Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Fizičkim licima se uvek i šalje bez modela, kad je sve u redu. Za model 97 mora da se izračuna poziv na broj i zato ne prolazi bez njega.
 
Baci poruku na 7763 bolje, nema 'leba od alkohola :)
Poslato dobri čoveče :)) samo ssss ;-)
Fizičkim licima se uvek i šalje bez modela, kad je sve u redu. Za model 97 mora da se izračuna poziv na broj i zato ne prolazi bez njega.
Fora što sam imao u ostalim slanjima ima taj famozni 97 i onda sam ga svuda kopirao.. sad znam da taj model ne mora više za fizička lica. Ekstra hvala puno! :)))
 
Pitanje za dinarsku štednju po viđenju. Šta im znači ovo kamata 0.01% plus bonus 4%, mesečni pripis kamate?
Ako je ulog 100 dinara, koliko para bude na računu nakon mesec dana?

U Yettel poslovnicama i dalje stoje flajeri za akciju Yettel broj + Mobi račun = 6x400 dinara poklon, ali to je isteklo još u septembru, jutros provereno na chatu.
 
0.01% garantovano, ovih 4% je klizno - "promocija" sklona promenama.

100+4.01% pa tih 4.01% koje dobijes od 100 podelis sa 12 orjentaciono i to ti je mesecno pod uslovom da ih podizes svakog meseca
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Da, našao u FAQ, izvinjavam se na bespotrebnom smaranju.
 
Izmenili su način otplate na kreditnoj kartici. To sam tek video kada sam obnovio ugovor i podelio neki iznos na rate. Nije više 150 din. po rati već 6% od ukupnog iznosa koji se onda podeli sa brojem rata i ulazi u ratu.
 
Kasne im mejlovi obaveštenja o promenama na računu baš dosta u poslednjih par dana...
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Kroz formu na sajtu sam 2x napisao da sam zainteresovan za tekući račun i niko me nije kontaktirao.
 
Stigle kartice. MC aktivirana preko app i stavljen pin po želji. Extra je to. Aktivirao na bankomatu i sve ok radi. Dinu ne bih otvarao da nisam pogrešio kovertu. 😂
 
Kroz formu na sajtu sam 2x napisao da sam zainteresovan za tekući račun i niko me nije kontaktirao.
Sve se završava za 10 minuta u Yettel radnji. Otvaranje računa trenutno nije moguće na daljinu, osim popunjavanja osnovnih podataka u Mobi banka aplikaciji.
 
Sve se završava za 10 minuta u Yettel radnji. Otvaranje računa trenutno nije moguće na daljinu, osim popunjavanja osnovnih podataka u Mobi banka aplikaciji.
Sve u radnji i ja sam tako. Brza je procedura samo dva potpisa za razliku od otvaranja u drugoj banci gde sam popunio 20 papira kao da kupujem banku.
 
Do njih. Kaže operater da im se dešava sporadično da se nekom zaglupi app prilikom unosa (ispravnog) pina... Uglavnom, rešeno je. I rekao je da stiže potpuno nova app u februaru.
 
Pa šta su onda toliko unapređivali i "transformisali" vikendima, kada su sve gori i gori?
 
Lagano samo, nisu još završili. TO traje do nove godine. Još ćemo da se patimo.
 
To traje vec godinama...
 
A dobro sad, nije baš godinama ovako kao danas. Dešavalo se sporadično, ali ovako baš retko.
 
Pise vam iznad da se pripremaju za novu app.

Zato namerno usporavaju staru da kad izadje nova svi kazemo vau :)
 
Ja bih se zakleo da i bankomati rade sporije nakon onog nedavnog unapređivanja. Dosta duže im treba da se obradi pin.
 
Koliki je okviran rok da pošalju karticu?
 
Do njih. Kaže operater da im se dešava sporadično da se nekom zaglupi app prilikom unosa (ispravnog) pina... Uglavnom, rešeno je. I rekao je da stiže potpuno nova app u februaru.
Meni sada ista stvar, a danas mi je radilo. Pin je 100% dobar, a izbacuje mi vec 2/3 pokusava neuspesno.
Desavalo mi se ovo i ranije ali nije odavno. Tako da ce biti da moram da postavim novi pin koji je isti kao ovaj sada. :)
 
Biće to nešto kao moja lozinka u Intesi pre 15ak godina. Ja ukucavam, on kaže pogrešna. Pogrešna i gotovo.
A ja znam da je prava. Idem da je promenim, ukucam isto a onda kaže: Ne možete da koristite lozinku koju ste već imali...
Pa programera ti nesposobnog...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno