Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Rade sms i mejl obaveštenja sasvim solidno, ne znam koliko su u tim okolnostima baš neophodne push notifikacije. Sms poruka i mejl su sa aspekta "arhive" i podsetnika mnogo bolja stvar, jer poruke ostaju. Meni je u Mobi banci mnogo gluplja stvar što određen broj računa tj QR kodova aplikacija uopšte ne može da pročita, iako ih sve druge bank app normalno čitaju. Kažu rešićemo sa sledećim apdejtom.
 
Gde se moze videti u aplikaciji rate za kreditnu? Kad nesto podelis itd. Koliko mesecno, kad.
 
photo_2022-12-10_18-52-46.jpg

stiglo mi pre 2 dana na SMS, ali bolje okacim ovde, mozda neko planira nesto 11.12.2022 (sutra) ujutro da placa...
 
Gde se isključuju trajni nalozi? Malopre mi skinulo za Supernovu iako se ne sećam da sam pravio trajni nalog za njih, pritom već sam platio tu uslugu pre par dana. Jel ima negde to da se isključi?
Jel ce mi se sad za tu cifru umanjiti sledeći račun?
 
Verovatno ces da budes u pripejdu sad za taj mesec pa ce da ti odbiju od uplacene sume, proveri sa kol centrom
 
Automatski je ukljucen i ne moze da se iskljuci* za sve akcije koje kostaju pare (uplate, menjacnica, otvaranje/zatvaranje racuna) dok za obican login i read-only stvari (provera stanja) nije potreban i ne moze da se ukljuci.

Drugi faktor moze biti SMS ili mToken OTP.

*dodavanje primaoca u "pouzdanog" primaoca zapravo iskljucuje 2FA
 
Ljudi je l moze mala pomoc, naime imam neke rate koje placam u mobi banci za kupovinu koja je podeljena na rate. Rata dolazi 15-og i ja obicno toga dana prebacim novac na racun da ima za ratu, medjutim sada sam usao u banku da vidim kolika je rata i vidim da je tekuci racun zaduzen za 2300din (velicina rate) a stanje na kreditnoj kartici je isto kao pre. U listi transakcija nema nicega. U cemu je fora, ako mi je racun otisao u -2300 zar onda ne bi trebala kreditna da ode na +2300. Ja ako uplatim tih 2300 na tekuci onda ce on biti na 0 a sta se desava sa ratom za kreditnu?
 
Ubacio sam plaćanje struje u ono "Račun na klik" međutim već dva meseca ne izlazi tamo ništa. Prvi put da probam tu uslugu možda sam nešto pogrešno uneo? Piše da je status prijave "Aktivan".
 
Ubacio sam plaćanje struje u ono "Račun na klik" međutim već dva meseca ne izlazi tamo ništa. Prvi put da probam tu uslugu možda sam nešto pogrešno uneo? Piše da je status prijave "Aktivan".
Da li si sacekao da ti stigne obavestenje da je ucitan racun za taj mesec. U jednom mesecu se aktivira, u sledecem ti dolazi prvi put.
Ono sto se meni desavalo u pocetku je da ja platim ranije racun , pre nego sto stigne da je dostupan na klik i kada se proknjizi nema sta da ti dodje na naplatu. Obicno dodje od 20-23 u mesecu.
Ljudi je l moze mala pomoc, naime imam neke rate koje placam u mobi banci za kupovinu koja je podeljena na rate. Rata dolazi 15-og i ja obicno toga dana prebacim novac na racun da ima za ratu, medjutim sada sam usao u banku da vidim kolika je rata i vidim da je tekuci racun zaduzen za 2300din (velicina rate) a stanje na kreditnoj kartici je isto kao pre. U listi transakcija nema nicega. U cemu je fora, ako mi je racun otisao u -2300 zar onda ne bi trebala kreditna da ode na +2300. Ja ako uplatim tih 2300 na tekuci onda ce on biti na 0 a sta se desava sa ratom za kreditnu?
Da nisi nekada ispustio da uplatis do 15-og ? Mozda si usao u revolving ?
 
Listam i ne nalazim, da li imamo mogucnost NFC placanja u Mobi Banci i zasto ne?

Gledam svi oko mene placaju tako sa Raiffeisen, OTP itd. pa da vidim da li smo i mi u toj grupi...?
 
To je izazov
 
Dobio nove kartice pre nedelju-dve. Uredno aktivirane. Sad sam hteo da ubacim novu MasterCard na PayPal međutim ne prolazi.

"Your card was declined by the issuing bank, please try different card". Ima li kraja problemima na relaciji Srbija-Banka-PayPal?!!!

Da probam tek kada istekne ova stara MC posle 1.Jan.?

EDIT: Ove dve stare kartice su već nestale iz Mobi app.
 
Sad još ima da ti naplate neuspešnu transakciju na internetu 😁

Tako sam ja imao problema sa povezivanjem nove Mobi kartice na Paypal, isto je bacalo neku grešku da se proveri sa bankom. Uspem nekako da je dodam na nalog. Kad posle dva-tri dana, 10-ak transakcija "Naknada za neuspešnu internet transakciju".
 
Sad još ima da ti naplate neuspešnu transakciju na internetu 😁
Neuspešno dodavanje kartice na PayPal i nebi trebalo da se računa kao bilo kakva transakcija zar ne?

Inače da odgovorim sam sebi, problem je bio do isključenih kanala na obe nove kartice. To je valjda po default-u tako. Upravo sam opet imao grešku prilikom dodavanja, i čim sam uključio INTERNET kanal na kartici u Mobi app odmah je prošlo dodavanje na PP 5 sekundi kasnije kad sam probao.

Eto za ubuduće ako neko ima problem samo prenesite da uključi NET kanal.

Sad je prošla i transakcija od 1 USD i odmah je stornirana. A ovaj broj ######## služi kao broj za verifikaciju na PP za skidanje limita.
 
Moguće da je kod mene bio neki drugi problem, ali mi je sigurno naplaćena naknada za neuspelu transkaciju, jer je Paypal pokušavao da skine taj 1$, ali je konstantno izlazila greška da se proveri sa bankom i da se proba sa drugom karticom.
 
^Za sada imam samo rezervisano tih 175 din od te transakcije za verifikaciju. Samo da se ispravim, iz imena transakcije se uzimaju ona prva 4 broja (PP*####CODE). Mislim da se ova transakcija neće stornirati dok je ona prva od 1 USD stornirana kad sam dodao MC. Ova druga za verifikaciju kartice je 1.50 EUR.

Tako da eto za ubuduće procedura: Nakon što dobijete novu MC od Mobi banke 1.Uključite NET kanal, 2.dodajte MC na PP, 3.proverite u notifikacijama Mobi banke da li je stornirana 1 USD transakcija jer to automatski znači da su banka i PP zaista povezani, 4.uradite verifikaciju kartice unosom 4 broja i ta druga verifikacija/transakcija će koštati nešto sitno, ona se izgleda ne stornira.
 
Sve računaju kao neuspešnu transakciju i naplaćuju 35 din po "NEUSPEŠNOJ trgovini u "inostranstvu" :D

Bukvalno za pokušaje dodavanja njihove MC kartice na Google Pay su mi naplatili 20 puta 35 din, a obaveštenje stiglo dan kasnije...

"Izazovi u poslovanju" :D

Postali su sprdnja, srećom lako se prebaci na besplatni osnovni račun...
 
Poslednja izmena:
Šta je bolje ovo ili BPŠ Račun plus? S obzirom da su oba online .
 
Raiffeisen iRačun :cool:
 
Sve računaju kao neuspešnu transakciju i naplaćuju 35 din po "NEUSPEŠNOJ trgovini u "inostranstvu" :D

Bukvalno za pokušaje dodavanja njihove MC kartice na Google Pay su mi naplatili 20 puta 35 din, a obaveštenje stiglo dan kasnije...

"Izazovi u poslovanju" :D

Postali su sprdnja, srećom lako se prebaci na besplatni osnovni račun...
A sto si 20x pokusavao,zar nije dovoljno bilo par puta?
 
Nisam brojao, a i da nisam neuspešno 20 puta probao ne bih iz 21 puta uspeo 😌
 
Dobio nove kartice pre nedelju-dve. Uredno aktivirane. Sad sam hteo da ubacim novu MasterCard na PayPal međutim ne prolazi.

"Your card was declined by the issuing bank, please try different card". Ima li kraja problemima na relaciji Srbija-Banka-PayPal?!!!

Da probam tek kada istekne ova stara MC posle 1.Jan.?

EDIT: Ove dve stare kartice su već nestale iz Mobi app.


Stara kartica ne bi više smela da bude aktivna, odmah nakon što aktiviraš novu.
 
Koliko treba vremenski da izrade karticu? 10 dana prošlo od inicirana i nista se ne dešava...
 
Pa meni rekoše kao rok je mesec dana ali uglavnom dosta brže, znao sam da nema ništa od toga. 😊
 
Uplatio novac na bankomatu, stigne email za potvrdu. Posle nekoliko minuta odradim kupovinu, odbijena kartica, pokusam ponovo prodje. Sutradan, stigao sms za odbijenu transakciju! Neverovatno...

Izgleda da cemo da se pozdravljamo, sad je vec jako bezobrazno!
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno