Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Je l' ovaj prefinjeni lik tu postavljen da bolje proda banku? Pazi, 750 000 "prezadovoljnih" klijenata 🤣. Ko u to još može da poveruje?😛
 
Hit mi je što su platili PR tekst da objave da imaju novog predsednika izvršnog odbora.
Nisu platili 1 tekst nego 15 tekstova!
Čovek je tu kratko, od 2020. i pretpostavka je hoće da se promoviše (pre nego se desi akvizicija od strane veće banke).


Kod:
Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
Kamatica pre 18 minuta

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
B92 pre 2 sata

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
Blic pre 2 sata

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
Kurir pre 1 sat

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
Nova ekonomija pre 2 sata

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi banke
Politika pre 0 minuta

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
Mondo pre 3 sata

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi banke
Biznis.rs pre 2 sata

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
Euronews pre 2 sata

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
Telegraf pre 3 sata

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
Bonitet pre 3 sata

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
Danas pre 4 sati

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
SEEbiz pre 3 sata

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke
N1 Info pre 4 sati

Aleksandar Bogdanović novi predsednik Izvršnog odbora Mobi banke
RTS pre 5 sati
 
Kad je banka premašila cifru od pola miliona korisnika (ponajviše zbog osnovnog odn. Lite računa), jasno je bilo da imaju nameru da podgoje banku za prodaju. Kako veće gutaju manje, više je mesta da se istaknu. Verovatno to neće da se desi brzo, ali čim dostignu oko milion klijenata, neko će ih najverovatnije imati u vidu. Međutim, ko bi potencijalno da kupi Mobi, verovatno ima u vidu da njihov adut je gašenje računa u dva klika kada je sve čisto, što automatski znači potencijalni odliv ukoliko sa druge strane se uslovljava lični dolazak nakon akvizicije. Raiffeisen je reprezentativan primer gde obaveštenjem o integraciji menjaju korisnicima RBA tarife, pozivajući se na RF opšte uslove.
 
Pozdrav zna li neko za sta moze da se koristi Dina kartica mobi banke? Jel sa njom moze da se uplacuje novac na bankomatu mobi banke? Podizu evri? Ostala mi je master kartica zarobljena u bankomatu divlje firme Moneyget, i niko ne zna kada, kako i ko ce mi je vratiti... Pa rekoh da vidim mogu li Dinu da iskoristim za nesto ili je ona samo kozmetika?
 
Moneyget je bivši MultiCard i nije divlja firma, tj. postoji već čitavu deceniju. Međutim, trebalo bi barem da te obaveste kada dolaze nadležni za servisiranje ili punjenje bankomata da ti tom prilikom predaju karticu. Možeš Dinu da koristiš za sve navedene funkcije, pored nje imaš i opciju mCash (pipneš zelenu liniju po horizontali na dnu ekrana), sačekaš timeout ako skener barkodova ne radi, a u aplikaciji pri dnu imaš IPS pokaži/mCash pa izabereš pri dnu Generiši novi bar kod. Dnevni mCash limit zbirno za uplatu/isplatu je 30000 dinara, odn. mesečni 115000, a u evrima ne znam, nisam imao potrebu za većim iznosima, tj. koristio sam deviznu partiju kad nije bilo održavanja da u nedeljom razmenim po 5 ili 10€ jer ne rade menjačnice.
 
Hvala za info za dinu. Iskustvo sa moneyget - katastrofa. Drski, prebacuju loptu na mobi, na aik banku, jedina info - bankomati se prazne na 15-30 dana. Ni infoormacije ko je nadlezan za vracanje kartice, ni kome da se obratim. Katastrofa, bukvalno status kao da mi je ukradena kartica. Mobi call centar isto naravno nista ne zna, poslali su dopis, i kada "neko" dodje do kartice, "neko" ce me obavestiti
 
  • Like
Reagovanja: uji
Hvala za info za dinu. Iskustvo sa moneyget - katastrofa. Drski, prebacuju loptu na mobi, na aik banku, jedina info - bankomati se prazne na 15-30 dana. Ni infoormacije ko je nadlezan za vracanje kartice, ni kome da se obratim. Katastrofa, bukvalno status kao da mi je ukradena kartica. Mobi call centar isto naravno nista ne zna, poslali su dopis, i kada "neko" dodje do kartice, "neko" ce me obavestiti

Nisam pokušavao, ali da probaš jedan dopis pritužbe Nbs-u?

Verujem da bi se po njihovoj reakciji brzo raščistile neke stvari.
 
Zvao sam call centar nbs i dobio isti odgovor, da oni ne mogu da intervenisu jer nije filijala u pitanju... Ne znam da li probati pisanim putem...
 
Pozdrav
Da li neko zna hoce li uskoro uvesti beskontaktno placanje telefonom?To bi bilo sjajno, jer gde god da putujem ne nosim kartice a ponekad mi zatrebaju,a sa ovim bih sigurno resio problem.
 
Špekuliše se da će posle maja, odn. tokom trećeg kvartala da uvedu Google i Apple Pay, ali i to je upitno.
 
Posto nije filijala u nbs su mi rekli da ne mogu da ucine nista... Svi kazu tako je kako je, jednostavno nema resenja nego da se ceka. Pisacu danas prigovor zvanicno nbs barem da malo izvrsim pritisak
 
Obrati se svakako prvo Banci zvanicno i NBS i navedi kada i kako si oh vec kontaktirao.
 
Špekuliše se da će posle maja, odn. tokom trećeg kvartala da uvedu Google i Apple Pay, ali i to je upitno.
Ja sam nesto nacuo da od aprila krece testiranje i da ce odredjeni korisnici vec tad dobiti priliku da to isprobaju.
 
Bilo bi dobro za početak da u inostranstvu proradi beskontaktno plaćanje karticom
U čemu je problem sa beskontaknim plaćanjem karticu u inostranstvu? Radi mi besprekorno godinama unazad na popriličnom broju uzoraka. I na master debitnoj i na kreditnoj, mada kreditnu retko koristim u inostranstvu zbog konverzije u dinare.
 
Stigla nova kartica i aktivirao sam je u aplikaciji ali opet danas nije prosla u prodavnici? Kako bese ide aktivacija?
 
@Stevcho bankomat, prodavnica pa internet.
 
Epilog moje tronedeljne drame sa karticom zadrzanom u bankomatu... Mobi banka je trajno blokirala moju master karticu koja je zadrzana i inicirala izradu nove, po hitnom postupku, bez nadoknade... Jer se iz moneyget "firni" prave mrtvi..
 
Kako je najbolje se rešiti stalnih ponuda iz banke za gotovinski kredit koji nisam tražio, niti mi je potreban?
 
Napravis suptilno neprijatnu situaciju nekom recenicom tipa - vasu koleginicu sam zamolio da me ne zovete vise sa ovim ponudama i vi i dalje nastavljate da zovete - i sl.
 
@trajkovic obavedti banku mailom da ne zelis ponude a ako budu nastavili pokrenuces proces vezan za gdpr i odlazak iz banke.
 
@Stevcho bankomat, prodavnica pa internet.
Zanimljivo da je meni Mastecard aktiviran odmah nakon unosa u Mobibank app. :unsure:
Ne koristim bankomate osim ako nije neophodno a to bude 2x godisnje mozda.

Dinacard pak nije htela da mi prodje pa se vise nisam ni trudio oko nje.
 
Јел вам ради апликација?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno