Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni kada je stigla kartica odmah sam narucivao sa aliexpressa,nije bila ubacivana u bankomat ili POS.
 
Mobi kartice se aktiviraju kroz Mobi aplikaciju.
 
Mislim da beskontaktna plaćanja ne rade ako se nova kartica prethodno, dovoljno samo jednom, ne provuče kroz bankomat ili POS terminal.
 
Da aktivirao sam je preko aplikacije,za beskontaktna placanja ne znam ja podizem kes sa bankomata ili kupujem na aliexpressu,tako da je prvih nekoliko kupovina na aliju proslo samo sa aktivacijom kartice preko aplikacije.
 
Da, kartica se aktivira u aplikaciji i može da se koristi online.

Plaćanje bez kontakta nije moguće, dok se jednom ne upotrebi sa kucanjem pina, jer na taj način sprečavaju da neko koverte u kojima nam šalju kartice, a vrlo jasno se vidi i pod rukom oseti da je platna kartica unutra, zloupotreba za plaćanje bez kontakta (bez da otvore kovertu).
 
Screenshot_20231220-192458_Mobi Banka.jpg
 
Mesecima je takav.
 
Ja sam ranije imao mnogo bolji kurs, verovatno zbog Sjajnog spoja. Jel ima sada sanse da se dobije slican kurs, uz neku pretplatu ili jaci paket ili slicno?
 
Danas plaćao telefonom, Gpay, račun izašao skoro 8000. Jeste telefon otključan, ali kako terminal nije tražio pin? NIje li to bilo do pet hiljada? Ili kad se otključa telefon nema ograničenja?
 
Ja sam instalirao Gpay pre 10ak dana, i placao sam vecinom racune od 500 do 2000din, ali sada me ovo brine da ide placanje bez limita preko Gpaya.
Jel se moze postaviti negde limit pa da se trazi pin?
 
Zar limit na kanalu placanja ne radi? Glupo bi bilo da Gpay to zaobilazi
 
Pa otključavanjemm telefona vi ste praktično ukucali pin. Tako je oduvek, sa digitalnim novčanicima. Tako je radilo sa aplikacijom Komercijalne banke i sada sa G-pay. Po meni odlična stvar jer ako moram da ukucavam pin na aparatu onda kakva je razlika između obične i digitalne kartice.
 
Intesina aplikacija, koliko se sećam, je imala podešavanje limita za kucanje pina na telefonu.

@Lanikor limit kanala može da ograniči iznos transakcije, ali ne i iznos na koji se (ne)kuca pin.
 
Piše i na slipovima određenih banaka, verifikovano korisnikovim uređajem. Plaćanje mobilnim novčanikom se se računa kao da ste platili normalnom karticom beskontaktno sa unosom Pin-a. Ne može se smatrati nebezbedno jer je:
1. Preko Google Pay-a plaćanje dostupno samo neposredno posle otključavanja telefona (oko minut).
2. na iOS-u se svako plaćanje potvrđuje biometrijom prilikom aktivacije Apple Pay-a.

Jedino što je bitno da imate jaku šifru na telefonu koja bi bilo poželjno da bude šestocifrena :D
 
  • Like
Reagovanja: mnt
Ma ne sekiram se ja da je nebezbedno, naravno da je bezbedno. Jedino da mi neko odseče prst pa da otvori telefon mojim otiskom, pin će da pogode juče. Samo me začudilo da je prošlo, nije me nimalo zabrinulo. Meni tako i lakše da ne ukucavam na terminalu a telefon svakako svaki put otključavam pre plaćanja. TO je tren.
 
Da bi podesio GPay moras ukljuciti ili pattern ili pin i jos da li face otkljucavanje ili otiskom tj dva nacina moraju biti podesena tako da otkljicavanjem telefona je kao da si ukucao pin na pos terminalu. Na telefonu namjestis da placanje ne radi bez da si ga otkljucao. Ako nije otkljucan onda placanje prolazi(ne kod svih telefona i pos terminala) do neke odredjene sume.
 
Da bi podesio GPay moras ukljuciti ili pattern ili pin i jos da li face otkljucavanje ili otiskom tj dva nacina moraju biti podesena tako da otkljicavanjem telefona je kao da si ukucao pin na pos terminalu. Na telefonu namjestis da placanje ne radi bez da si ga otkljucao. Ako nije otkljucan onda placanje prolazi(ne kod svih telefona i pos terminala) do neke odredjene sume.
Negde sam video, sada ne mogu da se setim gde, kod Samsunwg watch i walleta na satu, da radi plaćanje preko sata samo ako je otvorena google pay aplikacija, sada ne mogu da nađem to setovanje...?
 
Da li bankomati imaju cash in opciju da se uplati novac na racun sa bankomata?
 
Kako tačno funkcioniše podela transakcija na rate? Prijatelj ima kreditnu. U ponedeljak platio sa njom i odmah dok je bilo na čekanju podelio na rate. Danas stiže poruka u kojoj potvrđuju tu podelu, ali ni u mejlu ni SMS-u ništa nije objašnjeno. Piše da je kreditna zadužena za taj čitav iznos sa sve provizijom. Koja je sad tu poenta? Kako će te rate da se podele, kada i sa čega, ako su sva sredstva već rezervisana? NI u transakcijama ne može da se vidi više detalja. Mislili smo da će te rate biti mesečno naplaćivane sa kreditne i da će to biti nekako jasnije predstavljeno.
 
Uvek je rezervisan celokupni iznos svih rata zbirno. Ne mogu se rate koristiti da bi se "zaobisao" odobreni limit. Razlika je samo sto ce na kraju meseca samo jedna rata biti "dospela" tj uci ce u sumu koju treba otplatiti. Na izvodu ces videti razliku
 
Jasno. Nisam ni mislio da ratama može da se zaobiđe limit. A da li šalju neko obaveštenje o dospelim ratama, kao što šalju o ratama običnih kredita?
 
Jasno. Nisam ni mislio da ratama može da se zaobiđe limit. A da li šalju neko obaveštenje o dospelim ratama, kao što šalju o ratama običnih kredita?
Ne salju obavestenje o naplati dospelih rata, samo 15og u mesecu skinu sa tekuceg racuna iznos rate, tako da je potrebno obezbediti taj iznos na racunu, ili pre 15og da se "odradi" prevremena otplata rate kroz mobilnu aplikaciju.
 
Pokušavam po temi da nađem iskustva ali mnogo poruka ima. Može li neko ukratko napisati iskustva, je li pouzdana banka, nervira li itd. Trebalo bi mi da otvorim onlajn ovaj račun i prijavim na njega zaradu, kompletnu. Kakva je situacija sa karticama, bankomatima, i najbitnije mobilnom aplikacijom?
 
Ови из Моби банке су хит. Треба да ми активирају Прогресив 5+ од јануара (пријавио се и легла плата у децембру), међутим данас им је први радни дан, каже оператер "верујем да ће бити до краја дана". Али зато су ми данас уплатили 400 дин као део Јетел/Моби погодности, иако немам број у Јетелу. Каже оператер "то вам је активирано аутоматски и примаћете следећих 6 месеци", а на мој коментар да немам број у Јетелу каже "нећете имати последице". :ROFLMAO:
 
Meni su u danu tj više u satima ili čak minutima, prebacili na progressive 5+, a tada su mi rekli da je to za Yettel broj isteklo, bez obzira što su mi u poslovnici dali flajer. A evo danas mi drugi put leglo 400 dinara. Nemam troškova, troškova održavanja, oni meni uplaćuju mesečno, sam otvaram i prebacujem dinarsku štednju. Meni su odlični kao backup banka.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno