Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Taj CCV kod se meni izbrisao baš na intezinoj inspajer kartici samo sam prijavio banci i besplatno mi zamenili
 
Da, Intesa menja tako kartice, jer smatraju da izrada mora biti dovoljno dobra da se to ne desi. Ne vredi da poredim Inspire doduse, ta kartica mi nije izasla iz fioke od kada je imam.

Za potpis, tacno tako, niko to ne gleda. U Americi negde treba potpis, u Koreji skoro svugde - NIKO nije ni pogledao. (doduse, nisam primetio drugima da li gledaju, mozda sam im ja previse markantan da sumnjaju :))
 
Intesa smatra? Ma njihovoj zelenoj visa electron teškom mukom sam prepoznavao 8 od 16 cifara.
Nema tu pravila.
 
Tesko se vide, ali da nisu dobro uradjene, dali bi ti zamenu.
 
Jedno pitanje u vezi Telenor Banka kreditne kartice.

Ako bih kupio proizvod od recimo 10.000din da li kartica sama deli iznos na rate u zavisnosti od iznosa ili je to sve do mene za koliko ću odplatiti taj iznos ?

Znam za minimum 5℅ odnosno 1000din.

Imao pre super karticu koja je delila na rate po veličini iznosa pa me buni da li i ova isto funkcioniše s obzirom da se nigde na sajtu ne spominju rate.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Mislim da mesas deljenje na rate i revolving kredit.
 
Ne kapiram kako da izračunam ratu jer na sajtu piše da kartica sama skida iznos sa računa svakog meseca pa ne znam po kom sistemu radi, da li deli na 3, 6 ili 12 rata po iznosu ili uvek skida 5℅ od iznosa.

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Kako ja razumem, kreditnom ti uzimas kreditic :)

10.000 dinara je odmah uzeto i placeno prodavcu.
(Imas koliko se secam neki grejs period ako vratis da ne placas kamatu)

Banka posle grejs perioda krece naplatu.
Minimalno skida 5% od ostatka duga + kamatu na to (5% od 10.000 pa iduci mesec 5% od toga koliko je ostalo duga..)

Ti mozes sam da uplatis 5-10-55-100% duga i da zavrsis i za 1 dan, 1 mesec, 1 godinu.. :)
 
To je to. Sad je jasno, Hvala :)

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
 
Nemoj samo da ostaviš tih 5% da se vraća; trajaće otplata jaaako dugo i biće mnogo skupa.
 
u bilo kom trenutku možete vršiti plaćanje karticom naše banke, bez provizije na bilo kom prodajnom mestu, kako u zemlji, tako i u inostranstvu.

A kakva je situacija sa ostalim bankama? Ja sam jos odavno negde cuo/procitao da kada kupac placa karticom npr u nekom Maxiju njemu se odbije sa racuna tacno taj iznos za placanje dok prodavac (Maxi) placa proviziju 2-3%.
Jel ovo pravilo kod svih banka u Srbiji da je placanje karticom za kupca besplatno. A sta je sa placanjem u inostranstvu?
 
A kakva je situacija sa ostalim bankama? Ja sam jos odavno negde cuo/procitao da kada kupac placa karticom npr u nekom Maxiju njemu se odbije sa racuna tacno taj iznos za placanje dok prodavac (Maxi) placa proviziju 2-3%.
Jel ovo pravilo kod svih banka u Srbiji da je placanje karticom za kupca besplatno. A sta je sa placanjem u inostranstvu?
Svaka kartica je zamena za gotovinu. Ako plaćaš u istoj valuti u kojoj je račun vezan za tu karticu, plaćaš tačan iznos.
Ako plaćaš u drugoj valuti, pa mora da se radi konverzija, onda banke postaju kreativne.
Za TB karticu, uvek drži eur za plaćanje van zemlje (bez obzira na valutu plaćanja), ako te POS terminal pita da biraš valutu u kojoj ćeš platiti - uvek biraj lokalnu valutu u kojoj je iskazana cena. To su načini za najjeftiniju moguću konverziju, i TB to radi na način najpovoljniji po tebe.
 
Nema provizija kod nasih banaka za placanja na nasim POS terminalima nigde.
Neke banke naplacuju za strane POS terminale, tj. za placanja u stranim valutama, neke ne. Mislim da postoji i lista u FAQ-u u temi za Platne kartice, barem delimicna.
 
Treba da stave obavestenje na sajtu da je ponedeljkom nemoguce koristiti aplikaciju i da je bolje da podignemo sve pare sa bankomata i ne oslanjamo se na aplikaciju. Ovo nije realno da logovanje traje do beskonacnosti... Pola sata se logujem videcemo kako ce proci prebacivanje novca.
 
Primetih: "Info, NULL", klikni U redu. Goto 10 :)
 
Treba da stave obavestenje na sajtu da je ponedeljkom nemoguce koristiti aplikaciju i da je bolje da podignemo sve pare sa bankomata i ne oslanjamo se na aplikaciju. Ovo nije realno da logovanje traje do beskonacnosti... Pola sata se logujem videcemo kako ce proci prebacivanje novca.
То би онда била права реклама за њих,и то бесплатна,док овако морају платити за њу.:D
 
Ja se ponedeljkom ni ne trudim da uđem u aplikaciju. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Данас ми је на SportsDirect-у плаћање успело из 10-ог покушаја.
 
Da nije bio zabranjen internet kanal placanja, a nakon 10 pokusaja se sam resetuje? :D
 
I ja odjutros oko 10h nisam mogao da se ulogujem na aplikaciji, posle pola sata pokusao na Webu i radilo bez problema.
Ja sam otvorio racun 03.02 a stigla mi poruka 24.02 da mi je MasterCard kartica poslata na kucnu adresu. I ono sto je zanimljivo za vikend u podesavanjima na aplikaciji mi se pojavi ono polje "Aktivacija kartice" i ja kliknem, i trazi mi da ukucam broj kartice od 9 do 12-e cifre a ispod mi se pojavila neki cetvorocifren broj ali drugacije boje, ja ukucam taj broj i aktiviram karticu a jos mi nije ni stigla kuci, bas cudno.

E imam jos jedno pitanje, kada ovako TB bude zablokirana neki dan i ja sa njihovom karticom u to vreme placam na nekom POS terminalu, da li ce mi proci kartica ili ce biti problema, da li to zavisi od Telenor banke ili samo od MasterCard-a?
 
To da ne radi skroz kartica ne bi smelo da se desi (ili da ih lincujemo ako se desi :D , a nije iskljuceno da se desi :D )
 
kada ovako TB bude zablokirana neki dan i ja sa njihovom karticom u to vreme placam na nekom POS terminalu, da li ce mi proci kartica ili ce biti problema, da li to zavisi od Telenor banke ili samo od MasterCard-a?
Zavisi samo do MasterCarda, oni to posle pretabaju sa Telenorom.
 
Naprotiv, banke moraju da odobre elek.placanja.
Kako inace bi znao prodavac da li ima raspolozivih sredstava?
 
Није наодмет знати и више него што треба,али уговор се потписује с банком и она је одговорна према кориснику за све што се може догодити или не с њене стране,у смислу функционисања система и услуга које нуде и наплаћују.
 
i aktiviram karticu a jos mi nije ni stigla kuci, bas cudno.

Hmmm da li je "čudno" baš prava reč ili ne, videćeš.
Ako hoćeš još čudnije, odi do bankomata i pomoću m-cash usluge natankaj u bankomat sav novac koji imaš.

Ovo je sve ironično, naravno, ali ako tako budeš postupio, javi kako je prošlo i pozdravi poštara.
 
Vec sam napunio racun preko mCash-a jos pre dve nedelje, suma preko 1k evra (evri i dinari). Cak i da postar zna ciju karticu nosi sta moze da uradi sa karticom bez PIN-a?
 
Do 1500 din ne treba ništa, ide na paypass :) Da sam na tvom mestu, blokirao bih privremeno karticu ili sve barem kanale plaćanja dok ista ne stigne.
Ja nisam imao problem sa plaćanjem karticom, bez obzira kako (i da li) im radi aplikacija i sajt.
 
Još jedan biser telenor banke. Prijavio sam se za račun na klik, internet broj. Sve je super bilo, pisao mi je iznos u računu na klik i nakon 20og je to nestalo. Rekoh to je sve ok, a bilo je para na računu. Stavim ja karticu kad ono neće net, hm. Odem u istoriju transakcija nigde nema da je račun plaćen :D Zato je meni sigurnije da ja odem na mejl, pa e-račun i tu ukucam broj kartice itd i platim račun :D Ne valja ova moderna tehnologija.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno