Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa šta ti je, još "unapređuju" sistem od prošlog "unapređenja". :LOL:
 
Bezobrazluk je što ako npr prodavcu zakaže net za pos terminal u momentu kada plaćaš, oni to obračunaju kao neuspešnu transakciju. A nisam siguran ali mi se čini da je to za neuspelu transakciju ranije važilo samo za internet plaćanja, ne i za plaćanja na pos terminalima kod prodavaca.
 
Bankomat u Požeškoj nedostupan za isplatu gotovine ponovo. Mislim da je znatno više bio pokvaren/neupotrebljiv nego što je radio u proteklih godinu dana.
Kvalitet usluge se odavno srozao, ali ove prethodne godine su dostigli nove dubine.
Usput nema nekih naznaka da će se išta promeniti na bolje u skorije vreme.

U banci me bukvalno drži lenjost i činjenica da nisam toliki keš-zavisnik.
 
Hitne uplate prikazuju datum iz 2021 godine (ne radi) , a kada se iskljuci prvi radni dan knjizenja uplate 5 januar 2023!?!?!? Nekoliko puta odbijane transakcije sa Mastercard i Dina kartice i ponazavanje na kasama, vracanje artikala na svoje mesto... Odgovori na mail iz banke stizu posle nedelju i po dana. Bankomati u Novom Sadu cesto blokiraju i nemaju gotovine. Treba ovde gasiti racun i bezati iz ove banke. Nekad su bili najbolji, ovo sada je jezivo. Cim prodju praznici papadjenja Mobi. Sto je previse, previse!
 
Juče sam plaćao preko IPS pokaži u Rodi i Idei, kao i Dina karticom u Lidlu, sve je uredno prolazilo. Jedino ako se danas nije pojavio konkretan problem, ali s obzirom na prethodne ispade, ne mogu me više iznenaditi.
 
Bankomati Mobi banke su često opterećeni zbog korisnika Payoneer kartica.
 
Poštovani korisniče,

Molimo vas da se upoznate sa mogućim razlozima odbijanja transakcija, kao i sa preporukama kako ne biste imali dodatne troškove:
• Isključen kanal za internet plaćanja - savetujemo da pre potvrde plaćanja u aplikaciji proverite da li vam je internet kanal za plaćanje uključen (putanja: Kartice/Limiti)
• Nedovoljno novca na računu
• Dostignut maksimalan broj transakcija karticom – proverite podešavanja u aplikaciji, opcija Kartice/Limiti
• Kartica je blokirana ili neaktivna – proverite status kartice putem aplikacije, u opciji Kartice
• Posebno skrećemo pažnju na naplatu naknade za pretplatničke servise, koja se ponavlja - odjavite sa navedenih pretplatničkih servisa direktno kod trgovca

U konkretnoj situaciji, plaćanje u korist trgovca WIZZ AIR nije odbijeno zbog nedovoljno sredstava, već zbog pogrešno unetog podatka sa kartice.
Nadamo se da smo pojasnili nedoumice koje ste imali,
Nedoumicu niste resili samo ste celu situaciju dodatno zakomplikovali!
U gore navedenim stavkama nisam primetio nigde da pise "zbog pogrešno unetog podatka sa kartice", ako su i uneseni pogresni podaci sa kartice, kako je doslo do autorizacije iste!?!

Bez obzira na sledeci u nizu porazarajuci odgovor, definitivno ste izneverili ukazano poverenje, samo da se zavrse praznici doci cu da vam cestitam Novu godinu!

Srdacan pozdrav,

Novi problem... ovog puta je kraj ne mogu vise da se zezam sa njima...
 
Jutros ponovo blokirana placanja karticom. Juce bankomat ne prima uplate i nema gotovine. Korisnik od 2014, od danas podnet zahtev za gasenje racuna i svih mogucih usluga u Mobiju! Tuga!
 
Kod mene sve normalno radi.
 
na kom salteru je najjeftinije ubaciti novac na mobi racun? u intezi je 150 dinara, u menjacnici sam platio 70 dinara, da li je na yettelovom salteru besplatno? ne zanima me bankomat, nego salter sa covekom
 
Jedini "salter" je u Omladinskih brigada 88
 
na kom salteru je najjeftinije ubaciti novac na mobi racun? u intezi je 150 dinara, u menjacnici sam platio 70 dinara, da li je na yettelovom salteru besplatno? ne zanima me bankomat, nego salter sa covekom

Имаш банкомат.

Edit
Нисам видео ову последњу реченицу хаха

Зашто ти је толико битно да ти ту дебилну механичку радњу обави неко лично уместо банкомата?
 
Ne vidim svrhu, osim ako je neka veća suma novca, onda ne može više od 100 novčanica ili tako nešto
 
Mobilna aplikacija od ranog jutra danas pa evo do sada, ne radi. Da ll nešto ažuriraju ili su zaspali nakon Božića?
 

Prilozi

  • Screenshot_20230108_083227_Mobi Banka.jpg
    Screenshot_20230108_083227_Mobi Banka.jpg
    48.7 KB · Pregleda: 31
Neki novi izazovi 🤣🤣🤣
 
Korisnički servis preko chata je totalno neobavešten a realno je i besmisleno očekivati da će oni biti obavešteni o bilo čemu.
 
A ne radi im ni e-banking, vrti i ne možeš da se uloguješ...
Bar su sada izbacili i govornu poruku na call centru da im ne rade aplikacije!
 
Izgleda da od jutros ni aplikacija ne radi,ja da proverim stanje vrti i nekako da se loguje,probam preko sajta isti problem
 
To nije problem već stanje u poslednje vreme... Svake nedelje neki novi bag, mislim da su ljudi odustali i od pisanja ovde na forumu o tome.
 
Baš to, aplikacija je bila korektna kada je izašla, ali je nisu unapredili/održavali tako da je ostala zarobljena u vremenu...
Radi, ali je nepregledna i spora - šta god da se klikne neko čekanje.
 
Korisnik sam od samog početka, zaista su doprineli digitalizaciji banaka u Srbiji dosta, ali u proteklih 2 godine sam samo strpljivo čekao da ponovo krenu sa razvojem ali vidim da ništa od toga.

Mislim da i ja zatvaram račun od sledećeg meseca, a svakako ne koristim usluge već duže vreme.

Žao mi je na neki način, jer ni dan danas nemaju poštenu konkurenciju u digitalnom smislu (bar koje ja koristim RBA, PC i OTP).
 
Aplikacija je zapravo i dalje solidna u poredjenju sa pojedinim bankama.

Neki dan sam pokusavao da objasnim drugaru kako da koristi menjacnicu u aplikaciji AIK banke, trebalo bi streljati coveka koji je ono napravio. Ostatak aplikacije necu ni da komentarisem.
 
Korisnik sam od samog početka, zaista su doprineli digitalizaciji banaka u Srbiji dosta, ali u proteklih 2 godine sam samo strpljivo čekao da ponovo krenu sa razvojem ali vidim da ništa od toga.

Mislim da i ja zatvaram račun od sledećeg meseca, a svakako ne koristim usluge već duže vreme.

Žao mi je na neki način, jer ni dan danas nemaju poštenu konkurenciju u digitalnom smislu (bar koje ja koristim RBA, PC i OTP).
OTP je poprilično solidno odradio mbank aplikaciju, rekao bih čak da je dosta dosta kvalitetnija i funkcionalnija od raspale aplikacije Mobija.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno