Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Danas je 31 dan. Računa se i dan objave.
 
Nemam izvor, pogrešio sam, izvinjavam se. Pomešao sam rokove u upravnom postupku sa računanjem dana u postupku ostvarivanja prava za penziju.
Da, 31 je poslednji dan.
 
Mi smo isto trazili i sada cekamo.Kako idu cene po tom novom ugovoru.Ne znamo jel i danas zovu
Koliko ja znam nova cena sa 50% popusta za Soko lajt bi trebalo da bude, prvih 12m po 1025 din sa elektronskim racunom a drugih 12m 1875 din.
 
A sta ako njihovih 30 dana predje preko 9.1.? I donesu resenje da ti ne mogu ostaviti iste uslove ugovora, hoces li onda imati pravo na raskid? Ustvari da li se to gleda do 09. 1. ili do 31. 12.?
Valjda je 30 dana rok za žalbu, a posle ćemo videti. Svakako i Ratelu treba da odgovore.
 
Jedno pitanje.
25.decembar zovem 0800 100 100. vezano za raskid ugovora.. ( cekam 48min) da se jave klosari
Navodim kako ocu striktno raskid ,covek me pita kao sta nevalja ovo ono - iskljucivo sam bio drzak i iso samo na raskid. kaze covek prosledjujemo dalje.
26. decembar zove +381 11 2052090 zena se javlja kaze sta nevalja ovo ono nudi 8 meseci 50% ja odbijam i kazem SAMO RASKID ona kaze saljem dalje
Sta da ocekujem dalje. Da li sam zavrsio online to i samo cekam poziv za vracanje opreme ili ? .Hvala svima

** USLED POSKUPLJENJA CENA U TOKU OGOVORNE OBAVEZE **
Šta je sad ovo? ja sam tražio raskid... šta da radim sad?
 

Prilozi

  • Screenshot_20241231_133024_Messages.jpg
    Screenshot_20241231_133024_Messages.jpg
    56.7 KB · Pregleda: 243
Takodje. Ja jos rekao dragoj danas sutra da ide da potpise u A1, a ovi ne zovu jos... A ovamo traje promocija do 31.12.

I ja ocekujem poziv, bas zbog ove promocije i sve mi u glavi da traje do 31.12, medjutim, malopre slucajno proverim, kad ono do 31.1.2025. Izgleda da su produzili... :)

promocija.jpg
 
Koliko ja znam nova cena sa 50% popusta za Soko lajt bi trebalo da bude, prvih 12m po 1025 din sa elektronskim racunom a drugih 12m 1875 din.
Potpisao pre 15 dana , prva godina 962.5 a druga 1824,5 dianra mesecno.
I ja ocekujem poziv, bas zbog ove promocije i sve mi u glavi da traje do 31.12, medjutim, malopre slucajno proverim, kad ono do 31.1.2025. Izgleda da su produzili... :)

Pogledajte prilog 474062
Odpocetka pise da akcija traje do 31.01.2025.
Šta je sad ovo? ja sam tražio raskid... šta da radim sad?
Ako zelis raskid ides u poslovnicu da raskines UO , broj prebacis na postpejd i pravac A1 ili Yettel zavisi gde zelis da ides.
 
Pozdrav, imam jedno pitanje za vas.

Posedujem Omorika 12 paket, istice mi pocetkom Februara. Sta mislite, da li se moze dobiti 50% tokom cele ugovorne obaveze sa dodatkom interneta tipa +50gb ili 100gb i aplikacije da budu besplatne tokom cele uo? Ili mozda da predjem na Soko lite ali da dobijem 50% na celu uo. Ili mozda moze i bolje od ovoga?
Pitam posto planiram da ugasim mts box 4 paket kod njih, zbog njihovog odnosa prema meni kao korisniku a jos se razmisljam i za post paid da li ostajti ili ne. Pa me interesuje sta je maksimum koji se moze izvuci i kakve su vasa iskustva?
 
^ na sve sto si pitao imas jasne i nedvosmislene odgovore na prethodnih 5-10 stranica…
Ako si mu reko kolega , samo pratite forum ostvaricete zmacajne ustede koga ne mrzi da cita moze i da zaradi neki dinar.
Sve najbolje u novoj godini 😀
Do sledece godine sa manje istih poruka na svakoj strani..😄
 
Može se desiti da pokušaju da otežaju postupak na svaki mogući način, treba biti uporan i bez nervoze, jer na kraju moraju da oslobode
 
Može se desiti da pokušaju da otežaju postupak na svaki mogući način, treba biti uporan i bez nervoze, jer na kraju moraju da oslobode
Nije tačno ja sam više nego uporan .
Danas su mi poslali dve kontradiktorne poruke :
  • Prva da je zahtev prihvaćen
  • Druga da je obojen ...i da trebam da im platim 18 k zbog prevremenog raskida .
 
Pa dobro, nastaviš dalje, oni idu dok ti ne digneš ruke, ti ideš dok oni, pa ko pre popusti.

Budući da ste jednostrano izmenili uslove ugovora molim da me oslobodite plaćanja penala i molim vas da ne otežavate postupak, jer ću biti prinuđen da u postupak uključim ratel itd.
 
Pa dobro, nastaviš dalje, oni idu dok ti ne digneš ruke, ti ideš dok oni, pa ko pre popusti.

Budući da ste jednostrano izmenili uslove ugovora molim da me oslobodite plaćanja penala i molim vas da ne otežavate postupak, jer ću biti prinuđen da u postupak uključim ratel itd.
Pisano već mnogo puta .Njih to ne zanima .
RATEL njima ne može ništa .
Evo ljudi da vidite šta mi rade i kako mi odgovaraju jedna poruka oko 09 : 40 a druga oko 10 h istog dana .
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-12-31-20-04-29-342_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2024-12-31-20-04-29-342_com.google.android.apps.messaging.jpg
    119 KB · Pregleda: 179
Zanima ih veruj mi, zovi ih i traži hitnu urgenciju da storniraju nepostojeći dug zbog prenosa broja u mrežu.
Ta dugovanja su ranije bila rešavana i na taj način da se fakuturišu i onda kad stigne račun, uradi se reklamacija i bude stornirano. Ja sam to nekoliko puta radio.

U svakom slučaju, da sam na tvom mestu vršio bih konstantan pritisak na njih, što mailovima, što pozivima za urgencije.
 
Imao sam Omoriku 12 sa UO do 15.01.. Zovu me iz A1 pre 10-ak dana da se vratim kod njih i dobijam 50% popusta na sve Neo tarife svih 24 meseci, treba samo da odem u poslovnicu njihovu i to je to. Odem danas u poslovnicu MTS-a da ubrzam proces i raskinem ugovor, kaže gospođa na pultu da će me sigurno odbiti jer imam manje od tri meseca do isteka UO, jedino može da mi oslobodi broj za prelazak u drugu mrežu, ali da platim tih 15 dana što je ostalo do kraja UO. Mrzelo me da se cimam, kažem: oslobađaj, platiću.

Završim to u MTS-u, odem do A1, kad .... kažu da nemaju oni takvu informaciju nigde, proveravali moj broj, opet ništa. Onda neka priča da mogu to da urade, ali samo sa nekim vaučerom, ali danas je poslednji dan i ako iz nekog razloga MTS odbije prelazak propada vaučer i ništa od te ljubavi. Počnem sebe da preispitujem da li sam dobro razumeo kad su me zvali, ipak je prošlo 10 dana. Izađem iz A1, zovem njihovu službu, opet kažu: da, da, sve je u redu, ne treba nikakav vaučer, vratite se u poslovnicu, evo ostavljam i napomenu. Opet u A1, ispričam ponovo, ali neka druga je bila na pultu, kaže: nema ništa u sistemu, ne vidim nikakvu napomenu, niti znam iz koje su vas službe kontaktirali; ali je bila spremnija da rešimo problem. Ode negde, vraća se i kaže: rešavamo kako ste rekli. Uzmem Neo Super, 1500din. mesečno, završim sve što treba, uzmem karticu i kaže da treba da dođem da potpišem ugovor oko 09.01., ako MTS odobri prenos.

Krećem kući, bukvalno posle 10 min. zovu iz MTS-a da pitaju zašto želim da pređem u A1, kažem da sam dobio dobru ponudu i to je to. Ljubazna gospođica pita da li bih ostao u mreži i da li mi je nešto interesantno, kažem da mi je intersantan Soko lite, pa da ponudi šta može i razmisliću. Dobijam ponudu: 75% prvih 12 meseci i 50% na preostalih meseci, znači 9XX din. prvih 12 meseci, ostalih 12 18XX din. za Soko lite, što sam i prihvatio.

Tako da eto šta može da se izvuče.
 
Zanima ih veruj mi, zovi ih i traži hitnu urgenciju da storniraju nepostojeći dug zbog prenosa broja u mrežu.
Ta dugovanja su ranije bila rešavana i na taj način da se fakuturišu i onda kad stigne račun, uradi se reklamacija i bude stornirano. Ja sam to nekoliko puta radio.

U svakom slučaju, da sam na tvom mestu vršio bih konstantan pritisak na njih, što mailovima, što pozivima za urgencije.
Kada bi ste samo znali koliko je reklamacija pisano , koliko puta sam pozivao Call centar i sve uzalud .

Kažu ljudi piši Ratelu , badava ...RATEL njima može samo napisati preporuku a ne da narednom njima diktira ugovorni odnos i poslovanje sa korisnicima .
 
Pisano već mnogo puta .Njih to ne zanima .
RATEL njima ne može ništa .
Evo ljudi da vidite šta mi rade i kako mi odgovaraju jedna poruka oko 09 : 40 a druga oko 10 h istog dana .
Stani, stani. Na osnovu ovog skrinšota što si postavio sve je u redu.
U prvoj poruci te obaveštavaju da ti je zahtev prihvaćen i da će biti realizovan u roku od 30 dana.
Druga poruka je logična jer te nisu obavestili o realizaciji zahteva. Ti si izgleda podneo zahtev za prelazak u drugu mrežu pre nego što su oni realizovali zahtev za raskid.
Jesam li dobro shvatio?
 
Stani, stani. Na osnovu ovog skrinšota što si postavio sve je u redu.
U prvoj poruci te obaveštavaju da ti je zahtev prihvaćen i da će biti realizovan u roku od 30 dana.
Druga poruka je logična jer te nisu obavestili o realizaciji zahteva. Ti si izgleda podneo zahtev za prelazak u drugu mrežu pre nego što su oni realizovali zahtev za raskid.
Jesam li dobro shvatio?
Pogodio si ali ja sam tek juče podneo zahtev u A1 a odgovor je stigao pre toga .
 
zahtev za raskid uo nije još uvek realizovan, samo je uvažen.
to znači da si još uvek pod ugovornom obavezom i nemaš prava da tražiš prenos broja ako ne izmiriš dugovanja, kako su ti i napisali.
 
zahtev za raskid uo nije još uvek realizovan, samo je uvažen.
to znači da si još uvek pod ugovornom obavezom i nemaš prava da tražiš prenos broja ako ne izmiriš dugovanja, kako su ti i napisali.
Ali njima je isplaćeno sve sem penala.
Nema osnov da moj zahtev bude odbijen .
Čak i da korisnik ima dug oni mogu lepo pozvati korisnika i reći mu uplati te račun za npr .decembar i odnesite dokaz o uplati sutra Vaš broj pod hitno prebacujemo gde Vi to želite.
 
svejedno, moraš da dobiješ obaveštenje o realizaciji zahteva od njih, što ćeš i dobiti, samo je pitanje kad, jer nisu dužni da te obaveste o tome čim ti uplatiš dugovanja, već imaju rok od 30 dana. tek onda tražiš prenos.
 
svejedno, moraš da dobiješ odluku o realizaciji zahteva od njih, što ćeš i dobiti, samo je pitanje kad, jer nisu dužni da te obaveste o tome čim ti uplatiš dugovanja, već imaju rok od 30 dana. tek onda tražiš prenos.
Znači reklamacija 8 dana plus rok ( koji su oni zahtevali od Ratela i Ministarstva za Telekomunikaciju ) od 30 dana i taj rok dobili .
A gde je tu korisnik ?
 
Nema osnov da moj zahtev bude odbijen .
vidim da si editovao svoj post gore, pa još jednom da odgovorim.
nema osnova za odbijanje, nećeš biti odbijen, ali zahtev NIJE JOŠ UVEK REALIZOVAN i uo nije raskinuta (što ćeš morati da uradiš u poslovnici po realizaciji zahteva, ja mislim).
ne mogu jasnije od ovog, zaista.
 
Poslednja izmena:
SRECNA NOVA GODINA SVIMA KOLKO GOD VAS IMA! 31.12 ujutru agent 007 iz A1 slao za mene to da prebacim broj,zove me posle 10 min imam dugovanja,ne moze. Reko nemam nista, trazio sam raskid receno mi je da je usvojen prigovor zbog migacije na nove pakete i cene. Ja sam trazio da mi obracunaju sta mene kosta da ja lepo napustim mts. A zaboravio sam da imam jos dve rate za sat sto sam uzeo. Jutros stize poruka od mts. Prenos broja odbijen zbog dugovanja. U koliko ostajem pri zahtevu moj naredni racun bice zaduzen naknadom za prevremeni raskid ugovora u iznosu koji ne bi bio veci od 4720 din. Potrebno je da u poslovnici podnesem zahtev za promenu ugovorenog odnosa. ??? Do sad sam placao 1500 mesecno plus ratu za sat 1500, ukupno 3000. E sad sta im ovo znaci dal je to uracunato ili sta moram da vidim u poslovnicu.
 
Nazad
Vrh Dno