Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sa kreditne kartice na tekući račun prebacim on-line interni prenosom 20 000 dinara, uzme mi proviziju 2%, tj 400 dinara. Jel to ok?
Prenos sa partije kreditne kartice se računa kao podizanje sa bankomata ili šaltera, što se uklapa u tu proviziju, tako da, to je standardna praksa.
To i nije baš povoljno, ali ajd sad...Inače korišćenje u trgovinama je bez provizije-tako piše. Imam progresiv 5+
Osnovna zamisao kreditne kartice i jeste da je koristiš isključivo za plaćanja, tako da za kratkoročni zajam gotovine skoro svaka banka gleda dodatno da zaradi.
 
ok. hvala na odgovoru. Sada, kada je rok otplate? 15.11 ili moze 15.12 a da ne bude provizije, jer i dalje ne razumem onaj rok kojipominju 30+15?
 
ok. hvala na odgovoru. Sada, kada je rok otplate? 15.11 ili moze 15.12 a da ne bude provizije, jer i dalje ne razumem onaj rok kojipominju 30+15?
Revolving funkcioniše tako što se sva potrošnja tokom meseca obračunava poslednjeg dana u mesecu, na šta se dodaje 15 dana za izmirenje. Tako da u praksi, ono što kupiš 1. meseca, treba da isplatiš 15. narednog meseca pa odatle 30+15 što je i maksimalan rok.
 
Revolving funkcioniše tako što se sva potrošnja tokom meseca obračunava poslednjeg dana u mesecu, na šta se dodaje 15 dana za izmirenje. Tako da u praksi, ono što kupiš 1. meseca, treba da isplatiš 15. narednog meseca pa odatle 30+15 što je i maksimalan rok.
E ok, ukapiorao, hvala. Dakle tek mi ovih 20 400 din obracunavaju na kraju meseca i plus 15 dana ispada 15.12 je rok?!
 
Ako platiš kreditnom karticom 01.11., da, rok za kompletnu isplatu duga bez bilo kakve kamate je 15.12.
Ukoliko nisi uplatio do 15.12. obračunava ti se kamata po rivolving metodi.
Imaš i mogućnost da podeliš na rate, a onda plaćaš fiksnu nadoknadu po rati.
Vidi na sajtu koje su cifre za te kamate/rate i kako se računaju.
 
Istekla mi je dina prošlog meseca, nova još nije stigla. Iz banke kažu verovatno se zagubila. Ajde sve, nego kontaktiram par prijatelja jer smo od prilike u sličnom vremenu tada otvorili račune, svi imaju isti slučaj. Imaju istekle kartice i osim 30 000 dnevno za m cash ništa drugo ne mogu. Nakupilo se svega, reših da zatvorim račun.
 
Треба имати у виду да поштари штрајкују , можда због тога касни
 
Meni isto Dina nije stigla, a Master jeste, a Dina mnogo ranije poslata, bar po aplikaciji. Doduse Dinu ni ne koristim pa se ne cimam nesto...
 
Meni je paket bio samo sa dina karticom, tako da je jedino logično rešenje bilo da zatvorim račun. Dovoljno pruženih šansi od mene.
 
Samo da vam kazem master karticu sam aktivirao preko aplikacije i uspesno platio 3 predmeta na aliexpressu,znaci jos je nisam ubacivao u bankomat a placanje na aliju je proslo.
 
Ja sam pre dve godine prešao na progresiv plus i naravno dobio, ne malo, "doživotno" mesečno plaćanje paketa, u skladu sa tarifnikom. Ovi novi će taj isti paket dobiti "doživotno" besplatno. Ima li tako nešto još negde ili je to specijalitet samo Mobi banke?
Ja ne mogu da verujem da ljudi ne
Ja sam na P+, placam ga sve vreme.

Ako ga sad nude za dz... Koga ne mrzi da maltretira sebe i druge, prenese platu pa je vrati = profit.
Ja ne verujem da ljudi ne vide i ne znaju razliku izmedju progresiv i progresiv 5+ paketa. Plaćate progresiv, a ne i progresiv 5+ (za koji ti je potrebna plata i da ti banka napravi ponudu) Bolje pozovite banku, nego da ne znate sta koriste i sta vam se naplaćuje, a sta ne...
Koji je to paket koji podrazumeva besplatno putno osiguranje za celu porodicu?
Kreditna kartica i da si na progresiv ili progresiv 5+ računu, ne plaćaš nista održavanje kartice, a imas besplatno puno osiguranje
 
Padobranac, nauci prvo da citas i obrati paznju na datum, znak + iza Progresiv - to nije isto sto i obican Progresiv kao i na tadasnje okolnosti pa onda kritikuj ljude.
 
Јуче цео дан не могу да сазнају на коју адресу су ми послали картице иако уредно стоји која је је контакт адреса за испоруку.
Падне ми на памет да позовем бившу жену у другом граду да баци поглед у своје сандуче и замисли чуда, Мастер у сандучету, ДИНА нестала у акцији и даље, мада она ми је небитна у принципу.
Pogledaš u aplikaciji lepo😂 - moja banka-moj profil
 
Padobranac, nauci prvo da citas i obrati paznju na datum, znak + iza Progresiv - to nije isto sto i obican Progresiv kao i na tadasnje okolnosti pa onda kritikuj ljude.
Zovi banku pa lepo vidi sta plaćaš, ne znas ti sta plaćaš, ljudi greše, to je jasno. Za progresiv 5+ ti treba zarada 35.000rsd + i da ti napravi banka ponudu, jedino ako nisi nesto od ta dva izostavio.. . Mada ja znam za ponudu od pocetka, ne verujem da se nesto menjalo, onda bi se i meni promenilo. Samo kazem, ti zovi banku bolje
 
Kazem ti, nauci da citas, nije tesko uopste. Ako nisi sposoban, evo ti nacrtano.

Pre 5+ akcije postojao je Progresiv+


1699563289412.png

5+ ponuda je dosla posle.


1699563301832.png

Ako ti jos nije jasno, mogu i da ti obojim, nije mi tesko.
 
Zna li neko da mi kaže kako bi trebalo da iniciram slanje dodatne mastercard kartice? Nema u app, u tarifniku kaže da košta 200 din, da li treba da cimam korisničku podršku ili šaljem email?
 
Bolje bi bilo da rade na unapređenju menjačnice, da ne bude toliko neatraktivan kurs evra.
 
Ponovo "unapređuju" sistem. Samo da ne bude kao prošli put. :LOL:
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ma ako diraju taj deo samo u ojrima, to ni ne koristim, al dinare nemoj da pipaju ako radi. 😄
 
Drugarici jutros skinulo 18 dolara nešto, bez njenog odobrenja. Piše Insightbiz+. Sreća pa joj stigao SMS. Poslali joj formular da prijavi neovlašćeno korišćenje kartice i trenutno je morala da isključi internet kanal. Srećom pa nisu neke ogromne pare u pitanju, a ona nigde nije ostavljala podatke o kartici, bar ni na kakvom sumnjivom mestu. Ima li neke vajde da oni razreše kako je do ovoga došlo? Znam da to tehnički može, nego ne znam koliko oni imaju volje?
 
Drugarici jutros skinulo 18 dolara nešto, bez njenog odobrenja. Piše Insightbiz+. Sreća pa joj stigao SMS. Poslali joj formular da prijavi neovlašćeno korišćenje kartice i trenutno je morala da isključi internet kanal. Srećom pa nisu neke ogromne pare u pitanju, a ona nigde nije ostavljala podatke o kartici, bar ni na kakvom sumnjivom mestu. Ima li neke vajde da oni razreše kako je do ovoga došlo? Znam da to tehnički može, nego ne znam koliko oni imaju volje?
Meni se desilo pre mozda mesec i kusur da je skinuto oko 50€, gde je kartica zloupotrebljena na jednom od poznatih lanaca za dostavu hrane(isti se nisu milimetar potrudioi da pomognu).
Mobi je posredovao izmedju svih, na kraju je zavrsilo kod Mastercarda i vracen je novac, ali posto postoji period zalbe nije jos to do kraja zavrseno.
Naravno, samoinicijativno sam zamenio karticu.
 
Naravno, pa ona ima neka plaćanja koja su mesečna i ko će sad da razmišlja da to svaki čas uključuje i isključuje. A koliko banaka to i nema pa niko nije opljačkan. Evo ja devet godina sam tu opciju ugasio samo jednom kad mi je Amazon uzeo 60 evra jer im se moglo. Srećom oni su stornirali iste večeri.
A sad razmišljam, ako su podaci procureli, džaba menjaš karticu. Meni Npr. istekne stara kartica, pa Google, Microsoft i PayPal od samog Mastercarda dobiju nove brojeve i nastave sa svojim naplatama a ja im nikad nisam dao broj nove kartice. TO bi moralo da se rešava na nekom njihovom nivou. Ono kao jeste pogodnost što oni dostave broj nove kartice, ali je i začarani krug. Bolje da ja sam unosim novu gde hoću. Imam tako jedno godišnje plaćanje a uopšte nije neka tako velika institucija. 2018. mi istekla kartica, a sledeće plaćanje je bilo za 2019. Ja mislio da će mi kao nekad poslati poruku da ažuriram karticu, štagod, kad ono u februaru samo hop... Posle me banka zvala da pita jesam li to ja bio. Pa džaba zovete kad Masterka daje informacije sama od sebe. E sad, jedino ako se prilikom ručne prinudne zamene poništava ta tokenizacija sa svima bezuslovno pa može da se prekine taj lanac.
 
Naravno, pa ona ima neka plaćanja koja su mesečna i ko će sad da razmišlja da to svaki čas uključuje i isključuje. A koliko banaka to i nema pa niko nije opljačkan. Evo ja devet godina sam tu opciju ugasio samo jednom kad mi je Amazon uzeo 60 evra jer im se moglo. Srećom oni su stornirali iste večeri.
A sad razmišljam, ako su podaci procureli, džaba menjaš karticu. Meni Npr. istekne stara kartica, pa Google, Microsoft i PayPal od samog Mastercarda dobiju nove brojeve i nastave sa svojim naplatama a ja im nikad nisam dao broj nove kartice. TO bi moralo da se rešava na nekom njihovom nivou. Ono kao jeste pogodnost što oni dostave broj nove kartice, ali je i začarani krug. Bolje da ja sam unosim novu gde hoću. Imam tako jedno godišnje plaćanje a uopšte nije neka tako velika institucija. 2018. mi istekla kartica, a sledeće plaćanje je bilo za 2019. Ja mislio da će mi kao nekad poslati poruku da ažuriram karticu, štagod, kad ono u februaru samo hop... Posle me banka zvala da pita jesam li to ja bio. Pa džaba zovete kad Masterka daje informacije sama od sebe. E sad, jedino ako se prilikom ručne prinudne zamene poništava ta tokenizacija sa svima bezuslovno pa može da se prekine taj lanac.
Google nije mogao da mi naplati youtube pretplatu jer sam zahtevao novu karticu, prethodna bila blokirana upravo zbog zloupotrebe.
 
Meni je Bitdefender naplatio godišnju pretplatu iako je internet kanal bio isključen. U Mobibanci su mi rekli da to može da se desi ako imaju uređaje kao na aerodromu. Tako da isključivanje internet kanala i nije neka zaštita, bolje da ima kartica samo za internet. Naravno, ja sam bio kriv, nisam isključio opciju godišnje obnove licence. Ali, bez obzira na to Bitdefender mi je vratio pare.
 
Mislim da kad jednom odobriš neke naplate, da se one verovatno vrše nekako drugačije. Isključivanje internet kanala verovatno vredi samo za ručna, nova plaćanja. Ja znam da kad sam postavljao limite, niko nije mogao da uzme novac, čak ni one naplate koje su prethodno odobrene na mesečnom nivou, tako da su ograničenja potrošnje jedino sigurna.
 
Otvorio sam na kraju ovde umesto u Raiffeisen. Rekoše za 15 dana na kućnu adresu. Bio sam lično u poslovnicu. Potpisao dva papira za razliku od Erste gde sam potpisao 20 kao da kupujem banku. Veoma uslužna radnica i brza procedura. Samo mi je broj računa kao broj telefona. Jel tako kod svakog? Nije me pitala da li hocu tako ili ne. Nije to toliko loše, a opet da sam mogao da biram ne bih.
 
I kod mene je broj telefona broj računa, ne znam dal je moglo drugačije ali mi to ne smeta previse
 
Davno sam otvarao račun preko interneta, jer ni za to nisam želeo u prodavnice i poslovnice. Koliko se sećam, bile su tri mogućnosti. Broj telefona, nasumično određen broj i lični unos od 13 cifara. ja sam odabrao ovo treće.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno