Šta je novo?

Star Citizen: Squadron 42 (space sim)

S'obzirom da igra nije ni 1.0 ne treba dizati ni paniku ni hype.
 
@Vlasterx ne znam sta pokusavas da mi odgovoris sa tim video klipom?! Kako god, meni je interfejs zivo ****** i pravi konzolaski preko cijelog ekrana ili po sred ekrana. Neka je i pre, pre alfa tako je kako je, sta ce biti kasnije ja to ne znam, trenutno moze samo ova verzija da se komentarise, zar ne?! Ili da ga drkamo na svaki video klip, wow, wow...

jawohl mein fuhrer! :d

Klasičan neobavešteni plakač :D

Ova igra nije u beta fazi, nije čak ni u alpha fazi. Ovo je prvi igriv demo, nešto što se obično (nikada) ne pušta u javnost, ali s obzirom da smo mi igrači producenti, onda je izmenjen način prikaza faza igre. To je po meni korak u pravom smeru i dokaz da crowdfunding ima svetlu budućnost. Ne, neće ovo skoro, ali će biti sjajno sudeći po ovome što može da se vidi jer ni mnoge gotove igre ne izgledaju ovako.
 
Koliko sam video iz YouTube klipova, upravljanje mišem mnogo podseća na stari Wing Commander, osim što su tamo topovi bili fiksni, dok ovde imaju određenu zonu u kojoj mogu da se kreću.
 
Ova igra nije u beta fazi, nije čak ni u alpha fazi. Ovo je prvi igriv demo, nešto što se obično (nikada) ne pušta u javnost, ali s obzirom da smo mi igrači producenti, onda je izmenjen način prikaza faza igre. To je po meni korak u pravom smeru i dokaz da crowdfunding ima svetlu budućnost. Ne, neće ovo skoro, ali će biti sjajno sudeći po ovome što može da se vidi jer ni mnoge gotove igre ne izgledaju ovako.

Koje pravdanje covjece. Au... Zar je bitno u kojoj je fazi igra, izgleda jadno za sad. A to da li ce 2020. godine izgledati kako si je ti zamislio cemo vidjeti. Bitno je da sam ja neobavesten a da si ti kralj. E, sa kakvim ja sve strucnjacima ulazim u raspravu, ponekad zadivim sam sebe. Ajmo jos malo pravdanja: nije tako nego ovako (kellush efekat). Pusti da neko nesto napise sto misli, nemoj da izigravas bota, pocinuli smo od takvih.
 
Poslednja izmena:
@Vlasterx ne znam sta pokusavas da mi odgovoris sa tim video klipom?! Kako god, meni je interfejs zivo ****** i pravi konzolaski preko cijelog ekrana ili po sred ekrana. Neka je i pre, pre alfa tako je kako je, sta ce biti kasnije ja to ne znam, trenutno moze samo ova verzija da se komentarise, zar ne?! Ili da ga drkamo na svaki video klip, wow, wow...

Imam losu vest za tebe. Tako ce da izgleda GUI u vecini buducih igara. Zasto? Zbog Oculus Rifta i slicnih naprava.
 
Imam losu vest za tebe. Tako ce da izgleda GUI u vecini buducih igara. Zasto? Zbog Oculus Rifta i slicnih naprava.

Sjajno, sto nepreglednije to bolje. Vidjecemo kako ce ovi "producenti" uticati na to. ;)

Ako zaista mislis da je to zbog tih naprava onda su oni skroz prolupali. Pricaju neku pricu o PC ekskluzivi a zaboravili su vec da su monitori i dalje u upotrebi. Oni su u studio, predpostavljam, svi vec presli na OR, monitore ne koriste uopste. :D
 
Poslednja izmena:
Stvar je u tome sto kad imas Olucus Rift na glavi samo krupan interfejs po sredini ili blago ka periferiji je upotrebljiv. Nije Star Citizen prva igra u razvoju gde sam video takav interfejs, nazalost. Elite interfejs je slican samo organizovan po horizontali, dok je u SC i po horizontali i po vertikali. U obe igre interfejs zauzima ogromnu povrsinu na ekranu.
 
Smijesno mi je da pocetna verzija bude prilagodjena takvom nekom uredjaju. Umjesto monitoru, koji je i dalje jedna od osnovnih komponenti kod vecine gejmera a tako ce biti jos dugo vremena. Najbolje bi bilo da ostave ovako i da uopste ne prilagode UI monitoru.
 
Kapiram da je alpha i to, ali je lose za sada...

Da ne idem u detalje oko grafickih momenata gde se stalno neke texture loaduju dok se okrecem okolo, najlosije u svemu je to sto nema nekog osecaja napucavanja u svemiru - letenje nije lepo izvedeno, brod stalno negde zanosi, pucas ne zna se gde (nemam sad neki brod, imam i300 ili kako vec) i to izgleda nekako bez veze (kao da igram neku igru B produkcije sa pocetka 2000-ih), interfejs mi je jos i ok (osim jako *****nih pokreta dzojstika u kabini), a zvuk je, blago receno, katastrofalan...

Sve u svemu, cekam nekoliko patch-eva, pa da probamo opet.
 
Probaj da pritisnes CTRL+F dok letis.
 
Koje pravdanje covjece. Au... Zar je bitno u kojoj je fazi igra, izgleda jadno za sad. A to da li ce 2020. godine izgledati kako si je ti zamislio cemo vidjeti. Bitno je da sam ja neobavesten a da si ti kralj. E, sa kakvim ja sve strucnjacima ulazim u raspravu, ponekad zadivim sam sebe. Ajmo jos malo pravdanja: nije tako nego ovako (kellush efekat). Pusti da neko nesto napise sto misli, nemoj da izigravas bota, pocinuli smo od takvih.

Klinac, meni je ovo vrh. Prihvati to i produži dalje. Šta koji moj radiš dalje u ovoj temi ako ti se ne sviđa igra? Pokušavaš da nas "prosvetliš" kako nam se ovo u stvari ne sviđa ili šta? Zar zaista misliš da to ima svrhe?
 
Slazem se sa Zerbah. U brodu nemam osecaj pokretanja. Mozda tako i treba da bude, zbog velike praznine i crnine ali je neobicno. A napucavanje je isto neobicno, ponekad ne znam gde pucam dok se okrecemo. Potpisujem i loading textura.
Inace probao sam na very high ne vidim stucanje, izmericu vec sa frapsom fps.
 
Klinac, meni je ovo vrh. Prihvati to i produži dalje. Šta koji moj radiš dalje u ovoj temi ako ti se ne sviđa igra? Pokušavaš da nas "prosvetliš" kako nam se ovo u stvari ne sviđa ili šta? Zar zaista misliš da to ima svrhe?

Klincezo, ne pokusavam ja tebe da prosvijetlim, to mi je na kraj pameti. Ti misli sta god hoces, ja sta ja hocu, samo nemoj da se qrcis i da ti nekome zabranjujes da pise na forumu i da ga protjerujes. Sta ti mislis da se ovdje skupljaju samo fanboysi koji samo znaju da pisu hvalospjeve i da se dive svemu i svacemu. E pa da te prosvijetlim, nije tako! Ajde sad placi.
 
Poslednja izmena:
Slazem se sa Zerbah. U brodu nemam osecaj pokretanja. Mozda tako i treba da bude, zbog velike praznine i crnine ali je neobicno. A napucavanje je isto neobicno, ponekad ne znam gde pucam dok se okrecemo. Potpisujem i loading textura.
Inace probao sam na very high ne vidim stucanje, izmericu vec sa frapsom fps.

Elite: Dangerous je osecaj brzine docarao sa "speed lines" i sjajnim zvucnim efektima i efektima trzanja broda kada jako ubrzava. Nisam siguran da zelim isto u Star Citizenu, jer iako mnogo dodaje na osecaju brzine mnogo kvari realisticni feeling. Problem obe igre je sto se brodovi krecu 200 m/s (SC) ili do 500 m/s (Elite). Pri takvim brzinama ti u svemiru imas osecaj da stojis u mestu jer ne postoji otpor vazduha kao u atmosferi.

Mnogi bi zeleli da i ova igra bude poput simulacije letenja u zemljinoj atmosferi, samo da backdrop neba i oblaka zamene sa svemirom. Nisam siguran koliko je to pametno. Jedna koja funkcionise na taj nacin je dovoljna.
 
Ja lično nemam ništa protiv ELITE-ove mehanike, btw te crtice pokazuju i horizontalno kretanje tako da imaš prilično dobar osećaj pri manevrisanju u open space okruženju.

Sa druge strane kad si u blizini neke planete ili asteroid field-a onda i nije toliko potrebno.

SC za sada deluje mnogo više eye candy od ED-a ali toliko je daleko od završenog proizvoda da boli... Ko zna kada će igračima biti ponuđena stabilna verzija, mislim da su godine u pitanju.
 
Poslednja izmena:
to je space sim, nije pravi space
 
More bugs :)

 
Uopste mi se ne svidja sto pokusavaju nemoguce.... od kretanja lika do tezine upravljanja letelicom..........

Ima ona poslovica zagrizi koliko mozes da progutas
 
Uopste mi se ne svidja sto pokusavaju nemoguce.... od kretanja lika do tezine upravljanja letelicom..........

Ima ona poslovica zagrizi koliko mozes da progutas

Upravo to, meni ova igra djeliuje previse megalomanski. Mislim da bi mogla vrlo lako da fejluje, iskreno ne bih volio. Samo ne zelim da se uvlacim u hajp.
 
Sad sam je probao na rudarskim grafuljama i sve to klizi itd... ali borba i epic dog fight is wing commandera je totalno nestao, sve od muzike, atmosfere, dinamike

Lici kao da sam krenuo sa space sahtlom i dva lasera u borbu
 
Glavni problem ove igre je izgleda to sto glavni programeri dolaze iz Cryteka i nema ih dovoljan broj. Ovi ostali izgleda ne znaju jos dovoljno dobro kako se modifikuje Cryengine. Imaju brdo dizajnera, to se vidi, ali malo sposobnih programera.
 
Ono što sada vidite je pre-alpha. Ovo je prvi put u istoriji video igara da je tako nešto dostupno javnosti, jer druge izdavačke kuće obično snime video, iz ko zna kog pokušaja kada im demo proradi, pa ga onda upeglaju i puštaju po sajmovima igara sledećih godinu-dve dok ne izbace demo. To je put od pre-alpha, alpha, closed beta, pa onda open-beta / demo i na kraju nešto što treba da bude final, ali poslednjih 10 godina već ni jedna igra nije dočekala taj stadijum bez tone bagova.

plan----->>-----pre-alpha----->>-----alpha----->>-----closed beta----->>-----open beta / demo----->>-----final

E tako, dakle ovo je pre-alpha i za taj stadijum je FANTASTIČNO ispolirana i stabilna igra.

Igra se pravi na Cryengine-u, koji je kao što znate odličan i za FPS! Što znači da nema problema oko tog dela igre, kad dođe na red da se napravi. Pošto je ovo space sim prvo, FPS deo nije prioritet jer producenti igre (mi koji smo uložili) želimo da vidimo svemir prvo, pa onda sve ostalo. U RSI je sve vreme zaposlen Crytek inženjer koji je tu da pomogne oko pravilne implementacije engine-a.




Bez ljutnje, ali vidim da ste mladi igrači koji ne znaju koliko kompleksno mogu da se naprave igre. PC scena je do omasovljenja konzola predvodila napredne i kompleksne igre. Današnje velike izdavačke kuće kao Ubisoft, EA i sl izbacuju samo oprobane stvari koje najveći broj igrača može da shvati i da igra. Zamislite samo koliko je glupa prosečna osoba, a onda skapirajte da je svaki drugi čovek koga vidite GLUPLJI od tog proseka. E za najniži mogući faktor IQa se danas prave igre jer se tako nešto najviše prodaje. To je počelo sa konzolama dok smo im se svi mi sa PC-jem smejali i evo na žalost dočekasmo vreme kada se igre sa konzola, pa i mobilnih telefona portuju na PC. Ako vam je to merilo šta je moguće, nije ni čudo što kukate. A i mnogo ste razmaženi ***, mislite da sve može instant... e pa ne može! :p

QQ
 
Poslednja izmena:
Slazem se ja da je ovo alfa, i da treba da bude brdo bagova, itd, ali koncept borbe bi od pocetka trebao da bude tu... jer to je nesto osnovno od cega sve krece
 
ovo nije u alfa stadijumu još uvek. Neću više da trošim tastere, pročitajte tekst ***. Ispreskačete pola i napišete komentar....
 
ovo nije u alfa stadijumu još uvek. Neću više da trošim tastere, pročitajte tekst ***. Ispreskačete pola i napišete komentar....

ma jok nego sta je???
elite je startovao dosta kasnije bio u jos nikavoj fazi pa se vidi gde je stigao.......
niko ne trazi planete, resurse, itd, vec prost fight modul! krenuli su sa vec razradjenim enginom pre kickstarter-a ovo je SMESNO gde su stigli!

Vec jednostavno ako sto sam rekao uvatili su velik zalogaj, Roberts zeli svemirsku simulaciju, svaki deo koliko toliko realno da emulira... i to funcinise ali je dog fight NJA ****** za sad
 
Poslednja izmena:
Ovo je dobra tema: https://forums.robertsspaceindustri...nder-with-player-fixes-and-suggestions#latest

Sto se tice FPS dela i to ce uskoro. Tu ne bi smelo biti problema, ali videcemo.

Vec jednostavno ako sto sam rekao uvatili su velik zalogaj, Roberts zeli svemirsku simulaciju, svaki deo koliko toliko realno da emulira... i to funcinise ali je dog fight NJA ****** za sad

Mene samo pristup brine, kasnjenje ne toliko. Mene zanima da li je ovo TO sto Roberts zeli ili ne? Ako nije onda super, posto je ovaj AC ionako nesto sto ce morati da ide na remont posto jos nemaju 64-bit floating point implementaciju koja ce da omoguci slobodno letenje svemirom. Ni newtonian flight model nije gotov, ovo je neki hibrid. Nadam se da ce pronaci nacin da brodovi se krecu brze od 500 m/s. Ta brzina treba biti startna a ne 100 m/s kao sada.
 
Poslednja izmena:
Lepo je biti pozitivan, i braniti nekoga kao sto je Chris, ali posle ovog Arena modula takodje mislim da je zagrizao vise nego sto moze da proguta.
Ili, ako cak uspe da ispolira sve zamisljeno, igra ne da nece izaci 2015, nego ce biti tek tamo 2017te. Voleo bih da gresim, ali na osnovu vidjenog cini mi se da ce biti tako.

Pa oni za svo ovo vreme otkad je modul odlozen, nisu uspeli da naprave krsteno upravljanje! Osecaj letenja je totalno razocaranje za mene, krzavo, neprecizno, ne smem ni da pomislim kako je ovo sa palicom ako je sa misem ovakvo.
Za 6 dodatnih meseci jedva su skrpili dve malecke mape (znali su da bi jedna bilo stvarno sramota), ne znam, malo sam se razocarao iskreno.
 
plan----->>-----pre-alpha----->>-----alpha----->>-----closed beta----->>-----open beta / demo----->>-----final


Ja se ne secam kad sam zadnji put igrao alphu/betu neke igre kojoj su na release-u totalno promenili mehaniku. What you see is what you get, vrv berz bugova i ispeglano ali manje vise to je smer u kom idu...
 
Nazad
Vrh Dno