Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
5-15s cekanja da ti se loaduje app uopste nije normalno :) Loadovao se za 1-2 sec na pocetku.
 
Meni traje i mnogo duže preko mobilnog neta.
 
Ja mogu da je uporedim sa aplikacijom Komercijalne banke;
na wifi - TB ~5-6sec, KB ~3-4sec
na 3G (u stanu) - TB ~8-9sec, KB ~4-5sec
 
Loaduje uvek za 3-4 sekunde kod mene na Nexus 5, ne vidim nikakvu promenu u odnosu na godinu dana unazad.

Ne godinu, vec godinu i po. Vec nakon mesec-dva od kad su poceli, poceo je da trokira app. Vreme nisam precizno merio da li je 5 ili 10, ali svi se slazu da mnogo duze radi sve nego sto je bilo prvih meseci, kao sto vidis.
A razmer je otprilike onaj koji sam pomenuo.
 
Popravili su vreme pre jedno mesec-dva dana, pre toga je bilo nepodnosiljivo lose.
 
Pa i ovo je :( Ja imam prilicno malo transakcija, i ne samo da je login spor, nego i ulaz na Moji Racuni je bas spor :(
Jedino su placanja OK.
 
Koristite web verziju: radi sasvim ok! :)
P. S. App nisam ni instalirao, sta ce mi? :smoke:
 
Pa.... uopste nije zgodna na fonu web verzija koliko i app. U stvari ovo je mozda jedini app koji je stvarno bolji od web verzije (ja Bench i dalje gledam kao Full version sajt kroz Chrome)
 
Ne na fonu, web verzija na računaru. Sve zavrsava i radi brzo. Sto bih koristio app na fonu za placanje, sem u nekim hitnim situacijama koje nemam? ;) Sve drigo, blokada, iskljucivanje kanala - može i preko kol centra ako je bas toliko bitno.
Nemam ni Intesa App. :smoke:
 
Poslednja izmena:
Web app na racunaru ne radi uopste u Large Fonts. Pola sata sam trazio opcije za koje su mi rekli da trazim (nakon pola sata gubljenja vremena jer nisu znali da iste ne postoje u mobilnoj aplikaciji :D), dok nisam shvatio da se pola stvari ne vidi u Large Fonts :(
******i... (za ovo mislim na SVE koje menjaju sajtove u zadnjih godinu-dve barem, beskorisni su, ako se ne koristi najstandradnija rezolucija i fontovi :()
 
Kod mene na wifi radi baš kako bi trebalo (3sec za logovanje) dok na 3g radi kako kada ali generalno sporije.
 
Htedoh da otvorim supruzi racun u Telenor Banci, kaze ceka se debitna 15 dana :D Neka hvala, prvi MaestroCard sam dobio za max cca. 7 dana u Nacionalnoj Stedionici daleke 2003. godine (pri tom se nije stampala ovde nego u Ceskoj).

Nijednu karticu u zivotu nisam cekao duze od 7-8 dana plafon. MC Gold sa sve odobrenjem limita sam dobio za 5 radnih dana. Vidim da ljudi muku muce sa najobicnijim odobrenjem kreditne kartice u Telenor banci.

15 dana za obicnu debitnu karticu?
 
Max 15 dana da se ograde. Mislim da 2 ili 3x mesecno salju na izradu u Kovnicu novca (ili kako se to sada zove). Ja potpisao 1.marta, dobio 7. ;)
 
Ms sramota, ja u Koreji trazio debitnu, dobio je na licu meta, birao PIN, kako da stoji ime na kartici, samo sto brojeve kartice nisam birao i dizajn...

Pa i meni u Intesi kazu do mesec dana, ali osim Amexa sam dobijao i za 2-3 dana neke kartice.
Sve je to random kod nas, ne vredi cimati se oko toga.
 
И мени је стигла негдје од 7-10 дана(не сјећам се тачно),више од тога нисам чекао што ми је било задовољавајуће.
 
Mojoj je bogami trebalo oko 2 nedelje da stigne. Drugaru stigla posle 7 dana a otvorili smo račune u razmaku od 1 dan.
 
Mogu dva pitanja:

1. Kako u web ebanking-u videti listing transakcija sa prikazom stanja uz svaku transakciju (a ne samo konačno stanje)?
2. Kako u prikazu transakcija da se vidi šta je uplata a šta isplata, kad nema znakova +/- ili zasebne kolone? U osnovnom prikazu samo postoji ikonica sa strelicom (nepregledno), a ako se eksportuje onda nema baš nikakve oznake da li je uplata ili isplata, i, naravno, nigde stanja.

Ovo su neke najosnovnije stvari na koje sam navikao kod Inteze, RF i PŠ.

Hvala! :wave:
 
Колико сам видио,све је тако као што си написао и нема лијека за то што тражиш.Прати саобраћајне знакове(стрелице)и сналази се.
 
Колико сам видио,све је тако као што си написао и нема лијека за то што тражиш.Прати саобраћајне знакове(стрелице)и сналази се.

Hvala. To je baš bzvz. Kako mogu da naprave tako veliki propust? Mislio sam da ne mogu da nađem opciju za full prikaz. Obratite pažnju, kada se uradi eksport u fajl, ne postoji nikakav indikator da li je transakcija priliv ili odliv!
 
За маркетинг је битно бирање броја рачуна,ПИН-а...За нас кориснике је битна суштина,практичност,сврха.Мени је проблематичан и пренатрпан интерфејс са пуно небитних инф.На линку од @Макија их хвали чика,битан је број отворених рачуна,Круг двојке и сл.Ми их кудимо за реалне недостатке.Нисам раније ни гледао приказ у ПДФ-у или другом фајлу док ниси споменуо...Смијешно.
 
Poslednja izmena:
Sasvim se slažem sa tobom. Ilustrovaću kumulativno stanje uz transakciju na primeru Inteze i Poštanske štedionice. Čim bacite pogled, jasno je šta je uplata, šta isplata i koliko je stanje bilo, recimo, 15. u mesecu. Inteza koristi zasebnu kolonu a PŠ +/-.

Inteza:

ubSVbPP.png


PŠ:

NID4heY.png



Mislim da nije neka velika pamet, ne? :) Ovo kod Telenora ne mogu da vidim. Pošto to nisam uspeo da nađem na web ebanking-u Telenor banke, probao sam lepo eksport u CSV i PDF, kad ono -- ne razlikuju se redovi sa uplatama od redova sa isplatama, nema +/-, nema druge kolone! Zaobilazni način je da se postavi online filter i kaže "samo uplate" ili "samo isplate" i dobiju dva odvojena izveštaja.

* * *

Što se tiče stvari koje si naveo: biranje broja računa, PIN-a -- je finalno poliranje kada se sve drugo bitno završi (reklamni trik, "imamo nešto novo!"). U linkovanom članku hvali se "lep dizajn kartice" (autora je, piše, bilo sramota da plaća karticama nekih drugih banaka!). Sem toga, Telenor banka nije prva sa bankomatima gde može isplata/uplata. Kad sam hteo da podignem novac, bila dva majstora kod Telenor bankomata, rasklopili ga i zamole me da im pomognem jer nemaju Telenor karticu i da vidimo da li će proći uplata, isplata i te stvari, i upozore me da može da se desi da mi uzme novac, ne proknjiži kako treba, zadrži karticu, čak je i blokira, jer oni popravljaju, ali da ne brinem, "sve se vidi u sistemu". Imali su "G4S" radna odela. Pomognem im i sve bude ok. I krenu da ćaskaju sa mnom i kažu mi da održavaju bankomate mnogih banaka i da još dve banke koje imaju iste bankomate i nude uplatu/isplatu i da oni to imaju pre Telenora (UniCredit i još jedna). Takođe mi rekli da je Telenor kupio 300 bankomata i da planira rapidno širenje. Inače smo pričali dok se sistem podizao, bankomat radi pod Win 7 i treba mu više od 5 min da se podigne posle restarta (Intezini i PŠ rade pod WinXP serverom ako ne grešeim).

Biće sjajno ako zaista ne budem morao da idem u banku! Navešću stvari koje su mi zasmetale (nov sam korisnik):
- kad stigne SMS/email notifikacija o transakciji, ne vidi se da li je priliv ili odliv (isti je prikaz).
- kad se na bankomatu izabere prikaz stanja i potom "pošalji na email" dobije se neformatiran (nečitljiv) email.
- posle jedne operacije na bankomatu sistem odjavi korisnika; možda je sigurnosna opcija, ali mi se više sviđa kako Inteza/PŠ bankomati pitaju "Želite još transakcija?" (Jednom sam tri puta ubacivao karticiju da bih uplatio devize, podigao dinare i video stanje.)
- posle ebanking plaćanja nudi se opcija da se dobije PDF o uplati sa potpisom i pečatom; ako se odmah ne izabere, kasnije ne može za obavljenu transakciju, i u PDF prikazu piše "Ovaj dokument nije dokaz o uplati", ima pečat i potpis, a može da zatreba upravo kao dokaz (i dobija se samo ako je transakcija prihvaćena).

Primera radi, Inteza koja se sada trka sa svojim mobilnim bankarstvom i dalje zahteva da se dođe u ekspozituru za ovakve stvari (lični primeri):
- uključivanje OTP SMS verifikacije ebanking transkacija (ne može da se aktivira iz online bankinga)
- dodeljivanje mTokena za mobilnu app (ne može iz online bankinga)
- zahtev da se izrađena kartica dostavljena u ekspozituru X prebaci u ekspozituru Y (ne može preko kol-centra)
- zahtev da ekspozitura Z postane "matična" za sve kartice ubuduće (ne može uopšte!)
- preuzimanje svake kartice (imam ih 3)
- nostro i loro doznake (wire transfer), ne može iz online bankinga

Eto, dosta od mene! :wave:
 
Sasvim se slažem sa tobom. Ilustrovaću kumulativno stanje uz transakciju na primeru Inteze i Poštanske štedionice. Čim bacite pogled, jasno je šta je uplata, šta isplata i koliko je stanje bilo, recimo, 15. u mesecu. Inteza koristi zasebnu kolonu a PŠ +/-.

Inteza:

ubSVbPP.png


PŠ:

NID4heY.png



Mislim da nije neka velika pamet, ne? :) Ovo kod Telenora ne mogu da vidim. Pošto to nisam uspeo da nađem na web ebanking-u Telenor banke, probao sam lepo eksport u CSV i PDF, kad ono -- ne razlikuju se redovi sa uplatama od redova sa isplatama, nema +/-, nema druge kolone! Zaobilazni način je da se postavi online filter i kaže "samo uplate" ili "samo isplate" i dobiju dva odvojena izveštaja.

* * *

Što se tiče stvari koje si naveo: biranje broja računa, PIN-a -- je finalno poliranje kada se sve drugo bitno završi (reklamni trik, "imamo nešto novo!"). U linkovanom članku hvali se "lep dizajn kartice" (autora je, piše, bilo sramota da plaća karticama nekih drugih banaka!). Sem toga, Telenor banka nije prva sa bankomatima gde može isplata/uplata. Kad sam hteo da podignem novac, bila dva majstora kod Telenor bankomata, rasklopili ga i zamole me da im pomognem jer nemaju Telenor karticu i da vidimo da li će proći uplata, isplata i te stvari, i upozore me da može da se desi da mi uzme novac, ne proknjiži kako treba, zadrži karticu, čak je i blokira, jer oni popravljaju, ali da ne brinem, "sve se vidi u sistemu". Imali su "G4S" radna odela. Pomognem im i sve bude ok. I krenu da ćaskaju sa mnom i kažu mi da održavaju bankomate mnogih banaka i da još dve banke koje imaju iste bankomate i nude uplatu/isplatu i da oni to imaju pre Telenora (UniCredit i još jedna). Takođe mi rekli da je Telenor kupio 300 bankomata i da planira rapidno širenje. Inače smo pričali dok se sistem podizao, bankomat radi pod Win 7 i treba mu više od 5 min da se podigne posle restarta (Intezini i PŠ rade pod WinXP serverom ako ne grešeim).

Biće sjajno ako zaista ne budem morao da idem u banku! Navešću stvari koje su mi zasmetale (nov sam korisnik):
- kad stigne SMS/email notifikacija o transakciji, ne vidi se da li je priliv ili odliv (isti je prikaz).
- kad se na bankomatu izabere prikaz stanja i potom "pošalji na email" dobije se neformatiran (nečitljiv) email.
- posle jedne operacije na bankomatu sistem odjavi korisnika; možda je sigurnosna opcija, ali mi se više sviđa kako Inteza/PŠ bankomati pitaju "Želite još transakcija?" (Jednom sam tri puta ubacivao karticiju da bih uplatio devize, podigao dinare i video stanje.)
- posle ebanking plaćanja nudi se opcija da se dobije PDF o uplati sa potpisom i pečatom; ako se odmah ne izabere, kasnije ne može za obavljenu transakciju, i u PDF prikazu piše "Ovaj dokument nije dokaz o uplati", ima pečat i potpis, a može da zatreba upravo kao dokaz (i dobija se samo ako je transakcija prihvaćena).

Primera radi, Inteza koja se sada trka sa svojim mobilnim bankarstvom i dalje zahteva da se dođe u ekspozituru za ovakve stvari (lični primeri):
- uključivanje OTP SMS verifikacije ebanking transkacija (ne može da se aktivira iz online bankinga)
- dodeljivanje mTokena za mobilnu app (ne može iz online bankinga)
- zahtev da se izrađena kartica dostavljena u ekspozituru X prebaci u ekspozituru Y (ne može preko kol-centra)
- zahtev da ekspozitura Z postane "matična" za sve kartice ubuduće (ne može uopšte!)
- preuzimanje svake kartice (imam ih 3)
- nostro i loro doznake (wire transfer), ne može iz online bankinga

Eto, dosta od mene! :wave:

A jesi li to sve predložio TB?
 
^ Nisam, sve oni to znaju. Pri tome mesec dana koristim TB, još nisam prebacio da tu primam prihode i ne koristim nijedan bankarski "proizvod". Dakle, nisam baš merodavan.

Banke zarađuju novac na razlici između aktivne i pasivne kamate. Oni praktično tek sada nude prve kreditne "proizvode" kroz kreditnu, odnosno revolving karticu. Posle godinu dana, fokus bi trebalo da je tu, kako bi počeli da ostvaruju profit.
 
^ Nisam, sve oni to znaju. Pri tome mesec dana koristim TB, još nisam prebacio da tu primam prihode i ne koristim nijedan bankarski "proizvod". Dakle, nisam baš merodavan.

Banke zarađuju novac na razlici između aktivne i pasivne kamate. Oni praktično tek sada nude prve kreditne "proizvode" kroz kreditnu, odnosno revolving karticu. Posle godinu dana, fokus bi trebalo da je tu, kako bi počeli da ostvaruju profit.

Bez obzira,ako imaš ok ideju zašto im ne predložiš,sve oni to beleže,pa jednog dana i uvedu ono što smo im predlagali.
 
@owim
Није ми успјело у мојој претходној поруци,али навео сам линк од @макија гдје поставља линк лика који хвали
ТБ и нарочито га само интересује број отворених рачуна као и банкомати у ,,Кругу двојке" .Није картицу пробао ни на Пејпалу...Такође је ТБ имала већи губитак прошле године у односу на претпрошлу.Веб интерфејс је претрпан и нефункционалан итд.Споро раде на унаређењу ,,По први пут у Србији" стварно веб банке.:)
P.S.
преглед у ПДФ-у или другом фајлу нисам никад ни користио док ниси споменуо.Стварно је јадан и аматерски.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno