Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Koja im je fora sa stednjom po vidjenju, pise 2%, ali onaj kalkulator na el. bankarstvu izracuna oko 0.9 godisnju kamatu iako iznad pise da je 2%? A na sajtu skoro ista stvar, samo sto im tamo u reprezentativnom primeru stoji oko 1% kamata.
 
Kalkulator računa kao da svakog meseca podižeš 1/12tinu novca. Bezveze kalkulator. Kamata je stvarno 2%.
 
To bi mi i imalo nekog smisla, nego prikaze kamatu oko 1000 dinara na 100.000, trebalo bi 2000
 
Sta se desava sada mi dodjose 3 sms - a od banke sa "jednokratnom lozinkom i one time password - om" a uopste nisam ulogovan niti nesto placam trenutno
 
Sta se desava sada mi dodjose 3 sms - a od banke sa "jednokratnom lozinkom i one time password - om" a uopste nisam ulogovan niti nesto placam trenutno
Neko je negde došao do podatka tvoje kartice i pokušava da je iskoristi za neko plaćanje. Ugasi na par dana plaćanje preko interneta ili smanji na neku mizernu sumu dnevnu ali najbolje bi bilo da zameniš karticu. Meni se to desilo pre par meseci i menjao sam karticu.
 
Placanje preko interneta mi je stalno iskljuceno to jest ukljucim samo dok nesto platim i opet iskljucim,nemam veliku sumu na racunu oko 1500 dinara i nista nije skinuto sa racuna.
 
Па то је онај IPS што имају сви и што збирно прихватају 2-3 трговца…
 
Sta bude ako se kupi nesto kreditnom karticom a ne podeli se na rate, nego samo ostavis tako?

I ako se internim prenosom prenese na kreditnu neka odredjena suma, jer se ostatak onda rekalkulise koliko treba da se otplati jos i koriguje rata?
 
Ne, ostaje ti dug na koji ide kamata.
 
Ovo nešto novo?
RaiPay je aplikacija banke izdavaoca kartice kojom izbegavas posrednika (google, apple) izmedju tebe kao vlasnika kartice i Banke. Ima i OTP mCard u aplikaciji za mBank.
 
Nisam mislio na Raipay, pojavila se nova opcija gde se vidi logo Mobi banke.
 
Kod mene je i naziv odgovarajući, ali i dalje nema nekih novih opcija u aplikaciji (ili bar nema vidljivih)
Screenshot_20221130-222148.png
 
To što vam je ponuđena kao opcija Mobi banka ili Asseco instant payment service je dodatak za skoro svaku Asseco mbanking aplikaciju za IPS pokaži/skeniraj i videćete je gotovo kod svih njihovih (Intesa, NLB, RBA, mts/Poštanska, ProCredit, Direktna, itd).
 
Kad ce da ubace najprostiju opciju share racuna ili copy na iOS.
 
Kako funkcioniše preračunavanje kredita nakon prevremen otplate?
Prijatelj u novembru prihvatio ponudu za kredit. Nije mu trebao sav iznos pa je vratio više od pola. Tamo piše preostali dug, da će prva rata biti 31.12, ali još uvek visina rate kao da vraća pun iznos. U ugovoru piše da kad se prevremeno otplati, dolazi do ponovnog obračuna. Zna li neko kada se to obično dešava?
 
On je verovatno samo uplatio to pola na kreditnu partiju, ali je faktički pod tim kreditom, jer nije zatražio reprogram, tako da uslovi ostaju isti, tj. plaća ratu i kamatu kako je ugovoreno. Ponovni obračun podrazumeva glavnicu i naknadu za prevremenu otplatu (uglavnom je to 1% od iznosa, zavisno od banke). Kada zatraži prevremenu otplatu, na taj dan (recimo sutradan) se formira potraživanje (kao administrativna zabrana) i skine ceo iznos, pod pretpostavkom da ima dovoljno ili će obezbediti dodatna sredstva na računu u najkraćem mogućem roku.
 
Ček, čemu služi prebacivanje para na kreditnu partiju ako to nije otplaćivanje? U aplikaciji sad lepo piše da je dug stvaran, koliki sad i jeste sa sve tom otplatom. Kad se u aplikaciji ide na prevremennu otplatu, bukvalno se u aplikaciji nudi prenos na kredit. Ne postoji nikakav drugi obrazac ili mesto gde bi se tražila prevremena otplata. Stoji da je on pod kreditom, ta polovina koja je ostala. Čak ni u ugovoru ne piše da on mora da traži ručno nešto od banke.
 
Kada uplati na kreditnu partiju, rok otplate ostaje isti samo se smanjuje iznos rate srazmerno uplaćenom iznosu. To se obično proknjiži sledeći dan nakon uplate, i tada može da vidi iznos nove rate. Jedini uslov je uplati iznos od najmanje tri rate. Ne treba nikakvi zahtevi već samo u app ode na interni prenos ili na prevremenu otplatu kod kredita.
 
U tome i jeste problem,. On je uplatio preko 15 rata, više od pola iznosa, i sem što se promenio smanjio dug, iznos rate se nije promenio uopšte. Dakle morače to oni da popravljaju očigledno. Ne može da plaća tri godine istu ratu ako je više od pola već otplaćeno. Samo me je zanimalo kad knjiže. Mislio sam da se to radi krajem meseca, ali evo i izvodi za prošli mesec su stigli a tamo sve stoji kako je bilo.
 
To je možda samo zato što je delimično otplatio, a još nije dospela prva rata. Neka uđe u moja banka - moji dokumenti, pa u kredite u app, i neka proveri i plan otplate, morao bi i on da bude korigovan.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Prema planu otplate se tačno vidi raspored glavnice i kamate. Ja bih rekao da je on računao na to što je preneo pola da će mu biti anulirano, a da na drugu polovinu plaća rate. Međutim, to nije slučaj i kredit važi za ceo iznos za koji je zadužen. Uzimajući u obzir da je kroz rate vratio pola, on efektivno ima još dve trećine da ga isplati, pošto anuitet (rata) ima glavnicu i kamatu, tako da je stvar tu vrlo jasna. Ukratko, neka uporedi plan otplate i dinamiku isplate rata pa ustanovi da li ima propusta.
 
Ne. Ništa nije korigovano. Misliš da mora da dospe prva rata pa će se onda menjati? Plan otplate i rate se ne slažu sa onim što piše u preostalom dugovanju.
 
Ne. Ništa nije korigovano. Misliš da mora da dospe prva rata pa će se onda menjati? Plan otplate i rate se ne slažu sa onim što piše u preostalom dugovanju.

Ne znam da li mora dospeti prva rata, to mi je samo onako usput palo na pamet, jer im sve to radi unapred podešena automatika.

A da li je rata u planu otplate smanjena? Kao preostali iznos duga stoji iznos glavnice, a ne ukupan zbir svih rata koji predstavlja glavnicu + kamatu. U svakom slučaju ako u aplikaciji ne vidi umanjenu ratu, mora ih kontaktirati da to isprave.
 
U planu otplate ništa nije smanjeno, čak i u aplikaciji u predstojećim ratama stoji kako će nakon prve rate preostati pun iznos umanjen za nju. Automatika se pokvarila. Ovo bi trebalo da je prosto da softver izračuna, ali je nešto zakazalo.
 
Ja nisam imao tu vrstu kredita kod njih već onaj kredit za telefon i prebacio sam 30k da bih umanjio ratu ali mi je isto ostala rata kao i pre tih 30k. Zvao sam ih ili sam im pisao mejl i onda su mi to rešili... E sad oko kredita tog tipa, ne znam kakva je situacija.
 
Na koji nacin omoguciti push notifikacije za mobi banku za priliv i odliv sredstava? Sve u aplikaciji je ukljuceno, notifikacije u telefonu ukljucene, date permisije i nista se ne desava
 
Ne rade već godinama. Nije do tebe. Kad pitaš podršku, zašto ne rade, odgovor kolege rešavaju izazov.

Pa do sad bi bankomat u telefon spakovali, da ti izlazi novac iz njega, koliko dugo (ne)rešavaju taj "izazov" sa notifikacijama.
 
Ja nisam imao tu vrstu kredita kod njih već onaj kredit za telefon i prebacio sam 30k da bih umanjio ratu ali mi je isto ostala rata kao i pre tih 30k. Zvao sam ih ili sam im pisao mejl i onda su mi to rešili... E sad oko kredita tog tipa, ne znam kakva je situacija.


To je onda neki sistemski problem koji oni moraju ručno obračunavati i ispravljati, krediti za telefon i keš krediti isto funkcionišu, samo je za tu delimičnu optlatu kod kredita za telefon minimun za uplatu iznos od dve rate, a kod keš kredita tri.
 
Ne rade već godinama. Nije do tebe. Kad pitaš podršku, zašto ne rade, odgovor kolege rešavaju izazov.

Pa do sad bi bankomat u telefon spakovali, da ti izlazi novac iz njega, koliko dugo (ne)rešavaju taj "izazov" sa notifikacijama.
To, ili nije do njih ili je "izazov u poslovanju" :D

Nego mene zanima na kojim drogama treba da budeš pa da u Mobi banci juriš kredit?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno