trackIR ili neki treker glave, koji bi mnogo doprineo efektu prisustva.
 
Ne znam zasto im trackir nije prioritet. Krajnje glupa odluka.

Meni pored uzasnog interfejsa (one strelice i demidz poeni su fuj) smeta nikakav osecaj brzine sve dok se ne koristi booster. Max brzina za 300i je 120 m/s (432 km/s), sa boostom 220 m/s (792 km/s) sto se vec oseti. Od 0-120 m/s treba manje od 4 sekunde kao i od 120 do 220 m/s. Kada bi top speed bio 360 m/s (1296 km/s) a boost speed 660 m/s (2376 km/s) uz 10 sekundi do top brzine i jos 10 do boost to bi vec licilo na nesto. Kao nabudzena verzija F22/F35 Lightning u svemiru sto i jeste uzor.

Covek ciji je video je vozio avion i lepo kaze, da je uticaj g sila prenaglasen. Avatar pada u blackout na samo 5g sto je glupost. Uz sisteme buducnosti, trening i novu verziju g suita piloti u SC bi trebali da mogu da izdrze 9g citavih pola minuta bez blackouta ili do 15g par sekundi. Jesu preterali sa 50g za blackout u Eliti ali i ovi ga bespotrebno prenaglasise, kao da sam ja u avionu a ne astronauti buducnosti.

Koje preseravanje, ali realno.

Igraj Elitu, tamo je tek muka bez dzojstika :p
 
Plašim se da je brzina ograničena zbog Cry Engine-a a pominje se i multiplayer kao problem kod većih brzina :(
Ne znam koliko će to moći da ubrzaju, mada iskreno, radije bih i vozio propelerca nego jet fighter-a :d

Jel ED ima multiplayer trenutno?
 
Da, Elite ima multiplayer i vec je krenula closed beta.
 
Koje su brzine letelica u ED?
Pitam zbog mp, da li je uopšte moguće imati mp u kome bi se letelice kretale dosta brže (nego sada u sc).
 
Probao sam sa džojstikom da igram i nekako mi nije to to kao kad igram mišem. Konkretne razlike su u tome što se brod brže okreće oko ose preko džojstika, to što autoaim radi bolje, dok se sa mišem sve preciznije odrađuje, ali je brod malo tromiji. Koliko god tastera imao na džostiku, opet je veća kontrola sa mišem i tastaturom.

Izbor se svodi na okretan / neprecizan ili trom / precizan. Treba još malo to da dorade.



Koje su brzine letelica u ED?
Pitam zbog mp, da li je uopšte moguće imati mp u kome bi se letelice kretale dosta brže (nego sada u sc).

a što to ne pitaš u ED temi? http://forum.benchmark.rs/showthread.php?295128-Kickstarter-Elite-Dangerous
 
Koje su brzine letelica u ED?
Pitam zbog mp, da li je uopšte moguće imati mp u kome bi se letelice kretale dosta brže (nego sada u sc).

Naravno da je moguce sa zbubudzenom fejk fizikom i malim nivoom detalja. Ako se ne varam standardne brzine u ED su jos manje ali je brzina bolje docarana raznim efektima.

CR je pominjao da imaju problem da probiju 500 m/s u full newtonian modu. Trenutno su brzine ogranicene zbog malih mapa, koje su opet ogranicene single precision koordinatama CE3 (CE2 je imao 64 bit koordinate ako se ne varam, to je prva stvar koja je stradala kada su optimizovali za konzole).
 
Pa kako će to pomogne u SC? :) Jel čitaju razvojni timovi bench da kupe rešenja? :D

P.S. Inače, smatram da su obe igre veliki uspeh zato što su se pojavile jer kvalitetnih svemirskih pucačina odavno nije bilo. Po svoj prilici ćemo igrati ED pre SC-a jer će ovaj izaći 2016., ali to nije razlog da se delimo i pljujemo po ovim igrama.
 
Poslednja izmena:
Nisam mislio da pomognem razvoju SC nego samo da se raspitam uopšte o mogućnosti da brzine budu mnogo veće... teško je to napraviti, u WoT-u je u beti bilo mikro warpovanja pri mnogo manjim brzinama :d

Sa druge strane sad sam se i ja primio na Elite, jer SC nema šanse da igram na laptopu...
 
Dok se SC pojavi, imaćeš ti bolju mašinu 100% ;)
 
Bolje je da ne bude jako brzo, znam da u brzim igrama poput UnrealTournament-a, 30ms razlike znaci boga oca .... Ja ne znam kako ce taj multiplayer sve to da podnese...
 
Sa sistemom servera koji imaju tesko da ce iko imati problema sa pingom.
 
Po mom misljenju SC ima taman dobro odmerenu brzinu, bilo sta brze i ne bi ostavilo mesta za smisleno manevrisanje, vec bi se svelo na FPS-like napucavanje. To mozda i nije tako popularna odluka (ima mnogo vise igraca koji vole FPS igre nego starije spacesim/flightsim igre), ali je svakako u duhu ranijih igara u zanru. Za sada sve bitne odluke koje prave mi izgledaju ispravno, a sto se metode kupljenja para tice, to je neminovno, jesu strasno puno skupili putem crowdfundinga (a skupljace jos dugo), ali takva igra isto tako strasno puno i kosta, plus naravno da moraju i dobro da zarade, jedina poenta Kickstartera je da nemaju izdavaca nad glavom, ambicije po pitanju zarade naravno da ostaju (samo ide u drugu kasu). Jedino sto se pitam je hoce li sve to moci da izvuku kako treba, bez bugova i bez katastrofalnog pomeranja rokova (2015 na 2016, pa na 2017, 18 i na kraju bude kako treba zavrseno 2020, kad vise nikoga nece ni zanimati).
 
Bas suprotno, sada je jako tesko izbegavati projektile i lasere.
 
Mislim da je mnogo zanimljivije pri manjim brzinama.
Ok efekat brzine u vidu mikroasteroida ali ako se letelice ubrzaju, moraće neki žešći auto aim da padne.
Već sada govora nema o nekom snajperisanju weak spotova i taktici kolko sam ja video...
 
Već sada govora nema o nekom snajperisanju weak spotova i taktici kolko sam ja video...

Mali brodovi su u pitanju. Ni kod WOTa nema gađanja weakspotova od skauta. Kad uđu korvete i kapitalci, onda će već imati smisla to o čemu pišeš. ;)
 
Problem je sto ogromna vecina ljudi koja igra ovo jednostavno nema skil. Evo ga opet onaj baja sto pravi piruete, samo ovog puta u borbi protiv AI-ja. Primetite kako gadja powerplant svaki put.



Kontrole su definitivno losije nego sto moraju biti ali nekim ljudima to ne smeta previse. Kris je rekao da kontrole nece biti puno responzivnije nego sto su sada, necemo imati punu kontrolu nad brodom vec ce komande pilota prenositi IFS. Objasnio je i zasto brod skakuce gore-dole kada koristite pitch i zasto toga nema u drugim igrama.

Samo se nadam da ce podici max brzine.

Jel ovo nesto zvanicno?

Nasao sam na redditu, rekao bih da jeste zvanicno. Sa gamescoma, cini mi se.
 
Ako taj "profesionalac" baja tako haoticno nisani, ovo ce biti fail tezak... :d
 
Nazad
Vrh Dno