Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Screenshot_20250108_193002_Chrome.png
Screenshot_20250108_193018_Chrome.png

Ovo se pojavilo na kevinom broju sa Omorika 12 paketom kojem UO ističe 30.01.2025. (zbog te i činjenice se nisam cimao da ih u decembru smaram za ostavljanje stare cene za taj 1 mesec; čim istekne UO na kraju januara biće zahtev za prenos broja u drugu mrežu... pa se nadamo ponudi 50% za ostanak u MTS mreži).

"Net Limit" kako se tad zvala usluga je naravno bio deaktiviran čim je broj "pridružen" u bratov Box4 zbog deljenja 300 GB mesečno.
Na Omorika 50 koja je u sklopu Box4 paketa nema te "Net Boost RTD" stavke i za samu "Net Boost" uslugu piše da je deaktivirana tj nudi dugme za aktivaciju usluge.
 
Poslednja izmena:
Pogledajte prilog 475341
Pogledajte prilog 475342

Ovo se pojavilo na kevinom broju sa Omorika 12 paketom kojem UO ističe 30.01.2025. (zbog te i činjenice se nisam cimao da ih u decembru smaram za ostavljanje stare cene za taj 1 mesec; čim istekne UO na kraju januara biće zahtev za prenos broja u drugu mrežu... pa se nadamo ponudi 50% za ostanak u MTS mreži).

"Net Limit" kako se tad zvala usluga je naravno bio deaktiviran čim je broj "pridružen" u bratov Box4 zbog deljenja 300 GB mesečno.
Na Omorika 50 koja je u sklopu Box4 paketa nema te "Net Boost RTD" stavke i za samu "Net Boost" uslugu piše da je deaktivirana tj nudi dugme za aktivaciju usluge.
Kod mene isto omorika 12 isto uo istice pocetkom februara kartica sa 25tb stoji u ruteru na jednoj lokaciji nisam pisao zahtev takodje ali cim istekne uo broj ide na prepaid najverovatnije a u ruter ide druga kartica koja je spremna vec da se zameni
Nije aktiviran netboost mozda posto broj nije u nijednom box paketu ali pošto je isti paket prokomentarisah.I mene interesuje šta će da nude kad se bude radio prenos na prepaid ili ću podneti da se prebaci i on u a1 na prepaid
 
Ako bih nagađao to RTD što uvaljuju verovatno ima ulogu da već produženi brojevi sa starim tarifama + deaktiviranim Net Limit/Net Boost ne budu masovno obrisani iz 4 u Box 4 deljenja , jer bi u tom slučaju nastala totalna ludnica i uvećani računi zbog potrošnje neta.
 
Nije to isto, tako može naravno, ali klasična migracija da si sam prebaci iz jednog fona na drugi esim nije radila kod nas kad sam ja probao pre pola godine. Ni ajfon ni Android.
To mora sam operater da omogući a kod nas koliko znam još to nisu uradili niti ima naznaka kad će.

Iskreno kod A1 prebacivao u više navrata na različite telefone i radilo je. Prethodno se jedino taj eSim obriše sa telefona na kome se ne koristi 😃


Ušao u aplikaciju da platim račun i uključen NetBoost.
Ne znam da li je zbog box-a 4u4 ili nečeg drugog. Nije bio aktivan jer me nije kačila "obavezna" aktivacija ranije. Koliko mogu da se setim, Net limit je davno podrazumevano bio aktivan pa si ga odjavljivao.

Ovo se pojavilo na kevinom broju sa Omorika 12 paketom kojem UO ističe 30.01.2025. (zbog te i činjenice se nisam cimao da ih u decembru smaram za ostavljanje stare cene za taj 1 mesec; čim istekne UO na kraju januara biće zahtev za prenos broja u drugu mrežu... pa se nadamo ponudi 50% za ostanak u MTS mreži).

"Net Limit" kako se tad zvala usluga je naravno bio deaktiviran čim je broj "pridružen" u bratov Box4 zbog deljenja 300 GB mesečno.
Na Omorika 50 koja je u sklopu Box4 paketa nema te "Net Boost RTD" stavke i za samu "Net Boost" uslugu piše da je deaktivirana tj nudi dugme za aktivaciju usluge.

Takođe video da su aktivirali NetBoost za Box i za jednu od dve mobilne linije iako je Net limit bio oduvek neaktivan, brojevi dodati u 4 u Box 4 pre skoro dve godine. Zvao ih, proveravali i kazu da iskreno ne znaju ko je to aktivirao pošto se vidi da nije inicirana aktivacija od strane korisnika, a nije ni od njih manuelno. Kažu da im je objašnjenje jedino da je sistem sam aktivirao pri nekoj proveri u okviru ovih novih paketa. Napisali prigovor i videćemo šta će da kažu 😃
 
Iskreno kod A1 prebacivao u više navrata na različite telefone i radilo je. Prethodno se jedino taj eSim obriše sa telefona na kome se ne koristi 😃






Takođe video da su aktivirali NetBoost za Box i za jednu od dve mobilne linije iako je Net limit bio oduvek neaktivan, brojevi dodati u 4 u Box 4 pre skoro dve godine. Zvao ih, proveravali i kazu da iskreno ne znaju ko je to aktivirao pošto se vidi da nije inicirana aktivacija od strane korisnika, a nije ni od njih manuelno. Kažu da im je objašnjenje jedino da je sistem sam aktivirao pri nekoj proveri u okviru ovih novih paketa. Napisali prigovor i videćemo šta će da kažu 😃
Ponavljam nije isto to prebacivanje koje ti pominješ i koje radi i koje on pominje.

Ovo je transfer automatski sa jednog fona na drugi kao migracija, to neće raditi. A brisanje i ponovno aktiviranje hoće.
 
  • Like
Reagovanja: iOS
Zovu i nedeljom.
Pre pola sata sam dobio poziv, zbog emaila koji sam poslao 24.12 u kojem sam izjavio raskid ugovornih obaveza za dve O12, jedna istice sad u januaru 2025., a druga 2026.
Pokusala da mi objasni da na jednoj moze da ostane ista cena, a da za drugi broj vec mogu novu UO za nekim benefitima.
Kako sam to odbio, rece da ce proslediti dalje nadleznim sluzbama i da ce me neko pozvati, sad cekam... :)
Danas dobio poziv sa nekog fiksnog 014******...
I opet krece prica, da za broj za koji mi istice UO sada 31.1 mogu vec sada da odem u poslovnicu i da produzim UO, za tarifu koju god ja hocu...
U sustini, samo je zvala zbog toga da mi to kaze, a da ce me za drugi broj koji istice sledece godine zvati neko drugi... :LOL:
Sada mi na portalu moj mts stoji da nema otvorenih smetnji, da su zahveti za oba broja zatvoreni sa danasnjim datumom(8.1.2025) i nalaze se u odeljku "resene smetnje".
 
Danas dobio poziv sa nekog fiksnog 014******...
I opet krece prica, da za broj za koji mi istice UO sada 31.1 mogu vec sada da odem u poslovnicu i da produzim UO, za tarifu koju god ja hocu...
U sustini, samo je zvala zbog toga da mi to kaze, a da ce me za drugi broj koji istice sledece godine zvati neko drugi... :LOL:
Sada mi na portalu moj mts stoji da nema otvorenih smetnji, da su zahveti za oba broja zatvoreni sa danasnjim datumom(8.1.2025) i nalaze se u odeljku "resene smetnje".
I meni su zatvorili prigovor danas. Svratio sam do poslovnice da pitam u čemu je problem i radnik tamo je prošao kroz istoriju i rekao da je zahtev zatvoren jer je prosleđen u "backoffice".
 
Ako bih nagađao to RTD što uvaljuju verovatno ima ulogu da već produženi brojevi sa starim tarifama + deaktiviranim Net Limit/Net Boost ne budu masovno obrisani iz 4 u Box 4 deljenja , jer bi u tom slučaju nastala totalna ludnica i uvećani računi zbog potrošnje neta.
Taj RTD prikaz se odnosi na stanje Evropa roming Net u NetBoost-u.
Verovatno je to samo za one koji imaju aktivni Box 4u4 a nisu mogli ranije da im popale :)
Kod majke na postpejd omoriki 25 nije aktiviran.
Nisam stigao sa deljenim brojevima da proverim kako je kod njih prošlo. Ali videćemo nakon što završe promenu da li ću da ostavim aktivan. Za njih dvoje mi je biitno ali videćemo nakon prebacivanja za dalje.
 
Taj RTD prikaz se odnosi na stanje Evropa roming Net u NetBoost-u.
Na šta god da se odnosi klošari su samoinicijativno i bez obaveštavanja korisnika aktivirali uslugu "Net Boost" koju je korisnik explicitno tražio da ugase (kad se još uvek zvala "Net Limit") pre skoro 2 godine i sad misle na kvarno da je naplaćuju starijim ljudima svaki mesec.
 
Taj RTD prikaz se odnosi na stanje Evropa roming Net u NetBoost-u.
Verovatno je to samo za one koji imaju aktivni Box 4u4 a nisu mogli ranije da im popale :)
Kod majke na postpejd omoriki 25 nije aktiviran.
Nisam stigao sa deljenim brojevima da proverim kako je kod njih prošlo. Ali videćemo nakon što završe promenu da li ću da ostavim aktivan. Za njih dvoje mi je biitno ali videćemo nakon prebacivanja za dalje.
Besplatno nema ni sira u misolovci. Kad tad je Box 4 u 4 morao doci na naplatu. Bas me zanima dal svim uvezanim brojevima aktiviraju NET limit ili samo nosiocu Boxa
 
Stvarno ne znam, praznici, gosti... ko će da se bavi sa time. Ove što sam video, nikome nije, ali ni nemaju 4u4 aktivno.
Imam dvoje bitnih pa moram da proverim kod njih. Ako im već nisu aktivirali, mislim da hoće čim ih zveknu na nove pakete.
To sam i očekivao da će da me zakači sa prelaskom na novi Box, takvi su uslovi.
 
Dobio poruki danas da ostaje cena ista do kraja UO. Isplatilo se zapretiti da cu preci kod drugih 😁
 
Bas me zanima dal svim uvezanim brojevima aktiviraju NET limit ili samo nosiocu Boxa
Pa već je očigledan odgovor na ovo "samo nosiocu Boxa" : moj slučaj koji sam napisao je da nosiocu / broju iz Box paketa (= na Omorika 50 tarifi) nisu (makar za sad) a broju (na Omorika 12 tarifi) koji je jedini "uvezan" / "pridružen" u taj Box paket jesu danas uvalili tu aktivaciju.
 
Bas me zanima dal svim uvezanim brojevima aktiviraju NET limit ili samo nosiocu Boxa

Izgleda uključe nasumično pošto su aktivirali na Box 4 koji je to nije imao i na jednoj od dve dodate linije, koje, takođe, sigurno to nisu imale uključeno u deljeni internet.
 
Većina koji su imali samo SIM broj kod njih ili Box paket a koji su ( samo dočekali ) , da odu od njih , njima je se ovakav potez Telekoma isplatio .
Dok svi oni koji su pored toga imali uređaj na rate, takvi korisnici su
u " milosti " provajdera da li će mu dozvoliti da migrira . Oni uređajima
( od kojih uzmu veliki procenat zarade ) trguju i tu se isto uzme ogromna količina para . Dok oni korisnika obavežu da ako žele jednostrani raskid on će se sprovesti na način prevremene otplate snih računa od jednom .Ne kažu npr. raskinuli ste obavezu to ne morate da platite jel je Migracije dozvolio zakonom RATEL , a što se tiče uređaja Vi ste potpisali da kupite na više rata te ako želite otplatite od jednom a ako ne već ste u našem programu i možete platite po definisanim ratama .Da to postoji takav korisnik i koji raskine u velikoj meri bi se opet vraćao takvom provajderu .
To bi bio čin dobre namere ali oni žele samo ugovorne korisnike ili odmah novac ne želeći ni kroz ugovornu obavezu da pruže adekvatnu uslugu ali se prihoda ( pa čak i otpisanih prihoda ) ne odriču .
 
Neko je na forumu pisao da je sa Yetelom isterao da kao korisnik njima on vrati telefon a oni njemu isplacene rate da vrate, zbog povecanja cena.
Inace mom tati i dalje stoji tarifa Omorika 12, iako je receno da od 9.1 svi idu na nove pakete.
 
Neko je na forumu pisao da je sa Yetelom isterao da kao korisnik njima on vrati telefon a oni njemu isplacene rate da vrate, zbog povecanja cena.
Inace mom tati i dalje stoji tarifa Omorika 12, iako je receno da od 9.1 svi idu na nove pakete.
Da ali mora korisnik da bude uporan .
Većina ne žele da se potrude za svoje pravo!
 
Na šta god da se odnosi klošari su samoinicijativno i bez obaveštavanja korisnika aktivirali uslugu "Net Boost" koju je korisnik explicitno tražio da ugase (kad se još uvek zvala "Net Limit") pre skoro 2 godine i sad misle na kvarno da je naplaćuju starijim ljudima svaki mesec.
Isto i meni. Pre migracije, moj Soko lite (nije u boxu) je imao besplatan net limit/net boost u okviru paketa ali, ja sam ga svakako bio deaktivirao još dok je prethodno bio omorika 3. Novi, migrirani Soko lite ne samo da aktivira svima net boost nego, u paketu, to i naplaćuje.
 
Poslednja izmena:
Inace mom tati i dalje stoji tarifa Omorika 12, iako je receno da od 9.1 svi idu na nove pakete.
Kod mene je Omorika S od noćas.

@ostali_članovi
Net limit sam imao isključen, gde se sad nalazi taj Net boost, ne nalazim ga uopšte u aplikaciji?
 
Zvali danas na soko lite 50 posto do kraja ugg obaveze sto dodje 50 posto na 2025 i na 3749 drugu godinu.Ugovor istice 2026 godine
 
Neko je na forumu pisao da je sa Yetelom isterao da kao korisnik njima on vrati telefon a oni njemu isplacene rate da vrate, zbog povecanja cena.
Inace mom tati i dalje stoji tarifa Omorika 12, iako je receno da od 9.1 svi idu na nove pakete.
i kod mene na broju koji ističe uo u februaru stoji Omorika 12 i dalje
 
Dragu zvali 20% popusta dali ja počeo da se smejem, rekoh ljudi hoću da raskinem ugovornu obavezu, manite me te pilićarije, od 27 decembra se mlatim sa vama. Kaže moramo vam naplatiti penale. Rekoh kakve penale kad sam podneo zahtev da se ne slažem sa cenom i poskupljenjem. Kaže tako je kako je. Kontaktirace vas neko. Znaci ne želim da me niko kontaktira hoću da završim sa vama. Svaki put će neko da kontaktira. I evo to već traje dve nedelje. Ovo je patnja da je došlo do toga da draga kaže neka daj da uzmemo 20% i gotovo.

Oni tačno igraju na to da ljudi odustanu i zbog toga odugovlace...
 
Izgleda da je poslednji prigovor preko portala prošao, zvali su me, nudili 50%, ali kako sam ostajao pri raskidu ugovora, poslaće mi pismeno rešenje. Nadam se da neće biti forica da me posle jure za nekakve penale.
 
Nazad
Vrh Dno