Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Mene su urnisali psihički ova gospoda iz MTS - a juče poslali da mi broj prenose iz MTS u A 1 i da će to učiniti do 06.01 .2025 u vremenu od 02 do 06 h .

Iza toga pozivao sam preko deset puta i jedne i druge kažu odobren je prenos broja .

Zovem A1 operater mi obećao da će u roku od 24 h a možda i ranije broj biti prenet u A1, da bi posle dva minuta dobio obaveštenje da se odlaže prenos broja za 08. 01 .2025 godine između 02 i 06 ujutru .

Plaši me da će i to odbiti a meni za korišćene Omorike M bez ugovorne obaveze natovariti još 4200 da platim .

Ljudi molim Vas kao Boga na ovaj sveti Badnji dan , šta da radim pomozite mi .
 
@srki018 pre svega, samo mira, strpljenja i nemoj da te ovakve stvari ovako stresiraju.
Ništa se loše neće desiti i ako ti se broj prenese 8.jan ili 9.jan.
Nisu ovo stvari zbog kojih treba da se nerviraš i stresiraš.
Tih 4200 koje ti pominješ ti se neće naplatiti tako u celosti kako si ti zamislio.
Korišćenje paketa van ugovorne obaveze se naplaćuje po punoj ceni, ali proporcionalno dan po dan.
Ako je 31 dan za Omoriku M bez e-računa ukupno 4300 din van ugovorne obaveze, 1 dan ti je 139 din
Najbitnije je to da je tebi broj svo vreme aktivan, samo ćeš imati tih 4 sata nedostupnosti 8.jan između 2 i 6 ujutru.
 
Prijatelji šta je najbolje da se uzme sad dok su Novogodišnji i Božićni dani.Pošto trenutno imam na dopunu 063 broj ili yettel htio sam da uzmem nešo da imam pozive i poruke to mi je najvažnije.Ima li neki popust pošto čitam 50% ali ne znam na šta i koje pakete.Pozdrav
 
Prijatelji šta je najbolje da se uzme sad dok su Novogodišnji i Božićni dani.Pošto trenutno imam na dopunu 063 broj ili yettel htio sam da uzmem nešo da imam pozive i poruke to mi je najvažnije.Ima li neki popust pošto čitam 50% ali ne znam na šta i koje pakete.Pozdrav
Imas i opciju da preneses broj u A1 i da uzmes paket Neo 5+5 sa 50% popusta gde paket izlazi ispod 1000 din mesecno.
 
Novo obaveštenje zahtev je prihvaćen od A1 ali gospoda iz MTS -a nisu razdužili broj u njihovom sistemi.
Samo nemoj da se opterecujes, lelekom je to. Sto prosto kad moze komplikovano, kad sam trazio prvi put raskid poslali sms da mi ostaje stara cene, druga zalba da nisam trazio da mi ostanu cene vec raskid i onda tisina kao javice se neko. Posle pauze od 10 dana poziv iz Mts i pocinje hvalospev kako su oni meni omogucili bolji paket po istoj ceni i da je moja molba uslisena, ja se zalim da nisam to trazio i dobijem odgovor kako niste bla bla, i na kraju zapisace i prosledice dalje. Posle 2 dana drugi poziv i otprilije ista prica, treci poziv ovog puta nude i 3m po 1 din i posle toga da nastavim stari paket, tu vec trazim 50% za soko lajt ili raskid. Posle 3 dana ponovo poziv da mi je odobren soko lajt sa 50% i da idem do poslovnice, stize i sms sa brojem zalbe i gde je zavedeno 50% za novi ugovor. U poslovnici pojma nemaju to se desava 30.12, nemaju mogucnost da mi raskinu ugovor bez penala, imam neke servisne zahteve nezatvorene i da dodjem sutra. 31.12 u 17h ja u poslovnici opet ista prica i da jedino mogu da potpisem novi ugovor bez benefita i da mi kasnije to dodele, zvali centralu ali niko ne zna kako da zatvore i sta da odrade, jednostabno sistem ne dozvoljava. Na kraju posle nekih pola sata salje radnica mail backofice kao poslednju soluciju pre zatvaranja i u tom cekanju dobijem poziv od njih sa 733 i gde mi objasnjavaju da cu ugovor dobiti na mail i da samo trebam da potvrdim da sam saglasan i da je to to. I da njima nije jasno zasto sam ja uopste dobio sms i zasto su me slali u poslovnici kad se to sve zavrsava online.
Eto toliko o lelekomu i njihovoj organizaciji.
 
…. nije vredno cimanja i kidanja živaca - oni su u prazničnom režimu od NG, pa je i ovo taljiganje u skladu sa tim… nisu bez razloga pomerili promene u paketima na svim svojim platformama za 09.01… :)
 
…. nije vredno cimanja i kidanja živaca - oni su u prazničnom režimu od NG, pa je i ovo taljiganje u skladu sa tim… nisu bez razloga pomerili promene u paketima na svim svojim platformama za 09.01… :)
Da ali 09.01 je smišljen sa razlogom mogli su da kažu i 19.01 ali mnogo bi dali prostor ne zadovoljnim korisnicima.
 
I to od 9. januara, tako da će ta većina tek oko 10. februara saznati za poskupljenje.
Da ali će gospoda iz Telekoma reči pa objavili smo na sajtu .
Oni za sve nađu izgovor .

Prosledio sam sve Ratelu šta mi rade u zadnjih nekoliko godina .
Znam da i oni ne neće pomoći ali neka imam pisani trag .
Doći će dan , doći će vreme kada će zbog ovakvog postupanja odgovarati a ako skupim pare podnosim im i tužbu za sve što sam pretrpeo od njih ( sa dokazima ).

Od mene nisu imali šta da naplate ali ja od njih Bog me hoću jel oni su
mreža broj 1 , po oceni Ratela .
 
Zahtev za raskid podnet 25.12 jos nema odgovora u centru se kao pitaju kako je to moguce i kao daju hitne urgencije,i ako ih je bilo desetak
 
Мени у кол центру рекли да има превише захтева, зваће ме неко кад стигнем на ред ...
 
Počeli su da mrse oko prebacivanja. Ušao u aplikaciju da platim račun i uključen NetBoost.
Ne znam da li je zbog box-a 4u4 ili nečeg drugog. Nije bio aktivan jer me nije kačila "obavezna" aktivacija ranije. Koliko mogu da se setim, Net limit je davno podrazumevano bio aktivan pa si ga odjavljivao. Sve isto ostalo, Omorika 25, plavi lite...
 
Zna li neko slucajno, da li eSim MTSa moze da se migrira sa jednog iPhonea na drugi, kada se menja telefon i uradi migracija?

Neki provajderi to ne dozvoljavaju, neki da.

Hvala!

Ja misim da to kod nas još uvek nema.

Može mts provereno

Brisanje pa aktiviranje na drugom uređaju ili baš prava migracija kada se prebacuje sve sa starog ajfona na novi?
Meni nije radila pre možda pola godine.

Naravno da može, nevezano koji je telefon u pitanju. Obrišeš eSim sa jednog i aktiviraš na drugom telefonu.

Nije to isto, tako može naravno, ali klasična migracija da si sam prebaci iz jednog fona na drugi esim nije radila kod nas kad sam ja probao pre pola godine. Ni ajfon ni Android.
To mora sam operater da omogući a kod nas koliko znam još to nisu uradili niti ima naznaka kad će.
 
Da ali će gospoda iz Telekoma reči pa objavili smo na sajtu .
Oni za sve nađu izgovor .

Prosledio sam sve Ratelu šta mi rade u zadnjih nekoliko godina .
Znam da i oni ne neće pomoći ali neka imam pisani trag .
Doći će dan , doći će vreme kada će zbog ovakvog postupanja odgovarati a ako skupim pare podnosim im i tužbu za sve što sam pretrpeo od njih ( sa dokazima ).

Od mene nisu imali šta da naplate ali ja od njih Bog me hoću jel oni su
mreža broj 1 , po oceni Ratela .
To smo već apsolvirali i ne interesuje me, svako neka gleda svoje.
Šta ćemo sa žalbama bez odgovora, podnetim pre 35+ dana?
Da ali će gospoda iz Telekoma reči pa objavili smo na sajtu .
Oni za sve nađu izgovor .

Prosledio sam sve Ratelu šta mi rade u zadnjih nekoliko godina .
Znam da i oni ne neće pomoći ali neka imam pisani trag .
Doći će dan , doći će vreme kada će zbog ovakvog postupanja odgovarati a ako skupim pare podnosim im i tužbu za sve što sam pretrpeo od njih ( sa dokazima ).

Od mene nisu imali šta da naplate ali ja od njih Bog me hoću jel oni su
mreža broj 1 , po oceni Ratela .
Mene su tako zavrnuli zbog Razela, kao posle Ratelu odgovor na žalbu, a ne meni! Svi rokovi probijeni!!!
 
Znaci 8 dana ce biti stara tarifa pa onda nova...
 
Ja misim da to kod nas još uvek nema.



Brisanje pa aktiviranje na drugom uređaju ili baš prava migracija kada se prebacuje sve sa starog ajfona na novi?
Meni nije radila pre možda pola godine.



Nije to isto, tako može naravno, ali klasična migracija da si sam prebaci iz jednog fona na drugi esim nije radila kod nas kad sam ja probao pre pola godine. Ni ajfon ni Android.
To mora sam operater da omogući a kod nas koliko znam još to nisu uradili niti ima naznaka kad će.
Ok hvala, znaci prakticno prvo deaktiviram na starom, pa onda ponovo ucitam QR na novom?

Da li ce raditi isti QR koriscen inicijalno na starom?
 
Ok hvala, znaci prakticno prvo deaktiviram na starom, pa onda ponovo ucitam QR na novom?

Da li ce raditi isti QR koriscen inicijalno na starom?
Da da, qr kod će ti uvek raditi, samo je bitno da se prvo obriše sa starog, posle normalno koristiš taj qr kod na novom. I tako koliko hoćeš puta možeš da prebacuješ.
U slučaju da ne radi, što je malo verovatno, tražiš im da ti generišu novi qr kod i to je to.
Samo moraš da zoveš i da baš tražiš novi, jer ako samo uradiš zahtev preko app on će ti poslati isti taj stari.
 
Nazad
Vrh Dno