Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Kako automatski? Na osnovu pečata u pasošu?

Kakav god da in-house kurs, definitivno se ne isplati takva kartica za inostranstvo.
 
Kako automatski? Na osnovu pečata u pasošu?
Taj deo sa aktiviranjem putnog osiguranja i meni nije bio baš jasan, ali sam to shvatio tako da ne aktiviraš sve dokle god se ne daj bože nešto ne desi ...
Kada se desi, e onda kontaktiraš njih i oni te upućuju i savetuju šta dalje!

Takođe bi bilo poželjno da ima i pečat u pasošu. ;)
 
Nema baš mnogo smisla. Kako onda znaju da si potrošio 30 dana? Službenik osiguranja da mi lista pasoš i broji pečate?

Svakako ću otvoriti račun, a od tog osiguranja zavisi da li da se cimam za dodatnu karticu.
 
Nema baš mnogo smisla. Kako onda znaju da si potrošio 30 dana? Službenik osiguranja da mi lista pasoš i broji pečate?

Svakako ću otvoriti račun, a od tog osiguranja zavisi da li da se cimam za dodatnu karticu.
Ne trošiš ti tih 30 dana dokle god se ne daj bože nešto ne desi, možeš i 20x da ideš u inostranstvo ali sve dokle ti zlu ne trebalo ti imaš tih 30 dana na raspolaganju i to u vremenskom periodu na godinu dana od dobijanja kreditne kartice!
Posle godinu dana se opet obnavlja.

Najbolje ih pozovi pa se raspitaj, ja sam ih letos zvao i prenosim samo njihove reči...
 
Nema baš mnogo smisla. Kako onda znaju da si potrošio 30 dana? Službenik osiguranja da mi lista pasoš i broji pečate?
Tacno tako. Do toga dolazi tek pri aktiviranju osiguranja, tj pri podnosenju zahteva za nadoknadu. Sastavni deo tog zahteva je i izjava sa datumima i trajanjima svih boravaka u inostranstvu u prethodnih godinu dana kao i kopije svih stranica pasosa. Izvor: ja licno podnosio tako i to mi trazili, doduse pre 10 godina i osiguranju koje je islo uz Intesu, ali nema razloga da mislim da je sada drugacije jer su uslovi bili slicni.
 
Glupo je iz više razloga. Za jednodnevne odlaske preko granice ne uzimam osiguranje. Kada idem na skijanje, uzeću posebnu polisu koja uključuje i skijanje, a oni će sve te dane da mi broje i dok dodjem do nekog jesenjeg putovanja, nema više.

Do sada nikada nisam aktivirao polisu, pa zato i ne znam kako tu funkcioniše.

A ta osiguranja preko banaka i dok sam imao, nikada nisam koristio, nemam pojma što. Uvek sam plaćao posebno.
 
Glupo je iz više razloga. Za jednodnevne odlaske preko granice ne uzimam osiguranje. Kada idem na skijanje, uzeću posebnu polisu koja uključuje i skijanje, a oni će sve te dane da mi broje i dok dodjem do nekog jesenjeg putovanja, nema više.

Do sada nikada nisam aktivirao polisu, pa zato i ne znam kako tu funkcioniše.

A ta osiguranja preko banaka i dok sam imao, nikada nisam koristio, nemam pojma što. Uvek sam plaćao posebno.
A zašto ih jednostavno ne pozoveš i dobiješ informaciju iz prve ruke... 063 9005

Citiram​

"Detalji u vezi sa međunarodnim putnim osiguranjem


Uz paket Uniqa osiguranja ti i tvoja porodica ste zajedno osigurani 30 dana u godini, svuda u svetu, u iznosu do 10.000,00 EUR. Članovi porodice, u koje spadaju supružnik, vanbračni supružnik (sa adresom stanovanja kao vlasnik kartice) i deca starosti do 25 godina, ne moraju biti sa tobom na putovanju da bi mogli da koriste osiguranje. Podatke o ostalim osiguranicima, članovima porodice, nije potrebno dostavljati osiguravajućoj kući obzirom da osiguranje za njih važi i bez dostavljenih podataka.


Polisu putnog osiguranja i prateću dokumentaciju sa uslovima dobijaš mejlom, nakon aktivacije kreditne kartice. Polisu možeš preuzeti i putem internet i mobilne aplikacije na putanji Moja banka / Moja dokumenta /Krediti.


Period važenja osiguranja označen je na polisi osiguranja. Polisa će biti automatski obnovljena ukoliko poseduješ aktivnu kreditnu karticu uz koju je polisa izdata, koristiš Progresiv paket i primaš zaradu u iznosu većem od 20.000,00 RSD preko računa u Mobi Banci.


U slučaju gašenja kreditne kartice uz koju je polisa izdata, kao i neredovnim izmirivanjem dospelih obaveza po kreditnoj kartici (kašnjenje preko 60 dana) putno osiguranje prestaće da važi.

Napomena: putno osiguranje se dobija samo prilikom prvog izdavanja kreditne kartice. Ukoliko ti je ugašena kreditna kartica uz koju je izdato putno osiguranje, izdavanje nove kreditne kartice ne podrazumeva novo putno osiguranje.


Za sva pitanja u vezi sa obnovom polise ili izmenama u ličnim podacima na polisi, možeš da kontaktiraš Kontakt centar Banke, pozivom na broj 063/9005 ili putem imejl adrese [email protected].


Način korišćenja polise


Ako se tokom boravka u inostranstvu dogodi bolest ili nesrećni slučaj, potrebno je da pozoveš UNIQA Centar za pomoć, na broj +381 11 36 36 955, saopštiš svoje podatke (JMBG ili broj polise), opišeš nastali osigurani slučaj i postupiš po dobijenim instrukcijama. Operateri UNIQA Centra za pomoć će te uputiti u proverene zdravstvene ustanove, članice UNIQA međunarodne mreže.


Troškove nastale usled bolesti ili nesrećnog slučaja UNIQA osiguranje direktno pokriva zdravstvenoj ustanovi u inostranstvu.


UNIQA Centar za pomoć možeš da kontaktiraš i putem Vibera, na broj 063/367-599.

Šta paket Uniqa osiguranja omogućava?

12 meseci – 30 dana boravka za korisnika kartice i njegovog bračnog ili vanbračnog supružnika i decu do 25 godina starosti Suma osiguranja / Osigurana suma
Iznenadni i hitni medicinski troškovi - po štetnom događaju / godišnji limit
Max po štetnom događaju 10.000 EUR / 10.000 EUR ujedno i godišnji limit za sva osigurana lica po polisi

Za vreme provedeno na rekreativnom skijanju, ograničena je obaveza Osiguravača za isplatu naknade u visini od maksimalno 5.000 evra.
Troškovi hitnog medicinskog transporta - po štetnom događaju / u samostalnoj režiji Max po štetnom događaju 5.000 EUR / 1.000 EUR u samostalnoj režiji
Troškovi spašavanja - po štetnom događaju / godišnji limit 3.000 EUR / 3.000 EUR
Troškovi nepredviđenog putovanja bračnog druga i izdržavane dece nakon nastupanja nesrećnog slučaja:po štetnom događaju
Za povratak dece: u visini cene putne karte u ekonomskoj klasi u jednom pravcu

Za bračnog druga: u visini cene povratne karte u ekonomskoj klasi
Dnevna naknada za boravak u bolnici u inostranstvu: maksimum 30 dana po štetnom događaju i u godini osiguranja 25 EUR osim za SAD i Švajcarsku gde se isplaćuje 50 EUR / bez franšize
Troškovi prevoza posmrtnih ostataka – po štetnom događaju / u samostalnoj režiji Max po štetnom događaju 5.000 EUR / 1.000 EUR u samostalnoj režiji

Ukoliko bračni/vanbračni supružnik i deca putuju zajedno sa korisnikom kartice broj dana koji ostaje na polisi se umanjuje kao da putuje samo korisnik kartice. Ukoliko bračni/vanbračni supružnik i deca putuju samostalno nezavisno od korisnika kartice limit broja dana po polisi se umanjuje za svako lice pojedinačno."

 
  • Like
Reagovanja: PJ
Ne kazem da nije glupo, ali je dzabe i vrlo korisno ko malo putuje. Meni ne odgovara, zbog skijanja prvenstveno gde potrosim najvise dana od tih 30 (mada, ova konkretno polisa pokriva i skijaski rizik do 5k EUR sto nije nesto ali bolje nego nista). Zato i koristim ovo sto ide uz AMEX Green u Intesi jer ono vazi 180 dana u godini i vazi za ceo svet (ne samo Evropa) i isto pokriva skijanje u barem nekom iznosu.
 
Jel placao neko online karticama ovih dana posle promena...? Ja nisam, danas prvi put probao preko Glova... i ono neka genericka poruka svaki put iz Glovo aplikacije "Ups... something went wrong..." Uopste ne "ode" na onu animaciju placanja... Ubacio od supruge Fritezinu karticu i proslo iz prve... sad samo cekam da mi ubace 5 x 35rsd za odbijene transakcije... 😂
Koliko vidim limiti koje sam postavio svi su kao ranije... ApplePay je radio sve vreme najnormalnije i u toku vikenda... Karticu sad slabo koristim 😂
Podizanje sa bankomata je radilo danas...
 
Ja sam danas(najverovatnije)imao novi pokusaj zloupotrebe kartice. Nemam drugo resenja nego da ih menjam jer se ovo desava drugi put u dva meseca(pritom i zamenjena kartica posle prvog “incidenta”).
 
Menjas PIN i stavljas neku petu sifru naloga i nema zloupotrebe.

Dzabe je menjas ako ti negde drugde cure podaci.
 
Menjas PIN i stavljas neku petu sifru naloga i nema zloupotrebe.

Dzabe je menjas ako ti negde drugde cure podaci.
Pin na cemu? Logujem se preko aplikacije( i tu je promenjen pin nakon prvog uspesnog polusaja zloupotrebe).
Prilikom placanja na POS terminalima vecinom placam applepay-om(90%), preko neta imam sacuvane kartice na guglu, aliju(obrisao malopre) i ananasu.
 
Ovo za osiguranje - računa se prvih 30 dana u inostranstvu, gledaju i to pažljivo pečate i sve skupa je prilično neupotrebljivo ako se iole putuje, Koleginica je imala nesrećan slučaj, tražili su sliku svake stranice pasoša.
Uvek kupim sebi posebnu polisu za slučaj potrebe.
 
Verovatno iz tog razloga sam ranije uvek kupovao polisu, bez obzira što sam je imao uz kartice. Zapravo se i ne sećam zašto ih nisam koristio, već uvek plaćao, ali sigurno sam imao razlog. Poslednjih bar 10 godina nemam nijednu karticu sa uključenim osiguranjem, pa nisam ni razmišljao u tom pravcu.

Mada, ova varijanta sa 180 dana, sa Green Amex, već zvuči bolje.
 
Ja sam danas(najverovatnije)imao novi pokusaj zloupotrebe kartice. Nemam drugo resenja nego da ih menjam jer se ovo desava drugi put u dva meseca(pritom i zamenjena kartica posle prvog “incidenta”).
I ja sam imao istu situaciju, nije mi jasno samo odakle nekom moji podatci za web login, sve mi nesto mirise da je to neko iznutra ko je radio za njih.
 
Ovo za osiguranje - računa se prvih 30 dana u inostranstvu, gledaju i to pažljivo pečate i sve skupa je prilično neupotrebljivo ako se iole putuje, Koleginica je imala nesrećan slučaj, tražili su sliku svake stranice pasoša.
Uvek kupim sebi posebnu polisu za slučaj potrebe.
Imaju li neki način provere da li si bio u npr. CG, BiH ili Turskoj pošto tamo može na ličnu kartu ili je taj boravak 'gratis'?
 
BiH i Albanija takoðe ne pečatiraju pasoše, šta sa njima
 
Jel uspeo možda neko da promeni broj računa, ako je ikako moguće uopšte?
 
@optical najverovatnije biće neophodno da ugasiš pa otvoriš drugi tekući.
 
BiH i Albanija takoðe ne pečatiraju pasoše, šta sa njima

Tacno tako. Do toga dolazi tek pri aktiviranju osiguranja, tj pri podnosenju zahteva za nadoknadu. Sastavni deo tog zahteva je i izjava sa datumima i trajanjima svih boravaka u inostranstvu u prethodnih godinu dana kao i kopije svih stranica pasosa. Izvor: ja licno podnosio tako i to mi trazili, doduse pre 10 godina i osiguranju koje je islo uz Intesu, ali nema razloga da mislim da je sada drugacije jer su uslovi bili slicni.

Ti lazi ako hoces, pod "materijalnom i krivicnom odgovornoscu".
 
Plaćen je račun za struju putem usluge 'Račun na klik' pre tri dana međutim na portalu EPS-a i dalje stoji zaduženje.

1000% ispravni podaci su uneti imam naravno potvrdu transakcije sve je ispravno. 1 dan je bila u pripremi transakcija i prošla je.

Kada banka prosleđuje novac EPS-u? 28 u mesecu? Vidim piše datum valute 28.11.

U ovom momentu ne mogu dobiti nikog iz banke a ko više iskustva ima nego ekipa ovde sa foruma. :)
 
Ranije kada sam plaćao pre 28. je uredno iza računa knjižen datum plaćanja. Imaj na umu da svi trajni nalozi kroz Račun na klik se izvršavaju standardnim kliring sistemom plaćanja, koji je u funkciji samo radnim danima od 11 do 18h, stoga nalozi predati u petak uveče se realizuju u ponedeljak ujutru.
 
Cim pise datum valute 28.11 banka pusta nalog za placanje tog dana.
 
Epsov račun na Klik (a i ostale) banka pušta onog dana kada ga i klikneš (osim posle podne-sutradan ujutru prođe uplata, odnosno petak posle podne-ponedeljak ujutru prođe uplata).
Na narednom računu za struju vidiš kad su epsu legle pare.
Vidi sliku
 

Prilozi

  • Screenshot_20231123-193125.png
    Screenshot_20231123-193125.png
    248.1 KB · Pregleda: 20
Meni su ovog meseca sva plaćanja računa kasnila par dana u odnosu na pre... Možda čak i 3-4 dana od uplate do toga da su EPS, MTS itd evidentirali te uplate, tj da su postale vidljive kod njih 😵‍💫
 
Sve račune uvek plaćam na klik i sve što sam platio ovog meseca bilo je izvršeno istog trenutka kliringom i uplata registrovana odmah (najbrže moguće što je obično dan ili dva). Uključujući i spomenuti EPS.

Kako može plaćanje koje si zahtevao juče da ima račun datum realizacije 28. 11? 28. 11. je poslednji dan za plaćanje računa koristeći klik. Ako si zaista juče platio račun i on ti stoji kao rezervisana sredstva i nije izvršen onda svakako zovi banku!
 
Imam nesto malo ustedjevine koja je u EUR, ima li smisla sve prebaciti u RSD zbog pristojne kamate kod stednje po vidjenju?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno