Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@team1 požali im se, imao si sredstava da platiš, to je njihov problem. Razumljivo bi bilo da te kazne pošto nisi imao para, ali ovo nema poentu.
 
Jesi li pokušao da pozoveš MasterCard direktno i prijaviš celu situaciju njima? Meni je upalilo par puta, doduše bili su mizerno mali iznosi i domaći platni promet u pitanju, cenim da bi se iscimali i za mnogo veće i napenalili Mobi banku adekvatno
Probao sam, iz više dopisa, MasterCard je bio pri stavu da chargeback može da pokrene isključivo izdavalac kartice i niko drugi, i jedno što mogu je da se obratim banci.

Nisam uspeo.

Godinu dana kasnije su se pravili ludi i rekli da rade chargeback i hteli reviziju, iako je prošao rok, iako sam prijavio NBS i dobio odgovor i u ugovoru sa Telenor bankom zaista stoji da NE POSREDUJU oko problema sa trgovcem.

Zakazao sam NBS medijaciju sa Telenor bankom (veći iznos je bio u pitanju) i na zakazani termin medijacije niko se nije pojavio iz Telenor banke.

Istog trena povukao sam svo devizno poslovanje od njih i smatram ih šarlatanima. Što i jesu.
Samo su sada još gori.
 
Ne kažem da lažeš, šta više, mogu samo da se složim sa tobom jer jesu užasna banka, ali mi je ovako ležeran stav MasterCard-a u najmanju ruku čudan, budući da su meni puštali chargeback za Mobi kartice za iznose od po par hiljada RSD i to maltene bez pitanja i po automatizmu, jer u slučaju da banka izdavalac kartice odbije saradnju, imaš pravo da cimaš MasterCard da uskoči i reguliše, i u mom slučaju je uvek tako i bilo, što se od njih i očekuje. Pretpostavljam da su nakon toga imali "diskusiju" sa Mobi bankom i da su ih "ljubazno zamolili" da ubuduće malo više poštuju svoje klijente i korisnike, ali očigledno se ništa od toga nikada nije materijalizovalo.

U svakom slučaju, ja bih na tvom mestu to isterao do kraja, ako ne zbog sebe, onda zbog svih ostalih koji su iz bilo kog razloga i dalje klijenti banke koja definitivno ne zaslužuje da postoji.
 
Neko je zloupotrebio moju karticu za kupovinu oglasa na facebooku. Pisao sam prigovor banci, blokirao karticu i ugasio internet kanal. Vraćen mi je celokupan iznos transakcije. Taman sam se ponadao da je sve rešeno, međutim opet mi je skinuto oko 1000 din sa računa od strane facebooka. Odmah sam povukao sav novac sa računa i izgubio poverenje u mobi banku. Na odgovore preko mejla čekam po par dana.
 
A kako ako si blokirao internet kanal plaćanja?
Kontam da je jedino rešenje promena kartice, neko ti je skinuo karticu i iskoristio, i i dalje ima sve podatke koji mu trebaju.. ne znam, šta je za očekivati od banke da uradi?
 
Mislim da blokiranje kanala internet placanja jedino ne utice na ta placanja koja se automatski obavljaju (tipa mesecna pretplata i sl. gde se automatski skida odredjeni iznos svakog meseca). To je tako kod svake banke. Misim da je neko pomenuo to pre godinu dve ne secam se dobro.
 
Tako je, ali ako je banka blokirala tu prvu naplatu od strane Fejsa onda ne bi trebalo da mogu automatski da skidaju pare. Ovo više liči na posedovanje podataka sa kartice, tipa iskopirana kartica. Bemliga, interesantno je
 
Nego, jesu li još nekome prestala sva obaveštavanja o transakcijama?
Ja sam ovo primetio pre neki dan, a evo i danas. Na putanji moja banka > lična podešavanja > obaveštenja imam samo da unesem za koji ću iznos dobijati obaveštenja, ali ne i kojim kanalima. Neka promena o kojoj nigde nisu obavestili?
Koristim web okruženje. Ako neko zna nešto što ja ne znam...
 
Nego, jesu li još nekome prestala sva obaveštavanja o transakcijama?
Ja sam ovo primetio pre neki dan, a evo i danas. Na putanji moja banka > lična podešavanja > obaveštenja imam samo da unesem za koji ću iznos dobijati obaveštenja, ali ne i kojim kanalima. Neka promena o kojoj nigde nisu obavestili?
Koristim web okruženje. Ako neko zna nešto što ja ne znam...
Meni obavestenja dolaze iskljucivo na mail i danas sam inao dve transakcije(placanja), za obe sam uredno obavesten.
Ali, pre neki dan sam placao karticom, iznos je skinut sa racuna(transakcija vidljiva u aplikaciji), ali ista nije potvrdjena putem mail-a, mislim da mi se to prvi put desilo.
Takodje, desava se ponekad da potvrdu dobijem sa nekoliko sati zakasnjenja(sto je takodje katastrofa), ali svakako imam obicaj da proverim kroz aplikaciju.
 
Ne brinu mene kašnjenja, bilo ih je i ranije tu i tamo. brine me potpuni izostanak obaveštenja kao i mogućnost da se ista podese. Ako se vraćamo u 1998. onda sjajno. Na progresivu sam. Ajde, navikao sam da obaveštenja u aplikaciji nikad nisu ni radila, ali SMS i mail su stvarno bili uredni.
 
Računi na klik kako kad, većina na mejlu i ponešto sms. Između ostalog i rođendanska čestitka. 😁
 

Prilozi

  • IMG_20220401_155248.jpg
    IMG_20220401_155248.jpg
    62.5 KB · Pregleda: 44
Da li neko ima problema da mu Android aplikacija prijavljuje neispravan pin?
Upravo sam u prepisci sa njihovom podrškom, ali nešto mi sporo odgovaraju...
 
Meni na ios-u u par dana iako sigurno upišem pravi pin, prijavi grešku ali posle ponovnog unošenja bude sve okej. Jednom mi se pre par meseci dogodilo da mi je 3x bio pogrešan pin( iako sam kucao taj koji je pravi). Na kraju sam resetovao na sajtu i radilo je okej nakon toga.
 
Kazu iz podrske da je bio update aplikacije za vikend (nije, ili bar na Play store nema tog update), pa verovatno zbog toga. Malo bzvz prica, ali ok.
Kao rešenje - deinstalirajte aplikaciju, pa instalirajte ponovo. Naravno, u okviru toga svakako mora se registrovati novi uređaj pri prvom ulasku u reinstaliranu aplikaciju i postaviti novi PIN, i tako će raditi svakako.

Bzvz, al ajde.
 
Probao da samo otvoriš stranu appa na Play store, trebalo bi da imaš update dugme? Kod mene je tako bilo.
 
Meni se to desilo pre 10ak dana na Androidu.
Bio sam tek ustao, ali nisam mentol da pogresim sifu 3 puta koju unosim skoro svakodnevno, i onda mi je trazilo da kreiram ponovo. Zatim sam namerno uneo onu koju sam "pogresio" 3 puta i dobio pop up da ne mogu da koristim istu kao prethodni put xD Uneo novu jer mi je sekundarna za druge stvari, ali ne opada utisak da su sve losiji sa uslugom.
Svakako cu ih menjati kad padne odluka o podizanju stmabenog kredita.
 
Otvorim app danas i račun u minusu!
Pozovem kol centar, kažu da im se pre sat vremena desio bug (18.4. u 15h) i da svima koji su nekog juna (zaboravih) proše godine imali transakciju ona je ponovljena danas.
Transakcija se ne vidi. Kažu "biće popravljeno". Očito sam na taj dan imao oko 1.000din transakciju koja je danas ponovo obračunata.
*em ti banku! :poop:
 
@owim
I meni se to danas desilo, upravo je stigla poruka od banke da će biti stornirano.
Poslednjih par meseci Mobi banka pravi velike propuste.
 
@owim
I meni se to danas desilo, upravo je stigla poruka od banke da će biti stornirano.
I meni je tri sata kasnije stigla poruka. Bilo bi bolje da su je odmah pustili. Ovako nešto mi se nikada, nikada nije desilo. Ali, ako je do kartičarske organizacije, onda bi trebalo da pogodi sve klijente nevezano od banke i banka ne bi trebalo da je kriva? Baš me zanima da li se desilo i u drugim bankama (što je onda očekivano).
 
Ti definitivno treba da menjas banku.
 
owim, ja bih do sad ugasio 10 puta racun da mi se desavaju situacije kao njemu
 
owim, ja bih do sad ugasio 10 puta racun da mi se desavaju situacije kao njemu
Sad ispade da se ovakve stvari samo Owimu dešavaju sa Mobi bankom.

U potpunosti razumem frustraciju. Ondašnja Telenor banka je nešto najnaprednije i sa najvećim potencijalnim što se Srbiji desilo u bankarskom sektoru. Verovatno ikada.

I onda je stalo.

Ovo što sada imamo je održavanje u životu na jedvite jade i sa, očigledno, velikim teškoćama.

Ja ih i dalje koristim jer imam specifičan use case. Medjutim s obzirom na nepouzdanost, ne bi mi palo na pamet da npr prebacim platu na njih ili da (kao nekad) sat vremena pred put u bankomat ubacim dinare za 2000 Eur, obavim konverziju, i onda podignem Eure sa bankomata.
 
Meni se sve više čini da oni Mobi banku spremaju za prodaju, nekoj većoj banci na našem tržištu.
 
Meni se sve više čini da oni Mobi banku spremaju za prodaju, nekoj većoj banci na našem tržištu.
Spremanje za prodaju više liči na Mts danas nego na Mobi banku danas.

Ne sumnjam da bi prodali Mobi banku, ali pitanje je ko bi u to uleteo, i šta bi time kupio.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Sad ispade da se ovakve stvari samo Owimu dešavaju sa Mobi bankom.

U potpunosti razumem frustraciju. Ondašnja Telenor banka je nešto najnaprednije i sa najvećim potencijalnim što se Srbiji desilo u bankarskom sektoru. Verovatno ikada.

I onda je stalo.

Ovo što sada imamo je održavanje u životu na jedvite jade i sa, očigledno, velikim teškoćama.

Ja ih i dalje koristim jer imam specifičan use case. Medjutim s obzirom na nepouzdanost, ne bi mi palo na pamet da npr prebacim platu na njih ili da (kao nekad) sat vremena pred put u bankomat ubacim dinare za 2000 Eur, obavim konverziju, i onda podignem Eure sa bankomata.
Nisam to rekao, nego da se njemu desio apsolutno najveci broj raznoraznih situacija a i dalje je u Mobi banci.

Desavalo se svima ovde sve i svasta ali njemu ubedljivo najvise.
 
Nisam to rekao, nego da se njemu desio apsolutno najveci broj raznoraznih situacija a i dalje je u Mobi banci.

Desavalo se svima ovde sve i svasta ali njemu ubedljivo najvise.
Verovatno upravo zato što je koristi...

I meni bi se "situacije" dešavale češće da nisam na vreme povukao ručnu, pa mobi master služi samo kao operativna kartica za Pos-ove, koju punim na bankomatu, i za povremeno plaćanje računa IPS kodom.

Medjutim I ovako samo-ograničena, meni radi posao.

Svrhe koje ne koristim:

  • plaćanje preko Interneta (tudja loša iskustva, nemogućnost dobijanja odvojene Internet kartice)
  • računi na klik (nema novih integracija)
  • konverzija deviza (loš kurs, doživljavao probleme sa deponovanjem i podizanjem)
 
Ja u klin ti u plocu...

Od vas dvojice je sigurno koristim vise jer primam platu preko njih - dakle na Progresiv+ sam, koristim i racun na klik i devizni racun, i bankomat za uplatu isplatu, i bankomat Postanske Stedionice koji mi je usput za podizanje dinara i za placanje racuna, prijem uplata od x ljudi, placam preko aplikacije i pravnim i fizickim licima i svasta nesto sto sam zaboravio...

Da mi se bilo sta od njegovih situacija desi momentalno bih promenio banku i pored svih nekih zgodnih stvari koje nudi, vec sam se nap... sa njihovim servisom kad su pokusali da me preveslaju na foru da sam nesto "lose cuo" kad sam inicijalno otvarao racun kod njih tako da od mene imaju zuti karton za nesto mnogo manje bitno od njegovih situacija jos od pre par godina, jos jedan slican penal i cao.

Poenta je da on ima mnogo vecu toleranciju na njihove gluposti od mene a ne da ja branim banku.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno