Ono što sada vidite je pre-alpha. Ovo je prvi put u istoriji video igara da je tako nešto dostupno javnosti, jer druge izdavačke kuće obično snime video, iz ko zna kog pokušaja kada im demo proradi, pa ga onda upeglaju i puštaju po sajmovima igara sledećih godinu-dve dok ne izbace demo. To je put od pre-alpha, alpha, closed beta, pa onda open-beta / demo i na kraju nešto što treba da bude final, ali poslednjih 10 godina već ni jedna igra nije dočekala taj stadijum bez tone bagova.
plan----->>-----pre-alpha----->>-----alpha----->>-----closed beta----->>-----open beta / demo----->>-----final
E tako, dakle ovo je pre-alpha i za taj stadijum je FANTASTIČNO ispolirana i stabilna igra.
Igra se pravi na Cryengine-u, koji je kao što znate odličan i za FPS! Što znači da nema problema oko tog dela igre, kad dođe na red da se napravi. Pošto je ovo space sim prvo, FPS deo nije prioritet jer producenti igre (mi koji smo uložili) želimo da vidimo svemir prvo, pa onda sve ostalo. U RSI je sve vreme zaposlen Crytek inženjer koji je tu da pomogne oko pravilne implementacije engine-a.
Bez ljutnje, ali vidim da ste mladi igrači koji ne znaju koliko kompleksno mogu da se naprave igre. PC scena je do omasovljenja konzola predvodila napredne i kompleksne igre. Današnje velike izdavačke kuće kao Ubisoft, EA i sl izbacuju samo oprobane stvari koje najveći broj igrača može da shvati i da igra. Zamislite samo koliko je glupa prosečna osoba, a onda skapirajte da je svaki drugi čovek koga vidite GLUPLJI od tog proseka. E za najniži mogući faktor IQa se danas prave igre jer se tako nešto najviše prodaje. To je počelo sa konzolama dok smo im se svi mi sa PC-jem smejali i evo na žalost dočekasmo vreme kada se igre sa konzola, pa i mobilnih telefona portuju na PC. Ako vam je to merilo šta je moguće, nije ni čudo što kukate. A i mnogo ste razmaženi ***, mislite da sve može instant... e pa ne može!
QQ