Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Potvrda o placanju 400rsd i moze se uzeti u poslovnici u airport cityju.

Za drzavne ustanove ebanking zaboravi :).
 
Ja placao u prekoeko Ebanking Republicke administartvine takse za gomilu stvari, nikad problem nije bio,90% stvari su bile za MUP.
 
Nasao si normalnu "filijalu" MUPa.
 
Па Алфа мисли на обавјештење а ти му спомињеш једнократну лозинку за плаћање путем нета.ОК,ако изгубиш картицу(што такође спомињеш) брзином муње је блокираш на разне начине али да ли то сви раде?Немају сви мобилну апликацију,тел. код себе нон-стоп итд.Тежа је ситуација код намјерне крађе него кад се изгуби картица.У сваком случају опција постоји као додатн мјера заштите а коме се не свиђа лагано се искључује.

Na obavestenja sam ja i mislio, ali sam spomenuo i jednokratnu lozinku.
Inace pisao sam o sebi pa ne mogu jos brinuti o drugima.
Ono sto sam pisao bilo je iskljucivo za mene ne mogu znati vase sposobnosti, intelekt, i ostale relevantne cinioce kad se desi gubitak iste.
 
Ćao svima, sveži sam TB korisnik, šta se radi u situaciji kada je potrebno dostaviti potvrdu o plaćanju (koje je izvršeno ebanking-om)? Na primer, kod Inteze mi je trebalo dva puta, odem u ekspozituru i posle ne malo čekanja -- dobijem zapravo kopiju transakcije sa pečatom banke.

Ako mi tako nešto zatreba kod TB -- šta onda?

Naravno, i dalje važi ono da uplate za državne službe treba uplatiti u Pošti ili šalteru banke i priložiti na šalteru državne službe (npr, za registraciju kola, vađenje vozačke, pasoša, lične, RFZO, šta god)? Tu ebanking i dalje nema šta da traži?
Nema potrebe da placas 400 rsd. Sad ne mogu da se setim ali kad platis imas u nekom delu(pogledacu pa cu napisati kasnije tacno gde je) aplikacije uplatnicu koju recimo prebacis na usb pa odstampas ili u fotokopirnici.
A u Intesi se dobije potvrda za minut, naravno preko drugarice koja je direktorka jedne filijale BI.
 
Odeš u deo transakcije i odabereš plaćanje za koje ti treba priznanica. Tu negde imaš opciju dokaz ili kako već i pošalje ti se na mail skenirana priznanica sa pečatom i potpisom.
 
Inace pisao sam o sebi pa ne mogu jos brinuti o drugima.
Ono sto sam pisao bilo je iskljucivo za mene ne mogu znati vase sposobnosti, intelekt, i ostale relevantne cinioce kad se desi gubitak iste.
Систем је прављен за широку лепезу или спектар корисника а не само за одређен профил и систем се труди да брине о свим својим корисницима а не само о једним,иначе скенирано често није мјеродавно за овјерену копију.,све зависи од онг коме то дајете,нема правила.
 
Poslednja izmena:
Nema potrebe da placas 400 rsd. Sad ne mogu da se setim ali kad platis imas u nekom delu(pogledacu pa cu napisati kasnije tacno gde je) aplikacije uplatnicu koju recimo prebacis na usb pa odstampas ili u fotokopirnici.

Da, i na to tvoje odštampano šalteruša državne ustanove se grohotom nasmije. ;)
 
Gde sam rekao da se nosi u drzavnu ustanovu?
A drugo veruj mi uplacivao sam nesto u Budzet R. Srbije online u BI i odstapali su mi nikakav problem nisam imao.
I sta sad trebam ja tebi da se grohotom nasmejem?
 
Ja sam plaćao dobrovoljno zdravstveno kod RFZO i uplatio sam elektronski, poslao im broj transakcije na mejl i istog dana su mi poslali putna osiguranja na mejl a posle 2 dana stiglo i poštom tako da nisu sve državne službe toliko loše :)

Poslato preko mTalk
 
Ja placao u prekoeko Ebanking Republicke administartvine takse za gomilu stvari, nikad problem nije bio,90% stvari su bile za MUP.

Da li si priložio nekakav print-out? Morao si. I prihvatali bez pecata?

Intezin ebanking budi da se posle placanja odstampa sadrzaj u formi opste uplatnice, bez pecata. Nesto sto bi se vrlo lako nacrtalo u programu za crtanje.

Zanimljvo je ovo sto se spominje, da TB nudi dokaz o uplati sa pecatom (slikom pecata).
 
Zanimljvo je ovo sto se spominje, da TB nudi dokaz o uplati sa pecatom (slikom pecata).


Da, dobije se slika pecata i slika potpisa. A u zavisnosti kada je uplatnica preuzeta, i poruka o statusu (poslato na placanje, placeno itd)

Medjutim, teti u MUP-u na BBrdu ta uplatnica nije bila dovoljan dokaz da sam ja zaista i uplatio taksu od 300dinara. Cak je pokusala da dobije i odobrenje od svoje sefice, ali NE - mora pecat! U TB su mi dali potvrdu o placanju sa sve tim pecatom, i mislim da mi nisu nista naplatili za to (u cenovniku stoji da je izdavanje potvrda 250 ili vise dinara zaboravio sam).
 
Zvučaće kao nebitno -- nije li čudno što TB nema normalni broj korisničkog centra, već u samo u okviru 063 mrežne grupe? S tim dolaze veći troškovi ako se zove sa fiksnog telefona ili mobilnog iz druge mreže (zavisno od paketa). Takođe, pozivi iz inostranstva su skuplji prema mobilnoj terminaciji (regularni, Skype, Viber Out). U brojnim firmama su blokirani pozivi ka inostranstvu i mobilnim brojevima, pa se TB uopšte ne može pozvati.

Druge banke sem broja sa geografskim kodom (npr. 011) nude i besplatne brojeve (0800) koji mogu da se pozovu i sa mobilnog telefona, ali i negeografske brojeve koji jednako koštaju bez obzira iz kog grada se zovu (0700). (Istina, od kako je Telekom Srbije uveo jednake cene prema svim geografskim kodovima, a to ispratio i SBB, onda je 0700 izgubio na važnosti.)
 
Šta bi trebalo, za svaku fiksnu i mobilnu mrežu po jedan broj telefona kol centra? Nonsens.
 
Pa svakako mogu da imaju i neki 011 broj. Ima Telenor i fiksne brojeve u ponudi za pravna lica.
 
Cini mi se da se placaju kao mobilni brojevi kada se zovu. (RF ih koristi, pa sam zvao).

bolster, ne, treba jedan fixni MTS broj da imaju. Njega svi mogu jeftino da zovu. Ili barem ogromna vecina.
Realno ovo nije sitnica za nekoga ko koristi samo mobilni, a ne koristi Telenor mrezu. Jer se izgubi vremena dok automat izdiktira opcije, a ne zoves svaki cas pa da ih znas napamet :) A i nisu bas upuceni dalje od najobicnijih stvari, pa to potraje.
Kada sam trebao oca da ovlastim za racun, jedno 10ak minuta sam cekao da oni shvate da uopste ne postoji opcija preko aplikacije, vec mora preko internet bankinga ;)
 
Da li si priložio nekakav print-out? Morao si. I prihvatali bez pecata?

Intezin ebanking budi da se posle placanja odstampa sadrzaj u formi opste uplatnice, bez pecata. Nesto sto bi se vrlo lako nacrtalo u programu za crtanje.

Zanimljvo je ovo sto se spominje, da TB nudi dokaz o uplati sa pecatom (slikom pecata).
Naravno.
Izvod overen pečatom.
Sadrzaj uplatnice bez pecata nisam mi pomislio da ce iko normalan da prihvati.
 
Evo, na fiksni može da se pozove kabinet izvršnog odbora :D 011/4409670
 
Besplatni samo za Telenor korisnike a dranje za ostale. Oko 10din/min iz fiksne mreze Telekoma ili SBB-a.

TB - banka bez fiksnog telefona! :(
 
Kako se naplaćuje kad se zove sa mobilnog (vip ili mts)?
 
Sta je 10d/min ako ce to da resi problem. Za ostalo postoji detaljan FAQ, mail, chat, fb, tw support.
 
Sta je 10d/min ako ce to da resi problem. Za ostalo postoji detaljan FAQ, mail, chat, fb, tw support.

Kako bezobrazno razmisljanje... ako je malo, zasto ga oni ne plate, pogotovu sto ja zovem zbog njihove greske, a ne moje? (da, nijednom nisam zvao banku zbog svoje greske, uvek je bila njihova)
Zasto ti ne platis onda da ja zovem TB CC?:)

Mani se takve price, bezobrazno je cak slaba rec za ono sto ovo jeste.

FYI, kada zovem VIP i zalim se na njihovu gresku i problem sa mrezom, ne samo da mogu da trazim da mi ne naplate taj poziv, vec su mi i sami rekli, bez da prethodno pitam, da poziv nece biti naplacen.
 
Poslednja izmena:
Al' sam dobro pogodio temu! :mad: :-devil-:

Kako se naplaćuje kad se zove sa mobilnog (vip ili mts)?
Poziv kol centru naplažuje se kao da zoveš bilo koji Telenor broj. Jesu li oni neka elita pa ne primaju pozive preko fisknog (a imaju fiksnu telefoniju, sic!)? Druge banke mogu da imaju geografski broj (011 i sl.), besplatni (0800) ili univerzalni s istom cenom kao svaki fiksni (0700). To što su "mobilna banka" apsolutno ne znači da moramo da ih zovemo na mobilni broj i plaćamo nepotrebno više.

Pri tome se korisnici Telenor mreže favorizuju, jer su njima pozivi besplatni, a za druge papreni. Pošteno, zar ne? :smoke:
 
Svakako ne škodi da imaju i neki fiksni, ali ako se poziv sa mobilne mreže tarifira kao običan poziv ka bilo kom Telenor broju, onda nema tu nekog problema. Zvati sa mobilnog i to je to.
 
Za mene jeste svejedno, jer bio fixni ili mobilni, mene isto kosta. (jedini izuzetak je mali broj banaka koje imaju 0800 broj koji se MOZE pozvati sa mobilne mreze, ali retko koja ima takav broj, uglavnom su to iskljucivo besplatne za pozive samo sa MTS fixnog)
Ali zasto da trosim dobar deo minuta ka svim mrezama? (ja i nemam nesto minuta van MTS i VIP mreza, dakle ni za fixne, dok za VIP i MTS imam realno neogranicene) Kada mogu da prikacim fixni (imam ga, samo nije zakacen) i da me druge banke ne kostaju nista?

Ovo je nesto sto bi oni trebalo da zamisle, doduse, ne mi :)
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno