Mladen
Čuven
- Učlanjen(a)
- 16.12.2001
- Poruke
- 1,672
- Poena
- 650
Rok za otvaranja case-e je 45 dana od placanja. Moja procedura je da ako paketa nema posle 40ak dana, posaljem prodavcu poruku da vidim da li je spreman da posalje ponovo, da refundira, da li ima tracking broj (ako ga u startu nije dao). Mnogi prodavci su spremni da sami refundiraju ako se zalite. Ako dogovora nema 44. dan otvaram dispute, to je obicno na paypalu a ne na ebayu. Dispute ti omogucava da nastavis komunikaciju sa prodavcem a da ti ne istekne rok za zalbu. Ako ni posle par dana od otvaranja disputea nema resenja a ni paket ne stize, idem na escalate dispute to a paypal claim, da paypal presudi...
Desava se da prodavci ponude da posalju ponovo ali bez trackinga, a u tom slucaju lako moze da bude i prevara sa njihove strane, da vi pristanete da oni posalju ponovo i da zbog toga ne otvarate slucaj. Oni kazu da su poslali (a ne posalju), trekinga nema, a vama istekne rok od 45 dana za zalbu...
Po meni najgore situacije na ebayu su kad stigne pogresna stvar, ili neispravna. Retko koji prodavac ce u tom slucaju pristati da plati vase troskove za slanje nazad, ili da o svom trosku posalje novi primerak. Naravno da ima i onih koji hoce, ali cesto se desava da nece, pa onda trosite pare i gubite vreme na slanje nazad... To su u principu jedine situacije kada sam bio na gubitku na ebayu a imao sam preko 1000 kupovina do sad. Desavalo se i da prodavac tvrdi da mu nije stigao paket koji sam ja poslao nazad u Kinu a na sajtu poste vidim da je stigao u Kinu, ali ne i da je urucen... U takvim situacijama mislim da je bolje da ako nema trekinga paket prijavite da nije ni stigao nego da je stigao a da nesto ne odgovara...
Jedan prodavac iz Nemacke (ko bi rekao) je pokusao da me prevari tako sto kad sam pokrenuo postupak on je poslao naknadno prazan koverat sa trekingom, da bi ispalo kako je dostavio paket...
A cinjenica je da u poslednje vreme sa nasom carinom ide mnogo sporije. Do skoro kad vidim da je paket dosao na carinu, znam da je sutradan zavrsen i otpremljen ka mojoj posti, sad stoji i po 7 dana...
Desava se da prodavci ponude da posalju ponovo ali bez trackinga, a u tom slucaju lako moze da bude i prevara sa njihove strane, da vi pristanete da oni posalju ponovo i da zbog toga ne otvarate slucaj. Oni kazu da su poslali (a ne posalju), trekinga nema, a vama istekne rok od 45 dana za zalbu...
Po meni najgore situacije na ebayu su kad stigne pogresna stvar, ili neispravna. Retko koji prodavac ce u tom slucaju pristati da plati vase troskove za slanje nazad, ili da o svom trosku posalje novi primerak. Naravno da ima i onih koji hoce, ali cesto se desava da nece, pa onda trosite pare i gubite vreme na slanje nazad... To su u principu jedine situacije kada sam bio na gubitku na ebayu a imao sam preko 1000 kupovina do sad. Desavalo se i da prodavac tvrdi da mu nije stigao paket koji sam ja poslao nazad u Kinu a na sajtu poste vidim da je stigao u Kinu, ali ne i da je urucen... U takvim situacijama mislim da je bolje da ako nema trekinga paket prijavite da nije ni stigao nego da je stigao a da nesto ne odgovara...
Jedan prodavac iz Nemacke (ko bi rekao) je pokusao da me prevari tako sto kad sam pokrenuo postupak on je poslao naknadno prazan koverat sa trekingom, da bi ispalo kako je dostavio paket...
A cinjenica je da u poslednje vreme sa nasom carinom ide mnogo sporije. Do skoro kad vidim da je paket dosao na carinu, znam da je sutradan zavrsen i otpremljen ka mojoj posti, sad stoji i po 7 dana...