Šta je novo?

[MTS] Postpaid paketi i promocije

Meni su decembarski racuni za dve KT i O12 stigli sa 50% popusta na cenu koju sam placao, KT 899din-50%, Omirika dogovorena na 30% i jos dodali 50%, ispala 700 i kusur dinara. Dva Soko lite mi stigli redovno... A za sve su mi 26.12. odobrili popust 50% do kraja UO. Iskreno nismo utanacili na koju cenu 50%,jer mi je bilo logicno na pocetnu, osnovnu....

Sad ostaje da vidim kako ce januarski stici... Da li im je ovo bio neki bug da mi na 3 broja obracunaju dodatnih 50%...
 
Ja juče podneo zahtev za prelazak u A1, odbijeno i danas stiže poruka.

Jel stiglo jos nekom ovako ?
Šta činiti, da tražim u pisanom obliku zašto odbijaju ?

Vidim da su nekima odobrili bez cimanja
 

Prilozi

  • Screenshot_2025-01-11-11-57-51-739-edit_com.google.android.apps.messaging.jpg
    Screenshot_2025-01-11-11-57-51-739-edit_com.google.android.apps.messaging.jpg
    131.3 KB · Pregleda: 239
Ne znam sta ti nije jasno? Pod ugovornom si obavezom,naravno da ne mozes preci. Mozes otkupiti ta 3,4 meseca pa onda.
 
Tražio sam da me oslobode ugovorne obaveze zbog promene uslova. Nisam iz čista mira tražio da predjem u A1.

I onda su me prvo lagali na te promene su za moje dobro, pa onda da će mi ostati ista osnovna cena (što pretpostavljam da znači da se neke ostale cene menjaju), pa su mi onda odobrili raskid (iako sam naglasio da traži oslobađanje ugovorne obaveze) i onda mi sad stiže ova poruka
 
Tvoji koraci su sledeci,ides u poslovnicu,kazes da hoces da otkupis ugovornu obavezu, trazis cifru,oni ti daju,ti platis i od tog trenutka odes do A1 poslovnice i trazis prenos. Tek rada ti nece odbiti.

Ili,ako imas pravo zbog promene cene,pretis inspekcijama i predsednikom itd i onda jos bolje,ne platis nista ali svakako idi u poslovnicu.
 
Pa nalazim se u istoj poziciji kao i svi ostali korisnici MTS-a. Nego oni izgleda nekome odobre nekome ne
 
Neko je grub i ide djonom a neko se samo pokunji. Koriste oni koliko god mogu i dok mogu.
 
Ja sam to obavio odmah na početku kad su objavili promenu cena i raskinuli mi ugovor na sokolite koji je trajao još godinu dana bez ikakvih penala. Koliko vidim sad počeli da plaše da čovek odustane.
 
Ima li neko problem sa iris go aplikacijom? Imam soko lite i kad pokušam da se uloguje na aplikaciju iris go izbaci mi grešku da su mi netačni podaci naloga
 
Pa nalazim se u istoj poziciji kao i svi ostali korisnici MTS-a. Nego oni izgleda nekome odobre nekome ne
Proveri u Moj mts koji je status tog zahteva koji si podneo. Ako je status Završen, potrebno je da odeš do poslovnice i tražiš da ti na osnovu tog zahteva koji je Završen prebace broj na istu tarifu bez UO. Potpišeš jedan papir i onda odmah odeš u A1 i tražiš prenos broja. Provereno u praksi za dva broja.
 
Omorika 12 prebačeno na omorika M inače kartica sa 25tb uo istice sledeci mesec.Pošto je potrošeno onih 12gb i krckalo od 25tb videh da je dodeljeno novih 50gb.
 
Da li da čekam pismeno rešenje o raskidu, kako su rekli preko telefona ili mogu u poslovnici da se pozovem na zatvorenu reklamaciju, jer ovako Čekajuči Godoa, naplatiće mi sigurno još 1 mesec, vrv po novoj ceni?
 
Prebacili su me na omoriku S
Sta moze da se izvuce koja promocija za produzenje ugovora?
Istice mi ugovor 16 februara
 
Da li da čekam pismeno rešenje o raskidu, kako su rekli preko telefona ili mogu u poslovnici da se pozovem na zatvorenu reklamaciju, jer ovako Čekajuči Godoa, naplatiće mi sigurno još 1 mesec, vrv po novoj ceni?
Ako u Moj mts stoji status zahteva Zatvoren (u prethodnom postu sam greškom napisao Završen), odeš do poslovnice i tražiš da te na osnovu tog zatvorenog zahteva prebace na istu tarifu bez UO, potpišeš jedan papir i onda ti je slobodan broj.

To je supruga obavila prošle nedelje i odmah podnela zahtev za prenos broja u A1. Zatim je zvao neko iz mts-a, ko je nakon što je supruga rekla da svakako želi da prenese broj rekao bukvalno "evo, recite mi vi šta želite da biste ostali" :D Verujem da je kod tog poziva moguće izvući baš baš dobru ponudu za ostanak.
 
Poslednja izmena:
Prebacili su me na omoriku S
Sta moze da se izvuce koja promocija za produzenje ugovora?
Istice mi ugovor 16 februara
Podneti zahtev za prelazak u drugu mrežu ( Globaltel, Yettel, A1 ), zovu Vas i pitaju zašto ih napuštate, kažite da Vam drugi operatori nude 50% popusta na mesečnu pretplatu 24 meseca i onda će Vama isto ponuditi 50% popusta na mesečnu pretplatu 24 meseca.
 
Ja juče podneo zahtev za prelazak u A1, odbijeno i danas stiže poruka.

Jel stiglo jos nekom ovako ?
Šta činiti, da tražim u pisanom obliku zašto odbijaju ?

Vidim da su nekima odobrili bez cimanja
Mozda si zakasnio? Rok je 30 dana, dakle do 30.12 je trebalo bilo kakav mail da posaljes i trazis promenu statusa/
 
Meni su juce prebacili sa starog na novi Soko Lite, iako sam pisao prigovor. U aplikaciji status jenoznačen kao završen...
Ako si podneo zahtev za raskid, status treba da bude Zatvoren (zahtev je trebalo podneti najkasnije 31.12. bez obzira na to šta kažu u poslovnici, zakonski rok za prigovor je 30 dana, a obaveštenje je objavljeno 1.12). Ako si tražio samo da ti uslovi ostanu isti, koliko sam razumeo, normalno je što su te prebacili na novi Soko Lite, ali bi trebalo da ti ostane ista cena koju si do sada plaćao, do kraja UO.
 
Ako su te prebacili na novi paket onda bi trebalo da je to to. Jedino da svratis do poslovnice da se raspitas kako je resen zahtev. Ili da probas preko podrske kako bi bio siguran da ti je ostala ista cena

U mom slucaju raskinuo sam ugovor i u petak na sajtu je stajalo resen zahtev, ali me niko nije obavestio kako je resen. U subotu u poslovnici su proverili i receno mi je da je odobren raskid. Raskinuo sam ugovor i prebacen je broj na postpaid bez ugovora kako bih mogao da prenesem broj u drugu mrezu. Odmah posle raskida podnet zahtev za prelazak u Yettel. A danas mi je stiglo postom da je zahtev za raskid resen i da odem do najblize poslovnice.
 
Ako su te prebacili na novi paket onda bi trebalo da je to to. Jedino da svratis do poslovnice da se raspitas kako je resen zahtev. Ili da probas preko podrske kako bi bio siguran da ti je ostala ista cena

U mom slucaju raskinuo sam ugovor i u petak na sajtu je stajalo resen zahtev, ali me niko nije obavestio kako je resen. U subotu u poslovnici su proverili i receno mi je da je odobren raskid. Raskinuo sam ugovor i prebacen je broj na postpaid bez ugovora kako bih mogao da prenesem broj u drugu mrezu. Odmah posle raskida podnet zahtev za prelazak u Yettel. A danas mi je stiglo postom da je zahtev za raskid resen i da odem do najblize poslovnice.
Upravo su potvrdili porukom...
 

Prilozi

  • Screenshot_20250113_143659_com_google_android_apps_messaging_MainActivity.jpg
    Screenshot_20250113_143659_com_google_android_apps_messaging_MainActivity.jpg
    107 KB · Pregleda: 146
Mozda si zakasnio? Rok je 30 dana, dakle do 30.12 je trebalo bilo kakav mail da posaljes i trazis promenu statusa/

Ma jok, prvo telefonom, pa uživo, pa na kraju mail 30.12.
Meni je najveći hit što oni sami ne mogu da se dogovore sa sobom, a službe im nisu povezane.

Sad mi stigao sms da se ostaje po starom. Baš me zanima koliko će biti račun za boks. A za mobilni ću sad otići do poslovnice da probam da raskinemm
 
Nama 09.01 odobrili 50 posto popusta na soko lite i poslali poruku za dogovor , a danas stize ova poruka i naravno oni u centru kao nemaju pojma.sta da radimo jel neko ovo dobio.
Ranije smo imali manji popust i jos nas nisu prebacili na novo sokolite
 

Prilozi

  • 2 (2).jpg
    2 (2).jpg
    74.7 KB · Pregleda: 77
  • 2 (1).jpg
    2 (1).jpg
    92.8 KB · Pregleda: 82
Nama 09.01 odobrili 50 posto popusta na soko lite i poslali poruku za dogovor , a danas stize ova poruka i naravno oni u centru kao nemaju pojma.sta da radimo jel neko ovo dobio.
Ranije smo imali manji popust i jos nas nisu prebacili na novo sokolite
Nema niceg spornog ovde, koliko vidim... To sto se dogovorili ide dalje...
Kako ste dobili 50% SokoLite? Za jednu liniju i ja trebam za koji dan da boksujem za isti popust?
 
Nazad
Vrh Dno