Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Trebam da aktiviram karticu preko bankomata,da li mogu samo da "udjem i izadjem" iz bankomata ili moram i da podignem neku svotu sa racuna da bi se kartica aktivirala?
 
Zna li neko kada mi istekne licna karta, da li ce automatski istog momenta da mi se onesposobi racun u mobiju, i kako to posle ide?
 
Trebam da aktiviram karticu preko bankomata,da li mogu samo da "udjem i izadjem" iz bankomata ili moram i da podignem neku svotu sa racuna da bi se kartica aktivirala?
mozes i uplatom ja mislim da aktiviras ubacis 50din npr na bankomatu na racun i trebalo bi da moze da aktivira i tako.
 
Novi problem... ovog puta je kraj ne mogu vise da se zezam sa njima...

Skraceni update:

"Nezavisno od svega navedenog, Banka će otpisati do kraja nedelje iznos ispostavljene naknade za odbijenu transakciju u inostranstvu sa 35,00 RSD kako bismo izašli u susret Vašem zahtevu."
 
Aplikacija Mobi banke kao takva, uopšte nije problematična, prosto imaju problem sa radom celokupnog sistema, i to se odražava i na aplikaciju i na web online, kao i na rad bankomata. Kada ceo sistem dobro radi, aplikacija radi i na telefonima i na kompu odlično.
 
Zna li neko kada mi istekne licna karta, da li ce automatski istog momenta da mi se onesposobi racun u mobiju, i kako to posle ide?
Ne bi trebalo. Meni su u Intezi to promenili 2-3 godine nakon dobijanja nove lk, kada sam dosao po novu karticu, jer sam potpuno zaboravio da odem to da promenim, posto nisam ni ulazio u banku, pare sam podizao na bankomatu. Vidi s njima samo kako mozes da im dostavis nove podatke. Ako nisi u BG, verovatno moze u nekoj jetelovoj poslovnici da se zavrsi to.
 
Zna li neko kada mi istekne licna karta, da li ce automatski istog momenta da mi se onesposobi racun u mobiju, i kako to posle ide?
Koliko se ja sećam hoće, blokiraće odmah račun. Debilna praksa ali ***. Gledaj da im što pre do staviš novu. Mislim da je izvodljivo da novu lk izvadiš pre isteka stare pa pokušaj tako onda.
 
16.12. inicirana nova master card i iako je rok mesec dana, ništa od nje još uvek, stvarno su nemogući...
 
Ne treba ga očekivati ni tada. Pošto se njihovi rokovi do sada nisu baš pokazali kao precizni...
 
Da li ima negde info koliko mogu dnevno da podignem(sa Mobi bankomata) deviza na Progresiv+ paketu?
 
da, to je limit za podizanje sa ATM koji se podesava u aplikaciji ili ebank
mislim da se moze jednokratno resetovati u kontaktu sa podrskom banke
 
Bilo 100.000 din (oko 800€) dnevno dok nije počela ova inflacija...
 
Ok, ja govorim iz iskustva da nije moglo više od 100.000 din dnevno, na BANKOMATU.
Drugo su podešavanja u aplikaciji ;)
 
Čini se da ne rade bankomati
 
Nadamo se i ove godine...


3F2890A1-8965-45A9-B5F5-B2F1D4CCD83B.jpeg
 
Може ли неко да наведе кораке које банка треба да предузме да би увела g pay или apple pay? Како нпр Intesa или OTP тај “рад” на томе сведу на пар месеци, док ови на томе активно раде две године? Јел су то неке натпросечне програмерске development вештине да би се то имплементирало или?
 
Verovatno je u pitanju ulaganje stedstava na koje nisu spremni s obzirom da im ocigledno profitabilnost poslovanja nije na nivou…
 
Mislim da kod nas ne postoji banka kojoj profitabilnost nije na nivou....ulaganje sredstava u ovu koloniju koja ih nešto ne zanima, i na svaki način sprečavaju bilo kakav razvoj ovde je ključ zbog kojeg ih je baš briga...
 
Много је досад банака пропало на овим бившим просторима због тога што нису биле профитабилне.Сад да ли је разлог био корупција,политика,нека врста криминала,није тема.Многе чак фризирају добре или лоше резултате.Битно је да држава гарантује неку суму у случају пропасти и да има колико-толику проактивну улогу у банкарском сектору.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Jedino gde bi moglo da se izvuku dva deblja kraja je da ProCredit kupi Mobi, pošto su im uplatni bankomati isti, softver na core-u KBC banke je takođe Asseco, pa samim tim ne bi morali dodatno da ulažu u infrastrukturu. Loše je jedino što bismo mi kao korisnici Lite računa u većini zauvek otišli, a Yettel onda ne bi imao alternativu za prodaju uređaja na rate preko banke i zato trenutno ostaje taj status quo. Mada i to bi bilo lako rešivo uslovljavanjem depozita, kao što drugi operateri tako rade.
 
Koga briga za Gpay i ApplePay nek im banka radi normalno, a ne da svakog avgusta 3 dana ne mozes da koristis karticu za placanje..
 
Pisao sam vec pre jedno mesec dana mozda i manje za problem sa novom karticom i kupovinom na Aliexpressu.
Ukratko zbog isteka stare dobio sam novu i sa njom mi ne prolazi placanje na Aliexpressu,komtaktirao sam ih i oni me upucuju na moju (mobi) banku,kontaktirao sam i njih i oni mi kazu da kartica nije verifikovana na bankomatu.
Posto nisam u mestu gde imaju bankomat a nije mi se ni zurilo probao sam jednom da je verifikujem ali bankomat nije bio kako treba to jest nije ni primao uplatu niti je davao isplatu tako da sam tek danas uspeo da podignem nesto novca u svrhu verifikovanja kartice u bankomatu.
Ali opet se isto desava ne prolazi uplata na Aliexpressu,ponovo sam poslao mail Mobi - ju pa da vidim sta ce sada da kazu u cemu mi je problem?
U slucaju da nista ne bude od toga i da ne mogu da kupujem na Aliexpressu onda mi racun u Mobiju i ne treba pa bih presao na osnovni racun ako sa njime i dalje moze da se vrsu uplata kredita na pripejd kartici?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno