Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
0143619f6bccc71e19ede919cfd3d87c.jpg


Mislio sam da je naknada za podizanje gotovine sa drugog bankomata 400 din [emoji849]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Mislio jer si citao na brzinu ;).

Provizija je 1℅(min 400rsd)
 
Zato najbolje imati i malo keša sa sobom :)
Ipak ima mesta gde baš i ne vole kartice...
 
Keš je uvek bio najjeftinija varijanta, al isto tako i najrizičnija.

Btw lokalne banke ovde uzimaju dodatnih 5-6€ za podizanje gotovine.

@Septimis Hvala na odgovoru, taj detalj mi je promakao [emoji1]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ne znam da li je neko ima slicno iskustvo ali meni su se danas 3 transkcije podelile na 2 i jedna na tri dela! Kad sam zvao da vidim sta je to, kazu pa to je normalno, tako nekad njihov sistem radi.

Prvo je podizanje za Intezingo bankomat podigao 1500din, knjize: 21.83 pa 1478,17
onda u prodavnici oni knjizili 275din knjize: 21.83 pa 253,17
provizija za podizanje 100din: 78,17 pa 21,83
Podizanje za telenorovog bankomata: 1500 knjize: 21.83 pa 1478,17

I danas je iOS app jako spora.

I ja samo evo danas prebacio sav novac sa Telenora na BI, stvarno vise nema zivde za TB.
 
Meni se nije dešavalo tako nešto.

Inače ima trenutaka kada app ume pošteno da baguje a ponekad prosto leti.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Keš je uvek bio najjeftinija varijanta, al isto tako i najrizičnija.
U Americi su shvatili bas zbog rizika da je bolje da promovisu kartice. Ne samo da zakon zabranjuje da se dodatno naplati za koriscenje kartica, vec prosto i prodavci ne rade vise nikakve provere, samo provuku kartice. Bukvalno, ja sam mogao da osporim placanje hotela, jer nemaju ni PIN ni potpis ;) (nazalost, imali bi snimak verovatno ^^)

Btw lokalne banke ovde uzimaju dodatnih 5-6€ za podizanje gotovine.
Pricas za bankomat sa koga si podigao? Da li ti je ispisao odmah koliko te kosta?
Ja sam jedino na Kubi podizao novac ikada na ATMu (van ATMa svoje banke), i tacno nam ATM kaze "podizete 150CUC, kosta vas 151.5USD, proceed". Na to Intesa doda 3%. I opet je bilo isplativije nego u menjacnici :( Ali nigde ne bih to inace radio.

Ne znam da li je neko ima slicno iskustvo ali meni su se danas 3 transkcije podelile na 2 i jedna na tri dela! Kad sam zvao da vidim sta je to, kazu pa to je normalno, tako nekad njihov sistem radi.
Nikada mi se ovo nije desilo... LOL
To je pod nedospele transkacije ili proknjizene?
 
@alfaunits Da, napiše da će me pored 15.000 TBH, zadužiti za još 220 TBH. Znači ukupno mi skida 15.220 što mu i dodje onih 411,18€ (dok je na dan skidanja pisalo 408,90€). E sad kad podeliš 15.000 sa tim iznosom, kurs bude malo lošiji nego u menjačnici. Medjutim, onih 509 din drastično kvare matematiku.

Da ne pričam da je za manje iznose stvar još gora.






Sent from my iPhone using Tapatalk
 
И мени се то раније дешавало,док сам имао рачун,али сам схватио да им је систем оригиналан:) и да не треба разбијати главу око тога.
 
Mene su u jednoj idei upozorili da nikako ne spustam paypass karticu na njihov pult jer im se tu nalazi onaj uredjaj za razmagnetisavanje i da moze da se desi da mi razmagnetise karticu.

Razmisli da nisi ti mozda u nekoj prodavnici spustio svoju karticu na pult?
Jok. A i kako objasnjavas da vise koeistim unicredit i intesu pa nemam tih problema?

Sent from my NX505J using Tapatalk
 
Ja sam otvorio racun>karticu jos od kad je pocela TB..

Apsolutno je uvek u novcaniku, i koristim je stalno. Ali se nije raspala i kao prvog dana je :)
Verovatno razlika u kvalitetu izrade
 
И мени се то раније дешавало,док сам имао рачун,али сам схватио да им је систем оригиналан:) и да не треба разбијати главу око тога.

Pa evo ja sam danas resio da se vratim u dobru staru BI :) Ali sad imam problem bankomat TB, iOS aplikacija a ni web-a trenutno radi otezano! U mom slucaju ne radi! A kad sam zvao kazu da imju poteskoca i u placanju karticama TB. HAHAHAHHAHA

Za sve godine koliko imam u BI nisu ni jednom imali takve roblema (ili ih ja nisam primetio)!
 
Ima verovatno i to da li je u dzepu ili novcaniku (u novcaniku trenje ne dozvoljava previse akanja, u dzepu itekako). I koliko se cesto izvlaci i koristi.
Ali Piraeus mnogo vise izvlacim i koristim, pa nije toliko izakana bila.

A ovo za BI potpisujem - jesu tromi za saltere, ali ono sto treba da radi RADI. Cak i RF je imao ispad nekada, a ocekivao sam da ce imati manje od BIB.
 
Poslednja izmena:
Radi najnormalnije. Pre nekoliko minuta sam plaćao.
 
Radi, ali ne stižu mailovi o odlivu
 
Malopre mi stigao mail

Dragi korisniče,

Transakcija u iznosu od 3,771.53 RSD izvršena 20.02.2017, ** REVERSAL FOR LATE/UNSOL RES je stornirana.

Vaša,
Telenor banka

Nisam uopste danas koristio karticu. Kada se ulogujem na TB, nemam nikakve evidencije o transakcijama. Ne samo danasnjim, vec uopste. Ne mogu da ih doibjem telefonom. Jel zna neko sta se desava?
 
Danas je TB očigledno u rasulu, trebalo mi je 20 minuta i tri logovanja da obavim najobičniji interni prenos u web aplikaciji.
 
Malopre mi stigao mail



Nisam uopste danas koristio karticu. Kada se ulogujem na TB, nemam nikakve evidencije o transakcijama. Ne samo danasnjim, vec uopste. Ne mogu da ih doibjem telefonom. Jel zna neko sta se desava?

Po opisu meni ovo lici na chargeback, tj. vracanje sredstava. Ali bukvalno ovo znaci "vracanje je stornirano", sto pak ispada suprotno, da su zaustavili chargeback. jesi se zalio na nesto u tom iznosu?
 
Raspada se aplikacija. Danas logovanje 5 minuta, prenos sa TB na TB jos 5-10. Skinu pare, na drugi račun ne legnu. Rasulo. Poziv call centru kaze skinute pare i legle su na drugi racun. Pa storniranje pa ... Kuku kuku...
 
Ja sam primetio da im se svaki ponedeljak raspada aplikacija.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Danas je aplikacija uzaso spora, opet, brza nego sto se desavalo da bude.
 
Aplikacija je danas skroz prsla. Em što mi treba čitav minut da se ulogujem, em što kaže da nemam transakcija u poslednjih 30 dana :D Pukli su skroz. Možda danas svi plaćaju račune pa je takva situacija.
 
Stanje mi je tacno, ali nema ni jedne transakcije, ni proknjižene, ni na čekanju. Nikad mi se nije desilo u BI ni RF. Previše često im se dešavaju kiksovi, ali i pored toga uvode nove usluge (npr. dozvoljeni minus), čime stvaraju pritisak na sistem koji očito jedva radi. Kol centar je i kada sve radi tesko dobiti. Tri godine se uhodavaju kod nas, a vec su se okušali u Indiji ili Pakistanu, nije im prvi put.
 
I meni je stanje tačno, ali danas sam plaćao neke račune preko neta, kupovao u prodavnici itd i nema ni jedne transakcije. Ono kad su im bili radovi, ladno sam otišao u nedozvoljeni minus jer im nije radilo ažuriranje stanja :D Biseri.
 
To su te stvari koje me izuzetno nerviraju i zašto ću ipak morati da prestanem da koristim njihove usluge. Ostaće račun samo za sitnija internet plaćanja...
 
I meni je stigla ta poruka, za sada deluje da je sve u redu. Baš ulivaju poverenje kada se desi ovako nešto.
Je l' ima neka tema o ostalim bankama?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno