Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Imam problem sa notifikacijama. Pojavi se push poruka, nakon što kliknem otvori mi aplikaciju i traži pin. Nakon unošenja pina nigde više sadržaj notifikacione poruke ne mogu da vidim. Prekopah celu aplikaciju i nigde nisam našao sadržaj. Isključio sam push poruke samo na jednom mestu gde je bilo u setovanjima aplikacije po defaultu.
Tako to radi. Push poruka se prikaže samo u status bar-u. Kad uđeš u app. pogledaš promenu na računu o kojoj si obavešten porukom. Sama notifikacija se ne čuva (osim za uplate na računu koliko sam primetio).
 
Ala brzo radi menjačnica, au brže od šaltera..... zamenih dinare u euro u sekundi.
 
Moze li neko da mi objasni - zasto pare koje sam danas uplatio na bankomatu na svoj sopstveni racun jos nisu raspolozive?
 
Ok hvala na odgovorima, interesujeme još jedna stvar jel obavezan postupak registrovanja preko aplikacije, ili mogu da odem odmah u telenor i da obavim sve jer vidim da su neke ponovo registrovali a blokirali već napravljen profil preko aplikacije.

Moze li neko da mi objasni - zasto pare koje sam danas uplatio na bankomatu na svoj sopstveni racun jos nisu raspolozive?

Probaj da saznaš na 063/9005
 
Ma zvao sam, ali nisu radili. Ni chat im nije radio, a sada moram cekati ponedeljak opet...
 
Ne moraš,zovi sutra.
 
Moze li neko da mi objasni - zasto pare koje sam danas uplatio na bankomatu na svoj sopstveni racun jos nisu raspolozive?

To sam se i ja cudio pre neki dan.
Ustvari pare su raspolozive. Stoje tamo "na cekanju" i kad se proknjize negde nesto one odu pod taj datum.
Inace raspolozive su , znam jer sam ih potrosio posle pola sata :)
 
Tako to radi. Push poruka se prikaže samo u status bar-u. Kad uđeš u app. pogledaš promenu na računu o kojoj si obavešten porukom. Sama notifikacija se ne čuva (osim za uplate na računu koliko sam primetio).

U tome i jeste problem sto nije bilo nikakve transakcije i nikakve promene u trenutku kada je stigla notifikacija.

Evo jos malo bug-ova.
Prilikom placanja i android aplikacije, prilikom popunjavanja uplatnice stoji polje provizija - 0 din. Nakon izvrsene uplate pojavi se stavka provizije od 25 din.

Potvrda placanja koja stigne genericki na email ima greske u vidu nepotpunog poziva na br. ili datuma placanja. Isto je i ukoliko se odmah prilikom placanja opt-inuje za potvrdu placanja na email. Stigne jos jedna sa greskama.
Tek nakon izvrsenog placanja, ako se ode na konkretnu transakciju i tada zahteva potvrda o uplati stigne pdf koji je ispravan u potpunosti.
 
Poslednja izmena:
Vidim i kao uplaceno i kao rezervisano sto me buni.

Da li si uzeo slip, posle uplate ? Jednostavno tako proveriš. Ako vidiš da je uplaćeno to je to, a ovo što je rezervisano, verovatno treba da prodje odredjeni vremenski period da se proknjiži. Ali moje mišljenje da ti je novac odmah dostupan, nakon uplate.
 
Novac je dostupan odmah nakon uplate, samo nije proknjizen pa to stoji tako kako stoji ali se pojavljuje normalno pod raspoloziva sredstva. Dakle sve je ok...
 
Potvrda placanja koja stigne genericki na email ima greske u vidu nepotpunog poziva na br. ili datuma placanja. Isto je i ukoliko se odmah prilikom placanja opt-inuje za potvrdu placanja na email. Stigne jos jedna sa greskama.
Tek nakon izvrsenog placanja, ako se ode na konkretnu transakciju i tada zahteva potvrda o uplati stigne pdf koji je ispravan u potpunosti.

Upravo tako to sam primetio jos pre mesec dana kada sam placao, ali nisam prijavio TB taj propust priznajem bio sam lenj.
Nadam se da ce to ispraviti.

A sto se tice uplata odmah vam je raspoloziv novac samo nije proknjizen ali koliko uplatite toliko vam je odmah dostupno.
 
U tome i jeste problem sto nije bilo nikakve transakcije i nikakve promene u trenutku kada je stigla notifikacija.

Evo jos malo bug-ova.
Prilikom placanja i android aplikacije, prilikom popunjavanja uplatnice stoji polje provizija - 0 din. Nakon izvrsene uplate pojavi se stavka provizije od 25 din.

Potvrda placanja koja stigne genericki na email ima greske u vidu nepotpunog poziva na br. ili datuma placanja. Isto je i ukoliko se odmah prilikom placanja opt-inuje za potvrdu placanja na email. Stigne jos jedna sa greskama.
Tek nakon izvrsenog placanja, ako se ode na konkretnu transakciju i tada zahteva potvrda o uplati stigne pdf koji je ispravan u potpunosti.

Upravo tako to sam primetio jos pre mesec dana kada sam placao, ali nisam prijavio TB taj propust priznajem bio sam lenj.
Nadam se da ce to ispraviti.

A sto se tice uplata odmah vam je raspoloziv novac samo nije proknjizen ali koliko uplatite toliko vam je odmah dostupno.

Da bi nešto ispravili onda im svaki problem treba prijaviti.
 
Vidim i kao uplaceno i kao rezervisano sto me buni.

U rezervisanima stoji dok se i finansijski ne proknjiži uplata sa bankomata (fajl koji se knjiži jednom dnevno). Novcem možeš odmah da raspolažeš.

Ovi bagovi za prikaz podataka na potvrdi plaćanja su prijavljeni, rade programeri na tome.
 
Ukoliko budu ažurni kao i ostale banke, trebaće godine da reše sadašnje bagove :)
 
Meni trenutno najviše smeta što nema opcije za brisanje poruka iz inbox-a,i iz zahteva.Gomila mi se toliko djubreta da baš počinje da nervira,a samim tim Arhiva gubi smisao,jer su praktično sve poruke arhivirane čim ne mogu da se brišu.
 
Ne jos. I prosli mesec je dosao tipa nedelju dana kasnije nego ovaj papirni.
 
Da li se preko aplikacije moze zameniti paket tj. preci sa jednog na drugi i ako moze gde se nalazi ta opcija?
 
Imam tu, ali pretpostavljam da ne moze da se menja dok mi ne stigne kartica i aktiviram je. Hvala na odg.
 
hteo sam da prebacim novac sa postanske stedionice na telenorbanku ali izgleda neradi platni promet tek mi daje opciju 12.11.2014 da upisem taj datum.ako uplatim na bankomatu u telenor banci hoce li odmah biti mi pripisan novi iznos na tekucem racunu od telenor banke pitam zbog praznika hvala.
 
hteo sam da prebacim novac sa postanske stedionice na telenorbanku ali izgleda neradi platni promet tek mi daje opciju 12.11.2014 da upisem taj datum.ako uplatim na bankomatu u telenor banci hoce li odmah biti mi pripisan novi iznos na tekucem racunu od telenor banke pitam zbog praznika hvala.

Ako uplatiš na bankomatu biće odmah dostupan....
 
Sta da kazem za Internet karticu kad otvaram ? Osnovna ili dodatna MasterCard kartica ?
 
Osnovna je ona koja glasi na vlasnika računa. Dodatne su one koje glase na osobe koje je vlasnik ovlastio.
Dakle, osnovna
 
U putu sam pa nemam vrmeena da cackam mob - moze mi neko reci jel moze da se dize u EUR sa Telenor bankomata?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno