Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Danas mi u firmi rekoše da nisu mogli da mi puste platu na Telenor račun :trust:
 
Meni juce plata normalno uplacena, sto nisu mogli?
 
False alarm, to je u pitanju.

Službenica moje firme nije mogla iz nekog razloga da koristi online banking za puštanje plata, te je otišla u Societe General banku lično da ih pusti. Dala broj mog računa tamo, službenica videla broj i rekla "A koja je ovo banka? Pa KBC banka ne postoji više, treba da se proda, mi smo već preuzeli neke klijente od njih. Ne mogu da pustim novac na ovaj račun" :smash:

Sad sam im lepo sve objasnio i valjda će konačno da mi legne novac :)
 
Meni se danas desilo nesto zbog cega cu da batalim Telenor Banku do daljneg - zakljucana su mi sva sredstva a pre neki dan sam uplatio dosta evra na racun i to zato sto mi je istekla licna karta. Dzabe sto sam zakazan skoro mesec dana nakon isteka licne zbog guzvi (zbog nesposobne drzave), i dzabe sto imam vazeci pasos, meni si sredstva zakljucana. Tek nakon svadje sa call centrom mi je receno da dodjem sa pasosem u poslovnicu, pa da ce ga skenirati i vrv mi odblokirati racun privremeno...
Prvi (a i poslednji) put da mi banka u Srbiji zakljuca sredstva da ne mogu ni da ih dignem sa bankomata zbog ovakve gluposti.
Kazu oni to sve stoji u onom ugovoru koji niko ne cita(ko zna sta jos ima), tako da, od sada ih zaobilazim u sirokom luku...
 
O tome smo pisali vec to se desilo isto nekome pa je pisao.
Mislim nisi u pravu, sto ne citas ugovor koji si potpisao ti si se svojim potpisom slozio sa tim a sad kukas tvoj je problem sto ne citas.
Sad mozemo da polemisemo da li je to ok ili ne ja mislim da jeste, ti verovatno ne.
 
Ok je to zakonski, slazem se, i moja je greska sto ne citam ugovor, ali oni su banka koja hoce da radi sa stanovnistvom. Ako hoces da radis sa stanovnistvom kao bolja banka ne stavljas zackoljice u ugovor i pravdas blokadu racuna kao zakonsku obavezu. Da nije zakonska obaveza znam jer sam zvao NBS i proverio sa njima, vec je iskljucivo poslovna politika banke i verovao ili ne najcudniji poslovnu politiku ima Telenor banka kako sami kazu u vezi svega i svacega. Da je tako potvrdjuje i cinjenica da mi ni jedna druga banka nije blokirala ni racun, a ni online placanje. Dakle, pravdanje tako neke gluposti kao zakonskom obavezom ne pije bas vodu, ali u svakom slucaju ja cu lepo odblokirati racun, podici pare, i raskinuti ugovor. Pored ovoga jos nisu za godinu dana uspeli da postave bankomate koji su trebali tu biti za mesec dana, bankomat u NS svako malo se servisira i ne radi...
Iskreno, jos je to daleko od neceg poput banke Intesa i sl. a nece nikad biti ni priblizno ozbiljni...
 
I da se nadovezem ni Inteza a ni TB nisu sposobne da naprave WP app ! Mozda da im MMF odobri kredit za to?
 
Intesa ima jedino broj filijala. Ali sem toga, vise nemaju ni u cemu prednost :( Postali su toliko tromi, da ne mogu da verujem.

Odem u RF, za 2 minuta zavrsim sve poslove vezane za priliv, knjizenje, isplate na racun drugog lica i podizanje.. u Intesi za to moram da planiram 2 dana.
 
@dejan87dex ni moji klijenti ne zele WP app nikad jer je jako malo trziste (neki preferiraju prvo iOS, drugi Android, ali uvek budu obe app na kraju). Doduse banke bi to trebale uraditi, nije to kao Symbian koji je umro, ali dobro, stedi svaka banka na svemu sto stigne...
 
Ok je to zakonski, slazem se, i moja je greska sto ne citam ugovor, ali oni su banka koja hoce da radi sa stanovnistvom. Ako hoces da radis sa stanovnistvom kao bolja banka ne stavljas zackoljice u ugovor i pravdas blokadu racuna kao zakonsku obavezu. Da nije zakonska obaveza znam jer sam zvao NBS i proverio sa njima, vec je iskljucivo poslovna politika banke i verovao ili ne najcudniji poslovnu politiku ima Telenor banka kako sami kazu u vezi svega i svacega. Da je tako potvrdjuje i cinjenica da mi ni jedna druga banka nije blokirala ni racun, a ni online placanje. Dakle, pravdanje tako neke gluposti kao zakonskom obavezom ne pije bas vodu, ali u svakom slucaju ja cu lepo odblokirati racun, podici pare, i raskinuti ugovor. Pored ovoga jos nisu za godinu dana uspeli da postave bankomate koji su trebali tu biti za mesec dana, bankomat u NS svako malo se servisira i ne radi...
Iskreno, jos je to daleko od neceg poput banke Intesa i sl. a nece nikad biti ni priblizno ozbiljni...
Ne slazem se za Intesu, zato sam i zatvorio racun kod njih otvoren 2006 god znaci posle9 godina i presao na TB koja je 1000000000 PUTA bolja, inovativnija u odnosu na Intesu.
Dobro ti si ogorcen zbog svoje greske i da i svoju gradjansku duznost na vreme izvrsio bebi imao problema evo meni 1.9.2015 istice LK ali necu cekati zadnji dan da izvadim novu vec cu to zavrsiti bar mesec dana ranije.
 
Za Ba , ne za nas ;)



8bf91d679cea0b2adc8fe4e7de76ce49.png




Izgleda u BiH je market share za WP na nivou Androida :D vec neko vreme je ta app na Store-u :)

Samo ovde je filozofija drugacija, i uvek ce tako i biti.

Ja sam ogorcen posto je Iphone u Srbiji iako je sto posto slabije zastupljen od WP dobio app a Win platforma nije i pored obecanja bese iz oktobra 2014 pa i decembra.
Telenor banka ocenjujem sa visokom ocenom a ovo ipak kvari utisak...
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li sam napisao, ali i ja sam mislio da cu mesec dana ranije to odraditi, medjutim dozvoljavaju samo online zakazivanje, a online sam tek nakon mesec dana uspeo da zakazem, dakle od 1. Juna sam pokusavao i uspeo tek da zakazem za sredinu Jula. Dakle nije problem moja gradjanska duznost vec administracija koja je nesposobna. Verovatno si i ranije vadio licnu pa si video da to ide 5 minuta rada, pa 10 minuta taj sluzbenik nista ne radi, pa onda opet sledeca stanka, a radi sa strankama 3.5 sata dnevno i primi u tih 3.5 sata tacno 14 osoba (videces i kad budes zakazivao online). Elem da ne idem u off sa drzavom, meni je TB blokirao racun bez ikakve zakonske potrebe, i to tebi deluje ok? Jesi ikad doziveo blokiranje racuna i jel znas zasto i kada se blokira racun fizickog ili pravnog lica?
Sta je to intesa odradila slicno tome (zanima me, mozes i na pp poslati)?
 
Ako si dobio drugaciji odgovor od NBS-a i Telenor Banka je uradila nesto na tvoju stetu, ti lepo ih tuzi i to je to.
Ugovor 99% njih ne cita, ni kada je u pitanju kredit, otvaranje racuna, nekretnina.... Samo je bitno da sto pre bude gotovo.
 
Poslednja izmena:
Uh mesas babe i zabe.
Ajde da ne idemo u off samo da ti ukratko odgovorim.
Online se zakazuje za par minuta kakvih crnih mesec dana bar u BG kako je u NS bas me i ne interesuje, ja vadim LK na NBG i samo me to interesuje.
Drugo prosto mi se cini nemogucim to sto pricas jer je uprao brzina i tacnost prednost onlinw zakazivanja i zato potenciraju to. LK sam vadio pre 10 godina zato mi i istice sad ali je brat pre mesec dana zakazao online u vremenu i datumu koji njemu odgovara dosao 5 min. pre zakazanog termina bez cekanja su ga orimili pre onih koji cuce tu i zavrsio sve cas posla. Tako da je to moj odgovor na to. Mozda he u NS drugacije ali opet kazem to me bas i ne interesuje.
E sad da se vratimo on topic, SLAZEM se da je nepotrebno blokiran racun nema sta ja nisam ni rekao da je zakonski to samo sam te uputio na ugovor kojeg si svojim potpisom prihvatio u celosti tu je problem sto ljudi ne shvataju TEZINU SVOG POTPISA i sta on sa pravne strane znaci i zakonske.
Meni ne deluje ok ja to nisam rekao, ALI mi isto tako ne deluje OK da ne citas ugovor pa mogli su da ti napisu da mesecno dajes 20000 din onako i ti bi to potpisao to je problem ne tebe vec vecine ljudi da se ogranicimo na Srbiju.
Nisam doziveo blokiranje racuna jer nikada nihe bilo potrebe drzao sam se ugovora i svih pozitivnih propisa RS pa nijedna banka nije ni imala osnova da to radi.
Znam zasto i kada se blokira racun sto pravnih sto fizickih lica.
I na kraju ko je rekao da je Intesa to uradila ja pricam prednosti(koje su visestruke) TB u odnosu na Intesu da ne pisem sad za Intesu nije ni tema niti imam zivaca jednostavno sam te lopove izbrisao iz glave i presao u TB i ne boli me glava sve zavrsavam sa telefonom ni ne gledam odvratne salteruse, e to je po meni najveca prednost TB u odnosu na sve ostale banke u Srbiji.
 
Nisi u pravu za Salteruse! Nisu sve odvratne, neke su prijatne i simpaticne <3 :p
 
Haha, bas gledam da su simpaticne to me ne interesuje. Caba meni dal je smpaticna kad ne zna svoj posao. Imam zenu koja je simpaticnija od svih njih zajedno, tako da mi salteruse sluze da zavrsim uslugu/posao a ne da ih gledam :)
 
TB je orjentisana na online poslovanje i vazeca licna karta je must. Isto tako ni auto ne možeš registrovati ako ti je istekla LK kao i mnoge druge stvari. Ne vidim da je to neki problem.
Ja sam na nbg probao da zakazem, nije bilo termina... Na kraju sam otisao bez zakazivanja i završio posao.
 
Poslednja izmena:
Pored ovoga jos nisu za godinu dana uspeli da postave bankomate koji su trebali tu biti za mesec dana, bankomat u NS svako malo se servisira i ne radi...
Zar u Novom Sadu ne postoje 3 bankomata?
TC Merkator, Modena 1 i Ognjena Price 11.
 
U Ognjena Price sam prolazio milion puta, ali nisam zagledao, pa ti ne znam reci. U Modeni nije taj drugi, vec u Zmaj Jovinoj na pocetku sa desne strane (taj sto svako malo cackaju). A taj u Merkatoru takodje nisam video - ako ti znas gde je, reci mi :)
 
Taj Intesa app koji sam linkovao je isto kao obican Raiffeisen app za iOS i Android i WP. Efektivno beskoristan.

Takav app su mogli da izdaju ali on nema ni 10% opcija Intesa Mobi 2 ilo TB appa. Zato nije isto.

iOS ima mozda manji udeo od WPa (mada sumnjam), ali iOS korisnici u proseku vise bacaju novac (pardon... "placaju" :D), tako da nije cudno da iOS prvi dobije app.
 
@N1tro:
Sve tri su poslovnice Telenora u NS.
Ako ne postoje bankomati u njima, kako ti tvrdis na forumu vec neko vreme da postoji samo 1 bankomat u NS, onda su postavili LAZNE informacije na sajtu:
m.telenorbanka.rs/stanovnistvo/mreza/bankomati/&place=Novi+Sad

Moze li neko iz NS da ovo potvrdi?
 
Poslednja izmena:
@N1tro:
Sve tri su poslovnice Telenora u NS.
Ako ne postoje bankomati u njima, kako ti tvrdis na forumu vec neko vreme da postoji samo 1 bankomat u NS, onda su postavili LAZNE informacije na sajtu:
m.telenorbanka.rs/stanovnistvo/mreza/bankomati/&place=Novi+Sad

Moze li neko iz NS da ovo potvrdi?
Ja na mapi u aplikaciji ne vidim bankomat u merkatoru, vec samo lokaciju, a to su lokacije Telenor radnji sto se vidi Telenor ikonica unesto bankomata. Te ikonice imas i po manjim gradovima, ali to ne znaci da imaju bankomat. Sto se tice NS stoji na mapi 2 bankomata, a kao sto rekoh nisam primetio taj 1 u Ognjena Price, ali mozda je zavucen, ili nedavno postavljen pa nisam obratio paznju. U Merkatoru sam bio milion puta, par puta i trazio bankomat i nikad ga nasao - imaju samo Telenor poslovnicu. U Zmaj Jovinoj ima bankomat pored poslovnice napolju.

Uh mesas babe i zabe.
Ajde da ne idemo u off samo da ti ukratko odgovorim.
Online se zakazuje za par minuta kakvih crnih mesec dana bar u BG kako je u NS bas me i ne interesuje, ja vadim LK na NBG i samo me to interesuje.
Pa jel vidis, to i jeste mali problem Srbije, ako nesto ima u Beogradu i ok je, briga tebe dal negde drugde to postoji, ali mora tako da bude. Meni je licna u Indjiji i tamo ima 1 zaposleni zaduzen za citavu opstinu koji radi licne i pasose i kada ides online da zakazes pojavi se porka da su svi termini popunjeni i ne moze da se zakaze jer moze 2 nedelje unpred samo, ne moze tipa nesec dana. Ja nemam vremena da citav dan proveravam da li je sistem pomerio dan, jer imam i drugih obaveza, tako da sam 2 puta dnevno to radio i nikad nije moglo. Tek pre neko vece sam pokusavao posle ponoci i u jednom trenutku sistem je otvorio zakazivanja za sledecu nedelju i uspeo sam da se upisem. Par minuta posle je vec skoro sve bilo zauzeto... Dakle imas par minuta nakon ponoci fore da zakazes i to moguce samo 1 dan u nedelji zbog guzvi zbog mora i pasosa. To sto neki tamo Pera ili Djoka u ministarstvu nije razmisljao da ce biti jedan zaposlen na previse ljudi, ili komsijski mali 'aker koji je pisao software pa dozvolio max 2 nedelje termina od trenutnog datuma stvarno nije moj problem, vec neorganizovane drzave.

E sad da se vratimo on topic, SLAZEM se da je nepotrebno blokiran racun nema sta ja nisam ni rekao da je zakonski
Nisi me razumeo - ja sam dobio mail od Telenora i isto tako mi je korisnicka sluzba rekla da nije to do njih vec da je tako po zakonu sto je glupost. Da je to istina, bilo bi mi blokirano i ostalih 5 racuna u bankama, a svi rade...
sto ljudi ne shvataju TEZINU SVOG POTPISA i sta on sa pravne strane znaci i zakonske.
Meni ne deluje ok ja to nisam rekao, ALI mi isto tako ne deluje OK da ne citas ugovor pa mogli su da ti napisu da mesecno dajes 20000 din onako i ti bi to potpisao to je problem ne tebe vec vecine ljudi da se ogranicimo na Srbiju.
To bi vec primetio, jer sam na brzaka prosao kroz stavke. Ovo za licnu nisam video, ali procitacu ugovor, a ako nema istog navedenog bice veselo... A sto se tice ostalog ne znam sta mi bi, uglavnom ubacim nesto bezveze tipa 10k, a sada prolazio gradom i imao eur i kontao pokupovati svega i svacega preko neta sa tim i ubacim ih u TB i danas poruka da mi je zakljucan racun zbog licne karte. Smesno :)
Nisam doziveo blokiranje racuna jer nikada nihe bilo potrebe drzao sam se ugovora i svih pozitivnih propisa RS pa nijedna banka nije ni imala osnova da to radi.
Nisam ni ja, zato i kazem, a cak sam i proveravao sa gomilom ljudi iz kojima je isto tako istekla licna i nisu imali problema u drugim bankama. Trazi ti pasos na uvid ako dolazis licno i to je to...
I na kraju ko je rekao da je Intesa to uradila ja pricam prednosti(koje su visestruke) TB u odnosu na Intesu da ne pisem sad za Intesu nije ni tema niti imam zivaca jednostavno sam te lopove izbrisao iz glave i presao u TB i ne boli me glava sve zavrsavam sa telefonom ni ne gledam odvratne salteruse, e to je po meni najveca prednost TB u odnosu na sve ostale banke u Srbiji.
Ne znam o cemu pricas obzirom da je Intesa vrv i prva u Srbiji uvela online banking kada Telenor banka vrv jos nije postojala kao ideja pre dosta godina i od tada funkcionise super i koristim ga bukvalno svaki dan. Isto tako ne idem na saltere i sl. a definitivno je pozdanije od ovog pokusaja banke. Na intezi mi se jednom desilo da par sati su imali problem online, a TB, koliko puta su blokirali sve i svasta radi upgrade-a sistema? Pa kad si banka ili neka usluzna delatnost takve stvari se rade elegantno bez prekida funkcionisanja sistema. Veruj mi, za takve stvari svi ozbiljniji kidaju glavu dev firmama ako naprave takav sistem.
Uglavnom moj utisak za TB ostaje - nepouzdano i zbog ovoga i zbog tih upgradea.
 
Ok nemam sad vremena nisam kod kuce cim dodjem odgovoricu ti naravno vezano za problem koji pisemo, recicu ti u cemu se ne slazem sa tobom.
 
@N1tro:
Kazu da u Merkatoru stoji na I spratu :)

Postavili smo novi bankomat - u Mercator centru u Beogradu (I sprat, do pokretnih stepenica) :)

Edit: ovo je ipak vest za BG :)

Prosto mi zvuci neverovatno da nema bankomat u NS Merkatoru iako pise i na sajtu i naznacen je na mapi.
Ajd proveri jos 1x kad budes ulazio u Merkator, da znamo da li da ih ovde javno kritikujemo sto i treba da radimo ako zavlace korisnike.
 
Poslednja izmena:
U Nisu je poslovnica u Merkatoru na prvom spratu a bankomat skroz vani :)
 
Da zatvorimo temu bankomata u NS, u nsMerkatoru postoji bankomat TB, postavljen je 5.2.2015. i izgleda ovako:
 

Prilozi

  • uploadfromtaptalk1435772225369.jpg
    uploadfromtaptalk1435772225369.jpg
    46 KB · Pregleda: 110
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno