Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@StefanN98 a Instagram? Facebook je isto trgovac tj. takođe potpada pod Facebook business. Procedura je da od Mobi banke zatražiš povraćaj sredstava nastalih kupovinom preko kartice.
 
Ja nisam isključio automatsku obnovu za bitdefender i oni su mi skinuli pare sa računa za licencu, iako je za karticu bio isključen internet kanal. Procedura je bila takva da prvo kontaktiram bitdefender i sa njima rešim problem i bio je rešen. Banka uskače ako se ne uspe dogovoriti sa kompanijom.
 
Mislio sam da šalju svima, ali izgleda da je to samo za određene. Nije na odmet da pitaš jesi li na spisku korisnika, pošto nekad ume da se desi da ne stižu pojedine sms poruke.Pogledajte prilog 333855
Pazi, može da ti legne samo plata bez prenosa, to nije sporno, ali tada ovo ne važi.
Pisao sam im i kažu do juče da je bila ta promocija pa sam im onda pisao u aplikaciji da vidim da li će mi odobriti promociju, pa čekam odgovor…
 
Da li preko mobi aplikacije može da se izvuce nekako jedna transakcija? Posto izvod još uvek ne mogu da izvadim za ceo mesec, a trebala mi jedna transakcija da priložim carini.
 
Koji je maximalan iznos podizanja evra sa bankomata (jednokratno)?
Do sada sam samo uplacivao, prodavao po potrebi, ali vise nema smisla , kurs im je nenormalan, odrzavanje skupo, bankomati vise ne rade nego sto rade itd, vreme je da se ide.
 
U dinarskoj protivvrednosti 600k dnevno po kartici, max milion mesecno. Znaci ako imas Dinu i Master mozes da podignes 1.200.000 dnevno, 2 miliona mesecno. Imas i mCash opciju max 30k dnevno, 110k mesecno. Podrazumevani limiti u app su manji, pre toga naravno morao bi da ih podesis na max.
 
@uji Ni instagram, odnosno ni jednu vrstu internet reklama nisam uplacivao u skorije vreme. Do sada sam dva puta uplacivao reklame preko facebook-a, jednom 2017-e i drugi put 2018-e, kartica kojom sam tada uplacivao je istekla prosle godine. Na facebooku stoji da su reklame aktivne ali iskljucene zbog toga sto sam dostigao postavljeni limit. Takodje ni u izvestajima na facebooku nigde nema evidentirane sporne uplate.

Ovo je odgovor od banke:
S obzirom da ste naveli da ste koristili na pomenutom sajtu prethodnu Mastercard karticu, postoji mogućnost da je pretplata automatski preneta na novu karticu.

Naime, u pitanju je Mastercard Automatic Billing Updater. Ovo rešenje podrazumeva da se nakon gašenja Mastercard kartice podaci nove kartice dostavljaju trgovcu, kome ste ostavili podatke prethodne kartice za neku redovnu naplatu (pretplate, rate, članarine...).

Ukoliko imate redovne naplate članarina, bez obzira na gašenje kartice, ne morate da dostavljate podatke nove kartice jer će se one zahvaljujući ABU rešenju dostaviti trgovcima. Ovo takođe znači i da ukoliko ne želite automatsku naplatu, da je potrebno da se sami odjavite sa automatske naplate na konkretnom sajtu trgovca.


@dtikvicki Kontaktirao sam facebook ali slaba vajda od njih, izgleda da cu morati sa bankom da resim to
 
@StefanN98 uh, uh... oni uvek imaju uberdebilne odgovore gde će izvući deblji kraj i vade se na to što reizdaju sa drugim brojem. Ima banaka koje bespogovorno pokreću chargeback, ali Mobi nažalost (ili nečiju sreću) nije jedna od njih. Puno sreće!
 
Mene su zvali i smarali da prebacim platu al je ni ne primam pa nemam sta haha, osnovni paket koristim da platim racune na klik (struja, infostan) i sa dinom moze MTS preko njihovog sajta, platim i porez i tako to nesto ponekad za 50 din provizije.
E sad posto cu opet da pocnem da primam platu u Srbiji, ako odlucim da ostanem u banci i predjem na progresiv plus kod njega nema ovih *******cija koliko shvatih sa naplatom % kad placas u inostranstvu i online, da li skida eure ako ih imam i placam u eurima online ili radi neke konverzije? Ima li jos kakvih skrivenih troskova ili je to to, jer za 400 500 din koliko li je odrzavanje ne zvuci lose, pogotov jer neki drugi cini mi se i devizni naplacuju i ovo i ono, iako sad vecina ima uplate na bankomat nekako sam se navikao na mobi, jos kad bi im se top menadzment manje raspadao i znali u kojem pravcu da idu al dobro :D
 
Pisao sam im i kažu do juče da je bila ta promocija pa sam im onda pisao u aplikaciji da vidim da li će mi odobriti promociju, pa čekam odgovor…
Da se nadovežem…
Potvrdno su mi odgovorili, promocija mi je odobrena uz uslov da u ovom mesecu prenesem paket na progresiv(da bi od 1. bio na njemu, kao i da mi legne plata u martu meseci.
 
Da li preko mobi aplikacije može da se izvuce nekako jedna transakcija? Posto izvod još uvek ne mogu da izvadim za ceo mesec, a trebala mi jedna transakcija da priložim carini.
Ako se nisi do sada snasao...

MobiBank App -> Meni (gore levo, hamburger meni)
  1. Moji racuni
  2. tab Transakcije
  3. Pregled svih transakcija (opcija u dnu liste)
  4. Izaberi transakciju za koju trebas izvestaj
  5. Idi na kraj izvestaja
  6. Izaberi Imejl potvrda
Upises email za potvrdu i to je to. Sticice ti overen nalog za prenos / placanje na email.
Bas jednostavno :ROFLMAO:
Ako ti treba potvrda banke, moras zvati call centar i dogovoriti pismenu potvrdu koju salju postom.
 
zamzung, ovo što si napisao je tačno, ali samo za transakcije koje si ti platio.
Uplate na tvoj račun koje ti stižu, tako ne možeš da dobiješ na mail. Jel tako ?
Uplate da odštampaš možeš ili preko izvoda banke ili putem klasičnog pisma od banke.
 
Tacno. Dao sam opis za "Izvrsene transakcije" , tu su samo one koje je korisnik obavio.
Uplate ka vama, postoje u App kao opis (ko, sta, kada i koliko) ..jedina potvrda uplate na vas racun je kroz izvod i pismo banke.
 
Od jutros mi ne stizu poruke za autorizaciju od Mobi banke. Ima li jos neko ovaj problem?
 
Ni meni nije stigla poruka da je izvršeno plaćanje, čak ni mail. Kod njih je neki problem.
 
Evo ovo ****** od banke opet ne radi kako treba. Aplikacija radi usporeno, šta god pokušam vrti kružić ceo minut. Ne stižu potvrde o plaćanju na mejl i ne radi plaćanje karticom online. Ne mogu da platim MTS račun.
 

Prilozi

  • Screenshot_20220221-134323_Kiwi Browser.jpg
    Screenshot_20220221-134323_Kiwi Browser.jpg
    40.5 KB · Pregleda: 32
Bitan je diversity u zaposlenima, ne da li nešto radi ili ne rođaci, nemojte da ste primitivci
 
Ako se nisi do sada snasao...

MobiBank App -> Meni (gore levo, hamburger meni)
  1. Moji racuni
  2. tab Transakcije
  3. Pregled svih transakcija (opcija u dnu liste)
  4. Izaberi transakciju za koju trebas izvestaj
  5. Idi na kraj izvestaja
  6. Izaberi Imejl potvrda
Upises email za potvrdu i to je to. Sticice ti overen nalog za prenos / placanje na email.
Bas jednostavno :ROFLMAO:
Ako ti treba potvrda banke, moras zvati call centar i dogovoriti pismenu potvrdu koju salju postom.
Hvala na objašnjeni, ali sreca stigao mi je izvod za taj mesec, pa sam na taj način uspeo. Inače, za gore opisan način, barem kod mene, ne radi za transakcije koje su izvršene za inostrana plaćanja, dok za domaća postoji. E sad, ovo kod mene je slučaj za AliExpress-a.
 
Hvala za info.
Mislim da si u pravu ,ne secam se izvestaja kada sam narucivao neke knjige. Morao bih proveriti.
 
Pare nisu legle a poslate su i trebalo bi da su odmah na racunu. Izgleda da trenutno ne radi nista. Nema sta ova banka se definitivno raspada...

EDIT: Ipak su legle, ne odmah ali sa zakasnjenjem. Dobro je makar to radi.
 
@StefanN98 uh, uh... oni uvek imaju uberdebilne odgovore gde će izvući deblji kraj i vade se na to što reizdaju sa drugim brojem. Ima banaka koje bespogovorno pokreću chargeback, ali Mobi nažalost (ili nečiju sreću) nije jedna od njih. Puno sreće!
Mene je Mobi žestoko ojadila kada nisu hteli da pokrenu chargeback, što mi se prvi put ikad desilo.
Neke priče, "prijavite u policiji", kažem da sam ja autorizovao i nisam dobio robu, imam treking... ništa, baš ništa. Velika suma. Napisali da im je skupo da pokreću chargeback! 😣
 
Jesi li pokušao da pozoveš MasterCard direktno i prijaviš celu situaciju njima? Meni je upalilo par puta, doduše bili su mizerno mali iznosi i domaći platni promet u pitanju, cenim da bi se iscimali i za mnogo veće i napenalili Mobi banku adekvatno
 
  • Like
Reagovanja: uji
kako bih mogao dinare sa mobi racuna da prebacim na intezinu visu internet koja je u evrima, sto povoljnije, preko interneta bez odlaska na salter?

da li neka menjacnica radi takvu uslugu da prebacim dinare, a da mi oni uplate evre na intezin racun?
 
@suncica2222 nikako. Moraš lično da uplatiš devize na šalteru. To je jedino bilo moguće preko mts banke, ali samo unutar 360 računa i to uz proviziju od oko 1200 dinara, zbog korišćenja swift protokola. Izvadi Visa Classic Debit da bi radio uplate na bankomatu, jer ista ima magnetnu traku i čip koji su neophodni za ATM.
 
Prešao sam na progresiv paket. Jel MasterCard automatski šalju i jel treba da se vidi odmah u aplikaciji ili ne?
 
Prešao sam na progresiv paket. Jel MasterCard automatski šalju i jel treba da se vidi odmah u aplikaciji ili ne?
Da se nadovežem na ovo… probao sam da platim račun za supernovu i vidim da mi naplaćuje proviziju 20din. Zar nije bez provizije na progresiv paketu?
 
Ako si zahtev za prelazak na progresiv paket podneo posle 1. marta, aktiviraće ti se paket tek početkom aprila.

Ako si prošlog meseca podneo zahtev, ne aktivira se odmah 1. marta, nego nekoliko dana posle 1. u mesecu, ne znam zašto. Znači da ti se još uvek nije aktivirao. U svakom slučaju ćeš dobiti imejl kada se aktivira.
 
U februaru sam podneo zahtev, dobio sam mejl da mi je aktiviran. Zvao sam call centar i nešto je “ čačnuo” momak tamo i sada mi ne traži proviziju. Takođe mi je rekao da će mi inicirati izdavanje MasterCard posto se nije videlo u aplikaciji da je inicirana (sada se vidi).
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Zna li neko kako se obracunava prevremena otplata kredita? Tipa uzmes 300.000, posle nekoliko meseci otplatis 120.000 odjednom. Jel se taj deo skida od glavnice, pa se opet obracunava kamata na preostali deo i dobija nova rata ili?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno